quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
De symptomen wijzen wel op aids als ik het zo lees, ik zou maar eens een bezoekje aan de huisarts brengen.
pcs, en anders wacht nog ff dat je 16 bentquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ten eerste: Doe alleen wat goed voelt. Doe het niet omdat je denkt dat het MOET. Zoals Aldus.Sprak.God al zei. Voel je vooral niet verplicht omdat je vriend wil, als je zover bent weet je zelf wat je wilt doen en wat niet. Vertrouw daarop.
ach ja al lang gedaan neeii sorry heb ik niet;)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
De symptomen wijzen wel op aids als ik het zo lees, ik zou maar eens een bezoekje aan de huisarts brengen.
tja ik ben minderjarig dus ik mag een relasie met dr beginnuhhh.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
pcs, en anders wacht nog ff dat je 16 bent
En... Reageer niet op mannelijke knulletjes hier in jouw topic. Dat zijn lutsers, en lopen te trollen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef lisaaja het volgende:
[..]
ach ja al lang gedaan neeii sorry heb ik niet;)
en laat je niets opdringenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste advies is: GEBRUIK CONDOOM.
Je toetsenbord is kapot, want jouw lettertjes zijn veul kleiner dan de restquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En... Reageer niet op mannelijke knulletjes hier in jouw topic. Dat zijn lutsers, en lopen te trollen.
Luister niet naar bold!! Dat zijn altijd onwaarheden die schreeuwen om gelezen te worden waardoor ze soms, in de ernstigste gevallen, gelooft kunnen worden. Gebruik dus géén condoom!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar mijn allerbelangrijkste advies is: GEBRUIK CONDOOM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef GasTurbine het volgende:
Condooms zijn van de NWO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:02 schreef beverton het volgende:
[..]
LOOOL, na de goude kooi baby krijgen we de eerste Fok!baby
Grote genieën zijn eigenlijk niet in staat om een boek te lezen: tijdens het lezen vormen zij meer zichzelf dan dat zij de schrijver verstaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:07 schreef GasTurbine het volgende:
Ohnee!! Je hebt gewoon een kleinere bandbreedte, Aldus.god!
Men zegt dat de ervaring de mensen wijs maakt. Dat is een kromme redenering. Als er niets hogers dan de ervaring zou bestaan, zou de mens krankzinnig worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
Heel toevallig dat condooms van latex zijn. En 3 maal raden waar latex van gemaakt is? AARDOLIE!
Hebben jullie de link al gelegd met bush?! INDERDAAD
IK BEN HIER OM TE WAARSCHUWEN.
Is dit een meisjesgeheim?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef releaze het volgende:
En niet vergeten de buitenbeugel af te doen natuurlijk.
De meeste mensen (ook van wie beweerd wordt dat zij denken: professoren e.d.) leven en gaan door in de inbeelding dat zij nog veel meer begrepen zouden hebben, als ze maar langer zouden leven. Maar hoevelen komen tot die rijpheid waar ze dat kritische punt ontdekken waar alles omslaat en waar stijgend begrip gaat betekenen dat men begrijpt dat er iets is dat men niet begrijpen kan?quote:
secetera is amper een kut te zienquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:10 schreef beverton het volgende:
toevallig is sexcetera op veronica, daar is deepart dus heen. die jongen wilt ook zijn pleziertjes
kijk, da's nu duidelijke taalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
De meeste mensen (ook van wie beweerd wordt dat zij denken: professoren e.d.) leven en gaan door in de inbeelding dat zij nog veel meer begrepen zouden hebben, als ze maar langer zouden leven. Maar hoevelen komen tot die rijpheid waar ze dat kritische punt ontdekken waar alles omslaat en waar stijgend begrip gaat betekenen dat men begrijpt dat er iets is dat men niet begrijpen kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
TS is rond de 1.70 Hij zal wel rond de 1.75 zijn, dus dat is samen 3.45mquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:10 schreef rene90 het volgende:
Hoe oud is hij trouwens? en hoelang is jullie relatie?
Heeeul simpel ZONDER geweld he:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Is dit een meisjesgeheim?Hebben alle meisjes een buitenbeugel?
Zo ja: Hoe kan je hem er met geweld afsnijden?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
TS is rond de 1.70 Hij zal wel rond de 1.75 zijn, dus dat is samen 3.40m
het is weo 3.45 btwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
TS is rond de 1.70 Hij zal wel rond de 1.75 zijn, dus dat is samen 3.40m
uiteraard..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
En hier heeft beverton uiteraard een mooie paint van:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kijk, da's nu duidelijke taalWat is geleuter? Het is de opheffing van de hartstochtelijke tegenspraak tussen zwijgen en spreken; alleen wie werkelijk zwijgen kan kan werkelijk spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |