abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59153794
Eindelijk, Liquidootje heeft zich door middel van een romantisch epistel afgemeld in het singlestopic. Kasta volgt hem op als reekshooligan.

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.

Dit was de vorige: [Singles # 73] kastanova: Ik wil je. NU!!!
pi_59153834
OK, nog één keer het romantische epistel, voor de mensen die nog schrikken van de TT!
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.

En omdat ik geen lullo bent zoals voorgangers, ik noem geen namen (liefie_, emel, mnr en rosdale), die Singles hebben verlaten zonder enig verhaal, zal ik hierbij het even uitgebreid bespreken.
Ik kan helaas niet garanderen of er stukjes fictie in voorkomen of niet, dat mogen jullie zelf eruit filteren.

Ik zal tevens een aantal referentiepunten aanhalen om meer tot jullie verbeelding te kunnen spreken.

Nou TofGeilWijf (TGW) ken ik van de sportschool, waar ik dus ook de meeste van mijn vrije tijd te vinden ben. Ze is zeg maar net zo hyper en strak als Principessa, zo vrouwelijk grof als MLI en non-ONS zoals MrBox. Ze ruikt ook nog een lekkerder dan Abbandon ook al heeft ze net 45 minuten op de loopband gestaan. Alleen die onder de gordel sarcastisch opmerkingen à la Garisson houdt ze gelukkig achterwege bij mij. Al met al een perfecte TGW die ook nog eens zo even oud is als ik!

Ik heb haar altijd al aantrekkelijk gevonden. We dronken iedere keer na afloop ook vriendschappelijk een drankje voor het naar huis gaan.

Waarom heb je haar dan niet eerder versiert Liq?
Een half jaar geleden heb ik wel een poging gedaan, maar ze had al een vriend zei ze, dus ik had het maar afgedaan en vond haar gezelschap wel leuk genoeg. Ik word niet snel verliefd dus zag haar ook gewoon als een goede vriendin.

Maar afgelopen week gebeurde er veel. We trokken meer met elkaar op ook zonder de sportschool en haar vriend vond het allemaal prima. Immers ik ben een echte toffe gast. Zo tof dat ze opeens out of de blue mij vroeg of ik haar nog leuk "leuk" vond. Het bleek dat ze al die tijd spijt heeft gehad dat ze niet ingegaan was op mijn avances en dacht dat haar kans voorbij was. Aangezien ik haar maar al te graag vertelde over mijn andere miserabele vrouwelijke contacten.

Om een medium verhaal iets korter te maken. Ik zei niets concreets op dat moment, maar naderhand begon het toch te knagen. Ik vond haar leuk. Correctie. Ik vind haar écht leuk!
Vandaag kwam ze stralend naar mij toe met toch een klein beetje sadness. Ze had het uitgemaakt haar vriend.

En wat vind je hiervan Liq. Ze zeggen toch wel eens: hoe je er aan komt zo raak je het kwijt?

Boeie soms moet je doen wat goed voelt.

Oh en voor mensen die zich afvragen wat ze ervan zou vinden als dit terug zou lezen op het internet. "Prima" zegt ze en zit hier naast mij
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:35:32 #3
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59153873
Tvp, weer nalezen ..
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:35:33 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_59153875
Whehehe.
For great justice!
pi_59153906
tvp
pi_59153916
Goede TT trouwens!
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:43:00 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154054
Wat een lieve TT
al vind ik het met [ ] en een hoofdletter wat mooier
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59154081
Succes Liquidootje
pi_59154218
Chronische vrijgezel meldt zich ook weer .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:50:05 #10
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59154227
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef Logician het volgende:
Succes Liquidootje
Dat dus, tof voor je .
There is no rehab for stupidity.
pi_59154263
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
Chronische vrijgezel meldt zich ook weer .
Hoe lang al?
pi_59154369
Chronisch vrouwen- en (ongewenst) mannenmagneet ook.
pi_59154384
Ik heb mijn spullen net terug

Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 20:57:53 ]
pi_59154417
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
OJ!

Niet weer de verzuurde huilie uithangen, hè?

Oh Kasta, laat maar, we hebben een geschiktere opvolger voor Liquidootje.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:59:57 #15
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154439
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:

Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...
Ow dat is kut zeg
Zou sowieso nog wel gaan.. want hij kan veel zeggen, maar of hij doet is een tweede he
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59154469
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:

Ja, dat is zeker irritant. Maar ik zou het zeker een keer proberen, als het niet leuk is, ben je zo weg en kom je d'r alsnog een tijdje niet.

Edit: dat zeg ik nu wel maar ik ging eigenlijk ook altijd mijn exen uit de weg. Tegenwoordig kom ik alleen nog voormalige scharrels tegen, maar dat is altijd weer gezellig.
pi_59154486
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ow dat is kut zeg
Zou sowieso nog wel gaan.. want hij kan veel zeggen, maar of hij doet is een tweede he
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:03:49 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154519
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:

Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vinden Anders was het probleem niet zo groot.
pi_59154528
quote:

[..]

Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:05:03 #20
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154540
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef MLI het volgende:

Edit: dat zeg ik nu wel maar ik ging eigenlijk ook altijd mijn exen uit de weg. Tegenwoordig kom ik alleen nog voormalige scharrels tegen, maar dat is altijd weer gezellig.
Ik zou me ook ongemakkelijk voelen als ik m'n ex zou tegenkomen. Gelukkig doe ik dat eigenlijk nooit (nu 4x gebeurd in een jaar tijd ofzo, terwijl we nog geen km van elkaar afwonen).

Ach het is even een vage toestand maar het zou je niet mogen beinvloeden eigenlijk, je bent verder gegaan met je leven en hij ook
pi_59154560
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vinden Anders was het probleem niet zo groot.
uhu

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 21:06:36 ]
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:11 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154571
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef MLI het volgende:
Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.
Regel 1 als je gaat samenwonen (zeker als je nog jong bent): koop ieder je eigen spul, niks gezaamlijk
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:12 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59154572
quote:

Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59154628
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?
Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...
Ik zou het een beetje raar vinden dat hij dat nu wel ineens zou gaan doen...

Mja misschien moet ik me gewoon niet aanstellen
pi_59154645
Toffe TT

Yo thnx everybody. Maar een paar dingen kunnen echt niet door de beugel he
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef mrbox het volgende:

[..]

Eerst Q nu dit FOK is niet meer wat het geweest is...
Maar je bent dus haar rebound guy

Nee zonder gein veel plz met elkaar
Rebound. No man upgrade De ware
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
MNR! Jou wilde ik hier de rest van je leven niet meer zien!

Kut voor je.

Liquidootje!

Ik voorspelde het in januari of zo al . Maar ben je ook verliefd?
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Nexie het volgende:
Apart verhaal Liq, maar veel plezier ermee in ieder geval. Wie gaat je rol nu overnemen hier?
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wat zijn de functieeisen?
Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).
Modjes bashen (vooral Re). SlowChat uitlokken. Persoonlijke dingen van anderen onthouden en als iedereen het vergeten is weer naar boven halen. Een torso picture plaatsen.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

begin zometeen maar met een samenvatting van het dit topic als het nieuwe geopend is.

Liquidootje! <let op, deze is boven de gordel gemikt>
Tof man, geniet er lekker van!
En dit natuurlijk. Al ben ik daar pas 2 topics (2 dagen geleden mee begonnen).
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Kasta fixt dat wel even . Wat dat betreft blij dat Liquidootje aan de ketting ligt, mooie testosteron-aderlating.
Kom op. Ik zeg wel wat ik denk en ben soms een beetje grof. Maar zo arrogant en selfabsort ben ik toch echt niet hae
Ook loop ik niet als een "tegen de 30 aan" breezer jong.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh .
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef Jakhals het volgende:
Hey, valt er hier nog wat te neuken?
Absoluut.

@MNR
Was niet gemeen bedoelt. Sorry
A little bit hateful
pi_59154654
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh .
Is het niet gewoon dat jij niet uit kunt staan dat een ander wel verliefd wordt en jij niet?

En ik weet dat je graag verkondigt dat je houdt van directheid and sorts, maar mij vallen 2 dingen op:
- je haalt regelmatig andere mensen naar beneden
- je speelt zo'n toneel

En de reden dat ik dit aanhaal, is niet om 'je de les te lezen', maar omdat ik denk ((ja, ik neem er de moeite voor ) dat jij gewoon een hele toffe jongen bent.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59154672
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MLI het volgende:

[..]

OJ!

Niet weer de verzuurde huilie uithangen, hè?

Oh Kasta, laat maar, we hebben een geschiktere opvolger voor Liquidootje.
Ik haat OJ nog steeds, dank u.
A little bit hateful
pi_59154697
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
@MNR
Was niet gemeen bedoelt. Sorry
Keej
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:11:18 #29
94676 Garisson72
pi_59154698
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:08 schreef Logician het volgende:

Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...
Ik zou het een beetje raar vinden dat hij dat nu wel ineens zou gaan doen...

Mja misschien moet ik me gewoon niet aanstellen
nou het is geen aanstellen, ik snap best dat je niet geconfronteerd wil worden en dat je wel heul stoer tóch zou kunnen gaan en dan de hele avond loopt te scannen of hij er is, en dan het nog bijna gaat hopen ook, maar als hij er dan is, etceterazovoort.

Het gaat erom dat hij kennelijk voor zichzelf heeft gekozen ("ik doe waar IK zin in heb") en dat zou jij ook moeten doen.

Maar dat hij er eerst nooit kwam... denk je dat hij dat doet om jou dwars te zitten?
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:11:56 #30
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154716
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:

Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).
Modjes bashen (vooral Re). SlowChat uitlokken. Persoonlijke dingen van anderen onthouden en als iedereen het vergeten is weer naar boven halen. Een torso picture plaatsen.
[..]

30 + berichten moet wel lukken
Seksistischhe opmerkinge, roepen om tieten
SC uitlokken
Een torso picture gaat er niet inzitten
En de rest, ach dat zie ik nog wel

Maar in iedergeval succes ermee, dat had ik nog niet gezegd
pi_59154770
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:51 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoe lang al?
November 2006 volgens mij.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:16:34 #32
94676 Garisson72
pi_59154830
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:

Is dit weer zo'n typisch geval van "haat en liefde" !?!?!

sorry Liq, moest nog één keer onder de gordel Afscheidscadeautje!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:17:05 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154841
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef kastanova het volgende:

November 2006 volgens mij.
Maar je hebt ook niet de behoefte aan een relatie of dat wel?
pi_59154917
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar je haat kasta erger?
pi_59154953
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef MNR het volgende:

[..]

Is het niet gewoon dat jij niet uit kunt staan dat een ander wel verliefd wordt en jij niet?

En ik weet dat je graag verkondigt dat je houdt van directheid and sorts, maar mij vallen 2 dingen op:
- je haalt regelmatig andere mensen naar beneden
- je speelt zo'n toneel

En de reden dat ik dit aanhaal, is niet om 'je de les te lezen', maar omdat ik denk ((ja, ik neem er de moeite voor ) dat jij gewoon een hele toffe jongen bent.
Nah, ik haal nooit mensen op een "gemene manier" naar beneden... Dat het af en toe zo over komt, komt echter puur omdat je m'n kop er niet bij ziet. Althans, in real life maak ik exact dezelfde opmerkingen, maar ik ben nog nóóit gemeen genoemd.

En daarnaast; toneel? Als ik iets niet doe is het toneel spelen .
pi_59154979
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nou het is geen aanstellen, ik snap best dat je niet geconfronteerd wil worden en dat je wel heul stoer tóch zou kunnen gaan en dan de hele avond loopt te scannen of hij er is, en dan het nog bijna gaat hopen ook, maar als hij er dan is, etceterazovoort.

Het gaat erom dat hij kennelijk voor zichzelf heeft gekozen ("ik doe waar IK zin in heb") en dat zou jij ook moeten doen.

Maar dat hij er eerst nooit kwam... denk je dat hij dat doet om jou dwars te zitten?
Mwah ik hoop er ook niet stiekem op eigenlijk, ik ben redelijk standvastig wat dat betreft.
Ik heb gewoon geen behoefte om in een situatie te komen waar ik niet in hoef of wil zijn...

Ik ga uit om plezier te maken en ontspannen en niet om mij ongemakkelijk te voelen

Ik weet niet waarom hij dat zei, en ik kan wat dat betreft natuurlijk alleen voor mijzelf denken in deze
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:23:55 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59155037
Tvp
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59155086
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

Is dit weer zo'n typisch geval van "haat en liefde" !?!?!

sorry Liq, moest nog één keer onder de gordel Afscheidscadeautje!
Nee hoor. Bij OJ is het een soort van walging. Vooral ook omdat hij zo lekker hapt (als je hem aanspreekt op zijn super womanizerheid). Dan krijg je van hem een opmerking terug meestal gevolgd door zo'n smiley -->
Puur om aan te geven hoe weinig waarde hij hecht aan "internet-mensen". Maar stiekem. Heel diep van binnen heeft ie niks anders.

Kasta haat is anders een whatevah haat. Net zoals de MLI haat ook anders is. Verschilt van persoon tot persoon.
A little bit hateful
pi_59155122
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar je hebt ook niet de behoefte aan een relatie of dat wel?
Onwijs zelfs. Sinds m'n 23e zelfs al.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:28:22 #40
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59155173
@Liquido, wanneer gaan jullie trouwen? En mogen we dan allemaal komen op het feest?
Ik zal nooit je zelfhaat vergeten, je immense self-love, je briljante analyses, je 100% nuttige replys, je quotes, alles.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:30:11 #41
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59155235
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Onwijs zelfs. Sinds m'n 23e zelfs al.
Dat is al een behoorlijk tijdje dan..
pi_59155263
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
@Liquido, wanneer gaan jullie trouwen? En mogen we dan allemaal komen op het feest?
Ik zal nooit je zelfhaat vergeten, je immense self-love, je briljante analyses, je 100% nuttige replys, je quotes, alles.
Ik zal der dadelijk even vragen. Ze is even naar huis een weekendtas aan het vullen. En nee jullie zijn niet uitgenodigd. Behalve jij dan als je shirtloos komt als mancandy voor de bruidsmeisjes
A little bit hateful
pi_59155533
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik zal der dadelijk even vragen. Ze is even naar huis een weekendtas aan het vullen. En nee jullie zijn niet uitgenodigd. Behalve jij dan als je shirtloos komt als mancandy voor de bruidsmeisjes
Mancandy?
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:45:51 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59155645
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Mancandy?
hardcandy
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:53:03 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155840
jullie zitten echt veel te veel hier....zoek eens een relatie

tevens tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59155888
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:

tevens tvp
tief op
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:55:23 #47
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155897
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef Logician het volgende:

[..]

tief op
alleen als jij meegaat
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:55:35 #48
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59155899
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:

tevens tvp
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:57:11 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_59155936
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Check.
For great justice!
pi_59155937
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:35 schreef Q. het volgende:
Whehehe.
Wat doe jij hier man!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:57:24 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155941
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:57:50 #52
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59155955
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
pi_59155979
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

alleen als jij meegaat
*fobo check*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 21:59:04 ]
pi_59155981
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als je dat als voorbeeld neemt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:58:46 #55
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155982
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

je hebt gelijk...geen wonder dat ik nog single ben, ik zit te weinig op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:58:57 #56
94676 Garisson72
pi_59155989
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Q. het volgende:

Check.
wat nou 'check', mr Knuz!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:59:31 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156001
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier man!
Single zijn. .
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:59:41 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156006
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef Logician het volgende:

[..]

en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:00:08 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156020
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

wat nou 'check', mr Knuz!
Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
For great justice!
pi_59156023
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Single zijn. .

Ga dan naar de Ikea balletjes eten!
pi_59156034
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt
Wat doe je morgenavond?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:04 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156049
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:20 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156058
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat doe je morgenavond?
Je laat er geen gras over groeien hè?
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:28 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156061
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat doe je morgenavond?
wat drinken met jou?
pi_59156067
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat is het toeval een handje helpen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:52 #66
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156077
quote:

[..]

Nee, niet zolang je er niet actief mee bezig gaat. Het is gewoon je kansen optimaliseren.
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:54 #67
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156079
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Je laat er geen gras over groeien hè?
ik geef haar geen ongelijk
pi_59156083
quote:

[..]

wat drinken met jou?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:02:05 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156086
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat is het toeval een handje helpen.
Jij snapt het!
For great justice!
pi_59156089
Ik kan me met geen enkele Fok! man een relatie voorstellen eigenlijk.
pi_59156091
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Check.
Q.tje! Wat doe jij nou hier?
pi_59156118
quote:

[..]

wat drinken met jou?
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:03:26 #73
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156137
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Logician het volgende:

[..]

en daarna...
pi_59156153
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een rebound
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:04:02 #75
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156162
Zow wat gaan jullie snel
Oke moet zeggen tot nu toe zelf nog niks gevonden via fok, wel wat 'dates' gehad, maar wat niet is kan nog komen
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:04:13 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156169
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:

[..]

natuurlijk...ik ben namelijk wanhopig

pi_59156173
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en daarna...
Ja, dat meent hij ook wel.
pi_59156175
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow wat gaan jullie snel
Oke moet zeggen tot nu toe zelf nog niks gevonden via fok, wel wat 'dates' gehad, maar wat niet is kan nog komen
Jij mag natuurlijk ook mee
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:04:43 #79
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156177
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Tssss. .
For great justice!
pi_59156179
quote:
Geen enkele?
Je hebt ze allemaal al gedate en bent tot de conclusie gekomen dat er tussen se 150.00 mannen op FOK! geen enkele voldoet?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:02 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156190
quote:
dat zegt denk ik vooral iets over je voorstellingsvermogen...
pi_59156191
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Logician het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een rebound
Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meende
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:23 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156199
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Q.tje! Wat doe jij nou hier?
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn? ".

For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:25 #84
94676 Garisson72
pi_59156202
quote:
ik ook niet.
pi_59156212
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef MLI het volgende:

[..]

Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meende
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:53 #86
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156215
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dat meent hij ook wel.
wil je ook aandacht, meis?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:55 #87
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156216
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Logician het volgende:

[..]

Jij mag natuurlijk ook mee
Dat is lief!
Gaan we je ex wegpesten uit t cafe
pi_59156218
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn? ".

Ok tot die tijd mag je nog stiekem hier zijn, maar eigenlijk ook niet helemaal he
pi_59156226
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn lief
mijn chick

je bent goed bezig!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:06:34 #90
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156227
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef Logician het volgende:

[..]

*fobo check*
En wat is het oordeel?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:06:53 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156236
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ok tot die tijd mag je nog stiekem hier zijn, maar eigenlijk ook niet helemaal he
Je weet het nooit hè? .
For great justice!
pi_59156247
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is lief!
Gaan we je ex wegpesten uit t cafe
LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:07:59 #93
94676 Garisson72
pi_59156263
that's the spirit Logi!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:08:07 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156271
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Logician het volgende:

[..]

LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...
Thats the spirit!!
Altijd druk genoeg om hem niet te hoeven zien
pi_59156285
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

En wat is het oordeel?
leuk speelgoed
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:08:56 #96
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156301
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Logician het volgende:

[..]

leuk speelgoed
pi_59156303
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Thats the spirit!!
Altijd druk genoeg om hem niet te hoeven zien
Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zien
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:20 #98
94676 Garisson72
pi_59156307
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Logician het volgende:

leuk speelgoed
neenee, de correcte medische term is 'mancandy'.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:40 #99
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156322
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Logician het volgende:

Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zien
Daarom!! Probleem opgelost
edit: en die je dan diep in e ogen kan kijken
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:41 #100
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156324
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')