quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.
En omdat ik geen lullo bent zoals voorgangers, ik noem geen namen (liefie_, emel, mnr en rosdale), die Singles hebben verlaten zonder enig verhaal, zal ik hierbij het even uitgebreid bespreken.
Ik kan helaas niet garanderen of er stukjes fictie in voorkomen of niet, dat mogen jullie zelf eruit filteren.
Ik zal tevens een aantal referentiepunten aanhalen om meer tot jullie verbeelding te kunnen spreken.
Nou TofGeilWijf (TGW) ken ik van de sportschool, waar ik dus ook de meeste van mijn vrije tijd te vinden ben. Ze is zeg maar net zo hyper en strak als Principessa, zo vrouwelijk grof als MLI en non-ONS zoals MrBox. Ze ruikt ook nog een lekkerder dan Abbandon ook al heeft ze net 45 minuten op de loopband gestaan. Alleen die onder de gordel sarcastisch opmerkingen à la Garisson houdt ze gelukkig achterwege bij mij. Al met al een perfecte TGW die ook nog eens zo even oud is als ik!
Ik heb haar altijd al aantrekkelijk gevonden. We dronken iedere keer na afloop ook vriendschappelijk een drankje voor het naar huis gaan.
Waarom heb je haar dan niet eerder versiert Liq?
Een half jaar geleden heb ik wel een poging gedaan, maar ze had al een vriend zei ze, dus ik had het maar afgedaan en vond haar gezelschap wel leuk genoeg. Ik word niet snel verliefd dus zag haar ook gewoon als een goede vriendin.
Maar afgelopen week gebeurde er veel. We trokken meer met elkaar op ook zonder de sportschool en haar vriend vond het allemaal prima. Immers ik ben een echte toffe gast. Zo tof dat ze opeens out of de blue mij vroeg of ik haar nog leuk "leuk" vond. Het bleek dat ze al die tijd spijt heeft gehad dat ze niet ingegaan was op mijn avances en dacht dat haar kans voorbij was. Aangezien ik haar maar al te graag vertelde over mijn andere miserabele vrouwelijke contacten.
Om een medium verhaal iets korter te maken. Ik zei niets concreets op dat moment, maar naderhand begon het toch te knagen. Ik vond haar leuk. Correctie. Ik vind haar écht leuk!
Vandaag kwam ze stralend naar mij toe met toch een klein beetje sadness. Ze had het uitgemaakt haar vriend.
En wat vind je hiervan Liq. Ze zeggen toch wel eens: hoe je er aan komt zo raak je het kwijt?
Boeie soms moet je doen wat goed voelt.
Oh en voor mensen die zich afvragen wat ze ervan zou vinden als dit terug zou lezen op het internet. "Prima" zegt ze en zit hier naast mij
Hoe lang al?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
Chronische vrijgezel meldt zich ook weer.
OJ!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef OldJeller het volgende:
Chronisch vrouwen- en (ongewenst) mannenmagneet ook.
Ow dat is kut zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:
Ik heb mijn spullen net terug
Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...
Ja, dat is zeker irritant. Maar ik zou het zeker een keer proberen, als het niet leuk is, ben je zo weg en kom je d'r alsnog een tijdje niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:57 schreef Logician het volgende:
Ik heb mijn spullen net terug
Vind het alleen verdomd irritant dat hij aangaf nog wel naar de tent te zullen gaan waar ik altijd heen ging omdat hij er daarvoor eigenlijk nooit uitging en ik absoluut geen behoefte heb om hem tegen te komen, zit nu te twijfelen of ik uberhaubt nog wel daar heen ga de komende tijd...
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat is kut zeg![]()
Zou sowieso nog wel gaan.. want hij kan veel zeggen, maar of hij doet is een tweede he
Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Misschien waar, ik heb gewoon geen zin om met hem te praten of uberhaubt hem te zien... ik wil gewoon verder met mijn leven en dat weet hij, en als hij dan ineens daar ook zou zijn op mijn 'vrije avond' zou ik eigenlijk dat behoorlijk lullig van hem vinden..
Ik zou me ook ongemakkelijk voelen als ik m'n ex zou tegenkomen. Gelukkig doe ik dat eigenlijk nooit (nu 4x gebeurd in een jaar tijd ofzo, terwijl we nog geen km van elkaar afwonen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef MLI het volgende:
Edit: dat zeg ik nu wel maar ik ging eigenlijk ook altijd mijn exen uit de weg. Tegenwoordig kom ik alleen nog voormalige scharrels tegen, maar dat is altijd weer gezellig.
uhuquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja het is dat het moeilijk is een andere leuke tent hier te vindenAnders was het probleem niet zo groot.
Regel 1 als je gaat samenwonen (zeker als je nog jong bent): koop ieder je eigen spul, niks gezaamlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef MLI het volgende:
Ook dat hoort bij uit elkaar gaan, helaas. Wie gaat waar wonen, wie gaat waar uit, wie gaat waar boodschappen doen, wie weet welke vrienden voor zich te houden, wie krijgt de auto, wie krijgt de laptop, wie krijgt de kinderen.
Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Logician het volgende:
Nah absoluut niet het is eerder aangezien hij ervoor nooit naar die tent ging om uit te gaan ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lullig van hem? Vind je dat hij nog steeds verantwoordelijkheid heeft naar jou toe?
Rebound. No man upgrade De warequote:Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerst Q nu ditFOK is niet meer wat het geweest is...
Maar je bent dus haar rebound guy![]()
Nee zonder gein veel plz met elkaar![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
MNR! Jou wilde ik hier de rest van je leven niet meer zien!![]()
Kut voor je.
Liquidootje!![]()
![]()
Ik voorspelde het in januari of zo al. Maar ben je ook verliefd?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Nexie het volgende:
Apart verhaal Liq, maar veel plezier ermee in ieder geval. Wie gaat je rol nu overnemen hier?
Hmm 30+ berichten per dag (pure plaatsvulling zonder toegevoegde waarde). Uitlokkingen. Seksitische opmerkingen; roepen om tieten (incl. spelfouten).quote:
En dit natuurlijk. Al ben ik daar pas 2 topics (2 dagen geleden mee begonnen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
begin zometeen maar met een samenvatting van het dit topic als het nieuwe geopend is.
Liquidootje! <let op, deze is boven de gordel gemikt>
Tof man, geniet er lekker van!
Kom op. Ik zeg wel wat ik denk en ben soms een beetje grof. Maar zo arrogant en selfabsort ben ik toch echt niet haequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Kasta fixt dat wel even. Wat dat betreft blij dat Liquidootje aan de ketting ligt, mooie testosteron-aderlating.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh.
Absoluut.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef Jakhals het volgende:
Hey, valt er hier nog wat te neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |