gvd probeer ik het als allochtoon zijnde eens goed te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
neenee, de correcte medische term is 'mancandy'.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
neenee, de correcte medische term is 'mancandy'.
Kliekvorming.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Ga je ook trouwens, zou wel leuk zijn
Ja hoor, geen probleemquote:
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Juist! Ik kan overigens Abbandon goed aanraden hoor als mancandy zijnde. Vroeger is hij namelijk veel gepest, dus die buikspieren van hem zijn als staal! Staal! zeg ik je!
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Juist! Ik kan overigens Abbandon goed aanraden hoor als mancandy. Vroeger is hij namelijk veel gepest, dus die buikspieren van hem zijn als staal! Staal! zeg ik je!
NIET?!?! ga je schamen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef Logician het volgende:
[..]heb al in jaren niet meer op de dansvloer gedanst omdat er nooit dames meegaan met mij en DrM
Nou ja, de mannen van wie ik enigszins op de hoogte ben van de postgeschiedenis. Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand. Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal. Liquidootje en ik zouden elkaar alleen maar uitlokken. Q, sorry man, friendzonequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen enkele?
Je hebt ze allemaal al gedate en bent tot de conclusie gekomen dat er tussen se 150.00 mannen op FOK! geen enkele voldoet?
Dawg is lief, zo'n 10jr geleden hebben wij verkering gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, de mannen van wie ik enigszins op de hoogte ben van de postgeschiedenis. Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand. Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal. Liquidootje en ik zouden elkaar alleen maar uitlokken. Q, sorry man, friendzone. Dawg, niet te definieren waarom, maar zou gewoon niet gaan, Kasta behoeft geen uitleg. Dan nog de ONZ'ers, die zijn bijna allemaal te jong. Dan komen we terecht bij de oldbies enzo, maar dat is wat mij betreft ook geen potentiėle visvijver
. Ik heb fok gewoon nooit als visvijver beschouwd, ik heb 1 keer met Dawg afgesproken maar dat bloedde dood.
Is dat zo gek dan?
nee heur, niks geks aan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:
Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand.
Is dat zo gek dan?
Ik zeg het je. OJ. Dat is de enige die je uit dit hele plaatje heb gelaten, terwijl ik jou al vorig jaar daar mee gekoppeld hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, de mannen van wie ik enigszins op de hoogte ben van de postgeschiedenis. Ik weet dat Garrison en ik goed bij elkaar zouden passen, maar dat gaat niet vanwege de afstand. Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal. Liquidootje en ik zouden elkaar alleen maar uitlokken. Q, sorry man, friendzone. Dawg, niet te definieren waarom, maar zou gewoon niet gaan, Kasta behoeft geen uitleg. Dan nog de ONZ'ers, die zijn bijna allemaal te jong. Dan komen we terecht bij de oldbies enzo, maar dat is wat mij betreft ook geen potentiėle visvijver
. Ik heb fok gewoon nooit als visvijver beschouwd, ik heb 1 keer met Dawg afgesproken maar dat bloedde dood.
Is dat zo gek dan?
Je kunt ze toch meeslepen de dansvloer op en dan zelf gaan dansen, dan staan ze daar maar voor pietlulquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef Logician het volgende:
[..]
ik vind het vreselijk, maar in mijn uppie ga ik nu eenmaal niet zo snel die vloer op
Selectieve quotequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee heur, niks geks aan.
damn afstand
*Schroeft verder aan teleporteermachine
Wel als je denkt dat je 150.000 fokkers kent.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?
Dat werkt bij DrM helaas niet, voeten van beton... doe mij eens toevoegen op msnquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kunt ze toch meeslepen de dansvloer op en dan zelf gaan dansen, dan staan ze daar maar voor pietlul
Dansen rules!!
Nee. OJ is nog gevoellozer en medogenlozer dan ik, dat zou een hele koude relatie zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zeg het je. OJ. Dat is de enige die je uit dit hele plaatje heb gelaten, terwijl ik jou al vorig jaar daar mee gekoppeld hebt.
"Verkering"quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Dawg is lief, zo'n 10jr geleden hebben wij verkering gehad
Dronken voeren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat werkt bij DrM helaas niet, voeten van beton... doe mij eens toevoegen op msn
Al gedaan joh! zal zo es checken of ik het goede adres heb ingetyptquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat werkt bij DrM helaas niet, voeten van beton... doe mij eens toevoegen op msn
Hoe schattigquote:
van mancandy naar gewoon neutraal binnen 10 minuten...het leven is een achtbaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:
Abba, kweenie, nooit veel mee gehad, hoewel ook niets tegen, gewoon neutraal.
Ah ja je hebt een samenvatting in het verleden gemist. We hadden het over krachttrainingen en Gari vroeg zich af waarom mensen dat zouden doen. En er waren wat redenen naar voren gekomen.quote:
Moeilijk te verkroppen, hmm?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van mancandy naar gewoon neutraal binnen 10 minuten...het leven is een achtbaan
Dan moeten we het topic "Welke Oldbie gaat er deze week daten met MLI deel XXI" in Oldbies Only maar sluitenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan komen we terecht bij de oldbies enzo, maar dat is wat mij betreft ook geen potentiėle visvijver.
als ik even niet post komt dat omdat ik in een hoekje zit te huilen...quote:
Helpt dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ah ja je hebt een samenvatting in het verleden gemist. We hadden het over krachttrainingen en Gari vroeg zich af waarom mensen dat zouden doen. En er waren wat redenen naar voren gekomen.
O.a. gepest worden op de lagere school.
En ik dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ah ja je hebt een samenvatting in het verleden gemist. We hadden het over krachttrainingen en Gari vroeg zich af waarom mensen dat zouden doen. En er waren wat redenen naar voren gekomen.
Dat is wat er met 12 jarige puisterige Abba'tje is gebeurd. Sinds die tijd heeft hij ongekend zitten trainen. Zijn borstkast is zo breed als een doorgaanse ikea kast en tegen zijn buikspieren zegt zelfs een wasbordje u tegen.
Verder voor jou keuze uit: Kaasplankje en feitosa (enge man) trainen ook hard als je even een gespierde reboundje zoekt. Of een vrouwelijke... dan moet je bij Pessa zijn. Wil iets zachters dan kies MLI.
verdomme, geen toegangquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef lost95 het volgende:
[..]
Dan moeten we het topic "Welke Oldbie gaat er deze week daten met MLI deel XXI" in Oldbies Only maar sluiten
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wat er met 12 jarige puisterige Abba'tje is gebeurd. Sinds die tijd heeft hij ongekend zitten trainen. Zijn borstkast is zo breed als een doorgaanse ikea kast en tegen zijn buikspieren zegt zelfs een wasbordje u tegen.
Verder voor jou keuze uit: Kaasplankje en feitosa (enge man) trainen ook hard als je even een gespierde reboundje zoekt. Of een vrouwelijke... dan moet je bij Pessa zijn. Wil iets zachters dan kies MLI.
Wil je op het randje van de dood balanceren. Kies dan voor Elegyquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ik dan?
Of maak ik geen indruk met rijjzwepen, prikkeldraad en roestige kaasschaven?
noem me maar Billyquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
Zijn borstkast is zo breed als een doorgaanse ikea kast
quote:
I'm your God nowquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wil je op het randje van de dood balanceren. Kies dan voor Elegy
Hoe groot is trouwens de kans dat je niet compleet bent?quote:
Het vriendinnetje van Liq, zodat je hem voortaan weer de gebruikelijke kopstoten kan gevenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Feitosa het volgende:
En wie moet ik nu een kopstoot geven dan?
Wij gaan morgen DANSENquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Feitosa het volgende:
En wie moet ik nu een kopstoot geven dan? Nu dat vervelend varkentje weg is?
er is een kans dat ik een schroefje mis, maar dat weet je pas als je me uitpaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe groot is trouwens de kans dat je niet compleet bent?
spannend.. kom je in een lange dunne doos?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is een kans dat ik een schroefje mis, maar dat weet je pas als je me uitpakt![]()
meest kansloze opmerking van het topic?
Lees pagina 1quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
mis ik iets of iets gemist omdat we verlost zijn van LiQuidootje ?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
spannend.. kom je in een lange dunne doos?
Weet ik veel. Iedereen verveelt zich blijkbaar thuis. Nou, als een heleboel mensen dat doen en Liquidootje meldt zich af, dan krijg je dit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
mis ik iets of iets gemist omdat we verlost zijn van LiQuidootje ?
Begin eens bij de eerste 5quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoveel inkoppertjes die hier op te maken zijn...
Ze is terug!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk slowchat topic
OT: single, nog steeds en ik vind het wel best
Ik ben nooit weg geweest hoorquote:
Nog meer mensen die mee willen doen?quote:
Verzuurde huillie?! Ik was het licht en het leven van deze reeks!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef MLI het volgende:
[..]
OJ!![]()
Niet weer de verzuurde huilie uithangen, hč?
Oh Kasta, laat maar, we hebben een geschiktere opvolger voor Liquidootje.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog meer mensen die mee willen doen?
nee, de vraag is me bij nader inzien iets te persoonlijkquote:
Pm-en mag ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, de vraag is me bij nader inzien iets te persoonlijk
Nog niet getest. Andere klachten hebben zich nooit voorgedaan dus ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Verzuurde huillie?! Ik was het licht en het leven van deze reeks!
"opvolgen" komt niet in mijn persoonlijke vocabulaire voor.
oh, had je nog TSS?![]()
Dat klonk opzich best fout als je niet weet waar het over gaatquote:
slaaplekkerquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik kruip mn nest weer in.
Niet te snel he, anders kan ik jullie morgen weer neit vinden![]()
![]()
![]()
Als jullie in Eindhoven stappen wel..... Enschede is iets te ver om ff te dansen.quote:
ik gok dat je eigen fantasie wel toereikend isquote:
Voel je ook niet echt de roeping/wens/drang/verlangen naar een relatie of een SO ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben nooit weg geweest hooralleen buiten slowchat heb ik hier niks te melden want ik maak op single of liefdesgebied helemaal niks mee
en dat zijn wij helemaal nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klonk opzich best fout als je niet weet waar het over gaat
He ik ben lief schattig en onschuldig.. ik doe niet aan foute dingenquote:
uhuquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Truste Crazy enFeitosa
Wel jammer hoor, gewoon even langskomen.. gezellig
ik twijfelde nog, maar nu kom ik zeker nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ik ben lief schattig en onschuldig.. ik doe niet aan foute dingen
Ik ben een heel lief klein meisjequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He ik ben lief schattig en onschuldig.. ik doe niet aan foute dingen
SOquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voel je ook niet echt de roeping/wens/drang/verlangen naar een relatie of een SO ?
Dan niet he!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik twijfelde nog, maar nu kom ik zeker niet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan niet he!Wij vermaken ons wel
en we gaan morgen aan de wijn, hoor ik netquote:
lief klein meisje?quote:
En weer zo'n grappige smiley.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik twijfelde nog, maar nu kom ik zeker niet
ja, lachen met mij...quote:
Of bierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en we gaan morgen aan de wijn, hoor ik net
Aan de drank in iedergevalquote:
ik dacht dat je SOA wilde typenquote:
om OT te blijven.. en natuurlijk kerels proberen te versierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |