2 weken geleden sinds jaren weer een weekje op vakantie geweest. Was wel eens leukquote:
Beetje een combi van:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tevee lgedronken gister ? of te vast geslapen ?
of nerveus voor de ontmoeting?
ok, ik snap hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Beetje een combi van:
Witte wijn en rose, lang in 1 positie achter de pc zitten, daarna in bed nog 3 uur liggen lezen, m.a.w stijve nek vooral denk ik
ben net een paar weken terug van 2 weken Egyptequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 weken geleden sinds jaren weer een weekje op vakantie geweest. Was wel eens leuk
boeren en drank...geen combinatie die mij ontzettend trekt moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
Iemand toevallig ervaringen met een 'tentfeest'? Deze single gaat morgen ervaren wat dat is. Ik begrijp veel mensen (lees boeren), veel lol en veel drank. Door dat laatste moet het wel goed komen dan toch?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben net een paar weken terug van 2 weken Egyptemet een groepsvakantie mee in m'n eentje...was ontzettend leuk!
Ow gaaf!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben net een paar weken terug van 2 weken Egyptemet een groepsvakantie mee in m'n eentje...was ontzettend leuk!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
boeren en drank...geen combinatie die mij ontzettend trekt moet ik zeggen
Maar je moet dan wel op een boer vallen.. zijn toch heel andere types dan stadsmensenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mij ook niet geweldig, maar moet toch iets om mijn weekend te vullen en niet weg te zakken in een zinloze depressie om een vent die het niet waard is? Dan klinkt dit alternatief toch iets beter. Hey en trouwens boer zoekt vrouw was een razend populair programma, dus blijkbaar zijn boeren zo erg nog niet.(Heb het programma zelf niet gezien).
Uw aanvraag is in behandeling genomen. U kunt binnen 7 werkdagen een antwoord verwachten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Kun je je ook opgeven om met Kasta te gaan stappen, of werkt het niet zo hier?
Ik hou niet zo van vakantie, zeker niet een zomervakantie. Wat ik nog wel wil gaan doen volgend jaar (want dit jaar ga ik mooi nergens heen) is naar Lapland in de winter. Dan is het lekker koud en ligt er veel sneeuw enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 weken geleden sinds jaren weer een weekje op vakantie geweest. Was wel eens leuk
ik was al een paar jaar niet meer op vakantie geweest om die reden, maar wilde me dat dit jaar niet laten gebeuren...en het was echt geweldig! had ook echt een leuke groep, moet ik zeggen, en tja...da's altijd een beetje mazzel hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Groepsvakanties zijn achteraf altijd zo cool, maar voor die tijd is hel. Heb me ook wel eens in een impulsieve bui opgegeven. Kom je daaraan zie je alleen maar nerds en denk je OMG en dan kom je er in die week achter dat je met nerds ook echt lol kunt hebben. Maar het blijft toch leuker om met een vriend(in) te gaan, voelt wel veiliger omdat je dan al iemand kent. Desondanks toch maar opgegeven voor weekendje actief doen/ lol trappen in de Ardennen met groep onbekenden.
Gewoon doen. Eerst goed dronken zijn, dan je heel impulsief aanmelden, vervolgens alle mensen negeren die zeggen dat ze dat suf lijken en heel erg richten op mensen die zeggen dat ze het knap vinden dat je dat durft en dan gewoon lekker blanco er heen gaan. Is wel iets om zelfverzekerder van te worden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow gaaf!
Daar heb ik ook wel eens aan zittend enken, niet helemaal in je eentje, maar met de groep als ' eenling' mee. Toch eng om dat te doen. Maar beviel dus goed?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Uw aanvraag is in behandeling genomen. U kunt binnen 7 werkdagen een antwoord verwachten.
geen enkele relatie heeft stand gehouden, volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mij ook niet geweldig, maar moet toch iets om mijn weekend te vullen en niet weg te zakken in een zinloze depressie om een vent die het niet waard is? Dan klinkt dit alternatief toch iets beter. Hey en trouwens boer zoekt vrouw was een razend populair programma, dus blijkbaar zijn boeren zo erg nog niet.(Heb het programma zelf niet gezien).
tja...je moet een beetje kijken naar het type reis en de reisorganisatie...en meestal kan je ook geslacht en leeftijd zien van wie zich al heeft opgegeven...stuk beter dan thuisblijven, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow gaaf!
Daar heb ik ook wel eens aan zittend enken, niet helemaal in je eentje, maar met de groep als ' eenling' mee. Toch eng om dat te doen. Maar beviel dus goed?
Gelukkig ga ik er niet heen om mijn toekomstige echtgenoot te zoeken. Maar een avondje rollebollen in het hooi, zal toch ook een belevenis op zich zijn? Ik ga gewoon voor lol.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen enkele relatie heeft stand gehouden, volgens mijdus blijkbaar zijn boeren wel degelijk zo erg...
Ik hoop dat ik het nog een keer ga doen en me er even in ga verdiepen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon doen. Eerst goed dronken zijn, dan je heel impulsief aanmelden, vervolgens alle mensen negeren die zeggen dat ze dat suf lijken en heel erg richten op mensen die zeggen dat ze het knap vinden dat je dat durft en dan gewoon lekker blanco er heen gaan. Is wel iets om zelfverzekerder van te worden!
Ik moet van mezelf nog steeds een keer alleen gaan reizen, maar heb de moed nog niet gevonden. Groepsreis is makkelijker.
dat moet te doen zijn, lijkt me...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik er niet heen om mijn toekomstige echtgenoot te zoeken. Maar een avondje rollebollen in het hooi, zal toch ook een belevenis op zich zijn? Ik ga gewoon voor lol.
Ik doe vast een voorspelling:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef heksehiel het volgende:
Tering, dat is echt spannend!! Als ik nou maar niet afgewezen word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |