quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef ssebass het volgende:
Hey jij hebt drie jaar over het smsje mogen doen, het is dan wel zo eerlijk om haar ook 3 jaar te geven. Nou oke omdat jij eerder stuurde mag zij er nu maar 1 jaar over doen
Joh maak je niet druk er kunnen genoeg redenen zijn waarom ze niet terug smst. Als je haar tegenkomt gewoon vragen, heb je mijn smsje nog gehad en dan zeggen dat het ook wel wat kortdag was.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Heb nu alle 'verhalen' weer terug gelezen.
En ik moet zeggen dat alles wat er staat ook overeenkomt met wat ik nu
vind. Geen twijfels verder over die verhalen dus. Inmiddels heeft ze we gereageerd
op een krabbel ( van iemand anders ) op Hyves. Dus ze is online geweest, maar heeft
mij niet aangesproken, ik stond online op msn.
Ze heeft me gewoon geblokt!
* Ze wil me niet
* Ze is ook verlegen
Ik ga dan ook van het 2e uit
Gister smsje gestuurd, nog geen bericht, spanning en sensatie dus in afwachtingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
ts hoe staat het ervoor momenteel ?
MIDNR is cool.. en ja.. het gaat zoals in het liedje..quote:Jou negeer ik maar even, want je bent een beveiliger
( Luistert Midden in de Nacht Rick.. -> Ken je niet? Dan verklaar ik de bovenstaande opmerking voor 'laat maar zitten' )
Dat kan heel simpel, door gewoon deel 1 en 2 te lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil alle nieuwtjes en interne strubbelingen lezen
Niet zo onaardig jochie. We zitten hier allemaal drastisch mee te leven.quote:
Nieuwtjes.. niet oudjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Dat kan heel simpel, door gewoon deel 1 en 2 te lezen.
Gasten, du soop kontinoez
Mja, nouquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:19 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Niet zo onaardig jochie. We zitten hier allemaal drastisch mee te leven.
Nee, niet samen op msn geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me serieus af of ze die sms wel ontvangen/gelezen heeft
Zijn jullie sinds gister nog niet allebei tegelijk online geweest op MSN? Vraag dan gewoon even of ze je sms wel heeft ontvangen?
Epic win.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:23 schreef OldJeller het volgende:
Wat een faalreeks zeg, ongelooflijk.
Someone put him out of his misery.
Heb jij niet toevallig een onzekere dochter die gisteren een vaag smsje heeft ontvangen van een schattige knul uit de buurt?quote:
Doe maar niet. NS heeft al genoeg vertragingen zonder dat je voor de trein springt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Kom leuk. Laat ik maar alvast wanhopig worden.
Kan ik vanmiddag voor de trein springen.
Komt goed uit, moet toch die kant op..
Bel d'r op en vraag of ze je smsje nog heeft ontvangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:36 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb het gehad, zet er maar een slotje op
Yeah! Door dik en dun!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef MrDice het volgende:
Je kunt niet zomaar om een slotje vragen hoor...
Bovendien, er zijn hier zat mensen die je de afgelopen dagen hebben geholpen en door deze emotioneel zware periode hebben getrokken. En nu zal je ons bedanken door er tussenuit te knijpen voor de grote climax? Beetje meer respect voor al ons harde werken zou wel op z'n plaats zijn.
Ik heb eens gehad dat een sms'je met een vertraging van 3 maanden nog aankwam, van Tilburg naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:44 schreef MrDice het volgende:
Ja kan me niet voorstellen dat ze het smsje niet inmiddels heeft gelezen. Tenzij deze in zijn geheel niet is aangekomen... maar ja daarom zweer ik ook bij ontvangstbevestiging.
Als d'r inbox vol zit dan ontvangt ze ook niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad dat een sms'je met een vertraging van 3 maanden nog aankwam, van Tilburg naar Rotterdam.
Momenteel kan ik niet of nauwelijks sms 'en met mijn verloofde (eerste keer dat ik mijn vriendin zo noem! Want we trouwen over 2 maanden).
Maar zij zit momenteel op de Filipijnen en er blijkt geen contract te zijn tussen Telfort en haar provider. En de ander provider van haar geeft onvoldoende signaal.
Maar goed. weer even ontopic:
Je weet dus niet zeker dat de sms is aangekomen. FF bellen dus....
Ja, laten we allemaal gaan speculeren!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Als d'r inbox vol zit dan ontvangt ze ook niets.
Ik dacht dat ik al iets had ondernomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal gaan speculeren!
Die jongen is al zo onzeker.... Hij moet een keer iets ondernemen ipv in dit topic zeiken en triest lopen doen.
Daar wilde je toch juist uit?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Als ik nu bel dat een vriend van me voor de gein een sms naar haar had gestuurd?
Dan ben ik tenminste terug in de 'friendszone'
Geen optie dus, maargoed.
Als je inbox vol is, krijg je een berichtje dat je dingen moet verwijderen etc.
Lees de ladder theory nog maar eens opnieuw. Een dame beslist (onbewust) binnen een paar seconden al of ze je aantrekkelijk genoeg vindt om er een relatie mee te beginnen. het ligt er alleen aan WAAR je op de ladder staat. Als je onderaan staat dan duurt het nog vele jmaanden/jaren voordat je eens een kansje maaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Als ik nu bel dat een vriend van me voor de gein een sms naar haar had gestuurd?
Dan ben ik tenminste terug in de 'friendszone'
Geen optie dus, maargoed.
Als je inbox vol is, krijg je een berichtje dat je dingen moet verwijderen etc.
Moderne telefoons geven zelf aan dat de inbox vol zit. Dus dan weet je als gebruiker al dat je wat ouwe meuk moet weggooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:01 schreef Netstorm het volgende:
Verder.. nee
Hoe kun je nou een berichtje ontvangen als je inbox vol zit?
Ik loop achterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:07 schreef MrDice het volgende:
[..]
Moderne telefoons geven zelf aan dat de inbox vol zit. Dus dan weet je als gebruiker al dat je wat ouwe meuk moet weggooien.
I support this statement.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
ok, en nu wil ik wat actie zien!
Bellen!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ts heeft vette pech. Meisje X is allang meisje O geworden door een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |