abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59153794
Eindelijk, Liquidootje heeft zich door middel van een romantisch epistel afgemeld in het singlestopic. Kasta volgt hem op als reekshooligan.

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.

Dit was de vorige: [Singles # 73] kastanova: Ik wil je. NU!!!
pi_59153834
OK, nog één keer het romantische epistel, voor de mensen die nog schrikken van de TT!
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.

En omdat ik geen lullo bent zoals voorgangers, ik noem geen namen (liefie_, emel, mnr en rosdale), die Singles hebben verlaten zonder enig verhaal, zal ik hierbij het even uitgebreid bespreken.
Ik kan helaas niet garanderen of er stukjes fictie in voorkomen of niet, dat mogen jullie zelf eruit filteren.

Ik zal tevens een aantal referentiepunten aanhalen om meer tot jullie verbeelding te kunnen spreken.

Nou TofGeilWijf (TGW) ken ik van de sportschool, waar ik dus ook de meeste van mijn vrije tijd te vinden ben. Ze is zeg maar net zo hyper en strak als Principessa, zo vrouwelijk grof als MLI en non-ONS zoals MrBox. Ze ruikt ook nog een lekkerder dan Abbandon ook al heeft ze net 45 minuten op de loopband gestaan. Alleen die onder de gordel sarcastisch opmerkingen à la Garisson houdt ze gelukkig achterwege bij mij. Al met al een perfecte TGW die ook nog eens zo even oud is als ik!

Ik heb haar altijd al aantrekkelijk gevonden. We dronken iedere keer na afloop ook vriendschappelijk een drankje voor het naar huis gaan.

Waarom heb je haar dan niet eerder versiert Liq?
Een half jaar geleden heb ik wel een poging gedaan, maar ze had al een vriend zei ze, dus ik had het maar afgedaan en vond haar gezelschap wel leuk genoeg. Ik word niet snel verliefd dus zag haar ook gewoon als een goede vriendin.

Maar afgelopen week gebeurde er veel. We trokken meer met elkaar op ook zonder de sportschool en haar vriend vond het allemaal prima. Immers ik ben een echte toffe gast. Zo tof dat ze opeens out of de blue mij vroeg of ik haar nog leuk "leuk" vond. Het bleek dat ze al die tijd spijt heeft gehad dat ze niet ingegaan was op mijn avances en dacht dat haar kans voorbij was. Aangezien ik haar maar al te graag vertelde over mijn andere miserabele vrouwelijke contacten.

Om een medium verhaal iets korter te maken. Ik zei niets concreets op dat moment, maar naderhand begon het toch te knagen. Ik vond haar leuk. Correctie. Ik vind haar écht leuk!
Vandaag kwam ze stralend naar mij toe met toch een klein beetje sadness. Ze had het uitgemaakt haar vriend.

En wat vind je hiervan Liq. Ze zeggen toch wel eens: hoe je er aan komt zo raak je het kwijt?

Boeie soms moet je doen wat goed voelt.

Oh en voor mensen die zich afvragen wat ze ervan zou vinden als dit terug zou lezen op het internet. "Prima" zegt ze en zit hier naast mij
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:35:32 #3
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59153873
Tvp, weer nalezen ..
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:35:33 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_59153875
Whehehe.
For great justice!
pi_59153906
tvp
pi_59153916
Goede TT trouwens!
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:43:00 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154054
Wat een lieve TT
al vind ik het met [ ] en een hoofdletter wat mooier
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59154081
Succes Liquidootje
pi_59154218
Chronische vrijgezel meldt zich ook weer .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:50:05 #10
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59154227
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef Logician het volgende:
Succes Liquidootje
Dat dus, tof voor je .
There is no rehab for stupidity.
pi_59154263
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
Chronische vrijgezel meldt zich ook weer .
Hoe lang al?
pi_59154369
Chronisch vrouwen- en (ongewenst) mannenmagneet ook.
pi_59154384
Ik heb mijn spullen net terug

Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 20:57:53 ]
pi_59154417
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
OJ!

Niet weer de verzuurde huilie uithangen, hè?

Oh Kasta, laat maar, we hebben een geschiktere opvolger voor Liquidootje.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:59:57 #15
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154439
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:

Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...
Ow dat is kut zeg
Zou sowieso nog wel gaan.. want hij kan veel zeggen, maar of hij doet is een tweede he
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59154469
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:

Ja, dat is zeker irritant. Maar ik zou het zeker een keer proberen, als het niet leuk is, ben je zo weg en kom je d'r alsnog een tijdje niet.

Edit: dat zeg ik nu wel maar ik ging eigenlijk ook altijd mijn exen uit de weg. Tegenwoordig kom ik alleen nog voormalige scharrels tegen, maar dat is altijd weer gezellig.
pi_59154486
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ow dat is kut zeg
Zou sowieso nog wel gaan.. want hij kan veel zeggen, maar of hij doet is een tweede he
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:03:49 #18
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154519
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:

Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vinden Anders was het probleem niet zo groot.
pi_59154528
quote:

[..]

Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:05:03 #20
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154540
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef MLI het volgende:

Edit: dat zeg ik nu wel maar ik ging eigenlijk ook altijd mijn exen uit de weg. Tegenwoordig kom ik alleen nog voormalige scharrels tegen, maar dat is altijd weer gezellig.
Ik zou me ook ongemakkelijk voelen als ik m'n ex zou tegenkomen. Gelukkig doe ik dat eigenlijk nooit (nu 4x gebeurd in een jaar tijd ofzo, terwijl we nog geen km van elkaar afwonen).

Ach het is even een vage toestand maar het zou je niet mogen beinvloeden eigenlijk, je bent verder gegaan met je leven en hij ook
pi_59154560
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vinden Anders was het probleem niet zo groot.
uhu

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 21:06:36 ]
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:11 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154571
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef MLI het volgende:
Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.
Regel 1 als je gaat samenwonen (zeker als je nog jong bent): koop ieder je eigen spul, niks gezaamlijk
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:12 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59154572
quote:

Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59154628
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?
Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...
Ik zou het een beetje raar vinden dat hij dat nu wel ineens zou gaan doen...

Mja misschien moet ik me gewoon niet aanstellen
pi_59154645
Toffe TT

Yo thnx everybody. Maar een paar dingen kunnen echt niet door de beugel he
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef mrbox het volgende:

[..]

Eerst Q nu dit FOK is niet meer wat het geweest is...
Maar je bent dus haar rebound guy

Nee zonder gein veel plz met elkaar
Rebound. No man upgrade De ware
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
MNR! Jou wilde ik hier de rest van je leven niet meer zien!

Kut voor je.

Liquidootje!

Ik voorspelde het in januari of zo al . Maar ben je ook verliefd?
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Nexie het volgende:
Apart verhaal Liq, maar veel plezier ermee in ieder geval. Wie gaat je rol nu overnemen hier?
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wat zijn de functieeisen?
Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).
Modjes bashen (vooral Re). SlowChat uitlokken. Persoonlijke dingen van anderen onthouden en als iedereen het vergeten is weer naar boven halen. Een torso picture plaatsen.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

begin zometeen maar met een samenvatting van het dit topic als het nieuwe geopend is.

Liquidootje! <let op, deze is boven de gordel gemikt>
Tof man, geniet er lekker van!
En dit natuurlijk. Al ben ik daar pas 2 topics (2 dagen geleden mee begonnen).
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Kasta fixt dat wel even . Wat dat betreft blij dat Liquidootje aan de ketting ligt, mooie testosteron-aderlating.
Kom op. Ik zeg wel wat ik denk en ben soms een beetje grof. Maar zo arrogant en selfabsort ben ik toch echt niet hae
Ook loop ik niet als een "tegen de 30 aan" breezer jong.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh .
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef Jakhals het volgende:
Hey, valt er hier nog wat te neuken?
Absoluut.

@MNR
Was niet gemeen bedoelt. Sorry
A little bit hateful
pi_59154654
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh .
Is het niet gewoon dat jij niet uit kunt staan dat een ander wel verliefd wordt en jij niet?

En ik weet dat je graag verkondigt dat je houdt van directheid and sorts, maar mij vallen 2 dingen op:
- je haalt regelmatig andere mensen naar beneden
- je speelt zo'n toneel

En de reden dat ik dit aanhaal, is niet om 'je de les te lezen', maar omdat ik denk ((ja, ik neem er de moeite voor ) dat jij gewoon een hele toffe jongen bent.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59154672
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MLI het volgende:

[..]

OJ!

Ik haat OJ nog steeds, dank u.
A little bit hateful
pi_59154697
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
@MNR
Was niet gemeen bedoelt. Sorry
Keej
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:11:18 #29
94676 Garisson72
pi_59154698
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:08 schreef Logician het volgende:

Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...
Ik zou het een beetje raar vinden dat hij dat nu wel ineens zou gaan doen...

Mja misschien moet ik me gewoon niet aanstellen
nou het is geen aanstellen, ik snap best dat je niet geconfronteerd wil worden en dat je wel heul stoer tóch zou kunnen gaan en dan de hele avond loopt te scannen of hij er is, en dan het nog bijna gaat hopen ook, maar als hij er dan is, etceterazovoort.

Het gaat erom dat hij kennelijk voor zichzelf heeft gekozen ("ik doe waar IK zin in heb") en dat zou jij ook moeten doen.

Maar dat hij er eerst nooit kwam... denk je dat hij dat doet om jou dwars te zitten?
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:11:56 #30
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154716
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:

Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).
Modjes bashen (vooral Re). SlowChat uitlokken. Persoonlijke dingen van anderen onthouden en als iedereen het vergeten is weer naar boven halen. Een torso picture plaatsen.
[..]

30 + berichten moet wel lukken
Seksistischhe opmerkinge, roepen om tieten
SC uitlokken
Een torso picture gaat er niet inzitten
En de rest, ach dat zie ik nog wel

Maar in iedergeval succes ermee, dat had ik nog niet gezegd
pi_59154770
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:51 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoe lang al?
November 2006 volgens mij.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:16:34 #32
94676 Garisson72
pi_59154830
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:

Is dit weer zo'n typisch geval van "haat en liefde" !?!?!

sorry Liq, moest nog één keer onder de gordel Afscheidscadeautje!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:17:05 #33
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154841
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:13 schreef kastanova het volgende:

November 2006 volgens mij.
Maar je hebt ook niet de behoefte aan een relatie of dat wel?
pi_59154917
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar je haat kasta erger?
pi_59154953
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef MNR het volgende:

[..]

Is het niet gewoon dat jij niet uit kunt staan dat een ander wel verliefd wordt en jij niet?

En ik weet dat je graag verkondigt dat je houdt van directheid and sorts, maar mij vallen 2 dingen op:
- je haalt regelmatig andere mensen naar beneden
- je speelt zo'n toneel

En de reden dat ik dit aanhaal, is niet om 'je de les te lezen', maar omdat ik denk ((ja, ik neem er de moeite voor ) dat jij gewoon een hele toffe jongen bent.
Nah, ik haal nooit mensen op een "gemene manier" naar beneden... Dat het af en toe zo over komt, komt echter puur omdat je m'n kop er niet bij ziet. Althans, in real life maak ik exact dezelfde opmerkingen, maar ik ben nog nóóit gemeen genoemd.

En daarnaast; toneel? Als ik iets niet doe is het toneel spelen .
pi_59154979
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nou het is geen aanstellen, ik snap best dat je niet geconfronteerd wil worden en dat je wel heul stoer tóch zou kunnen gaan en dan de hele avond loopt te scannen of hij er is, en dan het nog bijna gaat hopen ook, maar als hij er dan is, etceterazovoort.

Het gaat erom dat hij kennelijk voor zichzelf heeft gekozen ("ik doe waar IK zin in heb") en dat zou jij ook moeten doen.

Maar dat hij er eerst nooit kwam... denk je dat hij dat doet om jou dwars te zitten?
Mwah ik hoop er ook niet stiekem op eigenlijk, ik ben redelijk standvastig wat dat betreft.
Ik heb gewoon geen behoefte om in een situatie te komen waar ik niet in hoef of wil zijn...

Ik ga uit om plezier te maken en ontspannen en niet om mij ongemakkelijk te voelen

Ik weet niet waarom hij dat zei, en ik kan wat dat betreft natuurlijk alleen voor mijzelf denken in deze
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:23:55 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59155037
Tvp
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59155086
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

Is dit weer zo'n typisch geval van "haat en liefde" !?!?!

sorry Liq, moest nog één keer onder de gordel Afscheidscadeautje!
Nee hoor. Bij OJ is het een soort van walging. Vooral ook omdat hij zo lekker hapt (als je hem aanspreekt op zijn super womanizerheid). Dan krijg je van hem een opmerking terug meestal gevolgd door zo'n smiley -->
Puur om aan te geven hoe weinig waarde hij hecht aan "internet-mensen". Maar stiekem. Heel diep van binnen heeft ie niks anders.

Kasta haat is anders een whatevah haat. Net zoals de MLI haat ook anders is. Verschilt van persoon tot persoon.
A little bit hateful
pi_59155122
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Maar je hebt ook niet de behoefte aan een relatie of dat wel?
Onwijs zelfs. Sinds m'n 23e zelfs al.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:28:22 #40
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59155173
@Liquido, wanneer gaan jullie trouwen? En mogen we dan allemaal komen op het feest?
Ik zal nooit je zelfhaat vergeten, je immense self-love, je briljante analyses, je 100% nuttige replys, je quotes, alles.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:30:11 #41
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59155235
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Onwijs zelfs. Sinds m'n 23e zelfs al.
Dat is al een behoorlijk tijdje dan..
pi_59155263
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
@Liquido, wanneer gaan jullie trouwen? En mogen we dan allemaal komen op het feest?
Ik zal nooit je zelfhaat vergeten, je immense self-love, je briljante analyses, je 100% nuttige replys, je quotes, alles.
Ik zal der dadelijk even vragen. Ze is even naar huis een weekendtas aan het vullen. En nee jullie zijn niet uitgenodigd. Behalve jij dan als je shirtloos komt als mancandy voor de bruidsmeisjes
A little bit hateful
pi_59155533
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik zal der dadelijk even vragen. Ze is even naar huis een weekendtas aan het vullen. En nee jullie zijn niet uitgenodigd. Behalve jij dan als je shirtloos komt als mancandy voor de bruidsmeisjes
Mancandy?
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:45:51 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59155645
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Mancandy?
hardcandy
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:53:03 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155840
jullie zitten echt veel te veel hier....zoek eens een relatie

tevens tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59155888
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:

tevens tvp
tief op
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:55:23 #47
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155897
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:54 schreef Logician het volgende:

[..]

tief op
alleen als jij meegaat
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:55:35 #48
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59155899
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:

tevens tvp
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:57:11 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_59155936
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Check.
For great justice!
pi_59155937
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:35 schreef Q. het volgende:
Whehehe.
Wat doe jij hier man!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:57:24 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155941
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:57:50 #52
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59155955
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
pi_59155979
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

alleen als jij meegaat
*fobo check*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 21:59:04 ]
pi_59155981
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als je dat als voorbeeld neemt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:58:46 #55
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59155982
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

je hebt gelijk...geen wonder dat ik nog single ben, ik zit te weinig op Fok!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:58:57 #56
94676 Garisson72
pi_59155989
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Q. het volgende:

Check.
wat nou 'check', mr Knuz!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:59:31 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156001
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier man!
Single zijn. .
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:59:41 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156006
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef Logician het volgende:

[..]

en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:00:08 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156020
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

wat nou 'check', mr Knuz!
Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
For great justice!
pi_59156023
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Single zijn. .

Ga dan naar de Ikea balletjes eten!
pi_59156034
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt
Wat doe je morgenavond?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:04 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156049
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:20 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156058
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat doe je morgenavond?
Je laat er geen gras over groeien hè?
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:28 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156061
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat doe je morgenavond?
wat drinken met jou?
pi_59156067
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat is het toeval een handje helpen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:52 #66
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156077
quote:

[..]

Nee, niet zolang je er niet actief mee bezig gaat. Het is gewoon je kansen optimaliseren.
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:01:54 #67
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156079
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Je laat er geen gras over groeien hè?
ik geef haar geen ongelijk
pi_59156083
quote:

[..]

wat drinken met jou?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:02:05 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156086
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat is het toeval een handje helpen.
Jij snapt het!
For great justice!
pi_59156089
Ik kan me met geen enkele Fok! man een relatie voorstellen eigenlijk.
pi_59156091
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Check.
Q.tje! Wat doe jij nou hier?
pi_59156118
quote:

[..]

wat drinken met jou?
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:03:26 #73
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156137
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Logician het volgende:

[..]

en daarna...
pi_59156153
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een rebound
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:04:02 #75
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156162
Zow wat gaan jullie snel
Oke moet zeggen tot nu toe zelf nog niks gevonden via fok, wel wat 'dates' gehad, maar wat niet is kan nog komen
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:04:13 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156169
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:

[..]

natuurlijk...ik ben namelijk wanhopig

pi_59156173
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en daarna...
Ja, dat meent hij ook wel.
pi_59156175
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow wat gaan jullie snel
Oke moet zeggen tot nu toe zelf nog niks gevonden via fok, wel wat 'dates' gehad, maar wat niet is kan nog komen
Jij mag natuurlijk ook mee
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:04:43 #79
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156177
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Tssss. .
For great justice!
pi_59156179
quote:
Geen enkele?
Je hebt ze allemaal al gedate en bent tot de conclusie gekomen dat er tussen se 150.00 mannen op FOK! geen enkele voldoet?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:02 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156190
quote:
dat zegt denk ik vooral iets over je voorstellingsvermogen...
pi_59156191
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Logician het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een rebound
Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meende
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:23 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156199
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Q.tje! Wat doe jij nou hier?
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn? ".

For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:25 #84
94676 Garisson72
pi_59156202
quote:
ik ook niet.
pi_59156212
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef MLI het volgende:

[..]

Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meende
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:53 #86
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156215
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, dat meent hij ook wel.
wil je ook aandacht, meis?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:05:55 #87
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156216
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Logician het volgende:

[..]

Jij mag natuurlijk ook mee
Dat is lief!
Gaan we je ex wegpesten uit t cafe
pi_59156218
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn? ".

Ok tot die tijd mag je nog stiekem hier zijn, maar eigenlijk ook niet helemaal he
pi_59156226
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijn lief
mijn chick

je bent goed bezig!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:06:34 #90
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156227
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef Logician het volgende:

[..]

*fobo check*
En wat is het oordeel?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:06:53 #91
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156236
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ok tot die tijd mag je nog stiekem hier zijn, maar eigenlijk ook niet helemaal he
Je weet het nooit hè? .
For great justice!
pi_59156247
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is lief!
Gaan we je ex wegpesten uit t cafe
LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:07:59 #93
94676 Garisson72
pi_59156263
that's the spirit Logi!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:08:07 #94
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156271
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Logician het volgende:

[..]

LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...
Thats the spirit!!
Altijd druk genoeg om hem niet te hoeven zien
pi_59156285
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

En wat is het oordeel?
leuk speelgoed
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:08:56 #96
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156301
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Logician het volgende:

[..]

leuk speelgoed
pi_59156303
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Thats the spirit!!
Altijd druk genoeg om hem niet te hoeven zien
Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zien
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:20 #98
94676 Garisson72
pi_59156307
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Logician het volgende:

leuk speelgoed
neenee, de correcte medische term is 'mancandy'.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:40 #99
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156322
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Logician het volgende:

Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zien
Daarom!! Probleem opgelost
edit: en die je dan diep in e ogen kan kijken
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:09:41 #100
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156324
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

pi_59156335
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

gvd probeer ik het als allochtoon zijnde eens goed te doen
pi_59156347
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daarom!! Probleem opgelost
Ga je ook trouwens, zou wel leuk zijn
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:10:54 #103
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156360
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

donderdag 5 juni 2008 @ 22:11:20 #104
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156375
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:

[..]

Kliekvorming.
For great justice!
pi_59156397
Juist! Ik kan overigens Abbandon goed aanraden hoor als mancandy. Vroeger is hij namelijk veel gepest, dus die buikspieren van hem zijn als staal! Staal! zeg ik je!
A little bit hateful
pi_59156403
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Kliekvorming.
verliefde mensen
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:12:20 #107
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156410
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:

Ja hoor, geen probleem
pi_59156412
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Juist! Ik kan overigens Abbandon goed aanraden hoor als mancandy zijnde. Vroeger is hij namelijk veel gepest, dus die buikspieren van hem zijn als staal! Staal! zeg ik je!
Die snap ik niet?
pi_59156432
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ja hoor, geen probleem
heb al in jaren niet meer op de dansvloer gedanst omdat er nooit dames meegaan met mij en DrM
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:13:23 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156435
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Logician het volgende:

[..]

verliefde mensen
Ja, gatver! Dood moeten die!
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:13:43 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156450
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Juist! Ik kan overigens Abbandon goed aanraden hoor als mancandy. Vroeger is hij namelijk veel gepest, dus die buikspieren van hem zijn als staal! Staal! zeg ik je!
mijn god zeg...
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:13:47 #112
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156451
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef Logician het volgende:

[..]

heb al in jaren niet meer op de dansvloer gedanst omdat er nooit dames meegaan met mij en DrM
NIET?!?! ga je schamen!
pi_59156460
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Geen enkele?
Je hebt ze allemaal al gedate en bent tot de conclusie gekomen dat er tussen se 150.00 mannen op FOK! geen enkele voldoet?
Nou ja, de mannen van wie ik enigszins op de hoogte ben van de postgeschiedenis. Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand. Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal. Liquidootje en ik zouden elkaar alleen maar uitlokken. Q, sorry man, friendzone . Dawg, niet te definieren waarom, maar zou gewoon niet gaan, Kasta behoeft geen uitleg. Dan nog de ONZ'ers, die zijn bijna allemaal te jong. Dan komen we terecht bij de oldbies enzo, maar dat is wat mij betreft ook geen potentiële visvijver . Ik heb fok gewoon nooit als visvijver beschouwd, ik heb 1 keer met Dawg afgesproken maar dat bloedde dood.

Is dat zo gek dan?
pi_59156461
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, gatver! Dood moeten die!
naar TT verwijs
pi_59156494
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

NIET?!?! ga je schamen!
ik vind het vreselijk, maar in mijn uppie ga ik nu eenmaal niet zo snel die vloer op
pi_59156545
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou ja, de mannen van wie ik enigszins op de hoogte ben van de postgeschiedenis. Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand. Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal. Liquidootje en ik zouden elkaar alleen maar uitlokken. Q, sorry man, friendzone . Dawg, niet te definieren waarom, maar zou gewoon niet gaan, Kasta behoeft geen uitleg. Dan nog de ONZ'ers, die zijn bijna allemaal te jong. Dan komen we terecht bij de oldbies enzo, maar dat is wat mij betreft ook geen potentiële visvijver . Ik heb fok gewoon nooit als visvijver beschouwd, ik heb 1 keer met Dawg afgesproken maar dat bloedde dood.

Is dat zo gek dan?
Dawg is lief, zo'n 10jr geleden hebben wij verkering gehad
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:16:52 #117
94676 Garisson72
pi_59156551
quote:

Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand.

Is dat zo gek dan?
nee heur, niks geks aan.
damn afstand
*Schroeft verder aan teleporteermachine
pi_59156556
quote:

[..]

Is dat zo gek dan?
Ik zeg het je. OJ. Dat is de enige die je uit dit hele plaatje heb gelaten, terwijl ik jou al vorig jaar daar mee gekoppeld hebt.
A little bit hateful
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:17:38 #119
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156579
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef Logician het volgende:

[..]

ik vind het vreselijk, maar in mijn uppie ga ik nu eenmaal niet zo snel die vloer op
Je kunt ze toch meeslepen de dansvloer op en dan zelf gaan dansen, dan staan ze daar maar voor pietlul
Dansen rules!!
pi_59156582
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nee heur, niks geks aan.
damn afstand
*Schroeft verder aan teleporteermachine
Selectieve quote .
pi_59156596
quote:

[..]

Is dat zo gek dan?
Wel als je denkt dat je 150.000 fokkers kent.
Je noemt nu een tiental.

Nu is daten via fok maar dat is een andere discussie.
pi_59156604
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Je kunt ze toch meeslepen de dansvloer op en dan zelf gaan dansen, dan staan ze daar maar voor pietlul
Dansen rules!!
Dat werkt bij DrM helaas niet, voeten van beton... doe mij eens toevoegen op msn
pi_59156619
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik zeg het je. OJ. Dat is de enige die je uit dit hele plaatje heb gelaten, terwijl ik jou al vorig jaar daar mee gekoppeld hebt.
Nee. OJ is nog gevoellozer en medogenlozer dan ik, dat zou een hele koude relatie zijn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:19:26 #124
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156637
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Logician het volgende:

[..]

Dawg is lief, zo'n 10jr geleden hebben wij verkering gehad
"Verkering"
For great justice!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:19:39 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_59156642
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Logician het volgende:

[..]

Dat werkt bij DrM helaas niet, voeten van beton... doe mij eens toevoegen op msn
Dronken voeren.
For great justice!
pi_59156646
meld ook maar in dit topic
pi_59156651
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef Q. het volgende:

[..]

"Verkering"
Toen waren we nog lief
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:20:06 #128
94676 Garisson72
pi_59156653
ow and for me: Ik heb een paar dates gehad met dames van Fok, maar no names to protect the innocent. Op het moment is er eigenlijk niemand in mijn crosshairs.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:20:07 #129
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156655
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Logician het volgende:

[..]

Al gedaan joh! zal zo es checken of ik het goede adres heb ingetypt
Nee klopt drM staat een beetje stil
pi_59156657
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Dronken voeren.
Dat werkt alleen bij jou
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:20:52 #131
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59156680
Sjeez, gaat dit hard
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:21:46 #132
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156711
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:19 schreef BlixaBargeld het volgende:
meld ook maar in dit topic
Hoe schattig
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:23:08 #133
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156750
quote:
Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal.
van mancandy naar gewoon neutraal binnen 10 minuten...het leven is een achtbaan
pi_59156752
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hoe schattig
wees welkom

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 22:24:00 ]
pi_59156769
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef Logician het volgende:

[..]

Die snap ik niet?
Ah ja je hebt een samenvatting in het verleden gemist. We hadden het over krachttrainingen en Gari vroeg zich af waarom mensen dat zouden doen. En er waren wat redenen naar voren gekomen.
O.a. gepest worden op de lagere school.

Dat is wat er met 12 jarige puisterige Abba'tje is gebeurd. Sinds die tijd heeft hij ongekend zitten trainen. Zijn borstkast is zo breed als een doorgaanse ikea kast en tegen zijn buikspieren zegt zelfs een wasbordje u tegen.

Verder voor jou keuze uit: Kaasplankje en feitosa (enge man) trainen ook hard als je even een gespierde reboundje zoekt. Of een vrouwelijke... dan moet je bij Pessa zijn. Wil iets zachters dan kies MLI.
A little bit hateful
pi_59156785
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

van mancandy naar gewoon neutraal binnen 10 minuten...het leven is een achtbaan
Moeilijk te verkroppen, hmm?
pi_59156806
quote:

[..]

Dan komen we terecht bij de oldbies enzo, maar dat is wat mij betreft ook geen potentiële visvijver .
Dan moeten we het topic "Welke Oldbie gaat er deze week daten met MLI deel XXI" in Oldbies Only maar sluiten
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:25:13 #138
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156818
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Moeilijk te verkroppen, hmm?
als ik even niet post komt dat omdat ik in een hoekje zit te huilen...
pi_59156830
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ah ja je hebt een samenvatting in het verleden gemist. We hadden het over krachttrainingen en Gari vroeg zich af waarom mensen dat zouden doen. En er waren wat redenen naar voren gekomen.
Helpt dat?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:26:03 #140
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59156845
quote:

[..]

Dat is wat er met 12 jarige puisterige Abba'tje is gebeurd. Sinds die tijd heeft hij ongekend zitten trainen. Zijn borstkast is zo breed als een doorgaanse ikea kast en tegen zijn buikspieren zegt zelfs een wasbordje u tegen.

Verder voor jou keuze uit: Kaasplankje en feitosa (enge man) trainen ook hard als je even een gespierde reboundje zoekt. Of een vrouwelijke... dan moet je bij Pessa zijn. Wil iets zachters dan kies MLI.
En ik dan?
Of maak ik geen indruk met rijjzwepen, prikkeldraad en roestige kaasschaven?

pi_59156858
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef lost95 het volgende:

[..]

Dan moeten we het topic "Welke Oldbie gaat er deze week daten met MLI deel XXI" in Oldbies Only maar sluiten
verdomme, geen toegang .
pi_59156869
quote:

[..]

pi_59156915
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

En ik dan?
Of maak ik geen indruk met rijjzwepen, prikkeldraad en roestige kaasschaven?

Wil je op het randje van de dood balanceren. Kies dan voor Elegy
A little bit hateful
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:29:59 #144
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59156963
quote:
Zijn borstkast is zo breed als een doorgaanse ikea kast
noem me maar Billy
pi_59156977
En thuis

blijkt de middag + afsluiting van personeelsfeest in mn eigen stad te zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:30:42 #146
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59156984
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

noem me maar Billy
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:34:54 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59157110
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wil je op het randje van de dood balanceren. Kies dan voor Elegy
I'm your God now
pi_59157177
En wie moet ik nu een kopstoot geven dan? Nu dat vervelend varkentje weg is?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59157182
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wij gaan morgen stappen
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:37:35 #150
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157190
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

noem me maar Billy
Hoe groot is trouwens de kans dat je niet compleet bent?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:37:48 #151
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_59157195
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Wij gaan morgen stappen
Ik ook!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:38:01 #152
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59157206
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Feitosa het volgende:
En wie moet ik nu een kopstoot geven dan?
Het vriendinnetje van Liq, zodat je hem voortaan weer de gebruikelijke kopstoten kan geven
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:38:18 #153
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157215
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Wij gaan morgen stappen
Wij gaan morgen DANSEN
pi_59157220
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Feitosa het volgende:
En wie moet ik nu een kopstoot geven dan? Nu dat vervelend varkentje weg is?
_!
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:39:56 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157258
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hoe groot is trouwens de kans dat je niet compleet bent?
er is een kans dat ik een schroefje mis, maar dat weet je pas als je me uitpakt

meest kansloze opmerking van het topic?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:41:01 #156
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157285
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

er is een kans dat ik een schroefje mis, maar dat weet je pas als je me uitpakt

meest kansloze opmerking van het topic?
spannend.. kom je in een lange dunne doos?
pi_59157309
mis ik iets of iets gemist omdat we verlost zijn van LiQuidootje ?
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:43:10 #158
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157339
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
Lees pagina 1
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:44:06 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157353
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

spannend.. kom je in een lange dunne doos?
zoveel inkoppertjes die hier op te maken zijn...
pi_59157355
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
Weet ik veel. Iedereen verveelt zich blijkbaar thuis. Nou, als een heleboel mensen dat doen en Liquidootje meldt zich af, dan krijg je dit.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:44:49 #161
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157376
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zoveel inkoppertjes die hier op te maken zijn...
Begin eens bij de eerste 5
pi_59157393
leuk slowchat topic

OT: single, nog steeds en ik vind het wel best
pi_59157408
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk slowchat topic

OT: single, nog steeds en ik vind het wel best
Ze is terug!

Hoi!
pi_59157412
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Wij gaan morgen DANSEN
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_59157465
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef MLI het volgende:

[..]

Ze is terug!

Hoi!
Ik ben nooit weg geweest hoor alleen buiten slowchat heb ik hier niks te melden want ik maak op single of liefdesgebied helemaal niks mee
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:48:54 #166
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157481
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nog meer mensen die mee willen doen?
pi_59157484
En bijgelezen

Grats LIQ
en welkom MM
Ik luister NL-Talig
pi_59157501
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MLI het volgende:

[..]

OJ!

Verzuurde huillie?! Ik was het licht en het leven van deze reeks!
"opvolgen" komt niet in mijn persoonlijke vocabulaire voor.

oh, had je nog TSS?
pi_59157505
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nog meer mensen die mee willen doen?
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:50:11 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157515
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Begin eens bij de eerste 5
nee, de vraag is me bij nader inzien iets te persoonlijk
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:50:42 #171
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157532
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee, de vraag is me bij nader inzien iets te persoonlijk
Pm-en mag ook
pi_59157538
ik kruip mn nest weer in.
Niet te snel he, anders kan ik jullie morgen weer neit vinden
Ik luister NL-Talig
pi_59157540
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Verzuurde huillie?! Ik was het licht en het leven van deze reeks!
"opvolgen" komt niet in mijn persoonlijke vocabulaire voor.

oh, had je nog TSS?
Nog niet getest. Andere klachten hebben zich nooit voorgedaan dus ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:51:07 #174
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157544
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef Logician het volgende:

[..]

Dat klonk opzich best fout als je niet weet waar het over gaat
pi_59157548
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik kruip mn nest weer in.
Niet te snel he, anders kan ik jullie morgen weer neit vinden
slaaplekker
pi_59157558
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef Logician het volgende:

[..]

Als jullie in Eindhoven stappen wel..... Enschede is iets te ver om ff te dansen.

Have fun iig. Ik ga hier wel stappen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:51:58 #177
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157568
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Pm-en mag ook
ik gok dat je eigen fantasie wel toereikend is
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:52:12 #178
101353 mrbox
Miep miep
pi_59157576
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik ben nooit weg geweest hoor alleen buiten slowchat heb ik hier niks te melden want ik maak op single of liefdesgebied helemaal niks mee
Voel je ook niet echt de roeping/wens/drang/verlangen naar een relatie of een SO ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59157578
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat klonk opzich best fout als je niet weet waar het over gaat
en dat zijn wij helemaal niet
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:52:39 #180
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157587
Truste Crazy en Feitosa
Wel jammer hoor, gewoon even langskomen.. gezellig
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:53:24 #181
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157610
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef Logician het volgende:

[..]

en dat zijn wij helemaal niet
He ik ben lief schattig en onschuldig.. ik doe niet aan foute dingen
pi_59157627
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Truste Crazy en Feitosa
Wel jammer hoor, gewoon even langskomen.. gezellig
uhu wij bijten niet
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:54:22 #183
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157633
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik twijfelde nog, maar nu kom ik zeker niet
pi_59157648
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben een heel lief klein meisje
pi_59157654
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef mrbox het volgende:

[..]

Voel je ook niet echt de roeping/wens/drang/verlangen naar een relatie of een SO ?
SO
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:54:58 #186
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157656
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dan niet he! Wij vermaken ons wel
pi_59157671
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dan niet he! Wij vermaken ons wel
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:55:49 #188
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157678
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik ben een heel lief klein meisje
en we gaan morgen aan de wijn, hoor ik net
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:56:10 #189
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157684
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:55 schreef Logician het volgende:

[..]

lief klein meisje?
pi_59157709
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

En weer zo'n grappige smiley.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:57:53 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157727
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:57 schreef MLI het volgende:

[..]

En weer zo'n grappige smiley.
ja, lachen met mij...
pi_59157728
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Abbadon het volgende:

[..]

lief klein meisje?
pi_59157737
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

en we gaan morgen aan de wijn, hoor ik net
Of bier
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:58:51 #194
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157752
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef Logician het volgende:

[..]

Of bier
Aan de drank in iedergeval
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:58:58 #195
101353 mrbox
Miep miep
pi_59157755
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

SO
Special Other
pi_59157761
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Aan de drank in iedergeval
ben bang van wel
pi_59157769
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef mrbox het volgende:

[..]

Special Other
Ik dacht Sex Object
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:00:11 #198
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59157781
quote:

[..]

Special Other
ik dacht dat je SOA wilde typen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:00:57 #199
101353 mrbox
Miep miep
pi_59157802
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:59 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik dacht Sex Object
hahahahaha
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:01:03 #200
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157804
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:59 schreef Logician het volgende:

[..]

ben bang van wel
om OT te blijven.. en natuurlijk kerels proberen te versieren
pi_59157805
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik dacht dat je SOA wilde typen
pi_59157836
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

om OT te blijven.. en natuurlijk kerels proberen te versieren
ik hou me in om niet een lullige opmerking te maken nu
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:03:20 #203
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157871
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:02 schreef Logician het volgende:

[..]

ik hou me in om niet een lullige opmerking te maken nu
Ik wil haast zeggen gooi het eruit, maar ik krijg het vast wel te horen zometeen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:03:50 #204
101353 mrbox
Miep miep
pi_59157884
ow shit het is Significant Other
pi_59157892
quote:

[..]

Special Other
en daarmee wordt bedoeld?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:06:10 #206
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157940
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef mrbox het volgende:
ow shit het is Significant Other
Dat klinkt bekender in de oren ja
pi_59157942
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik wil haast zeggen gooi het eruit, maar ik krijg het vast wel te horen zometeen
uitleg krijg je via msn in geval er bepaalde mensen meelezen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:06:31 #208
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59157958
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef Logician het volgende:

[..]

uitleg krijg je via msn in geval er bepaalde mensen meelezen
Verwachte ook niet anders
pi_59157970
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Verwachte ook niet anders
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:14:53 #210
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158245
We hebben topic dood laten bloeden
pi_59158271
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja, stop eens met die SC
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:16:18 #212
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59158288
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
duidelijk

welterusten, dames
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:16:52 #213
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158308
Sorry.. net nieuw stapmaatje ontmoet, dusja, dan wordt je enthousiast
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:17:50 #214
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158341
Truste abbo
pi_59158430
arm topic
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:21:37 #216
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158439
De tering... 1 dag niet geweest en gelijk meer dan anderhalf topic vol. Ga het niet meer bijlezen. Wat ik wel heb gelezen is het verhaal van Liq... ik zeg succes

Verder uhm een tvp voor deel 73, 74 en alvast deel 75
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:23:39 #217
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158495
Sorry.. ik zal morgen wat vaker m'n mond houden

Maar avond uppie
pi_59158503
Mwah... bah nu heb ik zin in gekke dingen doen door al dat geouwehoer
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:24:39 #219
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158522
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry.. ik zal morgen wat vaker m'n mond houden

Maar avond uppie
avond

speel jij al lang mee in dit topic? heb je geloof ik nog niet eerder gezien (even rekening houdend dat ik het laatste anderhalve topic niet heb gelezen ).
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:24:43 #220
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158524
je hebt geen oppas, geen tarzan... wat nu?
pi_59158546
Wilde bijna vanavond al stappen, maar aangezien ik 2 nachten stappen niet meer trek , laat ik dat maar.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:25:44 #222
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158549
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Logician het volgende:
Mwah... bah nu heb ik zin in gekke dingen doen door al dat geouwehoer
Uhhh... gek als in? Met je hoofd tegen de muur bonken? Of om je helemaal klem te tanken? Naakt door de stad/ het dorp te rennen?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:25:50 #223
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158552
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef uppie83 het volgende:

[..]

avond

speel jij al lang mee in dit topic? heb je geloof ik nog niet eerder gezien (even rekening houdend dat ik het laatste anderhalve topic niet heb gelezen ).
Ik ben er sinds begin vorig topic
Dus nee nog niet zo heel lang.. al wel lang vrijgezel En jij? hier vaste klant?
pi_59158561
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
je hebt geen oppas, geen tarzan... wat nu?
wijn
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:26:20 #225
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158565
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Feitosa het volgende:
Wilde bijna vanavond al stappen, maar aangezien ik 2 nachten stappen niet meer trek , laat ik dat maar.
Ouderdom, don't you hate it
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:26:46 #226
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158579
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Feitosa het volgende:
Ouder worden sucks he
pi_59158583
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Uhhh... gek als in? Met je hoofd tegen de muur bonken? Of om je helemaal klem te tanken? Naakt door de stad/ het dorp te rennen?
Gewoon lekker lol maken
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:27:08 #228
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158590
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef Logician het volgende:

wijn
De oplosser voor al je problemen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:27:24 #229
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158600
quote:

[..]

Gewoon lekker lol maken
Morgenavond
Kom je ook uppie?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:27:27 #230
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158605
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben er sinds begin vorig topic
Dus nee nog niet zo heel lang.. al wel lang vrijgezel En jij? hier vaste klant?
Uhm doe een paar topics mee nu, sinds begin Mei weer vrijgezel, dus daar ergens ingestapt. Enkel krijg ik weinig voet aan de grond hier doordat de anderen meer tijd hebben om te posten en ik dus ongeveer 1 a 2 posts kan maken per topic
pi_59158607
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ouder worden sucks he
Nah ouder worden is super
pi_59158622
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Morgenavond
Kom je ook uppie?
pi_59158628
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Geen ramp, heb tegenwoordig niet meer zo vaak behoefte om 4 nachten achter elkaar te stappen.

Scheelt me weer klauwen met geld.
pi_59158643
quote:

[..]

De oplosser voor al je problemen
Neeeeheeeeee het was andersom!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:28:42 #235
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158647
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:27 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Uhm doe een paar topics mee nu, sinds begin Mei weer vrijgezel, dus daar ergens ingestapt. Enkel krijg ik weinig voet aan de grond hier doordat de anderen meer tijd hebben om te posten en ik dus ongeveer 1 a 2 posts kan maken per topic
ja het gaat snel hier heb ik al gemerkt, maar ben ik nog wel gewend van de SEX SC waar ik hele tijd heb rond gedwaald.
Begin mei? das dus nog niet lang?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:28:47 #236
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158651
quote:

[..]

Gewoon lekker lol maken
Ja helaas ik heb een tentamen morgen, had ook graag uit gewild vanavond. Komt wel weer
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:29:19 #237
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158667
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef Logician het volgende:

[..]

Neeeeheeeeee het was andersom!
Uh.. hoe dan?
pi_59158675
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ja helaas ik heb een tentamen morgen, had ook graag uit gewild vanavond. Komt wel weer
Idd
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:29:44 #239
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158683
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Kom dan morgen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:29:50 #240
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158688
quote:

[..]

Morgenavond
Kom je ook uppie?
Ik ben dit weekend een weekendje weg... dus helaasch... is volgende keer ook goed?
pi_59158701
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Uh.. hoe dan?
drank... kapot... etc
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:30:35 #242
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158709
Ik hou je eraan!
pi_59158713
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:29 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ik ben dit weekend een weekendje weg... dus helaasch... is volgende keer ook goed?
wel doen he!
pi_59158726
Is het leuk stappen in Enschede trouwens?
pi_59158729
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Feitosa het volgende:
Is het leuk stappen in Enschede trouwens?
Met ons wel!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:31:21 #246
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158734
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:30 schreef Logician het volgende:

[..]

drank... kapot... etc
Ow in die zin
Dacht zoiets van.. Drank! los je op met problemen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:31:34 #247
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158737
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ja het gaat snel hier heb ik al gemerkt, maar ben ik nog wel gewend van de SEX SC waar ik hele tijd heb rond gedwaald.
Begin mei? das dus nog niet lang?
Uhm nee dat is nu een maandje ongeveer... alhoewel het toen pas officieel uitwas en ik haar daarvoor al 4 weken niet gezien had. Dus inmiddels ben ik er wel enigszins overheen... al blijft het kut ...

Maar goed...ga gewoon verder
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:31:52 #248
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158746
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Logician het volgende:

[..]

Met ons wel!
pi_59158751
Ja, laten we vast wat voorspellingen doen voor deel 75!

Ik voorspel dat Abba en Cuegirlie het gaan doen.
Logi wordt morgenavond erg dronken en scoort ook.
Q. meldt zich eindelijk af en neukt zich suf met zijn vriendinnetje.
Liquidootje ligt nu waarschijnlijk te neuken dus dat hoeven we niet te voorspellen.
Elegy en MLI gaan samen stappen en Elegy wordt daarna verliefd op MLI's bed (want die ligt écht lekker) en MLI kondigt in het volgende topic aan dat ze niet meer voor zich kan houden dat ze verliefd is. Afmelden gebeurt enkele topics later om net zo 'plotseling' weer op te duiken. Niet verliefd op Elegy overigens.
Dan nog MNR, die komt zich helaas weer aanmelden. Maar daar is ze niet zo heel lang kapot van, een topic of 4/5 zullen we haar er nog over horen (maar die topics gaan dan wel weer langzamer dan deze).
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.

Iemand anders nog een voorspelling? Vraag het uw orakel!
pi_59158769
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Logician het volgende:

[..]

Met ons wel!
Geloof ik graag, aleen ff heen en weer treinen om te stappen is weer teveel van het goede.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:32:54 #251
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158779
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Uhm nee dat is nu een maandje ongeveer... alhoewel het toen pas officieel uitwas en ik haar daarvoor al 4 weken niet gezien had. Dus inmiddels ben ik er wel enigszins overheen... al blijft het kut ...

Maar goed...ga gewoon verder
Heel goed van je!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:33:11 #252
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158790
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hou je eraan!
Is goed hoor
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:30 schreef Logician het volgende:

[..]

wel doen he!
Ja hoor, geen probleem
pi_59158800
Ik zit hier een potje mee te schreeuwen

heeeerlijk!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:34:17 #254
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158815
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:

waarom denkt gij dat, vraag ik mij dan af
pi_59158817
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ouder worden is geweldig. Voor mij wordt het leven elk jaar beter en eerlijk gezegd, ik zie er ook stukken beter uit dan een paar jaar geleden. Ouder worden is mooi .
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:34:43 #256
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158831
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:

Logi wordt morgenavond erg dronken en scoort ook.
Q. meldt zich eindelijk af en neukt zich suf met zijn vriendinnetje.
Liquidootje ligt nu waarschijnlijk te neuken dus dat hoeven we niet te voorspellen.
Elegy en MLI gaan samen stappen en Elegy wordt daarna verliefd op MLI's bed (want die ligt écht lekker) en MLI kondigt in het volgende topic aan dat ze niet meer voor zich kan houden dat ze verliefd is. Afmelden gebeurt enkele topics later om net zo 'plotseling' weer op te duiken. Niet verliefd op Elegy overigens.
Dan nog MNR, die komt zich helaas weer aanmelden. Maar daar is ze niet zo heel lang kapot van, een topic of 4/5 zullen we haar er nog over horen (maar die topics gaan dan wel weer langzamer dan deze).
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.

Iemand anders nog een voorspelling? Vraag het uw orakel!
Joehoe... ik ben er ook nog

pi_59158839
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

waarom denkt gij dat, vraag ik mij dan af
De lange dunne doos deed 't 'm.
pi_59158856
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:34 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Joehoe... ik ben er ook nog

Jij komt wel over je ex heen maar niet in deel 75.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:35:31 #259
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158857
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:34 schreef MLI het volgende:

[..]

De lange dunne doos deed 't 'm.
Owja tuulk Aah ja .. dan gaat dat vast wel gebeuren
pi_59158860
Hey je vergeet dat Cue en ik samen gaan stappen en scoren

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 23:36:02 ]
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:36:21 #261
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158886
Maar ik wordt niet heel erg dronken en scoor dus niks
pi_59158891
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef Logician het volgende:
Hey je vergeet dat Cue en ik samen gaan stappen en scoren
Ik voorspel dat Abbadon ineens voor jullie neus staat.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:36:42 #263
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158897
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Ouder worden is geweldig. Voor mij wordt het leven elk jaar beter en eerlijk gezegd, ik zie er ook stukken beter uit dan een paar jaar geleden. Ouder worden is mooi .
Hmm... ik zie zowel voordelen als nadelen van het ouder worden. Maar goed, gelukkig zijn er nog steeds meer voordelen dan nadelen, daar heb je gelijk in
pi_59158904
ik scoor ook niets, gewoon lekker ouderwets de boel onveilig maken
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:37:22 #265
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158915
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Heel goed van je!!
Heb het er wel ff moeilijk mee gehad... heb het met mijn verstand uit moeten maken, niet met mijn gevoel
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:37:24 #266
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158918
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:36 schreef MLI het volgende:

[..]

We zullen moeten afwachten of je grote voorspellendheid uit gaat komen
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:37:28 #267
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_59158920
Ik ga me ook maar eens melden... de eeuwige vrijgezel volgens mij!
Helaas ben ik tot op heden nog niemand tegengekomen die me voldoende kon bekoren om mijn vriendje te worden.

Ik rook niet (af en toe een klein sigaartje), ik drink (ja, ook bier!), ik hou van pokeren en ik zeik lang niet zoveel als de meeste vrouwen...

Dus ik zou zeggen..... wie biedt ?!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_59158937
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:36 schreef MLI het volgende:

[..]

omg dat word .....
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:37:59 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158941
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Heb het er wel ff moeilijk mee gehad... heb het met mijn verstand uit moeten maken, niet met mijn gevoel
Verstand is goed om te hebben.. ;liefst heb je ze op 1 lijn zitten, maarja je kan niet alles hebben
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:38:15 #270
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158948
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:

[..]

omg dat word .....
trio?
pi_59158953
Oh, ik voorspel voor kaasplankje een fietsongevalletje waarbij hij niet ernstig gewond raakt, maar wel even naar de EHBO moet voor een stuk of 6 hechtingen. En daar ontmoet hij de vrouw van zijn leven (hij mag kiezen tussen de vrouwelijke arts of de verpleegster )
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:38:29 #272
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158956
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
ik scoor ook niets, gewoon lekker ouderwets de boel onveilig maken
En ik moet mee heb ik begrepen
pi_59158957
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Herkenbaar
pi_59158971
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Lotusss het volgende:
Helaas ben ik tot op heden nog niemand tegengekomen die me voldoende kon bekoren om mijn vriendje te worden.

Ik rook niet (af en toe een klein sigaartje), ik drink (ja, ook bier!), ik hou van pokeren en ik zeik lang niet zoveel als de meeste vrouwen...

Heb je de OP al gelezen?
pi_59158976
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

trio?
Eerder kwartet met uppie erbij
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:39:33 #276
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158981
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef uppie83 het volgende:

[..]

En ik moet mee heb ik begrepen
Als je nog durft
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:39:40 #277
58063 uppie83
Sousousou
pi_59158985
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Lotusss het volgende:

Misschien helpt het als je in je profiel ook zet dat je vrouw bent ?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:40:07 #278
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59158998
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef Logician het volgende:

[..]

Kunnen we beetje afwisselen
pi_59159001
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

trio?
Nu weet ik zeker dat Abba morgen komt!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:01 #280
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59159029
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik gok van niet, want voor hij terug is, is dit topic vol en leest hij niet terug
pi_59159033
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Kunnen we beetje afwisselen
hmm zit wat in
pi_59159042
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef MLI het volgende:

[..]

Abba? waren die niet uitelkaar?
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:41 #283
58063 uppie83
Sousousou
pi_59159049
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef Logician het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als je nog durft
De boel onveilig maken is altijd ok
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:43:05 #284
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59159085
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Logician het volgende:

[..]

Abba? waren die niet uitelkaar?
Dan is het eerder een zeven-tet
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:43:37 #285
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_59159098
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Heb je de OP al gelezen?
Was sarcastisch bedoeld MLI
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_59159100
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef uppie83 het volgende:

[..]

[..]

De boel onveilig maken is altijd ok
Mag ik van jou abba van de fokSC? Dan krijg jij van mij ,.....
pi_59159113
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

donderdag 5 juni 2008 @ 23:44:21 #288
58063 uppie83
Sousousou
pi_59159118
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Octet, Abba bestond ook uit 4 personen. Moet je wel een ruime slaapkamer hebben en houden van sex met 60 plussers
pi_59159148
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Octet, Abba bestond ook uit 4 personen. Moet je wel een ruime slaapkamer hebben en houden van sex met 60 plussers
Gat in de markt
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:45:26 #290
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59159151
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef uppie83 het volgende:

[..]

4 (abba) + cue + logi + uppie.. is zeven
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:45:45 #291
58063 uppie83
Sousousou
pi_59159160
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:43 schreef Logician het volgende:

[..]

Mag ik van jou abba van de fokSC? Dan krijg jij van mij ,.....
Sorry ik heb geen abba.... is het nou mijn beurt?
pi_59159172
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Sorry ik heb geen abba.... is het nou mijn beurt?
GRMBL

Jep...
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:46:47 #293
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59159185
Ik wil NIET de lapo
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:46:49 #294
58063 uppie83
Sousousou
pi_59159187
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik telde forum abba ook nog los mee als in Abba (4) + cue + logi + uppie + abba
pi_59159195
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

je vergeet de andere abba
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:47:20 #296
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59159203
Dus ik hou m'n mond even totdat het nieuwe topic is aangemaakt
pi_59159204
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:46 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ik telde forum abba ook nog los mee als in Abba (4) + cue + logi + uppie + abba
Daar heb je je nieuwe OP
pi_59159212
Yess.....volgende week Aphrodite in de Effenaar. Morgen snel wat regelen en dan volgende week zwaar los!!!!

FF voorproefje......

pi_59159226
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus ik hou m'n mond even totdat het nieuwe topic is aangemaakt
Idem
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:49:20 #300
58063 uppie83
Sousousou
pi_59159261
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:46 schreef Logician het volgende:

[..]

GRMBL

Jep...
Uuuh.... ik leg al mijn kwartetten op tafel en het spel is afgelopen?

sorry... even een einde maken aan het kwartet geSC
pi_59159284
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik gok van niet, want voor hij terug is, is dit topic vol en leest hij niet terug
Ik stuur hem even een PM. Je eigen voorspellingen uit laten komen is niks mis mee.

*Voorspelt voor zichzelf een hele mooie intelligente ervaren man met donker haar, casual gekleed (broek onderaan zijn kont ), 1.88 meter lang, atletisch figuur, Franstalig (met een heel schattig accent als hij Nederlands spreekt ) met wie het voor de verandering geen opgave is om klef te doen in het openbaar. Oh ja, hij is gek op hoofdhuidmassages en hoewel hij soms een beetje stil/verlegen is, is hij wel openhartig en eerlijk en hij is zeer respectvol naar andere mensen. Verder heeft hij een leuk huisje met een terras en het voelt gewoon allemaal zo fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')