quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.
En omdat ik geen lullo bent zoals voorgangers, ik noem geen namen (liefie_, emel, mnr en rosdale), die Singles hebben verlaten zonder enig verhaal, zal ik hierbij het even uitgebreid bespreken.
Ik kan helaas niet garanderen of er stukjes fictie in voorkomen of niet, dat mogen jullie zelf eruit filteren.
Ik zal tevens een aantal referentiepunten aanhalen om meer tot jullie verbeelding te kunnen spreken.
Nou TofGeilWijf (TGW) ken ik van de sportschool, waar ik dus ook de meeste van mijn vrije tijd te vinden ben. Ze is zeg maar net zo hyper en strak als Principessa, zo vrouwelijk grof als MLI en non-ONS zoals MrBox. Ze ruikt ook nog een lekkerder dan Abbandon ook al heeft ze net 45 minuten op de loopband gestaan. Alleen die onder de gordel sarcastisch opmerkingen à la Garisson houdt ze gelukkig achterwege bij mij. Al met al een perfecte TGW die ook nog eens zo even oud is als ik!
Ik heb haar altijd al aantrekkelijk gevonden. We dronken iedere keer na afloop ook vriendschappelijk een drankje voor het naar huis gaan.
Waarom heb je haar dan niet eerder versiert Liq?
Een half jaar geleden heb ik wel een poging gedaan, maar ze had al een vriend zei ze, dus ik had het maar afgedaan en vond haar gezelschap wel leuk genoeg. Ik word niet snel verliefd dus zag haar ook gewoon als een goede vriendin.
Maar afgelopen week gebeurde er veel. We trokken meer met elkaar op ook zonder de sportschool en haar vriend vond het allemaal prima. Immers ik ben een echte toffe gast. Zo tof dat ze opeens out of de blue mij vroeg of ik haar nog leuk "leuk" vond. Het bleek dat ze al die tijd spijt heeft gehad dat ze niet ingegaan was op mijn avances en dacht dat haar kans voorbij was. Aangezien ik haar maar al te graag vertelde over mijn andere miserabele vrouwelijke contacten.
Om een medium verhaal iets korter te maken. Ik zei niets concreets op dat moment, maar naderhand begon het toch te knagen. Ik vond haar leuk. Correctie. Ik vind haar écht leuk!
Vandaag kwam ze stralend naar mij toe met toch een klein beetje sadness. Ze had het uitgemaakt haar vriend.
En wat vind je hiervan Liq. Ze zeggen toch wel eens: hoe je er aan komt zo raak je het kwijt?
Boeie soms moet je doen wat goed voelt.
Oh en voor mensen die zich afvragen wat ze ervan zou vinden als dit terug zou lezen op het internet. "Prima" zegt ze en zit hier naast mij
Hoe lang al?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
Chronische vrijgezel meldt zich ook weer.
OJ!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
Chronisch vrouwen- en (ongewenst) mannenmagneet ook.
Ow dat is kut zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:
Ik heb mijn spullen net terug
Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...
Ja, dat is zeker irritant. Maar ik zou het zeker een keer proberen, als het niet leuk is, ben je zo weg en kom je d'r alsnog een tijdje niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:
Ik heb mijn spullen net terug
Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is kut zeg![]()
Zou sowieso nog wel gaan.. want hij kan veel zeggen, maar of hij doet is een tweede he
Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
Ik zou me ook ongemakkelijk voelen als ik m'n ex zou tegenkomen. Gelukkig doe ik dat eigenlijk nooit (nu 4x gebeurd in een jaar tijd ofzo, terwijl we nog geen km van elkaar afwonen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef MLI het volgende:
Edit: dat zeg ik nu wel maar ik ging eigenlijk ook altijd mijn exen uit de weg. Tegenwoordig kom ik alleen nog voormalige scharrels tegen, maar dat is altijd weer gezellig.
uhuquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vindenAnders was het probleem niet zo groot.
Regel 1 als je gaat samenwonen (zeker als je nog jong bent): koop ieder je eigen spul, niks gezaamlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef MLI het volgende:
Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.
Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:
Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?
Rebound. No man upgrade De warequote:Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerst Q nu ditFOK is niet meer wat het geweest is...
Maar je bent dus haar rebound guy![]()
Nee zonder gein veel plz met elkaar![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
MNR! Jou wilde ik hier de rest van je leven niet meer zien!![]()
Kut voor je.
Liquidootje!![]()
![]()
Ik voorspelde het in januari of zo al. Maar ben je ook verliefd?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Nexie het volgende:
Apart verhaal Liq, maar veel plezier ermee in ieder geval. Wie gaat je rol nu overnemen hier?
Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).quote:
En dit natuurlijk. Al ben ik daar pas 2 topics (2 dagen geleden mee begonnen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
begin zometeen maar met een samenvatting van het dit topic als het nieuwe geopend is.
Liquidootje! <let op, deze is boven de gordel gemikt>
Tof man, geniet er lekker van!
Kom op. Ik zeg wel wat ik denk en ben soms een beetje grof. Maar zo arrogant en selfabsort ben ik toch echt niet haequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Kasta fixt dat wel even. Wat dat betreft blij dat Liquidootje aan de ketting ligt, mooie testosteron-aderlating.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh.
Absoluut.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef Jakhals het volgende:
Hey, valt er hier nog wat te neuken?
Is het niet gewoon dat jij niet uit kunt staan dat een ander wel verliefd wordt en jij niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh.
Ik haat OJ nog steeds, dank u.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MLI het volgende:
[..]
OJ!![]()
Niet weer de verzuurde huilie uithangen, hè?
Oh Kasta, laat maar, we hebben een geschiktere opvolger voor Liquidootje.
nou het is geen aanstellen, ik snap best dat je niet geconfronteerd wil worden en dat je wel heul stoer tóch zou kunnen gaan en dan de hele avond loopt te scannen of hij er is, en dan het nog bijna gaat hopen ook, maar als hij er dan is, etceterazovoort.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:08 schreef Logician het volgende:
Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...
Ik zou het een beetje raar vinden dat hij dat nu wel ineens zou gaan doen...
Mja misschien moet ik me gewoon niet aanstellen
30 + berichten moet wel lukkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).
Modjes bashen (vooral Re). SlowChat uitlokken. Persoonlijke dingen van anderen onthouden en als iedereen het vergeten is weer naar boven halen. Een torso picture plaatsen.
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
Chronisch vrouwen- en (ongewenst) mannenmagneet ook.
quote:
Maar je hebt ook niet de behoefte aan een relatie of dat wel?quote:
Nah, ik haal nooit mensen op een "gemene manier" naar beneden... Dat het af en toe zo over komt, komt echter puur omdat je m'n kop er niet bij ziet. Althans, in real life maak ik exact dezelfde opmerkingen, maar ik ben nog nóóit gemeen genoemd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dat jij niet uit kunt staan dat een ander wel verliefd wordt en jij niet?
En ik weet dat je graag verkondigt dat je houdt van directheid and sorts, maar mij vallen 2 dingen op:
- je haalt regelmatig andere mensen naar beneden
- je speelt zo'n toneel
En de reden dat ik dit aanhaal, is niet om 'je de les te lezen', maar omdat ik denk ((ja, ik neem er de moeite voor) dat jij gewoon een hele toffe jongen bent.
Mwah ik hoop er ook niet stiekem op eigenlijk, ik ben redelijk standvastig wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nou het is geen aanstellen, ik snap best dat je niet geconfronteerd wil worden en dat je wel heul stoer tóch zou kunnen gaan en dan de hele avond loopt te scannen of hij er is, en dan het nog bijna gaat hopen ook, maar als hij er dan is, etceterazovoort.
Het gaat erom dat hij kennelijk voor zichzelf heeft gekozen ("ik doe waar IK zin in heb") en dat zou jij ook moeten doen.
Maar dat hij er eerst nooit kwam... denk je dat hij dat doet om jou dwars te zitten?
Nee hoor. Bij OJ is het een soort van walging. Vooral ook omdat hij zo lekker hapt (als je hem aanspreekt op zijn super womanizerheid). Dan krijg je van hem een opmerking terug meestal gevolgd door zo'n smiley -->quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Is dit weer zo'n typisch geval van "haat en liefde" !?!?!
sorry Liq, moest nog één keer onder de gordelAfscheidscadeautje!
![]()
Onwijs zelfs. Sinds m'n 23e zelfs al.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niet de behoefte aan een relatie of dat wel?
Dat is al een behoorlijk tijdje dan..quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onwijs zelfs. Sinds m'n 23e zelfs al.
Ik zal der dadelijk even vragen. Ze is even naar huis een weekendtas aan het vullen. En nee jullie zijn niet uitgenodigd. Behalve jij dan als je shirtloos komt als mancandy voor de bruidsmeisjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
@Liquido, wanneer gaan jullie trouwen? En mogen we dan allemaal komen op het feest?![]()
Ik zal nooit je zelfhaat vergeten, je immense self-love, je briljante analyses, je 100% nuttige replys, je quotes, alles.
Mancandy?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zal der dadelijk even vragen. Ze is even naar huis een weekendtas aan het vullen. En nee jullie zijn niet uitgenodigd. Behalve jij dan als je shirtloos komt als mancandy voor de bruidsmeisjes
tief opquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:
jullie zitten echt veel te veel hier....zoek eens een relatie
tevens tvp
alleen als jij meegaatquote:
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:
jullie zitten echt veel te veel hier....zoek eens een relatie
tevens tvp
Check.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!
je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!
Fok is toch de bron van vele stelletjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
Als je dat als voorbeeld neemt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
je hebt gelijk...geen wonder dat ik nog single ben, ik zit te weinig op Fok!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijktquote:
Wat doe je morgenavond?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt![]()
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
wat drinken met jou?quote:
Dat is het toeval een handje helpen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
Nee, niet zolang je er niet actief mee bezig gaat. Het is gewoon je kansen optimaliseren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
ik geef haar geen ongelijkquote:
Jij snapt het!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het toeval een handje helpen.
en daarna...quote:
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een reboundquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
natuurlijk...ik ben namelijk wanhopigquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
Jij mag natuurlijk ook meequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow wat gaan jullie snel
Oke moet zeggen tot nu toe zelf nog niks gevonden via fok, wel wat 'dates' gehad, maar wat niet is kan nog komen
Tssss.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Ik kan me met geen enkele Fok! man een relatie voorstellen eigenlijk.
Geen enkele?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
dat zegt denk ik vooral iets over je voorstellingsvermogen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meendequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een rebound![]()
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn?quote:
ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meende
wil je ook aandacht, meis?quote:
quote:
Okquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn?".
Mijn liefquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn?".
En wat is het oordeel?quote:
Je weet het nooit hè?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oktot die tijd mag je nog stiekem hier zijn, maar eigenlijk ook niet helemaal he
LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat is lief!
Gaan we je ex wegpesten uit t cafe
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...![]()
![]()
![]()
quote:
Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zienquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Thats the spirit!!
Altijd druk genoeg om hem niet te hoeven zien
neenee, de correcte medische term is 'mancandy'.quote:
Daarom!! Probleem opgelostquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Logician het volgende:
Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |