quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef ssebass het volgende:
Hey jij hebt drie jaar over het smsje mogen doen, het is dan wel zo eerlijk om haar ook 3 jaar te geven. Nou oke omdat jij eerder stuurde mag zij er nu maar 1 jaar over doen
Joh maak je niet druk er kunnen genoeg redenen zijn waarom ze niet terug smst. Als je haar tegenkomt gewoon vragen, heb je mijn smsje nog gehad en dan zeggen dat het ook wel wat kortdag was.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Heb nu alle 'verhalen' weer terug gelezen.
En ik moet zeggen dat alles wat er staat ook overeenkomt met wat ik nu
vind. Geen twijfels verder over die verhalen dus. Inmiddels heeft ze we gereageerd
op een krabbel ( van iemand anders ) op Hyves. Dus ze is online geweest, maar heeft
mij niet aangesproken, ik stond online op msn.
Ze heeft me gewoon geblokt!
* Ze wil me niet
* Ze is ook verlegen
Ik ga dan ook van het 2e uit
Gister smsje gestuurd, nog geen bericht, spanning en sensatie dus in afwachtingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
ts hoe staat het ervoor momenteel ?
MIDNR is cool.. en ja.. het gaat zoals in het liedje..quote:Jou negeer ik maar even, want je bent een beveiliger
( Luistert Midden in de Nacht Rick.. -> Ken je niet? Dan verklaar ik de bovenstaande opmerking voor 'laat maar zitten' )
Dat kan heel simpel, door gewoon deel 1 en 2 te lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil alle nieuwtjes en interne strubbelingen lezen
Niet zo onaardig jochie. We zitten hier allemaal drastisch mee te leven.quote:
Nieuwtjes.. niet oudjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Dat kan heel simpel, door gewoon deel 1 en 2 te lezen.
Gasten, du soop kontinoez
Mja, nouquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:19 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Niet zo onaardig jochie. We zitten hier allemaal drastisch mee te leven.
Nee, niet samen op msn geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me serieus af of ze die sms wel ontvangen/gelezen heeft
Zijn jullie sinds gister nog niet allebei tegelijk online geweest op MSN? Vraag dan gewoon even of ze je sms wel heeft ontvangen?
Epic win.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef OldJeller het volgende:
Wat een faalreeks zeg, ongelooflijk.
Someone put him out of his misery.
Heb jij niet toevallig een onzekere dochter die gisteren een vaag smsje heeft ontvangen van een schattige knul uit de buurt?quote:
Doe maar niet. NS heeft al genoeg vertragingen zonder dat je voor de trein springt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Kom leuk. Laat ik maar alvast wanhopig worden.
Kan ik vanmiddag voor de trein springen.
Komt goed uit, moet toch die kant op..
Bel d'r op en vraag of ze je smsje nog heeft ontvangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:36 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb het gehad, zet er maar een slotje op
Yeah! Door dik en dun!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef MrDice het volgende:
Je kunt niet zomaar om een slotje vragen hoor...
Bovendien, er zijn hier zat mensen die je de afgelopen dagen hebben geholpen en door deze emotioneel zware periode hebben getrokken. En nu zal je ons bedanken door er tussenuit te knijpen voor de grote climax? Beetje meer respect voor al ons harde werken zou wel op z'n plaats zijn.
Ik heb eens gehad dat een sms'je met een vertraging van 3 maanden nog aankwam, van Tilburg naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef MrDice het volgende:
Ja kan me niet voorstellen dat ze het smsje niet inmiddels heeft gelezen. Tenzij deze in zijn geheel niet is aangekomen... maar ja daarom zweer ik ook bij ontvangstbevestiging.
Als d'r inbox vol zit dan ontvangt ze ook niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad dat een sms'je met een vertraging van 3 maanden nog aankwam, van Tilburg naar Rotterdam.
Momenteel kan ik niet of nauwelijks sms 'en met mijn verloofde (eerste keer dat ik mijn vriendin zo noem! Want we trouwen over 2 maanden).
Maar zij zit momenteel op de Filipijnen en er blijkt geen contract te zijn tussen Telfort en haar provider. En de ander provider van haar geeft onvoldoende signaal.
Maar goed. weer even ontopic:
Je weet dus niet zeker dat de sms is aangekomen. FF bellen dus....
Ja, laten we allemaal gaan speculeren!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Als d'r inbox vol zit dan ontvangt ze ook niets.
Ik dacht dat ik al iets had ondernomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal gaan speculeren!
Die jongen is al zo onzeker.... Hij moet een keer iets ondernemen ipv in dit topic zeiken en triest lopen doen.
Daar wilde je toch juist uit?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Als ik nu bel dat een vriend van me voor de gein een sms naar haar had gestuurd?
Dan ben ik tenminste terug in de 'friendszone'
Geen optie dus, maargoed.
Als je inbox vol is, krijg je een berichtje dat je dingen moet verwijderen etc.
Lees de ladder theory nog maar eens opnieuw. Een dame beslist (onbewust) binnen een paar seconden al of ze je aantrekkelijk genoeg vindt om er een relatie mee te beginnen. het ligt er alleen aan WAAR je op de ladder staat. Als je onderaan staat dan duurt het nog vele jmaanden/jaren voordat je eens een kansje maaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Als ik nu bel dat een vriend van me voor de gein een sms naar haar had gestuurd?
Dan ben ik tenminste terug in de 'friendszone'
Geen optie dus, maargoed.
Als je inbox vol is, krijg je een berichtje dat je dingen moet verwijderen etc.
Moderne telefoons geven zelf aan dat de inbox vol zit. Dus dan weet je als gebruiker al dat je wat ouwe meuk moet weggooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Netstorm het volgende:
Verder.. nee
Hoe kun je nou een berichtje ontvangen als je inbox vol zit?
Ik loop achterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef MrDice het volgende:
[..]
Moderne telefoons geven zelf aan dat de inbox vol zit. Dus dan weet je als gebruiker al dat je wat ouwe meuk moet weggooien.
I support this statement.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
ok, en nu wil ik wat actie zien!
Bellen!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ts heeft vette pech. Meisje X is allang meisje O geworden door een ander
Nee natuurlijk mag dit niet op slot!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Of toch maar niet..
Kan ik jullie niet aandoen natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
OMG, TS is een emo? En hij is al 2 uur stil en hij had het over het vanmiddag hardhandig knuffelen van een trein...
ff kijken dan maar http://www.ns.nl/storingen/index.form
Wie zegt dat meisje X, geconfronteerd met het bewuste SMS'je, niet dacht van "laat ik hier 'ns een topic in R&P over openen" en vervolgens deze topics is tegengekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Kreator het volgende:
Laat haar wel even deze topics lezen. Dan weet ze dat ze een emo in huis haalt.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
TS, ga morgen gewoon met je vrienden naar dat feestje. Als X er is, leuk. Anders kun je nog doorzuipen met je maten.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:24 schreef skadhd het volgende:
Ik begin toch te denken dat ze het echt niet heeft gehad.
Je stuurt toch sowieso iets terug of je laat iig iets horen ook al heb je geen beltegoed...
Nope, TS blijft voorlopig nog even maagdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heel deel 2 gemist, maar er is dus nog niks gebeurd?
Jawel hij heeft haar via de sms uitgevraagd maar niks terug ontvangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Heel deel 2 gemist, maar er is dus nog niks gebeurd?
Denk niet dat iedereen dat op prijs stelt maar goed. Bal ligt bij haar nu wat mij betreftquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef skadhd het volgende:
hij mag nu toch wel bellen...
"hey, ik had je een smsje gestuurd of je wat wilde gaan drinken...heb je die nog gehad?"
Idd, daarmee hou je het luchtig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef skadhd het volgende:
"hey, ik had je een smsje gestuurd of je wat wilde gaan drinken...heb je die nog gehad?"
Precies.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef skadhd het volgende:
Lekker boeiend... Ik snap zoiezo niet waarom iemand dat niet op prijs zou kunnen stellen... als je het niet wilt neem je toch lekker niet op... maar een smsje en een telefoontje, met neutrale inhoud, ik zie niet in waarom dat fout zou zijn. Maargoed ik zal wel te simpel zijn ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen dat op prijs stelt maar goed. Bal ligt bij haar nu wat mij betreft
Niet gebeld, wel sterk het gevoel dat ik even moet bellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef Gummibeer79 het volgende:
Vind ik ook:
meld 's of je al gebeld hebt?
Goedzo. En doe het dan ook nú, metéén, voordat je dit ook weer kapotanalyseert. Je hebt weinig meer te verliezen, geloof me.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:44 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Niet gebeld, wel sterk het gevoel dat ik even moet bellen.
Zal me er nu even toe moeten zetten, wil nu wel eens duidelijkheid.
Ik bel wel even prive, om erachter te komen of het haar nummer wel was![]()
![]()
Oké, ik ben er achter hoe je prive beldquote:
Inderdaad heb ik volgens mij ( hoe ik ook analyseer..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:47 schreef Lápiz het volgende:
Hmm, jammer, ik had wel een reactie van haar verwacht. Bellen vind ik ook de volgende logische stap, ik heb het ook wel 'ns meegemaakt dat mijn vriendin een SMS-je van mij veel later pas kreeg.
Dat zóu dus best wel 'ns het probleem kunnen zijn.
Wat mij betreft kun je nu twee dingen doen:
- Je belt haar gewoon op om te vragen of ze je SMS-je nog ontvangen heeft en of ze zin heeft om iets met je te gaan drinken vanavond.
- Je belt niet, laat het erbij zitten en blijft waarschijnlijk nog een tijd twijfelen over het waarom en hoe en wat. En dan zul je net zien dat ze je SMS-je om de één of andere duistere reden nooit heeft ontvangen.
Als ze écht heel leuk is, dan lijkt die keuze me niet eens zo moeilijk.
Wat maakt het uit dat iederen het weet? Daarnaast, niemand zal je erop aankijken hoor. Juist respect dat je voor je gevoelens richting haar uit durft te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad heb ik volgens mij ( hoe ik ook analyseer..niets meer te verliezen.
Ze weet nu toch al dat ik haar leuk vind.
Iedereen weet het straks
Dus tsja, inderdaad maar bellen dan..
Wat maakt het uit? Bel gewoon, doe niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:00 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon prive bellen om te zien of het haar nummer wel is?
kom op!!! zelfs een 'nee, ik wil niet met je uit' kan niet zo erg zijn als de manier waarop jij jezelf zit op te naaien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:00 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon prive bellen om te zien of het haar nummer wel is?
quote:
Zeur niet Abba! Pak liever popcorn en moedig hem aan. Wie weet zit TS ondertussen te F5-en voor wat laatste tips.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:22 schreef Gummibeer79 het volgende:
*pakt popcorn en een biertje en gaat klaarstaan om TS uit te lachen na zijn afwijzing
ik zeur niet...ik moet ver$%^%& over 10 minuten weg en ik wil nog een uitkomst!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeur niet Abba! Pak liever popcorn en moedig hem aan. Wie weet zit TS ondertussen te F5-en voor wat laatste tips.
TS IS AAN HET BELLEN, MENSEN!
details verdomme!!quote:
whehehe.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:27 schreef MLI het volgende:
Bel maar vast dat je iets later komt. TS gaat over enkele minuten uitgebreid verslag doen.
the suspense is killing me...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:27 schreef MLI het volgende:
Bel maar vast dat je iets later komt. TS gaat over enkele minuten uitgebreid verslag doen.
had het kunnen weten...iemand die 2 topics nodig heeft voor een smsje, en dan nog een heel topic voor een telefoontje gaat nu niet ineens in 5 minuten de ontknoping verklappen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, zeer meelevende Fok-mensjes.
Hierbij mijn verhaal over het feit dat ik heb gebeld naar meisje X.
Zo liep het verhaal:
Met klamme handen drukte ik het nummer op mijn telefoon in. 06-meisjeX.
De telefoon ging over, spannend dacht ik bij mezelf
(Aanvulling binnen nu en 5 minuten )
Nou, je kunt het ook lezen bij de mensen bij wie je op bezoek bent, die kunnen dan lekker meelezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
had het kunnen weten...iemand die 2 topics nodig heeft voor een smsje, en dan nog een heel topic voor een telefoontje gaat nu niet ineens in 5 minuten de ontknoping verklappen...
En dan zegt ie zometeen dat hij de voicemail kreeg en niets heeft ingesprokenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
had het kunnen weten...iemand die 2 topics nodig heeft voor een smsje, en dan nog een heel topic voor een telefoontje gaat nu niet ineens in 5 minuten de ontknoping verklappen...
ga naar de bioscoop, dus dat gaat niet werken...bewaak jij het fort maar voor me, MLIquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, je kunt het ook lezen bij de mensen bij wie je op bezoek bent, die kunnen dan lekker meelezen.
Zo onzeker als ie is, zo onbetrouwbaar is ie ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
tik tak tik tak 7 minuten al....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als ie het maar niet waagt om na het telefoontje meteen op zijn fiets te stappen naar meisje x zonder ons verslag te doen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als ie het maar niet waagt om na het telefoontje meteen op zijn fiets te stappen naar meisje x zonder ons verslag te doen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zo onzeker als ie is, zo onbetrouwbaarlangdradig is ie ook.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:43 schreef OldJeller het volgende:
Kom op McLovin, laat zien dat er eigenlijk een onweerstaanbare tijger in jou schuilt!
[ afbeelding ]
GVD eikel!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, ze neemt niet op..
Grapjasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Maar probeer het zo nog een ker hoor..
TSquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Maar probeer het zo nog een ker hoor..
Omdat ik voor mijzelf een keuze wilde maken en niet gedreven door wat iedereen hier zei.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:00 schreef Lekiamh het volgende:
Gefeliciteerd.
Mag ik wel weten waarom je ons voor de gek hield een halfuur geleden?
Allemaal goed en wel dat je een eigen keuze wilde maken, en natuurlijk hoef je niet te luisteren naar ons. Maar ga ons dan ook geen onzin op de mouw spelden. Ik vond het wel een naai-actie, want iedereen leefde met je mee hierzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:02 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Omdat ik voor mijzelf een keuze wilde maken en niet gedreven door wat iedereen hier zei.
Dat is al fout gegaan ( naar mijns inziens ) bij dat sms'je. Want ik had voor mijn gevoel toen
moeten wachten. Maargoed, gedane zaken nemen geen keer. Daarbij, misschien gaat het allemaal
gewoon te snel voor haar. dan heb ik alsnog kans in het weekend. Maar de bal ligt op dit
moment zeker niet meer bij mij..
Nee, iedereen is weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef EvoViper7 het volgende:
Ah joh. Toch nix aan de hand.
Niet iedereen is vrijgezel. Iedereen zoekt iemand. Dusja, daar is toch niets verkeerd mee.
Je kan gewoon zeggen dat je haar leuk vind of ziet zitten. Niks mis mee. Weet zij ook waar ze aan toe is.
Nadeeltje ervan: Ze kan teringafstandelijk doen omdat ze dat niet wil. Maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Komt goed TS, en nu lekker de kroeg in
Op deze manier had ik tenminste wel een reactie op wat komen gingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel dat je een eigen keuze wilde maken, en natuurlijk hoef je niet te luisteren naar ons. Maar ga ons dan ook geen onzin op de mouw spelen. Vond het wel een naai-actie, want iedereen leefde met je mee hierzo.
Nou, ik vind haar nu wat minder leuk hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef EvoViper7 het volgende:
PS. je piekert echt teveel. T lijkt net of je leven ervan af hangt. En nix zeggen dat het logisch leek. Nee, gewoon de waarheid. Je vind haar leuk. So what? big deal. Respect als je daarvoor uitkomt hoor...
Waarom niet? De wereld is niet vergaan ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:09 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Alsof je denkt dat er nog een kans is op succes
Nee, maar ik vind dat het van mijn kant nu wel afgesloten kan worden hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Waarom niet? De wereld is niet vergaan ofzo.
Je hebt een SMS gestuurd en een keer naar dr gebeld, maar nam ze niet op.
Het is niet meteen een verloren zaak nu.
Goed, je hebt dus wel degelijk geleerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat het van mijn kant nu wel afgesloten kan worden hoor.
Ik bedoel, ik ga nu niet langer piekeren etc.
Klaar einde, finish, punt
Als ze nog wat met me wil, dan zal dat wel blijken door:
a. Een telefoontje van haar kant
b. Een goed gesprek volgende keer als ik haar zie
Ik na het sturen van het sms'je wel hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef ganzenherder het volgende:
Dus tóch een anti climax, jammer ik had het echt niet verwacht
Plaats even haar nummer in je volgende posting. Dat kind heeft een echte man nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik na het sturen van het sms'je wel hoor
Maargoed, het is nog niet voorbij
Denk ik![]()
Maar dan moet ze wel zelf nu initiatief nemen, want dat ga ik niet meer doen.
Stel ze negeert me volledig de volgende keer dat ik haar zie, dan is het duidelijk lijkt me
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:40 schreef OldJeller het volgende:
Vooruitzichten voor TS en z'n instelling op een fuifje:
[ afbeelding ]
Gelijk krijgen hoezo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Lekiamh het volgende:
Lol, was dat alles? Nou, dan gaat OldJeller nog gelijk krijgen ook.
"7 anderen waren je voor". Wat moet ik me daaranders bij voorstellen dan dat ze met een ander groepje uitgaat vanavond? Of neem ik het nu weer te letterlijk op?quote:
Ik dacht dat je het jammer zou vinden, je vindt dr toch leuk? Zet er iets in van, 'kom je morgen op het feest nog' oid. Tenminste, ik ga ervanuit dat je dr nog steeds wil scoren?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nou, inderdaad ze is met anderen op stap vanavond.
Maargoed, ik weet niet of zij weet dat ik morgen ook op dat feest ben.
Maar anders zie ik haar inderdaad pas maandag weer
Moet wel nog even terugsms'en
Zoiets als:
Oké, geen probleem. Volgende keer beter
Duzzz
Ow, zo bedoelde jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef ganzenherder het volgende:
Die 7 mensen zullen dan wel haar vriendengroep zijn ja, ik dacht al...
Mja, misschien iets te wanhopig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het jammer zou vinden, je vindt dr toch leuk? Zet er iets in van, 'kom je morgen op het feest nog' oid. Tenminste, ik ga ervanuit dat je dr nog steeds wil scoren?
Niets? Ze wijst je voorstel af en geeft ook geen indicatie dat ze iets anders wil.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:10 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Maargoed, wat heb ik nu weer aan zo'n sms, haha.
Nee juistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Niets? Ze wijst je voorstel af en geeft ook geen indicatie dat ze iets anders wil.
Als de vooruitgang is dat ze je een antwoord heeft gegeven, ben ik het met je eens. Maar echt veel opgeschoten ben je nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:12 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, misschien iets te wanhopig.
Zal er even over na denken. Voor 21.30 moet ik wel gesms't hebben.
Anders denkt zij weer dat ik het niet meen
Maargoed, dit is lijkt me enigszinds een vooruitgang
Een antwoord is beter dan genegeerd wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als de vooruitgang is dat ze je een antwoord heeft gegeven, ben ik het met je eens. Maar echt veel opgeschoten ben je nog niet volgens mij.
Dat zei ik dan ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Een antwoord is beter dan genegeerd worden
Eerlijk gezegd was ik alweer wat meer bezig met het terugkrijgen van een vriendschapquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:15 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat zei ik dan ook.
Maar echt vlotten wil het nog niet lijkt me, een afspraak heb je nog niet en een bevestiging van gevoelens ook niet.
Ik denk niet dat je nu meteen een vriendschap kwijt bent hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik alweer wat meer bezig met het terugkrijgen van een vriendschap
Maar inderdaad, ik zal het allemaal wel zien.
Nu ga ik weg
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
Je hebt dus niet meer terug gesmst begrijp ik?
Laat het open, niet meteen je eigen ruiten ingooien! Je zou het inderdaad als een afwijzing kunnen zien, maar ik heb wel gekkere dingen meegemaakt die ook nog op hun pootjes terechtkwamen. Gewoon laten weten dat je het jammer vindt en graag een ander keertje wilt afspreken lijkt me beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik denk dat ik het maar rustiger aan moet pakken
Een sms'je als: "Jammer, volgende keer beter etc etc etc
is misschien hadndiger, dan kan ik haar morgen/maandag wel wat meer laten merken etc
Maargoed, ik sms wel wat
Eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Laat het open, niet meteen je eigen ruiten ingooien! Je zou het inderdaad als een afwijzing kunnen zien, maar ik heb wel gekkere dingen meegemaakt die ook nog op hun pootjes terechtkwamen. Gewoon laten weten dat je het jammer vindt en graag een ander keertje wilt afspreken lijkt me beter.
En als ze je wel ziet zitten: 'He, neemt ie weer geen actiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maar als ze me niet ziet zitten, dan heeft ze daarbij meteen iets van: Opdringerig etc
Dus, ik sms:
Oké jammer, tot maandag!
Ik zou een iets andere versie van die laatste doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wat moet ik zeggen?
"Jammer, volgende keer beter. Tot maandag"
of gewoon:
"Oké, jammer had me er zo op verheugd. Ben je morgen wel in ****? "
Goed. Zeker wanneer jij je er zelf goed bij voelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga voor de volgende sms:'
Oké, jammer. Ben je morgen wel bij ****? Anders tot maandag
Klaar, verstuurd
Kom maar op met het commentaar
weer krassen? wat bedoel je daar mee ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef MLI het volgende:
Je vergat 'ik mis je zo en als ik je morgen niet zie, ga ik vast weer krassen'
Mja wel prima. Als je haar tegenkomt kun je altijd nog vragen of jullie een keer samen wat kunnen gaan drinken. Je moet er wat soepeler in worden. Maargoed je moet wel gedragen zoals je bent dus neem je tijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga voor de volgende sms:'
Oké, jammer. Ben je morgen wel bij ****? Anders tot maandag
Klaar, verstuurd
Kom maar op met het commentaar
Misschien beter bekend als snijden?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
weer krassen? wat bedoel je daar mee ?
Verwar je mij nou met MLI?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ow, god. Ik dacht dat je 'krassen' bedoelde van:
'Ga toch krassen' ;')
Ik ben zoals geschreven dan ook niet bang om haar tegen te komen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef Samba-boy het volgende:
In ieder geval, er komt eindelijk een beetje schot in de zaak.
Nu nog gewoon naar dat feest gaan en niet al te nerveus/wanhopig gedragen.
Schot in de zaak? In positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef botterfly het volgende:En ik had nog wel geduimd voor een date om 21.00 uur
![]()
Maar zoals Samba-boy zegt: er komt schot in de zaak!En veel plezier op het feest, en wellicht krijgen we zondag een leuke up-date!
Ik ga weer duimen voor je.
Rightquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:57 schreef Greys het volgende:![]()
Het is een dooddoener wellicht, maar je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt dan spijt hebben van iets dat je niet gedaan hebt.
Nja wazig... het is gewoon een antwoord op zijn vraag...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:19 schreef Nexie het volgende:
Wat raar, er leken zoveel signalen te zijn en dan zo'n wazig smsje van haar kant
Zo'n type is ze niet ( friends with benefits.. )quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Tja, het lijkt erop dat ze misschien niet helemaal hotel-de-botel van je is. Of ze wil jou afstandelijke spelletje meespelen natuurlijk. Maar goed, niet hotel-de-botel kan nog steeds een gezellige friends with benefits worden natuurlijk. Ze heeft wel te kennen gegeven niet vies van je lichaam te zijn, dus.
Ik hap niet? Ik sms haar toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:49 schreef JonKeL het volgende:
Of, ze is/was helemaal stapel op hem. Hij hapt niet. Zij verdrietig (hij wil me niet). En gaat ze hem nu op afstand houden.
Juistquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nja wazig... het is gewoon een antwoord op zijn vraag...
Snap alleen niet dat dat zo lang heeft moeten duren.
Dan heeft ze even plat gezegd pech toch, als dat zo is?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mja, lijkt me iig zo dat ze me probeerd te ontlopen.
Ga er niet vanuit dat ze er vanavond is
Maar ik heb wel een gezellige avond, en ga het er gewoon met vrienden over hebben.
Geen zin in geheimzinnigheid over deze zaak meer. Kan het toch gewoon zeggen?
Of zou ik daarmee meisjeX tegen me in het harnas jagen?
Niet zo zielig doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:04 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Triest hè? En nu ben ik haar kwijt..
Tenminste, heb haar niet gehad. Maar zo voelt het wel..
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen.
Je geeft al op, voordat de strijd gestreden is.
Koppie omhoog, en in jezelf vertrouwen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je haalt idd te veel in je hoofd.
Strijd is nog niet gestreden. Als je maar vanavond niet krampachtig of opmerkelijk anders gaat doen
(als in geforceerd nonchalant doen) Gewoon zo als altijd.
Ik denk eerder dat dit meisje je achterliggende gedachte achter het sms'je niet heeft meegekregen.
Dus: relax jongen!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:55 schreef Gummibeer79 het volgende:
ik denk dat meisje x ook op fok zit: vragen over ontmaagding
Hij zit nog steeds met zijn vinger boven het knopje maar durf niet te bellen, gok ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef Gummibeer79 het volgende:
of.... hij belt al erg lang....
óf hij heeft nog steeds niet dat knopje in durven drukken....
Hij had wel gebeld, maar ze nam niet opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds met zijn vinger boven het knopje maar durf niet te bellen, gok ik.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:25 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hij had wel gebeld, maar ze nam niet op
Geen zorgen, wij houden het topicwel actief voor jequote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:54 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Owja, en nu laat ik dit topic even met rust.
Om gewoon op mijn gevoel af te gaan, denk dat dat een beter idee is dan steeds
raad te vragen. Mocht ik het nodig hebben, dan post ik wel weer
quote:Op zondag 8 juni 2008 08:41 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ze werd daar helemaal sufgeneukt door 3 gespierde kerels met een kano
Volgens mij zit TS nu in de friendzonequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het nogsteeds niet gelukt?
Niet doen. Kan me best een beetje voorstellen dat je je zo voelt, maar doe tegen haar gewoon alsof er helemaal niets aan de hand is, maak er gewoon af en toe een grapje over en hou het luchtig.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:49 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik kijk er nu toch een beetje tegen op om haar morgen weer te zien eigenlijk..
Wel zo dapper vind ik, ik had alles geprobeerd te ontkennen in zijn gevalquote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom ga je nu in ene keer aan iedereen duidelijk maken dat je haar leuk vind als je missie eigenlijk al is mislukt?
je doet de hele tijd aannames, alsof de hele wereld om jou draait... dit is niet lullig bedoeld, maar jij bent er erg veel mee bezig, maar de rest van de wereld niet... ik denk zelfs dat het niemand verder is opgevallen dat je een smsje hebt gestuurd en gebeld hebt, behalve het meisje zelf en waarschijnlijk blaast zij het ook niet zo erg op als jij dat doet..quote:Op zondag 8 juni 2008 12:48 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zie het probleem niet, ik bedoel.
Iedereen weet straks dat toch al, dan kan je het beter zelf in de wereld helpen.
Waarom ontkennen? "Nee, ik vind haar helemaal niet leuk hoor!!"
"Maar waarom dan dat sms'je? "
"Ja, dat was een ongelukje "
Nee, inderdaad ik zou me er toch al eventueel niet uit kunnen praten
Dus beter om gewoon toe te geven, zie er het probleem niet van in..
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op zondag 8 juni 2008 13:41 schreef m-niki het volgende:
[..]
je doet de hele tijd aannames, alsof de hele wereld om jou draait... dit is niet lullig bedoeld, maar jij bent er erg veel mee bezig, maar de rest van de wereld niet... ik denk zelfs dat het niemand verder is opgevallen dat je een smsje hebt gestuurd en gebeld hebt, behalve het meisje zelf en waarschijnlijk blaast zij het ook niet zo erg op als jij dat doet..
Dat is vaak het probleem bij mensen die heel onzeker zijn: ze gaan er vanuit dat hun acties door iedereen gevolgd wordt. Omdat ze zelf er zo mee bezig zijn, kán het niet anders dan dat anderen daar ook mee bezig zijn. Sterker nog, ze vragen zich niet eens af of die aanname wel of niet klopt, ze gaan er gewoon vanuit. Alsof je de 'talk of the town' nu bent...
Ik vind daarnaast overigens dat je best kunt laten weten wat je wel/niet voelt aan anderen, zo open mogeljk daarin zijn, dat helpt ook vaak naar jezelf toe, om bepaalde drempels te nemen enzo. Jij hebt er mee gewacht tot nu en moet je kijken hoe het aan je heeft gevreten de afgelopen week!!! En hoe groot de teleurstelling nu is, terwijl je hooguit een blauwtje gelopen hebt...
Een blauwtje lopen is niet leuk, maar zeker niet het einde van de wereld(en verstandelijk ben je het vast met me eens, maar gevoelsmatig duidelijk niet)
Niet te lang treuren (want het kan zelfs zo zijn dat het meisje enkel op die troon in je hoofd beland is, omdát je er zo enorm op gefocussed was/bent, dus dat ze eigenlijk helemaal niet zo waanzinnig geweldig ontzettend fantastisch is, maar gewoon een leuk meisje...meer niet) en daar lopen er meer van rond
Dit topic heeft anders wel bijna 5000 views dus er zijn genoeg mensen die TS volgen (op Fok dan, qua Real Life zal je wel gelijkhebbenquote:Dat is vaak het probleem bij mensen die heel onzeker zijn: ze gaan er vanuit dat hun acties door iedereen gevolgd wordt. Omdat ze zelf er zo mee bezig zijn, kán het niet anders dan dat anderen daar ook mee bezig zijn. Sterker nog, ze vragen zich niet eens af of die aanname wel of niet klopt, ze gaan er gewoon vanuit. Alsof je de 'talk of the town' nu bent...
5000 kunnen ook een klein groepje mensen zijn die de hele tijd F5enquote:Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
Dit topic heeft anders wel bijna 5000 views dus er zijn genoeg mensen die TS volgen (op Fok dan, qua Real Life zal je wel gelijkhebben)
Het zal een herkenbaar verhaal/probleem zijn bij de fokkersquote:Op maandag 9 juni 2008 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
5000 kunnen ook een klein groepje mensen zijn die de hele tijd F5en
Maar het wordt goed gevolgd
Inderdaad zal die ontknoping niet eerder dan vanacht/morgen worden getypt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Vanavond komt vast de grote ontknoping, dan gaan ze elkaar zien.
Maar die word natuurlijk niet eerder getypt dan morgen, omdat TS eerder geen tijd heeft, en tegen die tijd hebben wij alweer een deel 4
Jaaah naar die update ben ik wel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad zal die ontknoping niet eerder dan vanacht/morgen worden getypt.
Dus, baggeren jullie het hier vandaag maar even vol. Dan kan ik een nieuw deeltje aanmaken
Heb geen idee wat te verwachten voor vanavond, maar we zullen het wel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Uiteraard, ik denk dat de gemiddelde fokker expert is in blauwtjes lopenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het zal een herkenbaar verhaal/probleem zijn bij de fokkers
Na, nog niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, juist. En door de raad van die expert heb ik dus nu een blauwtje gelopen
Hmm, bij mij:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:21 schreef ssebass het volgende:
Hey bij mij ligt het aantal successen een heel stuk hoger dan het aantal blauwtjes hoor.
Joh, je probeert het toch? En wordt het niks, dan misschien volgende keer beterquote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef ssebass het volgende:
Ah je ziet haar vanavond. Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm.... de meeste meningen stonden niet naar de manier hoe jij het aangepakt hebt volgens mij...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nee, dat doe ik zelf wel evenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef ssebass het volgende:
Ja tijd voor een update. Of moeten we eerst heel dit topic volbaggeren voor een nieuw deel?
K - dichtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daarom moet je de raad van de internethelden hiero ook niet opvolgen.![]()
Dan had je dit topic ook niet geopend en ziten wij niet in spanning af te wachten op wat er nu weer gaat komen.
Iedereen wint (of verliest).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |