Gapen is een dooddoener, je zend dan signalen van oninteresse uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmm...nee, eigenlijk niet...da's zo onbeleefd...![]()
hoewel het gapen nog wel eens wil gebeuren, trouwens...
Als je van te voren weet dat je een leuk iemand gaat ontmoeten, dan is dat vroeg naar bed/uitslapen wel handig om te doen. Maarja soms gebeurd het zo onverwachts.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef DarkManta het volgende:
Gapen is een dooddoener, je zend dan signalen van oninteresse uit.
Of vroeger naar bed en goed uitslapen of je bedwingen om niet te gapen.
omdat ik sarcastisch wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom een zo laag mogelijke stem?Is die van nature zo hoog dan?
maak je geen zorgen...als er sprake is van meer dan gewone interesse van mijn kant, dan gaap ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Gapen is een dooddoener, je zend dan signalen van oninteresse uit.
Of vroeger naar bed en goed uitslapen of je bedwingen om niet te gapen.
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
omdat ik sarcastisch was![]()
nee, ik doe geen rare dingen als ik met vrouwen praat...en interesse (van het gewone soort, zonder verdere bijbedoelingen) hoef ik zelden of nooit te faken...
...en ik heb een hele mooie stem, thank you very much![]()
Ik zeg hier maar even niks op denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Als ik iemand zie zitten, maak ik een keer of 2, 3 oogcontact. Komt hij dan niet op me af, dan doei.
Best veel vrouwen stappen nog steeds niet op een man af , heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef kastanova het volgende:
Ik stap tijdens het uitgaan nooit op vrouwen af...
Als een vrouw me interessant vindt stapt ze wel op mij af.
En is ze te verlegen, te arrogant of te "ouderwets" om op een man af te stappen, dan is ze sowieso al mijn type niet, so no loss.
tenzij ze dronken zijn, maar dat maakt ze bepaald niet aantrekkelijker...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Best veel vrouwen stappen nog steeds niet op een man af , heb ik het idee.
De keren die ik mee heb gemaakt kan je op 2 handen tellen iig.
Des te makkelijker voor een ONS, nietwaar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tenzij ze dronken zijn, maar dat maakt ze bepaald niet aantrekkelijker...
Dat waarschijnlijk wel, weet je zeker dat ze interesse in je hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Feitosa het volgende:
Des te makkelijker voor een ONS, nietwaar?
dat wel, waarschijnlijk...maar dronken vrouwen? nee, dank je...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Des te makkelijker voor een ONS, nietwaar?
Is het zo erg? Ik ben een lastig mannetje, ik weet het.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, let's pray this is not another one of your topickillers
Naja , interesse. Je weet dan dat ze geil zijn......quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel, weet je zeker dat ze interesse in je hebben
En blijkbaar ben jij op dat moment goed genoeg voor haarquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:42 schreef Feitosa het volgende:
Naja , interesse. Je weet dan dat ze geil zijn......
Pfff....waarschijnlijk ben ik dan ook aardig bezopen, dus als ze er verder prima uitziet...waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En blijkbaar ben jij op dat moment goed genoeg voor haar
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En blijkbaar ben jij op dat moment goed genoeg voor haar
Daarom, en hebben twee mensen weer 'lol' voor een avondje (al valt seks met bezopen mannen erg tegen voor zover ik het weet)quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:45 schreef Feitosa het volgende:
Pfff....waarschijnlijk ben ik dan ook aardig bezopen, dus als ze er verder prima uitziet...waarom niet?
Romantiek, was dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef Abbadon het volgende:
waar is de romantiek gebleven, vraag ik u?!
precies wat ik bedoel...quote:
Is dat misschien waar mensen het over hebben wanneer ze zeggen:quote:
Moet je harder schoppen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:22 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe. ja eigenlijk wel he...
* kwaakvaak schopt zichzelf maar ween eens onder de kont
Gelukkig beschik ik over een groot zitvlak, anders zou het mischien nog pijn doen ook
ah...dus je kent het wel?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Is dat misschien waar mensen het over hebben wanneer ze zeggen:
ik wil graag een etentje bij kaarslicht, mooie muziek, open haard aan?
Doe mij maar af en toe een lief smsje, een kaartje, wat lieve woorden en gewoon spontane acties
quote:
en dat met de uitvinding van de CV de romantiek een langzame dood gestorven is?...aparte theoriequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dacht dat bij romantiek altijd de open haard een grote rol speelde
Waarom denk je dat je nu screensavers hebt van 'open haard vuur'quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:34 schreef Abbadon het volgende:
en dat met de uitvinding van de CV de romantiek een langzame dood gestorven is?...aparte theorie
Nah, ik denk eerder dat het een kwestie van "verwend gedrag" zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Best veel vrouwen stappen nog steeds niet op een man af , heb ik het idee.
De keren die ik mee heb gemaakt kan je op 2 handen tellen iig. Ik noem het altijd "selectieve emancipatie"
Vrouwen zijn er idd aan gewend geraakt, maar daardoor hebben ze ook minder mogelijkheid gehad om ervaring op te doen en die durf op te bouwen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik denk eerder dat het een kwestie van "verwend gedrag" zijn.
Vrouwen zijn het immers zó gewend dat er mannen op hen afstappen, dat het volgens mij niet eens in ze ópkomt dat ook zij weleens enige moeite zouden kunnen doen.
...en maar subtiel hinten en smachtende blikken werpen, maar zelf iets doen zit er meestal niet in inderdaad...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen zijn het immers zó gewend dat er mannen op hen afstappen, dat het volgens mij niet eens in ze ópkomt dat ook zij weleens enige moeite zouden kunnen doen.
Eensch.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en maar subtiel hinten en smachtende blikken werpen, maar zelf iets doen zit er meestal niet in inderdaad...
Goedemorgen PF!
Ik woon ook in dat dorp, maar van de kromme verhouding merk ik nooit iets.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:19 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen die op me afstappen? In welk utopia is dat dan?.
Maar ik woon dan ook in Eindhoven, waar de verhouding man/vrouw een beetje verstoord is door de Fontys en TU/e...
Beschrijf eens wat voor type je bent? Misschien dat het daaraan ligtquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik woon ook in dat dorp, maar van de kromme verhouding merk ik nooit iets.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beschrijf eens wat voor type je bent? Misschien dat het daaraan ligt.
Dat bijvoorbeeld veel vrouwen op een bepaald type vallen wat ik niet ben schijnbaar...quote:
Oh, dan hebben we het niet meer over kromme man/vrouwverhouding .quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld veel vrouwen op een bepaald type vallen wat ik niet ben schijnbaar...
Heb ik ook een hekel aan bij mannen. Voor de juiste is echter geen brug te ver. Maar dat zijn dan nooit types die zelf te verwend zijn om op vrouwen af te stappen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik denk eerder dat het een kwestie van "verwend gedrag" zijn.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we het niet meer over kromme man/vrouwverhouding .
Maar ik val in een andere categorie, 30+ , zag dat jij wel ietsjes jonger bent.
Klopt, maar als er beter verkrijgbaar is, houdt het snel op he.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
r8aloity, uitstraling is king!
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus na de dertig realiseren ze zich ineens dat een wat serieuzer type wel boeiend is.
Dit regeltje zegt al veel over je mindset.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt, maar als er beter verkrijgbaar is, houdt het snel op he.
Het is toch heel eng om op een groepje mannen af te stappen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.
Haha, plezier maken met vrienden is geen punt. Maar dan nog zie ik bar weinig gebeuren...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.
Ging altijd erg makkelijk, 8 vrolijke jongens die gezellig met iedereen ouwehoeren , dat komt toch niet eng over?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is toch heel eng om op een groepje mannen af te stappen?
ach joh, het is jouw leven. Doe waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga nu liften naar de nieuwe woonplaats van mr. date. call me stupid![]()
liften naar mr date? meisje toch...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien niet...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Feitosa het volgende:
Ging altijd erg makkelijk, 8 vrolijke jongens die gezellig met iedereen ouwehoeren , dat komt toch niet eng over?
Stupidquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mee eens. Ik ergerde me er vroeger al aan dat mijn vriendinnen ervoor kozen om weg te blijven zwijmelen bij een gozer die maar niet op hun afstapte. Ikzelf ben meer van het principe;quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef kastanova het volgende:
Ik stap tijdens het uitgaan nooit op vrouwen af...
Als een vrouw me interessant vindt stapt ze wel op mij af.
En is ze te verlegen, te arrogant of te "ouderwets" om op een man af te stappen, dan is ze sowieso al mijn type niet, so no loss.
doe maar alsof je thuis bent...quote:
we hebben een Squote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Geneukt wil worden dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het is omdat ik me verveel eh
laat dat duidelijk zijn
Ik vind het leuker vrouwen te 'verrassen' na een paar korte blikken dan 'gedwongen uitgenodigd' te worden. Daarmee bedoel ik dat ze net zolang blijven kijken, hinten en seinen tot je als een hondje op ze af komt. Daar pas ik voor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan bij mannen. Voor de juiste is echter geen brug te ver. Maar dat zijn dan nooit types die zelf te verwend zijn om op vrouwen af te stappen.
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind het leuker vrouwen te 'verrassen' na een paar korte blikken dan 'gedwongen uitgenodigd' te worden. Daarmee bedoel ik dat ze net zolang blijven kijken, hinten en seinen tot je als een hondje op ze af komt. Daar pas ik voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarkont
tegen die van mij, net zolang totdat we aan de praat raakte
.
Dat zijn de vrouwen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarkont
tegen die van mij, net zolang totdat we aan de praat raakte
.
open haard erbij en je bent klaar..quote:
En de romantiek heb je tijdens het uitgaanquote:
Beetje jammer alleen dat ze 500km weg woontquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat zijn de vrouwen...
waar we van houden
Wat doe jij dan in hnet singles topic?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef r8ality het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze 500km weg woont.
Wat begrijp je niet aan "scharrel"? Anders had ik wel vriendin gezegd hequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in hnet singles topic?of begrijp ik je verkeerd?
Hahaa.. sorry, was in de buitenlucht en broodje gemaakt, dan vergeet je dingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef r8ality het volgende:
Wat begrijp je niet aan "scharrel"? Anders had ik wel vriendin gezegd he.
Nee nee, hij is een gentlemenquote:
Ik bedoelde meer dat die vrouwen denken dat andere jongens (waarvan ik gewoon weet dat het lame-ass figuren zijn) boeiender zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dit regeltje zegt al veel over je mindset.
Ja en jij bent dus geen lame-ass figuur, dus minder boeiendquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef r8ality het volgende:
Ik bedoelde meer dat die vrouwen denken dat andere jongens (waarvan ik gewoon weet dat het lame-ass figuren zijn) boeiender zijn...
Yep. Daar had ik het laatst met een vriendin over (dat is dan wel het prototype "ontzettende vrouw", maar goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja en jij bent dus geen lame-ass figuur, dus minder boeiend
idd!quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Yep. Daar had ik het laatst met een vriendin over (dat is dan wel het prototype "ontzettende vrouw", maar goed), du moment dat je stabiel en een beetje ritme hebt, vind het gemiddelde vrouwspersoon er niets meer aan
.
Maar ook weer niet teveel, want dan ben je alleen maar bezig met sex en ben je een losbolquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Tip: voer nooit met vrouwen jankgesprekken. Dan sta je bij hun vriendinnen ook direct bekend als 'die jongen die er zo mee zit dat ie nog single is en vrouwen hem niet moeten'. Dat speelt je direct parten.
Gewoon lekker scharrelaties onderhouden.
Het mag gerust teveel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ook weer niet teveel, want dan ben je alleen maar bezig met sex en ben je een losbol
Het is gewoon nooit goed
Vandaar dat je nog steeds single bent?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik bezig liever de term 'ervaringsdeskundige'
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog steeds single bent?
Maar meer dan scharrels worden het dus niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik bezig liever de term 'ervaringsdeskundige'
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
Ik ben hier illegaal
Nah also also alsooooquote:
Ik ben een tijdje single geweest en ik heb zo effectief mogelijk gescharreld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar meer dan scharrels worden het dus niet?
scharrelen = rondneucken, comprende?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef heksehiel het volgende:
Even een vraagje; wat is nou het voordeel van een scharrel boven rondneucken en als men het hier over scharrelen heeft, is dat dan rondneucken met verschillende of met dezelfde. Snap het zelf bijna ook niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |