quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
De symptomen wijzen wel op aids als ik het zo lees, ik zou maar eens een bezoekje aan de huisarts brengen.
pcs, en anders wacht nog ff dat je 16 bentquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ten eerste: Doe alleen wat goed voelt. Doe het niet omdat je denkt dat het MOET. Zoals Aldus.Sprak.God al zei. Voel je vooral niet verplicht omdat je vriend wil, als je zover bent weet je zelf wat je wilt doen en wat niet. Vertrouw daarop.
ach ja al lang gedaan neeii sorry heb ik niet;)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
De symptomen wijzen wel op aids als ik het zo lees, ik zou maar eens een bezoekje aan de huisarts brengen.
tja ik ben minderjarig dus ik mag een relasie met dr beginnuhhh.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
pcs, en anders wacht nog ff dat je 16 bent
En... Reageer niet op mannelijke knulletjes hier in jouw topic. Dat zijn lutsers, en lopen te trollen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef lisaaja het volgende:
[..]
ach ja al lang gedaan neeii sorry heb ik niet;)
en laat je niets opdringenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste advies is: GEBRUIK CONDOOM.
Je toetsenbord is kapot, want jouw lettertjes zijn veul kleiner dan de restquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En... Reageer niet op mannelijke knulletjes hier in jouw topic. Dat zijn lutsers, en lopen te trollen.
Luister niet naar bold!! Dat zijn altijd onwaarheden die schreeuwen om gelezen te worden waardoor ze soms, in de ernstigste gevallen, gelooft kunnen worden. Gebruik dus géén condoom!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste advies is: GEBRUIK CONDOOM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |