Ha nou hoef ik niet alleen mijzelf uit te lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:07 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tering zeg, zit ik om 8:06 al weer dit topic door te lezen op nieuwe ontwikkelingen....
Het moet niet gekker worden.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:50 schreef JonKeL het volgende:
Ha nou hoef ik niet alleen mijzelf uit te lachen
Dankjequote:
Hmm, daar wacht ik dan ook rustig op...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:19 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat ze bijvoorbeeld niet kon op voorgestelde tijd, en nu aan het bedenken is hoe ze 'nee' kan zeggen zonder dat je alle intresse in haar verliest, of dat ze thuis probeert te regelen dat ze onder 'dat andere' uit kan komen, zodat ze 'ja' kan zeggen. Of ze probeert moed te verzamelen om je te bellen en gelijk iets anders voor te stellen.
Neequote:
Geen sms gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:15 schreef Urquhart het volgende:
Goedemorgen, ik was toch wel benieuwd of TS een sms'sje had gekregen toen ik vanmorgen uit bed kwam
Zoals gesteld, ik wacht haar reactie dan ook gewoon af.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:19 schreef MrDice het volgende:
Blijf het een meesterlijk topic vinden.![]()
TS laat je niet gek maken hoor! Al die negatievelingen hier, die zijn zeker vergeten dat ze vroeger net zo onzeker zijn geweest.
Wat betreft de sms, probeer eens uit te zoeken hoe je de ontvangstbevestiging aan kan zetten van je mobiel. Meestal is dit een optie ergens diep in je menu wat je kunt inschakelen. Dan ontvang je een gratis sms wanneer de andere jou sms heeft ontvangen. Dat scheelt al weer deels het ongemak.
Verder moet je vooral kalm blijven. Probeer niet steeds in haar koppie te kijken en voor haar te oordelen wat er aan de hand is. Je hebt haar gewoon mee op stap gevraagd, no harm done! Zoals je het contact van de laatste week beschrijft laat ze je echt niet stone cold in de kou staan. En als ze dat wel doet is ze je niet eens waard! Dusse ontspan en hou de eer aan jezelf en laat je niet zo opfok!ken hier
Misschien, het is voor haar ook denk ik 1 van de eerste keren dat iemand haar mee uit vraagd..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:24 schreef MrFl0ppY het volgende:
TS, is het wel eens in je op gekomen dat meisje X ook erg zenuwachtig/verlegen kan zijn nou dat ze je sms'je heeft gehad. Misschien heeft ze ook wel ergens een topic lopen genaamd: "Wat wil hij nou?".
dvr heeft een mooi positief gezichtspuntquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:39 schreef dvr het volgende:
's Kijken. Ze komt bij je zitten, lacht met je, zit aan je, kijkt de hele tijd naar je, creëert een intiem sfeertje, laat via haar vriendin weten dat ze je leuk vindt en wil kussen, legt 10 keer haar hoofd op je schouder, enzovoort enzovoort.
Jouw reactie daarop was, als ik het goed weergeef: "Oh".
Het zou me niets verbazen als zij nu denkt dat zij het verpest heeft. Haar herinnering aan die avond is waarschijnlijk dat je haar afwees (want ze trok haar hele verleidingstrucendoos open en jij gaf geen sjoege). En omdat ze zo dronken was, zal ze ook wel vrezen dat ze zich genant gedragen heeft en dat jij -het verstandige nadenkende 2 jaar oudere object van haar verlangen- haar maar een dom liederlijk bimbootje vindt.
Dat zou althans verklaren waarom ze je de volgende dag leek te mijden.
Ondertussen schijn jij te denken dat schuchterheid een aantrekkelijke eigenschap is, maar daar denken meiden die een vriend zoeken meestal heel anders over, vooral als hun oogappel ouder is dan zijzelf en ze dus wel wat initiatief en voortvarendheid van hem mogen verwachten. Je zou volgens mij wat meer moeten drinken. En als je in verlegenheid twijfelt of je zus-of-zo wel moet doen (arm om haar heen doen e.d.), vraag je dan in plaats daarvan af, of jij het leuk zou vinden als zij dat bij jou deed, en handel daarnaar (niet in het extreme, viespeuk).
Hoe dan ook, als mijn vermoeden klopt, kun je e.e.a. misschien nog rechtzetten door haar te laten weten dat je het die eerste keer erg leuk met haar vond (dat had je sowieso moeten doen, ipv grappen te maken over haar genante dronkenschap) en dat je jezelf nu al een week voor je kop slaat omdat je je zo afwachtend gedragen hebt. Vraag een nieuwe kans. Als je die krijgt voer je haar en jezelf dronken en laat je Moeder Natuur haar goede werk doen, en zo niet dan heb je je best gedaan en zul je ermee moeten leven dat iedereen daarna weet dat je een blauwtje hebt gelopen. Dat is geen ramp, integendeel; dat kun je benutten door uitgebreid zielig te doen, zodat je vrienden je op veel gratis bier zullen tracteren en er wellicht zelfs een andere dame opdaagt die zich jouw lot aantrekt. Je weet het niet.
Of, als je het nog safer wilt spelen, bel dan die vriendin van haar en zeg dat je haar advies nodig hebt (streelt ego -> werkt altijd). Biecht op dat je X serieus leuk vindt, maar niet weet of dat (nog) wel wederzijds is omdat je eerst zo afwachtend reageerde. Dan hoor je van die vriendin wel hoe de vlag er bij staat.
Tenzij je enorm goede verhalen kan vertellen hier op Fok!, dan vind ze je echt wel leuk hoor. Wellicht dat er om wat voor reden dan ook niks tussen jullie zal ontstaan, maar het feit dat er meer inzat kan niemand van je afpakken. Dus ook al krijg je geen sms, je hebt je best gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Vind je?
Ik heb eigenlijk al min of meer geaccepteerd dat ze me niet moet.
Maargoed, wat niet is kan nog komen..
Mijn sms volledig negeren vind ik eigenlijk nogal hard tegenover mij, maargoed we wachten af..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tenzij je enorm goede verhalen kan vertellen hier op Fok!, dan vind ze je echt wel leuk hoor. Wellicht dat er om wat voor reden dan ook niks tussen jullie zal ontstaan, maar het feit dat er meer inzat kan niemand van je afpakken. Dus ook al krijg je geen sms, je hebt je best gedaan. Dat ze je niet moet vind ik zwaar overdreven en durf ik te betwijfelen.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
Oei, nog niets terug dus.... Zwelg er niet in kerel
Bedenk altijd: er zijn meer vrouwen dan kerkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Ze was maar alleen het enige meisje in 3 jaar tijd dat het voor mij waard was om
mee uit te vragen. Voor de rest niets aan de hand hoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bedenk altijd: er zijn meer vrouwen dan kerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |