Ja, ze leest weer mee idd. Sta op het punt om mijn relatie te verbreken.quote:
Oeh, kans voor mij. Shit. Slechte timing van je!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ze leest weer mee idd. Sta op het punt om mijn relatie te verbreken.
whahhahaaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ze leest weer mee idd. Sta op het punt om mijn relatie te verbreken.
Dat zou wat zijn!quote:
What are the odds?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, kans voor mij. Shit. Slechte timing van je!.
Enne... of ik zoveel van hem houd? Hoe kom je bij die vraag?quote:
Dat PM ik wel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef MNR het volgende:
LOL!! Nee, geen pot
Hey maar Q., ik vind al iets op dat je een vriendin had? Vertel eens
Heb erge twijfels. En ze zeggen altijd dat je bij twijfel beter kunt stoppen. Want ja.. als je dat onbehaaglijk gevoel bij je draagt, neem je het overal mee naartoe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:36 schreef Nexie het volgende:
Vind het jammer voor je MNR! Maar je hebt vast een goede reden, en je kunt hier weer posten! Eigenlijk is die relatie het gewoon helemaal niet waard![]()
het lot is jullie niet goed gezind....de tragiek! het lijden! a pair of star-cross'd lovers, zou Shakespeare zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, kans voor mij. Shit. Slechte timing van je!.
Dat gevoel komt waarschijnlijk niet zomaar, er zal dus wel iets ontbreken lijkt me.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb erge twijfels. En ze zeggen altijd dat je bij twijfel beter kunt stoppen. Want ja.. als je dat onbehaaglijk gevoel bij je draagt, neem je het overal mee naartoe.
But nice to hear from you again
Zonde, maar ze zeggen !? Jij bent toch altijd van naar jezelf luisteren en daar naar handelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb erge twijfels. En ze zeggen altijd dat je bij twijfel beter kunt stoppen. Want ja.. als je dat onbehaaglijk gevoel bij je draagt, neem je het overal mee naartoe.
Ken de geschiedenis niet, maar het is of stoppen, of eraan werken.. En als dat laatste niet werkt wordt het al snel het eerstequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef MNR het volgende:
twijfel aan jezelf, of twijfel aan hem?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... ik probeer het ook maar te omschrijven. Het typisch is nl. dat heel mijn gevoel zegt dat ik dit niet wil, maar dat ik niet onder woorden kan brengen, waarom niet. En dan verwoord ik het even zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef mrbox het volgende:
Zonde, maar ze zeggen !? Jij bent toch altijd van naar jezelf luisteren en daar naar handelen?
Dan is de keuze idd duidelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... ik probeer het ook maar te omschrijven. Het typisch is nl. dat heel mijn gevoel zegt dat ik dit niet wil, maar dat ik niet onder woorden kan brengen, waarom niet. En dan verwoord ik het even zo.
That I get, maar ik weet niet of ik er wel aan wil werken. Dus ik snap het theoretisch allemaal, hoe het werkt, maar ja.. hoe weet ik nu of ik het juiste doe?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis niet, maar het is of stoppen, of eraan werken.. En als dat laatste niet werkt wordt het al snel het eerste
Achteraf waarschijnlijk pas.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:55 schreef MNR het volgende:
That I get, maar ik weet niet of ik er wel aan wil werken. Dus ik snap het theoretisch allemaal, hoe het werkt, maar ja.. hoe weet ik nu of ik het juiste doe?
als je niet weet of je er aan wil werken is dat een redelijke indicatie dat je dat waarschijnlijk niet wil...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
That I get, maar ik weet niet of ik er wel aan wil werken. Dus ik snap het theoretisch allemaal, hoe het werkt, maar ja.. hoe weet ik nu of ik het juiste doe?
En blijkt het verkeerd te zijn, kun je altijd nog proberen om hem terug te krijgenquote:
Volgens mij worden er tè vaak met de moed der wanhoop redenen bijgesleept wáárom iemand niet verder wil, terwijl het enige dat telt is: je wilt niet verder. Punt. Alleen maar omdat het slecht te verkroppen is om er geen goede reden voor te hebben, moet die er zijn - en dat geldt aan beide kanten: voor je eigen validatie zowel als de genoegdoening van degene met wie je het uitmaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:55 schreef MNR het volgende:
IBTL !? Hoest eigenlijk met jou en die gast ?quote:
Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef mrbox het volgende:
\
@liquidootje WTF Afmelden ? Heb jij een vriendin zo ineens ?
Kè?quote:
quote:
Eerst Q nu ditquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.
Oh mên, dat dit ooit nog eens m'n strot uit zou komen, maarreuh... Ken ik jou niet ergens van?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef heksehiel het volgende:
Even een vraagje; wat is nou het voordeel van een scharrel boven rondneucken en als men het hier over scharrelen heeft, is dat dan rondneucken met verschillende of met dezelfde. Snap het zelf bijna ook niet meer![]()
Cuegirlie misschien?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Nexie het volgende:
Apart verhaal Liq, maar veel plezier ermee in ieder geval. Wie gaat je rol nu overnemen hier?
Wat zijn de functieeisen?quote:
begin zometeen maar met een samenvatting van het dit topic als het nieuwe geopend is.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:06 schreef Garisson72 het volgende:
begin zometeen maar met een samenvatting van het dit topic als het nieuwe geopend is.
Kasta fixt dat wel evenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Nexie het volgende:
Apart verhaal Liq, maar veel plezier ermee in ieder geval. Wie gaat je rol nu overnemen hier?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Kasta fixt dat wel even. Wat dat betreft blij dat Liquidootje aan de ketting ligt, mooie testosteron-aderlating.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
IBTL !? Hoest eigenlijk met jou en die gast ?
@MNR Sterkte iig
In before the lock. Dit topic gaat zo hard dat ik niet eens tvp's meer kan plaatsen omdat de topics al bijna vol zijn!quote:
Let op 't sleutelwoord: 'ook'quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
Ik voorspelde het in januari of zo al. Maar ben je ook verliefd?
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen johquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Kasta fixt dat wel even. Wat dat betreft blij dat Liquidootje aan de ketting ligt, mooie testosteron-aderlating.
Jajajaja, jij op geheel eigen wijze enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Liquidootje met mij vergelijken? Die gozer is na 2 glaasjes appelsap al hoteldebotel, dat kun je toch niet serieus nemen joh.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja Boxje het is waar, maar niet zo "ineens" hoor.
En omdat ik geen lullo bent zoals voorgangers, ik noem geen namen (liefie_, emel, mnr en rosdale), die Singles hebben verlaten zonder enig verhaal, zal ik hierbij het even uitgebreid bespreken.
Ik kan helaas niet garanderen of er stukjes fictie in voorkomen of niet, dat mogen jullie zelf eruit filteren.
Ik zal tevens een aantal referentiepunten aanhalen om meer tot jullie verbeelding te kunnen spreken.
Nou TofGeilWijf (TGW) ken ik van de sportschool, waar ik dus ook de meeste van mijn vrije tijd te vinden ben. Ze is zeg maar net zo hyper en strak als Principessa, zo vrouwelijk grof als MLI en non-ONS zoals MrBox. Ze ruikt ook nog een lekkerder dan Abbandon ook al heeft ze net 45 minuten op de loopband gestaan. Alleen die onder de gordel sarcastisch opmerkingen à la Garisson houdt ze gelukkig achterwege bij mij. Al met al een perfecte TGW die ook nog eens zo even oud is als ik!
Ik heb haar altijd al aantrekkelijk gevonden. We dronken iedere keer na afloop ook vriendschappelijk een drankje voor het naar huis gaan.
Waarom heb je haar dan niet eerder versiert Liq?
Een half jaar geleden heb ik wel een poging gedaan, maar ze had al een vriend zei ze, dus ik had het maar afgedaan en vond haar gezelschap wel leuk genoeg. Ik word niet snel verliefd dus zag haar ook gewoon als een goede vriendin.
Maar afgelopen week gebeurde er veel. We trokken meer met elkaar op ook zonder de sportschool en haar vriend vond het allemaal prima. Immers ik ben een echte toffe gast. Zo tof dat ze opeens out of de blue mij vroeg of ik haar nog leuk "leuk" vond. Het bleek dat ze al die tijd spijt heeft gehad dat ze niet ingegaan was op mijn avances en dacht dat haar kans voorbij was. Aangezien ik haar maar al te graag vertelde over mijn andere miserabele vrouwelijke contacten.
Om een medium verhaal iets korter te maken. Ik zei niets concreets op dat moment, maar naderhand begon het toch te knagen. Ik vond haar leuk. Correctie. Ik vind haar écht leuk!
Vandaag kwam ze stralend naar mij toe met toch een klein beetje sadness. Ze had het uitgemaakt haar vriend.
En wat vind je hiervan Liq. Ze zeggen toch wel eens: hoe je er aan komt zo raak je het kwijt?
Boeie soms moet je doen wat goed voelt.
Oh en voor mensen die zich afvragen wat ze ervan zou vinden als dit terug zou lezen op het internet. "Prima" zegt ze en zit hier naast mij
goedzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
In before the lock. Dit topic gaat zo hard dat ik niet eens tvp's meer kan plaatsen omdat de topics al bijna vol zijn!
()
Die 'gast' en ik. Tja, niet echt iets boeiends te vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |