Gapen is een dooddoener, je zend dan signalen van oninteresse uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmm...nee, eigenlijk niet...da's zo onbeleefd...![]()
hoewel het gapen nog wel eens wil gebeuren, trouwens...
Als je van te voren weet dat je een leuk iemand gaat ontmoeten, dan is dat vroeg naar bed/uitslapen wel handig om te doen. Maarja soms gebeurd het zo onverwachts.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef DarkManta het volgende:
Gapen is een dooddoener, je zend dan signalen van oninteresse uit.
Of vroeger naar bed en goed uitslapen of je bedwingen om niet te gapen.
omdat ik sarcastisch wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom een zo laag mogelijke stem?Is die van nature zo hoog dan?
maak je geen zorgen...als er sprake is van meer dan gewone interesse van mijn kant, dan gaap ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Gapen is een dooddoener, je zend dan signalen van oninteresse uit.
Of vroeger naar bed en goed uitslapen of je bedwingen om niet te gapen.
Sorryquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
omdat ik sarcastisch was![]()
nee, ik doe geen rare dingen als ik met vrouwen praat...en interesse (van het gewone soort, zonder verdere bijbedoelingen) hoef ik zelden of nooit te faken...
...en ik heb een hele mooie stem, thank you very much![]()
Ik zeg hier maar even niks op denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Als ik iemand zie zitten, maak ik een keer of 2, 3 oogcontact. Komt hij dan niet op me af, dan doei.
Best veel vrouwen stappen nog steeds niet op een man af , heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef kastanova het volgende:
Ik stap tijdens het uitgaan nooit op vrouwen af...
Als een vrouw me interessant vindt stapt ze wel op mij af.
En is ze te verlegen, te arrogant of te "ouderwets" om op een man af te stappen, dan is ze sowieso al mijn type niet, so no loss.
tenzij ze dronken zijn, maar dat maakt ze bepaald niet aantrekkelijker...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Best veel vrouwen stappen nog steeds niet op een man af , heb ik het idee.
De keren die ik mee heb gemaakt kan je op 2 handen tellen iig.
Des te makkelijker voor een ONS, nietwaar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tenzij ze dronken zijn, maar dat maakt ze bepaald niet aantrekkelijker...
Dat waarschijnlijk wel, weet je zeker dat ze interesse in je hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Feitosa het volgende:
Des te makkelijker voor een ONS, nietwaar?
dat wel, waarschijnlijk...maar dronken vrouwen? nee, dank je...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Des te makkelijker voor een ONS, nietwaar?
Is het zo erg? Ik ben een lastig mannetje, ik weet het.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, let's pray this is not another one of your topickillers
Naja , interesse. Je weet dan dat ze geil zijn......quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel, weet je zeker dat ze interesse in je hebben
En blijkbaar ben jij op dat moment goed genoeg voor haarquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:42 schreef Feitosa het volgende:
Naja , interesse. Je weet dan dat ze geil zijn......
Pfff....waarschijnlijk ben ik dan ook aardig bezopen, dus als ze er verder prima uitziet...waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En blijkbaar ben jij op dat moment goed genoeg voor haar
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En blijkbaar ben jij op dat moment goed genoeg voor haar
Daarom, en hebben twee mensen weer 'lol' voor een avondje (al valt seks met bezopen mannen erg tegen voor zover ik het weet)quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:45 schreef Feitosa het volgende:
Pfff....waarschijnlijk ben ik dan ook aardig bezopen, dus als ze er verder prima uitziet...waarom niet?
Romantiek, was dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef Abbadon het volgende:
waar is de romantiek gebleven, vraag ik u?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |