je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je nou nog niks geleerd: Je moet NIET zoeken!!
Fok is toch de bron van vele stelletjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je moet niks inderdaad...maar er zijn ongetwijfeld plaatsen waar de kans groter is dat iemand anders jou vindt dan hier
Als je dat als voorbeeld neemt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
je hebt gelijk...geen wonder dat ik nog single ben, ik zit te weinig op Fok!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is toch de bron van vele stelletjes?
en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijktquote:
Wat doe je morgenavond?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en ik hoor net dat Fok! de bron is van vele stelletjes, dus het is niet eens zo kansloos als het lijkt![]()
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vinden. Niet zoeken. Vooral nergens teveel van verwachten.
wat drinken met jou?quote:
Dat is het toeval een handje helpen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
Nee, niet zolang je er niet actief mee bezig gaat. Het is gewoon je kansen optimaliseren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je inschrijven op een datingsite noem jij 'niet zoeken'?
ik geef haar geen ongelijkquote:
Jij snapt het!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is het toeval een handje helpen.
en daarna...quote:
Je hebt gelijk, ik ben in vreselijke nood van een reboundquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Kun je die smiley wel gebruiken, maar ondertussen meen je het bloedserieus. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |