Dit regeltje zegt al veel over je mindset.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt, maar als er beter verkrijgbaar is, houdt het snel op he.
Het is toch heel eng om op een groepje mannen af te stappen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.
Haha, plezier maken met vrienden is geen punt. Maar dan nog zie ik bar weinig gebeuren...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je gewoon plezier hebt met je vrienden, dan komen de vrouwen vanzelf. Althans , zo ging het bij mij.
Ging altijd erg makkelijk, 8 vrolijke jongens die gezellig met iedereen ouwehoeren , dat komt toch niet eng over?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is toch heel eng om op een groepje mannen af te stappen?
ach joh, het is jouw leven. Doe waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga nu liften naar de nieuwe woonplaats van mr. date. call me stupid![]()
liften naar mr date? meisje toch...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien niet...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:43 schreef Feitosa het volgende:
Ging altijd erg makkelijk, 8 vrolijke jongens die gezellig met iedereen ouwehoeren , dat komt toch niet eng over?
Stupidquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mee eens. Ik ergerde me er vroeger al aan dat mijn vriendinnen ervoor kozen om weg te blijven zwijmelen bij een gozer die maar niet op hun afstapte. Ikzelf ben meer van het principe;quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef kastanova het volgende:
Ik stap tijdens het uitgaan nooit op vrouwen af...
Als een vrouw me interessant vindt stapt ze wel op mij af.
En is ze te verlegen, te arrogant of te "ouderwets" om op een man af te stappen, dan is ze sowieso al mijn type niet, so no loss.
doe maar alsof je thuis bent...quote:
we hebben een Squote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Geneukt wil worden dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het is omdat ik me verveel eh
laat dat duidelijk zijn
Ik vind het leuker vrouwen te 'verrassen' na een paar korte blikken dan 'gedwongen uitgenodigd' te worden. Daarmee bedoel ik dat ze net zolang blijven kijken, hinten en seinen tot je als een hondje op ze af komt. Daar pas ik voor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan bij mannen. Voor de juiste is echter geen brug te ver. Maar dat zijn dan nooit types die zelf te verwend zijn om op vrouwen af te stappen.
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind het leuker vrouwen te 'verrassen' na een paar korte blikken dan 'gedwongen uitgenodigd' te worden. Daarmee bedoel ik dat ze net zolang blijven kijken, hinten en seinen tot je als een hondje op ze af komt. Daar pas ik voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarkont
tegen die van mij, net zolang totdat we aan de praat raakte
.
Dat zijn de vrouwen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn Duitse scharrel had daar een veel betere oplossing voor; die beukte gewoon met haarkont
tegen die van mij, net zolang totdat we aan de praat raakte
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |