je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!
Fok is toch de bron van vele stelletjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
Als je dat als voorbeeld neemt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
je hebt gelijk...geen wonder dat ik nog single ben, ik zit te weinig op Fok!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijktquote:
Wat doe je morgenavond?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt![]()
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
wat drinken met jou?quote:
Dat is het toeval een handje helpen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
Nee, niet zolang je er niet actief mee bezig gaat. Het is gewoon je kansen optimaliseren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
ik geef haar geen ongelijkquote:
Jij snapt het!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het toeval een handje helpen.
en daarna...quote:
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een reboundquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
natuurlijk...ik ben namelijk wanhopigquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
Jij mag natuurlijk ook meequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow wat gaan jullie snel
Oke moet zeggen tot nu toe zelf nog niks gevonden via fok, wel wat 'dates' gehad, maar wat niet is kan nog komen
Tssss.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Ik kan me met geen enkele Fok! man een relatie voorstellen eigenlijk.
Geen enkele?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
dat zegt denk ik vooral iets over je voorstellingsvermogen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meendequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een rebound![]()
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn?quote:
ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Van jou vermoedde ik dan ook niet dat je het meende
wil je ook aandacht, meis?quote:
quote:
Okquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn?".
Mijn liefquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachten op het ideale moment om mijn lief een briefje in de mouw van haar jas te stoppen met de tekst "Wil je mijn verkering zijn?".
En wat is het oordeel?quote:
Je weet het nooit hè?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oktot die tijd mag je nog stiekem hier zijn, maar eigenlijk ook niet helemaal he
LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat is lief!
Gaan we je ex wegpesten uit t cafe
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Logician het volgende:
[..]
LOL, nah heb besloten niet zo dom te doen en gewoon te gaan, ik bedoel ik hoef helemaal niet met hem te praten en fuck it, het is voorbij, get yourself together enzoooww...![]()
![]()
![]()
quote:
Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zienquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Thats the spirit!!
Altijd druk genoeg om hem niet te hoeven zien
neenee, de correcte medische term is 'mancandy'.quote:
Daarom!! Probleem opgelostquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:09 schreef Logician het volgende:
Dat is zo, en waarschijnlijk zijn er ook nog wel een aantal leuke mensen die ik graag wil zien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |