quote:
Zeur niet Abba! Pak liever popcorn en moedig hem aan. Wie weet zit TS ondertussen te F5-en voor wat laatste tips.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:22 schreef Gummibeer79 het volgende:
*pakt popcorn en een biertje en gaat klaarstaan om TS uit te lachen na zijn afwijzing
ik zeur niet...ik moet ver$%^%& over 10 minuten weg en ik wil nog een uitkomst!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeur niet Abba! Pak liever popcorn en moedig hem aan. Wie weet zit TS ondertussen te F5-en voor wat laatste tips.
TS IS AAN HET BELLEN, MENSEN!
details verdomme!!quote:
whehehe.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:27 schreef MLI het volgende:
Bel maar vast dat je iets later komt. TS gaat over enkele minuten uitgebreid verslag doen.
the suspense is killing me...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:27 schreef MLI het volgende:
Bel maar vast dat je iets later komt. TS gaat over enkele minuten uitgebreid verslag doen.
had het kunnen weten...iemand die 2 topics nodig heeft voor een smsje, en dan nog een heel topic voor een telefoontje gaat nu niet ineens in 5 minuten de ontknoping verklappen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, zeer meelevende Fok-mensjes.
Hierbij mijn verhaal over het feit dat ik heb gebeld naar meisje X.
Zo liep het verhaal:
Met klamme handen drukte ik het nummer op mijn telefoon in. 06-meisjeX.
De telefoon ging over, spannend dacht ik bij mezelf
(Aanvulling binnen nu en 5 minuten )
Nou, je kunt het ook lezen bij de mensen bij wie je op bezoek bent, die kunnen dan lekker meelezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
had het kunnen weten...iemand die 2 topics nodig heeft voor een smsje, en dan nog een heel topic voor een telefoontje gaat nu niet ineens in 5 minuten de ontknoping verklappen...
En dan zegt ie zometeen dat hij de voicemail kreeg en niets heeft ingesprokenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
had het kunnen weten...iemand die 2 topics nodig heeft voor een smsje, en dan nog een heel topic voor een telefoontje gaat nu niet ineens in 5 minuten de ontknoping verklappen...
ga naar de bioscoop, dus dat gaat niet werken...bewaak jij het fort maar voor me, MLIquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, je kunt het ook lezen bij de mensen bij wie je op bezoek bent, die kunnen dan lekker meelezen.
Zo onzeker als ie is, zo onbetrouwbaar is ie ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
tik tak tik tak 7 minuten al....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als ie het maar niet waagt om na het telefoontje meteen op zijn fiets te stappen naar meisje x zonder ons verslag te doen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als ie het maar niet waagt om na het telefoontje meteen op zijn fiets te stappen naar meisje x zonder ons verslag te doen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:37 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zo onzeker als ie is, zo onbetrouwbaarlangdradig is ie ook.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:43 schreef OldJeller het volgende:
Kom op McLovin, laat zien dat er eigenlijk een onweerstaanbare tijger in jou schuilt!
[ afbeelding ]
GVD eikel!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, ze neemt niet op..
Grapjasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Maar probeer het zo nog een ker hoor..
TSquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Maar probeer het zo nog een ker hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |