Laat het open, niet meteen je eigen ruiten ingooien! Je zou het inderdaad als een afwijzing kunnen zien, maar ik heb wel gekkere dingen meegemaakt die ook nog op hun pootjes terechtkwamen. Gewoon laten weten dat je het jammer vindt en graag een ander keertje wilt afspreken lijkt me beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik denk dat ik het maar rustiger aan moet pakken
Een sms'je als: "Jammer, volgende keer beter etc etc etc
is misschien hadndiger, dan kan ik haar morgen/maandag wel wat meer laten merken etc
Maargoed, ik sms wel wat
Eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Laat het open, niet meteen je eigen ruiten ingooien! Je zou het inderdaad als een afwijzing kunnen zien, maar ik heb wel gekkere dingen meegemaakt die ook nog op hun pootjes terechtkwamen. Gewoon laten weten dat je het jammer vindt en graag een ander keertje wilt afspreken lijkt me beter.
En als ze je wel ziet zitten: 'He, neemt ie weer geen actiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maar als ze me niet ziet zitten, dan heeft ze daarbij meteen iets van: Opdringerig etc
Dus, ik sms:
Oké jammer, tot maandag!
Ik zou een iets andere versie van die laatste doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wat moet ik zeggen?
"Jammer, volgende keer beter. Tot maandag"
of gewoon:
"Oké, jammer had me er zo op verheugd. Ben je morgen wel in ****? "
Goed. Zeker wanneer jij je er zelf goed bij voelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga voor de volgende sms:'
Oké, jammer. Ben je morgen wel bij ****? Anders tot maandag
Klaar, verstuurd
Kom maar op met het commentaar
weer krassen? wat bedoel je daar mee ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:56 schreef MLI het volgende:
Je vergat 'ik mis je zo en als ik je morgen niet zie, ga ik vast weer krassen'
Mja wel prima. Als je haar tegenkomt kun je altijd nog vragen of jullie een keer samen wat kunnen gaan drinken. Je moet er wat soepeler in worden. Maargoed je moet wel gedragen zoals je bent dus neem je tijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ga voor de volgende sms:'
Oké, jammer. Ben je morgen wel bij ****? Anders tot maandag
Klaar, verstuurd
Kom maar op met het commentaar
Misschien beter bekend als snijden?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
weer krassen? wat bedoel je daar mee ?
Verwar je mij nou met MLI?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ow, god. Ik dacht dat je 'krassen' bedoelde van:
'Ga toch krassen' ;')
Ik ben zoals geschreven dan ook niet bang om haar tegen te komen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef Samba-boy het volgende:
In ieder geval, er komt eindelijk een beetje schot in de zaak.
Nu nog gewoon naar dat feest gaan en niet al te nerveus/wanhopig gedragen.
Schot in de zaak? In positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef botterfly het volgende:En ik had nog wel geduimd voor een date om 21.00 uur
![]()
Maar zoals Samba-boy zegt: er komt schot in de zaak!En veel plezier op het feest, en wellicht krijgen we zondag een leuke up-date!
Ik ga weer duimen voor je.
Rightquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:57 schreef Greys het volgende:![]()
Het is een dooddoener wellicht, maar je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt dan spijt hebben van iets dat je niet gedaan hebt.
Nja wazig... het is gewoon een antwoord op zijn vraag...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:19 schreef Nexie het volgende:
Wat raar, er leken zoveel signalen te zijn en dan zo'n wazig smsje van haar kant
Zo'n type is ze niet ( friends with benefits.. )quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Tja, het lijkt erop dat ze misschien niet helemaal hotel-de-botel van je is. Of ze wil jou afstandelijke spelletje meespelen natuurlijk. Maar goed, niet hotel-de-botel kan nog steeds een gezellige friends with benefits worden natuurlijk. Ze heeft wel te kennen gegeven niet vies van je lichaam te zijn, dus.
Ik hap niet? Ik sms haar toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:49 schreef JonKeL het volgende:
Of, ze is/was helemaal stapel op hem. Hij hapt niet. Zij verdrietig (hij wil me niet). En gaat ze hem nu op afstand houden.
Juistquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nja wazig... het is gewoon een antwoord op zijn vraag...
Snap alleen niet dat dat zo lang heeft moeten duren.
Dan heeft ze even plat gezegd pech toch, als dat zo is?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mja, lijkt me iig zo dat ze me probeerd te ontlopen.
Ga er niet vanuit dat ze er vanavond is
Maar ik heb wel een gezellige avond, en ga het er gewoon met vrienden over hebben.
Geen zin in geheimzinnigheid over deze zaak meer. Kan het toch gewoon zeggen?
Of zou ik daarmee meisjeX tegen me in het harnas jagen?
Niet zo zielig doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:04 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Triest hč? En nu ben ik haar kwijt..
Tenminste, heb haar niet gehad. Maar zo voelt het wel..
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen.
Je geeft al op, voordat de strijd gestreden is.
Koppie omhoog, en in jezelf vertrouwen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je haalt idd te veel in je hoofd.
Strijd is nog niet gestreden. Als je maar vanavond niet krampachtig of opmerkelijk anders gaat doen
(als in geforceerd nonchalant doen) Gewoon zo als altijd.
Ik denk eerder dat dit meisje je achterliggende gedachte achter het sms'je niet heeft meegekregen.
Dus: relax jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |