quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:55 schreef Gummibeer79 het volgende:
ik denk dat meisje x ook op fok zit: vragen over ontmaagding
Hij zit nog steeds met zijn vinger boven het knopje maar durf niet te bellen, gok ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef Gummibeer79 het volgende:
of.... hij belt al erg lang....
óf hij heeft nog steeds niet dat knopje in durven drukken....
Hij had wel gebeld, maar ze nam niet opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds met zijn vinger boven het knopje maar durf niet te bellen, gok ik.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:25 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hij had wel gebeld, maar ze nam niet op
Geen zorgen, wij houden het topicwel actief voor jequote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:54 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Owja, en nu laat ik dit topic even met rust.
Om gewoon op mijn gevoel af te gaan, denk dat dat een beter idee is dan steeds
raad te vragen. Mocht ik het nodig hebben, dan post ik wel weer
quote:Op zondag 8 juni 2008 08:41 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ze werd daar helemaal sufgeneukt door 3 gespierde kerels met een kano
Volgens mij zit TS nu in de friendzonequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het nogsteeds niet gelukt?
Niet doen. Kan me best een beetje voorstellen dat je je zo voelt, maar doe tegen haar gewoon alsof er helemaal niets aan de hand is, maak er gewoon af en toe een grapje over en hou het luchtig.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:49 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik kijk er nu toch een beetje tegen op om haar morgen weer te zien eigenlijk..
Wel zo dapper vind ik, ik had alles geprobeerd te ontkennen in zijn gevalquote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom ga je nu in ene keer aan iedereen duidelijk maken dat je haar leuk vind als je missie eigenlijk al is mislukt?
je doet de hele tijd aannames, alsof de hele wereld om jou draait... dit is niet lullig bedoeld, maar jij bent er erg veel mee bezig, maar de rest van de wereld niet... ik denk zelfs dat het niemand verder is opgevallen dat je een smsje hebt gestuurd en gebeld hebt, behalve het meisje zelf en waarschijnlijk blaast zij het ook niet zo erg op als jij dat doet..quote:Op zondag 8 juni 2008 12:48 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zie het probleem niet, ik bedoel.
Iedereen weet straks dat toch al, dan kan je het beter zelf in de wereld helpen.
Waarom ontkennen? "Nee, ik vind haar helemaal niet leuk hoor!!"
"Maar waarom dan dat sms'je? "
"Ja, dat was een ongelukje "
Nee, inderdaad ik zou me er toch al eventueel niet uit kunnen praten
Dus beter om gewoon toe te geven, zie er het probleem niet van in..
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op zondag 8 juni 2008 13:41 schreef m-niki het volgende:
[..]
je doet de hele tijd aannames, alsof de hele wereld om jou draait... dit is niet lullig bedoeld, maar jij bent er erg veel mee bezig, maar de rest van de wereld niet... ik denk zelfs dat het niemand verder is opgevallen dat je een smsje hebt gestuurd en gebeld hebt, behalve het meisje zelf en waarschijnlijk blaast zij het ook niet zo erg op als jij dat doet..
Dat is vaak het probleem bij mensen die heel onzeker zijn: ze gaan er vanuit dat hun acties door iedereen gevolgd wordt. Omdat ze zelf er zo mee bezig zijn, kán het niet anders dan dat anderen daar ook mee bezig zijn. Sterker nog, ze vragen zich niet eens af of die aanname wel of niet klopt, ze gaan er gewoon vanuit. Alsof je de 'talk of the town' nu bent...
Ik vind daarnaast overigens dat je best kunt laten weten wat je wel/niet voelt aan anderen, zo open mogeljk daarin zijn, dat helpt ook vaak naar jezelf toe, om bepaalde drempels te nemen enzo. Jij hebt er mee gewacht tot nu en moet je kijken hoe het aan je heeft gevreten de afgelopen week!!! En hoe groot de teleurstelling nu is, terwijl je hooguit een blauwtje gelopen hebt...
Een blauwtje lopen is niet leuk, maar zeker niet het einde van de wereld(en verstandelijk ben je het vast met me eens, maar gevoelsmatig duidelijk niet)
Niet te lang treuren (want het kan zelfs zo zijn dat het meisje enkel op die troon in je hoofd beland is, omdát je er zo enorm op gefocussed was/bent, dus dat ze eigenlijk helemaal niet zo waanzinnig geweldig ontzettend fantastisch is, maar gewoon een leuk meisje...meer niet) en daar lopen er meer van rond
Dit topic heeft anders wel bijna 5000 views dus er zijn genoeg mensen die TS volgen (op Fok dan, qua Real Life zal je wel gelijkhebbenquote:Dat is vaak het probleem bij mensen die heel onzeker zijn: ze gaan er vanuit dat hun acties door iedereen gevolgd wordt. Omdat ze zelf er zo mee bezig zijn, kán het niet anders dan dat anderen daar ook mee bezig zijn. Sterker nog, ze vragen zich niet eens af of die aanname wel of niet klopt, ze gaan er gewoon vanuit. Alsof je de 'talk of the town' nu bent...
5000 kunnen ook een klein groepje mensen zijn die de hele tijd F5enquote:Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef Barbaaf het volgende:
Dit topic heeft anders wel bijna 5000 views dus er zijn genoeg mensen die TS volgen (op Fok dan, qua Real Life zal je wel gelijkhebben)
Het zal een herkenbaar verhaal/probleem zijn bij de fokkersquote:Op maandag 9 juni 2008 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
5000 kunnen ook een klein groepje mensen zijn die de hele tijd F5en
Maar het wordt goed gevolgd
Inderdaad zal die ontknoping niet eerder dan vanacht/morgen worden getypt.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Vanavond komt vast de grote ontknoping, dan gaan ze elkaar zien.
Maar die word natuurlijk niet eerder getypt dan morgen, omdat TS eerder geen tijd heeft, en tegen die tijd hebben wij alweer een deel 4
Jaaah naar die update ben ik wel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad zal die ontknoping niet eerder dan vanacht/morgen worden getypt.
Dus, baggeren jullie het hier vandaag maar even vol. Dan kan ik een nieuw deeltje aanmaken
Heb geen idee wat te verwachten voor vanavond, maar we zullen het wel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Uiteraard, ik denk dat de gemiddelde fokker expert is in blauwtjes lopenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het zal een herkenbaar verhaal/probleem zijn bij de fokkers
Na, nog niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ja, juist. En door de raad van die expert heb ik dus nu een blauwtje gelopen
Hmm, bij mij:quote:Op maandag 9 juni 2008 17:21 schreef ssebass het volgende:
Hey bij mij ligt het aantal successen een heel stuk hoger dan het aantal blauwtjes hoor.
Joh, je probeert het toch? En wordt het niks, dan misschien volgende keer beterquote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef ssebass het volgende:
Ah je ziet haar vanavond. Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm.... de meeste meningen stonden niet naar de manier hoe jij het aangepakt hebt volgens mij...quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:17 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Nee, dat doe ik zelf wel evenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef ssebass het volgende:
Ja tijd voor een update. Of moeten we eerst heel dit topic volbaggeren voor een nieuw deel?
K - dichtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daarom moet je de raad van de internethelden hiero ook niet opvolgen.![]()
Dan had je dit topic ook niet geopend en ziten wij niet in spanning af te wachten op wat er nu weer gaat komen.
Iedereen wint (of verliest).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |