quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om OT te blijven.. en natuurlijk kerels proberen te versieren
Ik wil haast zeggen gooi het eruit, maar ik krijg het vast wel te horen zometeenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:02 schreef Logician het volgende:
[..]ik hou me in om niet een lullige opmerking te maken nu
![]()
![]()
Dat klinkt bekender in de oren jaquote:
uitleg krijg je via msnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil haast zeggen gooi het eruit, maar ik krijg het vast wel te horen zometeen
Verwachte ook niet andersquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef Logician het volgende:
[..]
uitleg krijg je via msnin geval er bepaalde mensen meelezen
duidelijkquote:
avondquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry.. ik zal morgen wat vaker m'n mond houden
Maar avond uppie
Uhhh... gek als in? Met je hoofd tegen de muur bonken? Of om je helemaal klem te tanken? Naakt door de stad/ het dorp te rennen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:23 schreef Logician het volgende:
Mwah... bah nu heb ik zin in gekke dingen doen door al dat geouwehoer
Ik ben er sinds begin vorig topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef uppie83 het volgende:
[..]
avond![]()
speel jij al lang mee in dit topic? heb je geloof ik nog niet eerder gezien (even rekening houdend dat ik het laatste anderhalve topic niet heb gelezen).
wijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
je hebt geen oppas, geen tarzan... wat nu?
Ouderdom, don't you hate itquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef Feitosa het volgende:
Wilde bijna vanavond al stappen, maar aangezien ik 2 nachten stappen niet meer trek , laat ik dat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |