quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ja, laten we vast wat voorspellingen doen voor deel 75!
Ik voorspel dat Abba en Cuegirlie het gaan doen.
Logi wordt morgenavond erg dronken en scoort ook.
Q. meldt zich eindelijk af en neukt zich suf met zijn vriendinnetje.
Liquidootje ligt nu waarschijnlijk te neuken dus dat hoeven we niet te voorspellen.
Elegy en MLI gaan samen stappen en Elegy wordt daarna verliefd op MLI's bed (want die ligt écht lekker) en MLI kondigt in het volgende topic aan dat ze niet meer voor zich kan houden dat ze verliefd is. Afmelden gebeurt enkele topics later om net zo 'plotseling' weer op te duiken. Niet verliefd op Elegy overigens.
Dan nog MNR, die komt zich helaas weer aanmelden. Maar daar is ze niet zo heel lang kapot van, een topic of 4/5 zullen we haar er nog over horen (maar die topics gaan dan wel weer langzamer dan deze).
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.
Iemand anders nog een voorspelling? Vraag het uw orakel!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef MLI het volgende:
Oh, ik voorspel voor kaasplankje een fietsongevalletje waarbij hij niet ernstig gewond raakt, maar wel even naar de EHBO moet voor een stuk of 6 hechtingen. En daar ontmoet hij de vrouw van zijn leven (hij mag kiezen tussen de vrouwelijke arts of de verpleegster)
me tooquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:53 schreef dawg het volgende:
tvp
Succes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
me too
Ik moet dit eens wat beter bij gaan houden!
So far DrMarten, Cue en ik, en probeer morgen Krea ook nog mee te krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef uppie83 het volgende:
Uhm... moet ik me hier wederom aanmelden? En wat is dat... gaan er nog meer mensen mee .. als in toch een soort meet?
1 man en drie vrouwen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Logician het volgende:
Oh! ik ga helemaal niet scoren, ik ging kwartetten met Cue
Haar voorspelling voor mij....quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij komt wel over je ex heen maar niet in deel 75.
En uppie gaat de volgende keer meequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:55 schreef Logician het volgende:
[..]
So far DrMarten, Cue en ik, en probeer morgen Krea ook nog mee te krijgen
en 60 plussersquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Logician het volgende:
Oh! ik ga helemaal niet scoren, ik ging kwartetten met Cue
Dat kan ik me niet echt voorstellen. Ten eerste, na een paar jaar spreek je vloeiend Frans. Ten tweede, ik hou juist van dat soort uitdagingen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Goede TT![]()
Maar MLI.. franstalig? dat verveelt toch op den duur?
Word leuk! En wij gaan binnenkort ook nog pottenkijkers uithangenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En uppie gaat de volgende keer mee
Dank uquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef uppie83 het volgende:
Even ter assistentie van MLI
[..]
Haar voorspelling voor mij....
MLI het orakel
ff voor de dames.... DrMarten don't dancequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Zo te horen is voor de volgende keer de verhouding dames:heren tot nu toe wat beterquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En uppie gaat de volgende keer mee
En dan zul je zien dat het morgen totaal niet kliktquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Word leuk! En wij gaan binnenkort ook nog pottenkijkers uithangen
But what DO you do?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff voor de dames.... DrMarten don't dance
Kunnen we nog altijd een bitchfight organiserenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat het morgen totaal niet klikt
Sowieso twee dames.. heb je je handen wel aan volquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Zo te horen is voor de volgende keer de verhouding dames:heren tot nu toe wat beter
abba (4)quote:
en voetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sowieso twee dames.. heb je je handen wel aan vol
gadverquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef uppie83 het volgende:
[..]
abba (4)
* Agnetha Fältskog (geb. 5 april 1950 in Jönköping, Zweden);
* Björn Ulvaeus (geb. 25 april 1945 in Göteborg, Zweden);
* Benny Andersson (geb. 16 december 1946 in Vällingby (Stockholm), Zweden);
* Anni-Frid Lyngstad (geb. 15 november 1945 in Ballangen, Noorwegen).
Oftewel allemaal 6050 plussers
Maar morgen gaat het niet regenen, dus een natuurlijk moddergevecht wordt moeilijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Kunnen we nog altijd een bitchfight organiseren
met modder gooien kan ook zonder modder schijntquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar morgen gaat het niet regenen, dus een natuurlijk moddergevecht wordt moeilijk
Ach haren trekken moet wel lukken
Ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Logi, mrMarten, Krea en ik wel jaquote:
Ik ben 1:50 gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ben wel wat gewendIk zit tijdens college zalen met een verhouding dames:heren van ongeveer 290:10
4 handen zelfs!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wilde plannen?quote:
Het orakel voorspelt:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
4 handen zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
!111!1!;11:9
1!!1!!1!!!!!
quote:Als hij scoort in dit deel, of welk deel dan ook, dan zal hij dit niet mededelen.
quote:
Informatica...check.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben 1:50 gewend
Maarr dan moet het wel goedkomen lijkt me zo
Ja, juist van OJ omdat hij altijd zijn mond dicht houdt over dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]we willen juist alle details dan weten!
quote:
quote:
Wat zij (ongeveer) zegtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]we willen juist alle details dan weten!
Kan erger... Carly Simon - Hard to be tenderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
omg ik ben nu toch wel even in een dieptepunt, sentimenteel gedoe!
die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Kan erger... Carly Simon - Hard to be tender
Maar die zet ik ook voorlopig niet meer op
Niet klagen Logi, morgen sta je dit liedje stomdronken te schreeuwen vanaf de bar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
omg ik ben nu toch wel even in een dieptepunt, sentimenteel gedoe!
Ik gok dat jij hem nu gaat opzoeken en luisterenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok dat jij hem nu gaat opzoeken en luisteren
nu alquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet klagen Logi, morgen sta je dit liedje stomdronken te schreeuwen vanaf de bar.
Heb ik geprobeerd voor mijn huidige studie. Daar was de verhouding dames:heren ongeveer 3 dames op de zaal heren dus ongeveer 3:150 --> 1:50 idd. Zat één mooie dame tussen, maar ja, daar doken gelijk alle vrijgezelle heren op af.quote:
En waren die vrijgezelle heren dan nog een beetje leuk? bij mij namelijk niet!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:10 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd voor mijn huidige studie. Daar was de verhouding dames:heren ongeveer 3 dames op de zaal heren dus ongeveer 3:150 --> 1:50 idd. Zat één mooie dame tussen, maar ja, daar doken gelijk alle vrijgezelle heren op af.
Is de fles al leeg dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:
I doooooooo believeeeeeeeeeeee, I dooooooooooo belieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tralalala...
Volgens mij is het bijna tijd om te gaan slapen
Dat is het nummer waarmee ik even in mijn depri buien zat... maar goed, als die over zijn dan wil je dat nummer ook even niet meer horen.quote:
Op die doelde ik dan ook nietquote:
Ik kan hem niet vinden op juuuutuuupquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:11 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dat is het nummer waarmee ik even in mijn depri buien zat... maar goed, als die over zijn dan wil je dat nummer ook even niet meer horen.
Informatica (aan de TUD) .. dus 90% echte nerds. Maar ze had in het eerste trimester al gelijk iemand gevonden, dus kennelijk zat er voor haar wel wat van haar gading bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En waren die vrijgezelle heren dan nog een beetje leuk? bij mij namelijk niet!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:14 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Informatica (aan de TUD) .. dus 90% echte nerds. Maar ze had in het eerste trimester al gelijk iemand gevonden, dus kennelijk zat er voor haar wel wat van haar gading bij.
Op mijn huidige opleiding is het dus exact omgedraait. 290 dames op 10 heren. Het is dit jaar 1 keer voorgekomen dat we met 3 heren achterin de zaal op rij zaten omdat dat toevallig zo uitkwam. We waren kennelijk een soort attractie ofzo, er werd namelijk geregeld achterom gekeken
ach 1 op de 50 hoeft maar oke te zijn.. ow die zat er bij mij opzich ook wel bijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:14 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Informatica (aan de TUD) .. dus 90% echte nerds. Maar ze had in het eerste trimester al gelijk iemand gevonden, dus kennelijk zat er voor haar wel wat van haar gading bij.
Op mijn huidige opleiding is het dus exact omgedraait. 290 dames op 10 heren. Het is dit jaar 1 keer voorgekomen dat we met 3 heren achterin de zaal op rij zaten omdat dat toevallig zo uitkwam. We waren kennelijk een soort attractie ofzo, er werd namelijk geregeld achterom gekeken
Ik zal wel even zoeken op t internetquote:
kutwijven zijn het, ALLEMAALquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef Remzz het volgende:
"Ik kan altijd zo goed met je praten" "Ik vind het altijd zo gezellig met jou" "Je bent zo lief" maar......
Vrouwen
Heb het er ff helemaal mee gehad
Tja, al is het lastig contact leggen af en toe... Sommige dames hebben echt zo iets van "waarom kom je uitgerekend naast mij zitten"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ach 1 op de 50 hoeft maar oke te zijn.. ow die zat er bij mij opzich ook wel bijwel lachen
Dan vermaak je je nog eens tijdens een college
oh lieve MLI, zó dramatisch kan het toch niet gesteld zijn in België?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, juist van OJ omdat hij altijd zijn mond dicht houdt over dat soort dingen.
OJ, vertel ons tenminste 1 sappig verhaal voor het slapen gaan dan of zo. Moet wel echt gebeurd zijn.
Goed voor je zelfvertrouwen.. not!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:20 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Tja, al is het lastig contact leggen af en toe... Sommige dames hebben echt zo iets van "waarom kom je uitgerekend naast mij zitten"
Ja en voor je sociale contacten tijdens je studiequote:
Dat ook ja..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ja en voor je sociale contacten tijdens je studie
Jeetje, idd lastiger dan ik dacht. Maar ik geef de moed niet zo snel opquote:
Jottem. Ben gek op orakelsquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Dan nog MNR, die komt zich helaas weer aanmelden. Maar daar is ze niet zo heel lang kapot van, een topic of 4/5 zullen we haar er nog over horen (maar die topics gaan dan wel weer langzamer dan deze).
Iemand anders nog een voorspelling? Vraag het uw orakel!
Trustu Logiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:ik ga slapen, weltrusten mensen, en tot morgen cue en Mrmaaa... euh DrMarten!!
Ja, maar je kunt toch ook gewoon iets zeggen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh lieve MLI, zó dramatisch kan het toch niet gesteld zijn in België?
What happens in the [...]*, stays in the [...].
*elk willekeurige plaats waar escapades hebben plaatsgevonden
Discretie. On the Q.T. and very hush hush.
JAaah!! vertel het ons!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch ook gewoon iets zeggen?![]()
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad? Wanneer was je laatste relatie?
Voorspelling voor mezelf bedoel je? Ik heb al iemand gevonden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Jottem. Ben gek op orakels
We hebben hier een gigantische lekkage dus ben nog wakker. Niet erg, want kon toch niet slapen. En over je voorspelling: ik zet mijn geld in op een vent met donker haar, gevat en als ik hem zie zal ik hem meteen herkennen als 'jummie, jummie, leuk, leuk, leuk!!'
Nee, het was al aanvullingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Voorspelling voor mezelf bedoel je? Ik heb al iemand gevonden.
Oh truste... zal nog wel even zoeken... als ik niets kan vinden dan zal ik eens kijken of ik het buiten FoK om naar je toe kan sturen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:ik ga slapen, weltrusten mensen, en tot morgen cue en Mrmaaa... euh DrMarten!!
Zie lapo deel 74.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het was al aanvulling
Maarre, be my guest. The screen is all yours
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:49 schreef MLI het volgende:
[..]
*Voorspelt voor zichzelf een hele mooie intelligente ervaren man met donker haar, casual gekleed (broek onderaan zijn kont), 1.88 meter lang, atletisch figuur, Franstalig (met een heel schattig accent als hij Nederlands spreekt
) met wie het voor de verandering geen opgave is om klef te doen in het openbaar. Oh ja, hij is gek op hoofdhuidmassages en hoewel hij soms een beetje stil/verlegen is, is hij wel openhartig en eerlijk en hij is zeer respectvol naar andere mensen. Verder heeft hij een leuk huisje met een terras
en het voelt gewoon allemaal zo fijn
Nah ik nam de moeite niet eens meer... maar nu toch iedereen kennelijk gaat slapen ga ik ook maar...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ik gaat ook slapen.. truste mensen
@knep.. nu wordt het rustig en heb je alle tijd om bij te lezen
Vooruit, eenmalig, omdat jullie meisjes anders onverzadigd en fantasieloos niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch ook gewoon iets zeggen?![]()
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad? Wanneer was je laatste relatie?
Haha, nu kan MLI ook weer rustig slapen :pquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooruit, eenmalig, omdat jullie meisjes anders onverzadigd en fantasieloos niet kunnen slapen.
Boot, Noorden van Nederland, afgelopen weekend.
Push that button.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooruit, eenmalig, omdat jullie meisjes anders onverzadigd en fantasieloos niet kunnen slapen.
Boot, Noorden van Nederland, afgelopen weekend.
Push that button.
Ook ik moet pitten, work workquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ik gaat ook slapen.. truste mensen
@knep.. nu wordt het rustig en heb je alle tijd om bij te lezen
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:53 schreef m-niki het volgende:
djies, ik wilde iets als TVP neerzetten...maar bij nader inzien, er zijn twee topics volgeluld in de tijd dat ik weg was en morgen moet ik ook van 9:00u. tot 22:00u. werken en daarna sociaal doen met een vriend
dus ik zie jullie vast weer in deeltje # 81 ofzo op zaterdagmiddag
[Auti mode]quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Word leuk! En wij gaan binnenkort ook nog pottenkijkers uithangen
Potten zijn dikke, mannelijke wijven met kort haar en zijn wolf-ugly.quote:
Oke,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Potten zijn dikke, mannelijke wijven met kort haar en zijn wolf-ugly.
Dit valt meer onder lesbiennes. Zijn meer vrouwelijk, vaak fijn en wordt gewaardeerd.
Gisteren tot 22:00 werken en vandaag 7:15 beginnen, ik heb dus maar even bij een in de buurt van m'n werk wonende vriendin geslapen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.
en wie is dan de 0?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren tot 22:00 werken en vandaag 7:15 beginnen, ik heb dus maar even bij een in de buurt van m'n werk wonende vriendin geslapen.
En vanavond een afgehuurde strandtent vol bezopen vrouwen, dus ik ga zelfs voor de 2-0.
de dames in kwestie, is het enige dat ik kan bedenken...quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:17 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen...ik twijfelde of ik bij moet lezen, maar bij nader inzien was het toch wel vermakelijk...
maar Enschede? no way....![]()
het was absoluut...ehmmm....veelbelovendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ben blij dat we nog wat voor vermaak hebben kunnen zorgen
Het schijnt vermakelijk te zijn..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft het nog niet bijgelezen
is vanmorgen maar gewoon gaan poste ...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was absoluut...ehmmm....veelbelovend![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:55 schreef Logician het volgende:
als jij het zegt ....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt vermakelijk te zijn..Dus misschien moet je het eens gaan doen
Nee Abba zei datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij het zegt ....
dan zal ik zo is tijd vrij plannen in mn "drukke" agenda![]()
enschedequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was in iedergeval gezellig gisterenHopelijk vandaag IRL ook
Jaja, je wordt niet vergetenquote:
Welke tent is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit 5 deuren verderop trouwens. Maar daar durft een normaal mens niet naar binnen.
quote:
dat het voor mij vermakelijk was wil niet zeggen dat dat voor hem ook zo is...ik voelde me misschien wat meer aangesproken door het onderwerpquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee Abba zei dat
SuccesWees voorbereid op een teleurstelling
krijg jij de schuldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee Abba zei dat
SuccesWees voorbereid op een teleurstelling
Vandaar ook mijn 'schijnt vermakelijk te zijn'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat het voor mij vermakelijk was wil niet zeggen dat dat voor hem ook zo is...ik voelde me misschien wat meer aangesproken door het onderwerp
Monopool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Welke tent is dat dan?
Is het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Kreator het volgende:
Monopool.
Disclaimer: Mijn collega's gaan daar altijd naartoe, dus ik heb weinig keus.
Als je uit Enschede komt, is dat wel heel erg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?
En als je hier zo'n 4 jaar woont?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je uit Enschede komt, is dat wel heel erg.
niks...ik ken het alleen van topografie op de basisschoolquote:
drinken en dansen....het leven kan zo simpel zijnquote:denk het ook wel
Oww, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Abbadon het volgende:
niks...ik ken het alleen van topografie op de basisschool![]()
Af en toe zeker wel jaquote:drinken en dansen....het leven kan zo simpel zijn
misschien dat ik met wat hulp van jou en Logi in de buurt daarvan kan komenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ben je kennelijk niet vaak genoeg op de oude markt te vinden.
Omdat ik erbij gekomen benquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe kan het nou trouwens dat er eerst bijna alleen maar Brabo's (specifieker: Eindhoven en Tilburg) en nu ineens alleen maar tukkers in dit topic zitten?
En dan voel je je zo één met onsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:46 schreef Abbadon het volgende:
misschien dat ik met wat hulp van jou en Logi in de buurt daarvan kan komen
quote:
mis ik er wat aan?quote:
Mij en logi hequote:
da's het idee jaquote:
dat zien we dan welquote:Nu nog de vierde.. voorkeuren?
daar twijfel ik niet aanquote:
Bar weinigquote:
je hebt overtuigende argumenten, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bar weinig
Maar die eerder twee genoemde punten zijn wel het belangrijkste
Dus kom je nu vanavond?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Abbadon het volgende:
je hebt overtuigende argumenten, moet ik zeggen
quote:
True.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
True.
Kwaliteit ten koste van kwantiteit.
nee, dat nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus kom je nu vanavond?![]()
dat klinkt al te fout op deze morgen
Oeh vertel!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even bijgelezen
was wel vermakkelijk jah
dates: Nee niet echt.
morgen weer een weekendje weg met de scouting (Kamptraining)
lopen wel 2 leuke meiden rond. Maar goed, aangezien mijn geschiedenis met vrouwen ....
vertel ...quote:
hopelijk geloof je dat niet zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Duidelijk verhaal ja..
wel jammerMaar een feestbeest kan toch getemd worden?
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
Maar kleine note:
Als je me kent, en ik ken de ander ook redelijk,
dan kan ik ook weer juist voor diegene helemaal klaar staan mocht er iets zijn, luisterend oor enzo. En dat zelfs midden tijdens het stappen of feesten.
Vorige week ook met stappen. Liep ik ook gewoon even naar buiten om in alle rust met iemand te smsen die even moeilijk had.
ouder wel, wijzer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga het in iedergeval niet proberen
Ach je wordt vanzelf ouder en wijzer
Nee hoor.. geniet er lekker van, nu kan het nog mooi
tjah, SOMS kan ik best aardig zijnquote:
De gulden middenweg heet dat toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, SOMS kan ik best aardig zijn
en soms ook weer niet ....
U dient dit in drievoud aan te vragen bij MLI, de wachttijd op antwoord is gemiddeld 7,6 werkdagenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Kun je je ook opgeven om met Kasta te gaan stappen, of werkt het niet zo hier?
mjah, je leert ook in de grote mensen wereld buiten de schoolmurenquote:
inderdaadquote:
je kunt proberenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
mijn planning staat iets naar boven als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga vanavond of thuis blijven of ik ga toch naar mijn stamkroeg (ben er nog niet helemaal uit omdat 'gast' er ook zal zijn met zijn hele voetbalteam).
Morgen ga ik volleyballen, met een team van mijn werk. Er is in de buurt zo'n jaarlijks beachvolleybaltoernooi. En dan daarna (bijna) meteen door naar Loos!
Zondag naar de bioscoop met een vriendinnetje (waarschijnlijk).
Lekker druk weekend, heb er zin in.
Klinkt allemaal erg goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga vanavond of thuis blijven of ik ga toch naar mijn stamkroeg (ben er nog niet helemaal uit omdat 'gast' er ook zal zijn met zijn hele voetbalteam).
Morgen ga ik volleyballen, met een team van mijn werk. Er is in de buurt zo'n jaarlijks beachvolleybaltoernooi. En dan daarna (bijna) meteen door naar Loos!
Zondag naar de bioscoop met een vriendinnetje (waarschijnlijk).
Lekker druk weekend, heb er zin in.
En daar gaat het omquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaaden kan ik mezelf prima in vinden
inhakend op dat en om ook weer terug richting OT te gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar gaat het om
Lang leve de eigen keuzes
maar tot hoever dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef Tegan het volgende:
Of iig niet gedrag die mij maken wie ik ben. Van die kleine dingen die de ander niet zo leuk vind wil ik best laten.
Ligt er maar net aan wat ie wil dat er veranderd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inhakend op dat en om ook weer terug richting OT te gaan
Wie is er bereid om zijn gedrag aan te passen naar zijn of haar vriend(in)
Afhankelijk hoe gek ik op hem ben, gaat dat geheel onbewust. Lullig is dan wel als de relatie uitgaat dat je even kwijt bent wie jij eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inhakend op dat en om ook weer terug richting OT te gaan
Wie is er bereid om zijn gedrag aan te passen naar zijn of haar vriend(in)
Ik rook niet. Maakt me echt helemaal niet uit of de ander rookt en hoeveel. Drinken doe ik ook niet extreem veel, dus dat kan ook niet echt een probleem zijn volgens mij. Stappen doe ik ieder weekend wel, en daarin gaat hij me niet tegenhouden. En hij moet me al helemaal niet beperken in stappen met vriendinnen (no boys allowed)!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar tot hoever dan?
roken bv? drinken, stappen of die dingen ?
Minder uitgaan omdat ik een vriendin heb? Denk het dus ff niet hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar tot hoever dan?
roken bv? drinken, stappen of die dingen ?
Misschien was het allemaal wel haar idee, je weet maar nooit. Of zijn idee, maar vind ze het een geweldig plan, omdat ze toch altijd al stiekem weg wou. En de scouting laten vallen is dan een minpuntje, maar noodzakelijk. En haalt die partner de diepste verlangens eruit en vervult die, hoe vreemd het er ook uitziet voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
mja, ik zal zelf ook niet veranderne.
Ik ben zoals ik ben, en heeft de ander daar een probleem mee ? dan kan ze het voorleggen, en dan zien we wel weer. Maar ik laat me in elk geval niet inbinden.
Anders creeer je je eigen vriend of vriendin om het zo maar te zeggen.
Houden van mij zoals ik ben, en anders niet![]()
maar ik zie het ook soms in mijn omgeving gebeuren. Zo gaat iemand veel met je om, en dan krijgt diegene een vriend, laat ze alels vallen, tot scouting toe, gaat zelfs verhuizen enzo .....
en dan denk ik ook bijmezelf van: Is het wel echt wat je wilt.
weet niet, je ontmoet iemand en je vind diegene dan leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk hoogstens dat je wat kleine dingen kan veranderen.. maar echt de persoon moet je niet willen veranderen
tjah, we vonden het ook raar omdat ze echt voor scouting leefde enzo. Toen ze wegging deed ze het ook met pijn in haar hartquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien was het allemaal wel haar idee, je weet maar nooit. Of zijn idee, maar vind ze het een geweldig plan, omdat ze toch altijd al stiekem weg wou. En de scouting laten vallen is dan een minpuntje, maar noodzakelijk. En haalt die partner de diepste verlangens eruit en vervult die, hoe vreemd het er ook uitziet voor de buitenwereld
jah, maar na de eerste ontmoeting neem je geen relatie ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Tegan het volgende:
Omdat mensen nooit zijn zoals hun eerste indruk.
ik ken hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef kwaakvaak het volgende:
slapen, en slapen.. en oh ja huizen jagen. En dan is het ws zo weer maandag ochtend 06:15 en gaat de wekker weer van tringeling... Met deze manier van leven, zal ik nog lang in dit topic blijven hangen vrees ik zo maar.
Mensen veranderen ook nog eens over de loop van tijd...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar na de eerste ontmoeting neem je geen relatie ...
lijkt mij ...
jah ok, zit ook weer een puntje inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen veranderen ook nog eens over de loop van tijd...
En waar je eerst op viel bij een persoon kan je dan later tegen gaan staan (was bij mij zo).. en dat wou ik niet veranderen en dat zou ook nooit gelukt zijn.. dus ja dan houdt het op..
en dan daarna weer terugkomen op hoge pootjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef r8ality het volgende:
Daar heb ik ook zo'n schijthekel aan. Mensen die je nooit meer ziet zodra ze een relatie hebben...
tja, gepost op jouw tempoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef Abbadon het volgende:
pfff....je gaat een half uurtje hardlopen, en we zijn weer 80 posts verder...
Morgen logiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef Logician het volgende:
Ik ben boos... afspraak verzet..
Goedemorgen iedereen ieg
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
[Auti mode]
Gaan jullie
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
kijken?
[/Auti mode]
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef uppie83 het volgende:
Jeeeej vakantie geboekt![]()
Voor het eerst in 3 jaar weer eens weg...gelijk maar even 3 weken gaan
Ik stond in de file vanochtend, en we zijn anderhalf topic verder...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef Abbadon het volgende:
pfff....je gaat een half uurtje hardlopen, en we zijn weer 80 posts verder...
tevee lgedronken gister ? of te vast geslapen ?quote:
Ik ben door 2 partijen benadert, helaas kon ik niks toezeggen ivm werk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef uppie83 het volgende:
Jeeeej vakantie geboekt![]()
Voor het eerst in 3 jaar weer eens weg...gelijk maar even 3 weken gaan
Vrienden... wordt alleen een soort werkvakantie aangezien er veel getraint gaat wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Met vrienden, familie, vriend(in)?
Das minder...wat dat betreft heeft een afroepcontract wel weer zijn voordelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben door 2 partijen benadert, helaas kon ik niks toezeggen ivm werk.
Dat klinkt wel heel formeelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben door 2 partijen benadert, helaas kon ik niks toezeggen ivm werk.
Kan ook leuk zijn toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Vrienden... wordt alleen een soort werkvakantie aangezien er veel getraint gaat worden
Leuker kan ik het niet maken........quote:
* Cuegirllie geeft knuffelquote:
2 weken geleden sinds jaren weer een weekje op vakantie geweest. Was wel eens leukquote:
Beetje een combi van:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tevee lgedronken gister ? of te vast geslapen ?
of nerveus voor de ontmoeting?
ok, ik snap hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Beetje een combi van:
Witte wijn en rose, lang in 1 positie achter de pc zitten, daarna in bed nog 3 uur liggen lezen, m.a.w stijve nek vooral denk ik
ben net een paar weken terug van 2 weken Egyptequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 weken geleden sinds jaren weer een weekje op vakantie geweest. Was wel eens leuk
boeren en drank...geen combinatie die mij ontzettend trekt moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
Iemand toevallig ervaringen met een 'tentfeest'? Deze single gaat morgen ervaren wat dat is. Ik begrijp veel mensen (lees boeren), veel lol en veel drank. Door dat laatste moet het wel goed komen dan toch?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben net een paar weken terug van 2 weken Egyptemet een groepsvakantie mee in m'n eentje...was ontzettend leuk!
Ow gaaf!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben net een paar weken terug van 2 weken Egyptemet een groepsvakantie mee in m'n eentje...was ontzettend leuk!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
boeren en drank...geen combinatie die mij ontzettend trekt moet ik zeggen
Maar je moet dan wel op een boer vallen.. zijn toch heel andere types dan stadsmensenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mij ook niet geweldig, maar moet toch iets om mijn weekend te vullen en niet weg te zakken in een zinloze depressie om een vent die het niet waard is? Dan klinkt dit alternatief toch iets beter. Hey en trouwens boer zoekt vrouw was een razend populair programma, dus blijkbaar zijn boeren zo erg nog niet.(Heb het programma zelf niet gezien).
Uw aanvraag is in behandeling genomen. U kunt binnen 7 werkdagen een antwoord verwachten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Ik hou niet zo van vakantie, zeker niet een zomervakantie. Wat ik nog wel wil gaan doen volgend jaar (want dit jaar ga ik mooi nergens heen) is naar Lapland in de winter. Dan is het lekker koud en ligt er veel sneeuw enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 weken geleden sinds jaren weer een weekje op vakantie geweest. Was wel eens leuk
ik was al een paar jaar niet meer op vakantie geweest om die reden, maar wilde me dat dit jaar niet laten gebeuren...en het was echt geweldig! had ook echt een leuke groep, moet ik zeggen, en tja...da's altijd een beetje mazzel hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Groepsvakanties zijn achteraf altijd zo cool, maar voor die tijd is hel. Heb me ook wel eens in een impulsieve bui opgegeven. Kom je daaraan zie je alleen maar nerds en denk je OMG en dan kom je er in die week achter dat je met nerds ook echt lol kunt hebben. Maar het blijft toch leuker om met een vriend(in) te gaan, voelt wel veiliger omdat je dan al iemand kent. Desondanks toch maar opgegeven voor weekendje actief doen/ lol trappen in de Ardennen met groep onbekenden.
Gewoon doen. Eerst goed dronken zijn, dan je heel impulsief aanmelden, vervolgens alle mensen negeren die zeggen dat ze dat suf lijken en heel erg richten op mensen die zeggen dat ze het knap vinden dat je dat durft en dan gewoon lekker blanco er heen gaan. Is wel iets om zelfverzekerder van te worden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow gaaf!
Daar heb ik ook wel eens aan zittend enken, niet helemaal in je eentje, maar met de groep als ' eenling' mee. Toch eng om dat te doen. Maar beviel dus goed?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Uw aanvraag is in behandeling genomen. U kunt binnen 7 werkdagen een antwoord verwachten.
geen enkele relatie heeft stand gehouden, volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mij ook niet geweldig, maar moet toch iets om mijn weekend te vullen en niet weg te zakken in een zinloze depressie om een vent die het niet waard is? Dan klinkt dit alternatief toch iets beter. Hey en trouwens boer zoekt vrouw was een razend populair programma, dus blijkbaar zijn boeren zo erg nog niet.(Heb het programma zelf niet gezien).
tja...je moet een beetje kijken naar het type reis en de reisorganisatie...en meestal kan je ook geslacht en leeftijd zien van wie zich al heeft opgegeven...stuk beter dan thuisblijven, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow gaaf!
Daar heb ik ook wel eens aan zittend enken, niet helemaal in je eentje, maar met de groep als ' eenling' mee. Toch eng om dat te doen. Maar beviel dus goed?
Gelukkig ga ik er niet heen om mijn toekomstige echtgenoot te zoeken. Maar een avondje rollebollen in het hooi, zal toch ook een belevenis op zich zijn? Ik ga gewoon voor lol.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen enkele relatie heeft stand gehouden, volgens mijdus blijkbaar zijn boeren wel degelijk zo erg...
Ik hoop dat ik het nog een keer ga doen en me er even in ga verdiepen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon doen. Eerst goed dronken zijn, dan je heel impulsief aanmelden, vervolgens alle mensen negeren die zeggen dat ze dat suf lijken en heel erg richten op mensen die zeggen dat ze het knap vinden dat je dat durft en dan gewoon lekker blanco er heen gaan. Is wel iets om zelfverzekerder van te worden!
Ik moet van mezelf nog steeds een keer alleen gaan reizen, maar heb de moed nog niet gevonden. Groepsreis is makkelijker.
dat moet te doen zijn, lijkt me...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik er niet heen om mijn toekomstige echtgenoot te zoeken. Maar een avondje rollebollen in het hooi, zal toch ook een belevenis op zich zijn? Ik ga gewoon voor lol.
Ik doe vast een voorspelling:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef heksehiel het volgende:
Tering, dat is echt spannend!! Als ik nou maar niet afgewezen word
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doe vast een voorspelling:
1. Als je lelijk bent, val je af.
2. Als je labiel bent, wordt je geneukt en val je af.
3. Als je ontzettend lekker bent, krijg je 3 weken de tijd om geneukt te worden en daarna val je af.
...aangezien je jezelf hier kansloos aanbiedt, terwijl het toch echt niet zo moeilijk is om Kasta te vinden op msn, gok ik dat je een combinatie van 1 & 2 bent en dus bij voorbaat al kansloos afvalt.
Heerlijk dat sommige mensen dingen zo serieus nemen... je zou eens moeten wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doe vast een voorspelling:
1. Als je lelijk bent, val je af.
2. Als je labiel bent, wordt je geneukt en val je af.
3. Als je ontzettend lekker bent, krijg je 3 weken de tijd om geneukt te worden en daarna val je af.
...aangezien je jezelf hier kansloos aanbiedt, terwijl het toch echt niet zo moeilijk is om Kasta te vinden op msn, gok ik dat je een combinatie van 1 & 2 bent en dus bij voorbaat al kansloos afvalt.
Ik heb werkelijk medelijden met je, dat je voor de rest van je leven met jezelf opgescheept moet zitten. Wat moet dat een living hel zijn! Hoop voor je dat het wat dragelijker wordt. Zal voor je duimenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je niet alleen lelijk en labiel, maar ook nog ongelooflijk dom?
OP ???quote:
welkom terugquote:
Heb je je misdragen?quote:
* Crazy-M gaat hier maar niet op inquote:
Jij gaf een infantiele repliek. Ik stelde een vraag, klapjosti.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:06 schreef heksehiel het volgende:
boehoe
teruggelift van mr date? vertel, meid, dan ga ik er eens even goed voor zitten!quote:
Rustig aan Mille..........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij gaf een infantiele repliek. Ik stelde een vraag, klapjosti.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij gaf een infantiele repliek. Ik stelde een vraag, klapjosti.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je niet alleen lelijk en labiel, maar ook nog ongelooflijk dom?
Mag niet meer aan sc doen hierquote:
Dat bestaat zeker wel.. al zijn dat er maar weinigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:46 schreef Northside het volgende:
Zijn er mensen die bewust hun hele leven single willen blijven? Bestaat dat?
Ik geloof dat er heus mensen zijn die bewust single blijven, maar niet omdat ze zo graag single willen zijn, maar het onvermogen hebben om zich te binden. Alleen is het dan stoerder om te zeggen dat ze bewust kiezen voor single zijn omdat het leven dan zo geweldig is. Ik geloof niet dat de mens geboren is om alleen te zijn. Wij zijn sociale wezens (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:46 schreef Northside het volgende:
Zijn er mensen die bewust hun hele leven single willen blijven? Bestaat dat?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef Northside het volgende:
Vraag me af of hij er straks als hij is 50 is nog hetzelfde over denkt...
ik ben nu al een aantal jaar single...geen echte relaties althans...en dat bevalt op zich meestal wel prima...al is het niet de bedoeling dat het de rest van mijn leven gaat duren...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef Logician het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, tijdelijk is natuurlijk helemaal niet erg, en ook wel even lekker, maar voor de rest van mijn leven lijkt me vreselijk
Dat de samenleving aan het versingelen is komt omdat vrouwen zelfstandig worden, weet niet in hoeverre dat met de aard van de mens te maken heeft... volgens mij blijven we kuddedieren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Elegy het volgende:
Waarom zou het vreemd en "tegennatuurlijk" zijn eigenlijk? De hele samenleving is aan het versinglen, dus waarom ook niet in het eigen leven?
Geen geloof meer in de echte liefde?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
Nuja, misschien is hij gewoon echt een Einzelgänger. Ik vind het niet vreemd. Kan ook dat hij wantrouwend is, gezien de snelheid en het gemak waarmee partners tegenwoordig ingewisseld worden.
Sorry hoor, maar vroeger zei je zoiets anders nooit. Vooral die laatste zin niet.... en nu opeens wel en ook nog gericht aan logician...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben nu al een aantal jaar single...geen echte relaties althans...en dat bevalt op zich meestal wel prima...al is het niet de bedoeling dat het de rest van mijn leven gaat duren...
Tja, waarom niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Geen geloof meer in de echte liefde?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vroeger zei je zoiets anders nooit. Vooral die laatste zin niet.... en nu opeens wel en ook nog gericht aan logician...
pff, alsof er niet genoeg mensen die heel hun leven een relatie hebben gehad, en dan plots weduwnaar/weduwe worden, met kinderen die het kotsbeu zijn om nog op bezoek te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Of 70 en er met kerst niemand langs komt...
Je bent er wel van op de hoogte dat ze een paar decennia geleden anti-conceptie hebben uitgevonden?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb niet zo vaak seks eigenlijk. Dan ben ik pas na 9 maanden weer gerust dat ik geen baby heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |