abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59198215
Ik lust geen rijst, dus ik zou zo'n SHE dieet nooit volhouden.

Vandaag gegeten: 2 broodjes kaas, bakje chips en nu soep + stokbrood. Niet super gezond dus.
pi_59198261
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Ik lust geen rijst, dus ik zou zo'n SHE dieet nooit volhouden.

Vandaag gegeten: 2 broodjes kaas, bakje chips en nu soep + stokbrood. Niet super gezond dus.
Als je nog trek kroijgt vanavond: eet nog wat fruit of komkommer of zo: dan valt het allemaal nog mee!
pi_59198284
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Voor mij is dat ook ideaal!! Ik ben eigenlijk een einzelgänger, maar woon wel samen, ben zelfs getrouwd, maar de helft van de tijd zien we elkaar niet en geloof me: dat is voor mij echt het beste: ik vind het heerlijk om hem te zien, maar ik heb die week alleen ook echt nodig, anders wordt ik kriebelig en ongelukkig.
Dat heb ik ook ik heb echt ruimte voor mezelf nodig (om overdwars in bed te liggen enzo ). Vermaak me ook prima in m'n eentje. En de tijd die we samen hebben is quality time.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59198288
Ik zit snack a jacks te eten, kon geen uur meer wachten op het avondeten
pi_59198294
Inderdaad: heb je dat van thuis uit meegekregen, dat je best veel dingen niet lust? Probeer eens wat nieuws of weet je zeker dat er geen recept bestaat dat maakt dat je wel rijst (en andere dingen die je nu niet eet) lust?

Nu vind ik de weekendliefde niet erg eigenlijk. Lekker voor mezelf doordeweeks Ik weet nog niet of dat nou aan mij of aan m'n vriendjes-compatibiliteit ligt, dat is nog even afwachten denk ik
Het mooi kotsende meisje.
pi_59198301
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je nog trek kroijgt vanavond: eet nog wat fruit of komkommer of zo: dan valt het allemaal nog mee!
Totaal geen trek, maar ik dwing mezelf wel een appel te eten vanavond.
Ziek zijn is goed voor de lijn. <3

Weet iemand iets tegen oorpijn hier trouwens?
pi_59198373
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Inderdaad: heb je dat van thuis uit meegekregen, dat je best veel dingen niet lust? Probeer eens wat nieuws of weet je zeker dat er geen recept bestaat dat maakt dat je wel rijst (en andere dingen die je nu niet eet) lust?
Toen ik erg klein was kon ik bijna niets verdragen, behalve macoroni en nog een paar kleine dingetjes. Dus eigenlijk valt het heel erg mee nu. Ik vind rijst altijd zo droog, rare smaak soms en de sausjes erop zijn of zoet (ik lust geen zoet tijdens een warme maaltijd of veel te pittig of er zitten dingen doorheen die ik niet lust. Ook champignons zitten vaak in rijst-recepten en daar ben ik allergisch voor.
Iets nieuws proberen vind ik zo moeilijk en raar, en ik moet het toch allemaal zelf maken, dus doe ik dat nooit. Ik ben best triest, maar ik kan ermee leven. :p

Voor ik het zometeen vergeet: fijn weekend nog allemaal
pi_59198473
Wat bedoel je met niet kunnen verdragen?

En wat is er precies moeilijk en en raar aan iets nieuws proberen? Is dat niet een kwestie van "gewoon doen" ?
pi_59198547
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:22 schreef -marz- het volgende:
Wat bedoel je met niet kunnen verdragen?

En wat is er precies moeilijk en en raar aan iets nieuws proberen? Is dat niet een kwestie van "gewoon doen" ?
Eh, vroeger bleef het niet binnen. Tot ik een raar of 7/8 was. En het is moeilijk omdat ik spontaan misselijk word en het gewoon niet kan eten dan? Is voornamelijk ook geestelijk idd, zou het een keer gewoon moeten doen. Alleen moet het klaargemaakt worden, voordat ik dat kan doen, en zolang hou ik het nooit vol. Ik groei er wel overheen waarschijnlijk.

Altijd als ik het hier over heb voel ik me trouwens een aansteller. Als ik er zoveel moeite mee heb dat ik niet veel lust, moet ik er wat aan doen. En dat doe ik niet, dus ik moet het er eigenlijk ook niet meer over hebben.
pi_59198612
Nou ja, als je er misselijk van word kan ik me voorstellen dat dat je ervan weerhoudt om het te doen. Zomaar iets nieuws proberen is dan wel een hele stap.

Als je er zoveel moeite mee hebt, moet je er idd iets aan doen. Het erover hebben is dan ook al iets, dus geen aanstellerij. Hier om recepten vragen is ook al iets. Misschien eens met een dietiste praten die echt goed kan kijken wat er voor gezonds te maken is met wat je wel lust?
pi_59198694
Wat je zou kunnen proberen met rijst: gewoon koken en dan de volgende dag opbakken in een klein beetje olie. Met alleen wat zout erdoor. Kijken of je dat lekker vindt. Zo ja, dan kun je een volgende keer iets erdoor doen wat je ook lekker vindt. Misschien een gebakken eitje, een plakje ham, wat ui, prei, afijn: heel veel kan. Het hoeft niet altijd zo'n sausachtig iets te zijn.
pi_59198792
-marz-. recepten zijn wel handig, maar dan moet ik het ook daadwerkelijk klaarmaken. En ik kook eigenlijk pas sinds een jaartje, en ben dus niet echt goed. Al weet ik dat jullie daar ook rekening mee houden. <3 Ik ga denk ik van zaterdag mijn vaste uitprobeerdag maken (ja, handig om dat nu te zeggen, het duurt nog 7 dagen. ). Dietisten vind ik zo'n grote stap, aangezien het maar een heel klein puntje is?

conleche, rijst opbakken? Is dat niet ong hetzelfde als gebakken aardappelen? Dat het zo bruinig wordt? En met wat voor olie zou dat moeten?
pi_59199875
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef Inderdaad het volgende:
-marz-. recepten zijn wel handig, maar dan moet ik het ook daadwerkelijk klaarmaken. En ik kook eigenlijk pas sinds een jaartje, en ben dus niet echt goed. Al weet ik dat jullie daar ook rekening mee houden. <3 Ik ga denk ik van zaterdag mijn vaste uitprobeerdag maken (ja, handig om dat nu te zeggen, het duurt nog 7 dagen. ). Dietisten vind ik zo'n grote stap, aangezien het maar een heel klein puntje is?

conleche, rijst opbakken? Is dat niet ong hetzelfde als gebakken aardappelen? Dat het zo bruinig wordt? En met wat voor olie zou dat moeten?
Eigenlijk wel ja, hetzelfde als aardappelen opbakken. Alhoewel het niet bruinig hoeft te worden. De truc is om het op laag vuur te doen, dan worden die rijstkorrels ook lekkerder van. Ik zou als ik jou was gewoon zonnebloemolie oid pakken, iets zonder veel eigen smaak in ieder geval om mee te beginnen. Als je nu al weet dat je van sojasaus houdt (ketjap) dan kan je er ook al een beetje van doordoen. Heel langzaam ga je dan een nasi maken die helemaal naar je eigen smaak is

Ik heb een bovenbuurman met liefdesverdriet en heavy metalsmaak. Das geen goede combi voor m'n oren
pi_59200889
Ik heb vandaag voor 350 euro geshopt
pi_59200928
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik zit dan ook meer in een stabielblijfregime dan afvalregime. En het is gewoon erg lekker

En Ewelina: PF bedoelt ook naarmate je groter bent, ben je meer in verhouding ook breder etc...
ja dat bedoelde ik
en dat je heup taille 0.7 blijft
pi_59200940
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:53 schreef -marz- het volgende:
Wat heb je gehaald?? (liefst met pics )
pi_59201092
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Ah, licht aan het einde van de eindeloze tunnel.
Als je mij je gegevens PM-ed. ( lengte, huidig gewicht, leeftijd, evt sporten en huidige eetgewoonten en dagelijks terugkerende activiteiten )
Stuur ik je morgen een schema, kan je maandag beginnen.
Ik wil ook mee doen Maar ik ruik nu al frituur Hmz
pi_59201098
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Zijn er nog mensen die dit weekend gaan bbqen? combinatie van lekker weer en voetbal?
Ik zondag op strand west!
pi_59201153
Ik vind het eigenlijk vrij helder wat SHE zegt
iedereen kan afvallen, dikke genen bestaat niet en als laatste redmiddel haar "nazi regime"
natuurlijk zijn er mensen die met een losser schema kunnen afvallen
c'est tout. Ik snap niet waarom mensen dit tot een discussie rekenen Leuk toch een andere visie.
pi_59201178
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Feestje, Miss_S? Wat voor een feestje?
Ik ga met Mark naar de film om 19 uur. Beetje vroeg, maar ja. We gaan naar El Orfanato van de regisseur van El Labyrinto del Fauno (liep PF daar destijds niet mee weg?).
Ik ken hem helemaal niet
pi_59201208
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Ik neem nu een wodka lime ( wist je trouwens dat wodka beter in een dieet past dan wijn? of bier? of welk andere drank dan ook?)

En wat mij betreft is er ook niets gebeurd. Ik ben behoorlijk gewend aan weerstand. Je moet de dames op spreekuur eens zien; ik ben weleens verteld dat ik de kanker kon krijgen met mijn pindakaas, de tyfus met mijn rijst en dat ik niet moest denken dat ik haar aan de groenten kon krijgen.
Ik hou ervan
voor wodka moet je bij conleche zijn

oh ik post het hele topic vol
sorry
pi_59201229
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:53 schreef -marz- het volgende:
Oeh, showen!

Ik wilde vanavond een mojito maken, maar toen bedacht ik dat ik geen rum in huis heb. Wat nu?
We hebben overigens wel el cheapo witte wijn met bubbeltjes, zou dat ook lekker zijn met munt en citroen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59201253
Mijn maten:

feb. 2007
.............. juni 2008

Borst: 98 ................................. 91
Taille: 84 .................... 68
Heup: 100 ..................... 92
bovenbeen: 62 .............. 54
onderbeen: 36 .............. 34,5

Er is dus echt veel van m'n buik/taille afgegaan! en van m'n bovenbenen ook!
pi_59201290
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ken hem helemaal niet
Volgens mij was ik dat.
Ik vond hem in elk geval zò ontzettend mooi
Het mooi kotsende meisje.
pi_59201366
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
Mijn maten:

feb. 2007
.............. juni 2008

je bent dun geworden
ik eet friet geloof ik
pi_59201386
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Eh, vroeger bleef het niet binnen. Tot ik een raar of 7/8 was. En het is moeilijk omdat ik spontaan misselijk word en het gewoon niet kan eten dan? Is voornamelijk ook geestelijk idd, zou het een keer gewoon moeten doen. Alleen moet het klaargemaakt worden, voordat ik dat kan doen, en zolang hou ik het nooit vol. Ik groei er wel overheen waarschijnlijk.

Altijd als ik het hier over heb voel ik me trouwens een aansteller. Als ik er zoveel moeite mee heb dat ik niet veel lust, moet ik er wat aan doen. En dat doe ik niet, dus ik moet het er eigenlijk ook niet meer over hebben.
praat er over met een eet dokter
iedereen heeft wel een "fobie"
pi_59201389
JEETJE conleche

Hoeveel keiharde kilo's zijn dat wel niet?
pi_59201415
Kleding kan ik onmogelijk allemaal showen o.a. 2 jeans, 2 rokjes, bikini, heuleboel topjes/tuniekjes, bloesje, 3 beha's waaronder 1 sportbeha en een boel undies
pi_59201442
SHE: heb je toevallig nog een tip voor een gezonde lunch die je snel klaar kunt maken 's ochtends én goed mee kunt nemen? Het liefst ook nog iets wat je meteen kunt eten want ik heb overdag nogal eens onregelmatige en korte pauzes.
Veeleisend, ik weet het. Ik zei al dat ik andere ambities heb die veel tijd en energie kosten. Het leven van een wannabe-wetenschapper gaat niet over rozen.
pi_59201446
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]
iedereen heeft wel een "fobie"
Ik heb geen fobie hoor !
pi_59201494
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
Mijn maten:

feb. 2007
.............. juni 2008

Wow... knap zeg! Je zegt wel dat je langzaam gaat, maar het resultaat mag er wezen.
pi_59201545
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik heb geen fobie hoor !
er is heus wel iets mis met je
pi_59201575
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

er is heus wel iets mis met je
pi_59201640
grapje
ik bedoel: iedereen heeft wel iets
pi_59201699
We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar, maar toch houden we van elkaar

(om maar in de Elly en Rikkert/EO stijl te blijven )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59201857
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:12 schreef -marz- het volgende:
JEETJE conleche

Hoeveel keiharde kilo's zijn dat wel niet?
12,4.kilo. Ik moet er wel bijvertellen dat niet zo lang ben hè, 1m68. Dus zo dun is het niet. Maar het is wel veel cm's idd!

Ik heb vanavond heel makkelijk en lekker gegeten. Men neme een stuk lamsbout (ik had nu zonder bot, maar kan ook met). Je legt het in een ovenschaal omringd door: knoflooktenen (hele tenen met schil), sjalotten in grove stukken en groene aspergetips. Bovenop het lam leg je wat salie, een takje rozemarijn en wat thijm. Je besprenkelt het geheel met olijfolie en doet er ook wat zeezout en pittig pepermengsel over. (of gewoon vers gemalen peper.) Zet het in een voorverwarmde oven (200 C) en zo'n 45 min. later (afhankelijk van hoe groot je vlees is) heb je een heerlijke maaltijd. Kan niet makkelijker!
pi_59202150
Ik heb vandaag gebarbecued. En ik houd niet van barbecuen...
pi_59202203
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:30 schreef conleche het volgende:

[..]

12,4.kilo. Ik moet er wel bijvertellen dat niet zo lang ben hè, 1m68. Dus zo dun is het niet. Maar het is wel veel cm's idd!

Ik heb vanavond heel makkelijk en lekker gegeten. Men neme een stuk lamsbout (ik had nu zonder bot, maar kan ook met). Je legt het in een ovenschaal omringd door: knoflooktenen (hele tenen met schil), sjalotten in grove stukken en groene aspergetips. Bovenop het lam leg je wat salie, een takje rozemarijn en wat thijm. Je besprenkelt het geheel met olijfolie en doet er ook wat zeezout en pittig pepermengsel over. (of gewoon vers gemalen peper.) Zet het in een voorverwarmde oven (200 C) en zo'n 45 min. later (afhankelijk van hoe groot je vlees is) heb je een heerlijke maaltijd. Kan niet makkelijker!
klinkt lekker. Misschien nog een rode peper en jonge aardappels/kleine dingetjes er bij ?
pi_59202218
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:40 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag gebarbecued. En ik houd niet van barbecuen...
Waarom niet?
pi_59202293
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

klinkt lekker. Misschien nog een rode peper en jonge aardappels/kleine dingetjes er bij ?
Ja die aardappels hadden het afgemaakt, maar helaas geen koolhydraten 's avonds voor mij.! Als je de aardappeltjes licht had voorgekookt had je ze er ook nog bij kunnen leggen in die ovenschaal en dan hadden ze zich doordrenkt met de jus
pi_59202351
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik vind het simpelweg te veel vlees. En één van de weinige dingen die ik écht echt écht niet lust is altijd aanwezig: salade op basis van koude aardappel en mayonaise. Brrr. Nu ook weer: huzarensalade, rundvleessalade. Niet lekker.
En te weinig groente, te veel vette hamburgers en kippepoten en tóch eet je altijd meer dan je eigenlijk wilt

Eten met vrienden ben ik hélemaal voor! Eten buiten ook, gezellig. Maar van mij hoeft er geen BBQ aan.
(trouwens, bij mijn schoonouders wel, die maken altijd zalmpakketjes en groentepakketjes in aluminiumfolie en dergelijke, dat is dan wél weer lekker)
pi_59202404
ik hou van aardappelsalade
80ct
1 kilo
pi_59202501
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:

Vanavond in mijn nieuwe witte broek naar het feestje
Jij in een broek ,dat hebben we hier nog nooit gezien.(of ik heb het gemist).
#35.
pi_59202986
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind het simpelweg te veel vlees. En één van de weinige dingen die ik écht echt écht niet lust is altijd aanwezig: salade op basis van koude aardappel en mayonaise. Brrr. Nu ook weer: huzarensalade, rundvleessalade. Niet lekker.
En te weinig groente, te veel vette hamburgers en kippepoten en tóch eet je altijd meer dan je eigenlijk wilt

Eten met vrienden ben ik hélemaal voor! Eten buiten ook, gezellig. Maar van mij hoeft er geen BBQ aan.
(trouwens, bij mijn schoonouders wel, die maken altijd zalmpakketjes en groentepakketjes in aluminiumfolie en dergelijke, dat is dan wél weer lekker)
Ik zorg altijd dat ik degene die de barbecue geeft help. Dan kan ik ervoor zorgen dat er ook wat lekkere dingen op het menu staan en niet alleen de geijkte huzarensalade, hamburgers, worsten en karbo's. Gewoon zelf wat regelen met kip, vis en groente. Desnoods onder het mom 'ik kan niet goed tegen varkensvlees maar maak je maar niet druk hoor ik regel zelf wel wat. '
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:15:40 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59203022
Hey MinderMutsig hier? .

Ik ben terug van de film en hij was heel tof . Aanrader dus! Spaanse films . Spaanse vrouwen .
Ik weet alleen niet of ik nu een diet coke of een regular coke heb gehad. Had ze allebei besteld, maar ze had het dekseltje niet ingedeukt. Nou ja, Mark beweert dat hij regular coke had, dus dat zal wel dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_59203090
Mja, dit was een barbecue die onze kerk gaf voor de leden én voor de buurt waarin de kerk staat. De halve gemeente was er en uit de buurt ook nog zeker 40 man. En het was voor de deelnemers gratis. Dan snap ik ook wel dat ze niet veel verder komen dan broodjes hamburger en huzarensalade
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:18:18 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59203103
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ken hem helemaal niet
Oh, dan ben ik in de war met iemand anders (en dat vermoedde ik eigenlijk al toen ik die post tikte).
Niet meer actief op Fok!
pi_59203414
Terug van rondje rennen
pi_59203416
Vraagje voor de EK-kijkers: snacken jullie iets tijdens een wedstrijd, en zoja, wat? Het wordt hier nml een gezellige bedoening, maar ik wil natuurlijk niet teveel eten. We doen het altijd zo dat iedereen een hapje oid meeneemt dus van tevoren weet ik niet wat er allemaal in huis komt. Zelf zorg ik iig voor een 'gezonde' snack: worteltjes met yoghurtdip (is nog deels oranje ook ).

sorry voor het zomaar binnenvallen, maar lees hier vaak mee, vandaar
pi_59203483
aardbeien is een lekkere snack
of rettig met zout

je kan ook gewoon niks eten
is maar 2 uurtjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')