Dit regeltje zegt al veel over je mindset.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt, maar als er beter verkrijgbaar is, houdt het snel op he.
Het is toch heel eng om op een groepje mannen af te stappen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.
Haha, plezier maken met vrienden is geen punt. Maar dan nog zie ik bar weinig gebeuren...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.
Ging altijd erg makkelijk, 8 vrolijke jongens die gezellig met iedereen ouwehoeren , dat komt toch niet eng over?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is toch heel eng om op een groepje mannen af te stappen?
ach joh, het is jouw leven. Doe waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga nu liften naar de nieuwe woonplaats van mr. date. call me stupid![]()
liften naar mr date? meisje toch...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien niet...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Feitosa het volgende:
Ging altijd erg makkelijk, 8 vrolijke jongens die gezellig met iedereen ouwehoeren , dat komt toch niet eng over?
Stupidquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mee eens. Ik ergerde me er vroeger al aan dat mijn vriendinnen ervoor kozen om weg te blijven zwijmelen bij een gozer die maar niet op hun afstapte. Ikzelf ben meer van het principe;quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef kastanova het volgende:
Ik stap tijdens het uitgaan nooit op vrouwen af...
Als een vrouw me interessant vindt stapt ze wel op mij af.
En is ze te verlegen, te arrogant of te "ouderwets" om op een man af te stappen, dan is ze sowieso al mijn type niet, so no loss.
doe maar alsof je thuis bent...quote:
we hebben een Squote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Geneukt wil worden dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het is omdat ik me verveel eh
laat dat duidelijk zijn
Ik vind het leuker vrouwen te 'verrassen' na een paar korte blikken dan 'gedwongen uitgenodigd' te worden. Daarmee bedoel ik dat ze net zolang blijven kijken, hinten en seinen tot je als een hondje op ze af komt. Daar pas ik voor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan bij mannen. Voor de juiste is echter geen brug te ver. Maar dat zijn dan nooit types die zelf te verwend zijn om op vrouwen af te stappen.
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind het leuker vrouwen te 'verrassen' na een paar korte blikken dan 'gedwongen uitgenodigd' te worden. Daarmee bedoel ik dat ze net zolang blijven kijken, hinten en seinen tot je als een hondje op ze af komt. Daar pas ik voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarkont
tegen die van mij, net zolang totdat we aan de praat raakte
.
Dat zijn de vrouwen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarkont
tegen die van mij, net zolang totdat we aan de praat raakte
.
open haard erbij en je bent klaar..quote:
En de romantiek heb je tijdens het uitgaanquote:
Beetje jammer alleen dat ze 500km weg woontquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat zijn de vrouwen...
waar we van houden
Wat doe jij dan in hnet singles topic?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef r8ality het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze 500km weg woont.
Wat begrijp je niet aan "scharrel"? Anders had ik wel vriendin gezegd hequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in hnet singles topic?of begrijp ik je verkeerd?
Hahaa.. sorry, was in de buitenlucht en broodje gemaakt, dan vergeet je dingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef r8ality het volgende:
Wat begrijp je niet aan "scharrel"? Anders had ik wel vriendin gezegd he.
Nee nee, hij is een gentlemenquote:
Ik bedoelde meer dat die vrouwen denken dat andere jongens (waarvan ik gewoon weet dat het lame-ass figuren zijn) boeiender zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dit regeltje zegt al veel over je mindset.
Ja en jij bent dus geen lame-ass figuur, dus minder boeiendquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef r8ality het volgende:
Ik bedoelde meer dat die vrouwen denken dat andere jongens (waarvan ik gewoon weet dat het lame-ass figuren zijn) boeiender zijn...
Yep. Daar had ik het laatst met een vriendin over (dat is dan wel het prototype "ontzettende vrouw", maar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja en jij bent dus geen lame-ass figuur, dus minder boeiend
idd!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Yep. Daar had ik het laatst met een vriendin over (dat is dan wel het prototype "ontzettende vrouw", maar goed), du moment dat je stabiel en een beetje ritme hebt, vind het gemiddelde vrouwspersoon er niets meer aan
.
Maar ook weer niet teveel, want dan ben je alleen maar bezig met sex en ben je een losbolquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Tip: voer nooit met vrouwen jankgesprekken. Dan sta je bij hun vriendinnen ook direct bekend als 'die jongen die er zo mee zit dat ie nog single is en vrouwen hem niet moeten'. Dat speelt je direct parten.
Gewoon lekker scharrelaties onderhouden.
Het mag gerust teveel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ook weer niet teveel, want dan ben je alleen maar bezig met sex en ben je een losbol
Het is gewoon nooit goed
Vandaar dat je nog steeds single bent?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik bezig liever de term 'ervaringsdeskundige'
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog steeds single bent?
Maar meer dan scharrels worden het dus niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik bezig liever de term 'ervaringsdeskundige'
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
Ik ben hier illegaal
Nah also also alsooooquote:
Ik ben een tijdje single geweest en ik heb zo effectief mogelijk gescharreld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar meer dan scharrels worden het dus niet?
scharrelen = rondneucken, comprende?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef heksehiel het volgende:
Even een vraagje; wat is nou het voordeel van een scharrel boven rondneucken en als men het hier over scharrelen heeft, is dat dan rondneucken met verschillende of met dezelfde. Snap het zelf bijna ook niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |