Vooruit, eenmalig, omdat jullie meisjes anders onverzadigd en fantasieloos niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch ook gewoon iets zeggen?![]()
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad? Wanneer was je laatste relatie?
Haha, nu kan MLI ook weer rustig slapen :pquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooruit, eenmalig, omdat jullie meisjes anders onverzadigd en fantasieloos niet kunnen slapen.
Boot, Noorden van Nederland, afgelopen weekend.
Push that button.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vooruit, eenmalig, omdat jullie meisjes anders onverzadigd en fantasieloos niet kunnen slapen.
Boot, Noorden van Nederland, afgelopen weekend.
Push that button.
Ook ik moet pitten, work workquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ik gaat ook slapen.. truste mensen
@knep.. nu wordt het rustig en heb je alle tijd om bij te lezen
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:53 schreef m-niki het volgende:
djies, ik wilde iets als TVP neerzetten...maar bij nader inzien, er zijn twee topics volgeluld in de tijd dat ik weg was en morgen moet ik ook van 9:00u. tot 22:00u. werken en daarna sociaal doen met een vriend
dus ik zie jullie vast weer in deeltje # 81 ofzo op zaterdagmiddag
[Auti mode]quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Word leuk! En wij gaan binnenkort ook nog pottenkijkers uithangen
Potten zijn dikke, mannelijke wijven met kort haar en zijn wolf-ugly.quote:
Oke,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Potten zijn dikke, mannelijke wijven met kort haar en zijn wolf-ugly.
Dit valt meer onder lesbiennes. Zijn meer vrouwelijk, vaak fijn en wordt gewaardeerd.
Gisteren tot 22:00 werken en vandaag 7:15 beginnen, ik heb dus maar even bij een in de buurt van m'n werk wonende vriendin geslapen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.
en wie is dan de 0?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gisteren tot 22:00 werken en vandaag 7:15 beginnen, ik heb dus maar even bij een in de buurt van m'n werk wonende vriendin geslapen.
En vanavond een afgehuurde strandtent vol bezopen vrouwen, dus ik ga zelfs voor de 2-0.
de dames in kwestie, is het enige dat ik kan bedenken...quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:17 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen...ik twijfelde of ik bij moet lezen, maar bij nader inzien was het toch wel vermakelijk...
maar Enschede? no way....![]()
het was absoluut...ehmmm....veelbelovendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ben blij dat we nog wat voor vermaak hebben kunnen zorgen
Het schijnt vermakelijk te zijn..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft het nog niet bijgelezen
is vanmorgen maar gewoon gaan poste ...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was absoluut...ehmmm....veelbelovend![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:55 schreef Logician het volgende:
So far DrMarten, Cue en ik, en probeer morgen Krea ook nog mee te krijgen
als jij het zegt ....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt vermakelijk te zijn..Dus misschien moet je het eens gaan doen
Nee Abba zei datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij het zegt ....
dan zal ik zo is tijd vrij plannen in mn "drukke" agenda![]()
enschedequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was in iedergeval gezellig gisterenHopelijk vandaag IRL ook
Jaja, je wordt niet vergetenquote:
Welke tent is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit 5 deuren verderop trouwens. Maar daar durft een normaal mens niet naar binnen.
quote:
dat het voor mij vermakelijk was wil niet zeggen dat dat voor hem ook zo is...ik voelde me misschien wat meer aangesproken door het onderwerpquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee Abba zei dat
SuccesWees voorbereid op een teleurstelling
krijg jij de schuldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee Abba zei dat
SuccesWees voorbereid op een teleurstelling
Vandaar ook mijn 'schijnt vermakelijk te zijn'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat het voor mij vermakelijk was wil niet zeggen dat dat voor hem ook zo is...ik voelde me misschien wat meer aangesproken door het onderwerp
Monopool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Welke tent is dat dan?
Is het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Kreator het volgende:
Monopool.
Disclaimer: Mijn collega's gaan daar altijd naartoe, dus ik heb weinig keus.
Als je uit Enschede komt, is dat wel heel erg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?
En als je hier zo'n 4 jaar woont?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je uit Enschede komt, is dat wel heel erg.
niks...ik ken het alleen van topografie op de basisschoolquote:
drinken en dansen....het leven kan zo simpel zijnquote:denk het ook wel
Oww, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Abbadon het volgende:
niks...ik ken het alleen van topografie op de basisschool![]()
Af en toe zeker wel jaquote:drinken en dansen....het leven kan zo simpel zijn
misschien dat ik met wat hulp van jou en Logi in de buurt daarvan kan komenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ben je kennelijk niet vaak genoeg op de oude markt te vinden.
Omdat ik erbij gekomen benquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe kan het nou trouwens dat er eerst bijna alleen maar Brabo's (specifieker: Eindhoven en Tilburg) en nu ineens alleen maar tukkers in dit topic zitten?
En dan voel je je zo één met onsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:46 schreef Abbadon het volgende:
misschien dat ik met wat hulp van jou en Logi in de buurt daarvan kan komen
quote:
mis ik er wat aan?quote:
Mij en logi hequote:
da's het idee jaquote:
dat zien we dan welquote:Nu nog de vierde.. voorkeuren?
daar twijfel ik niet aanquote:
Bar weinigquote:
je hebt overtuigende argumenten, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bar weinig
Maar die eerder twee genoemde punten zijn wel het belangrijkste
Dus kom je nu vanavond?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Abbadon het volgende:
je hebt overtuigende argumenten, moet ik zeggen
quote:
True.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
True.
Kwaliteit ten koste van kwantiteit.
nee, dat nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus kom je nu vanavond?![]()
dat klinkt al te fout op deze morgen
Oeh vertel!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even bijgelezen
was wel vermakkelijk jah
dates: Nee niet echt.
morgen weer een weekendje weg met de scouting (Kamptraining)
lopen wel 2 leuke meiden rond. Maar goed, aangezien mijn geschiedenis met vrouwen ....
vertel ...quote:
hopelijk geloof je dat niet zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Duidelijk verhaal ja..
wel jammerMaar een feestbeest kan toch getemd worden?
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
Maar kleine note:
Als je me kent, en ik ken de ander ook redelijk,
dan kan ik ook weer juist voor diegene helemaal klaar staan mocht er iets zijn, luisterend oor enzo. En dat zelfs midden tijdens het stappen of feesten.
Vorige week ook met stappen. Liep ik ook gewoon even naar buiten om in alle rust met iemand te smsen die even moeilijk had.
ouder wel, wijzer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga het in iedergeval niet proberen
Ach je wordt vanzelf ouder en wijzer
Nee hoor.. geniet er lekker van, nu kan het nog mooi
tjah, SOMS kan ik best aardig zijnquote:
De gulden middenweg heet dat toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, SOMS kan ik best aardig zijn
en soms ook weer niet ....
U dient dit in drievoud aan te vragen bij MLI, de wachttijd op antwoord is gemiddeld 7,6 werkdagenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Kun je je ook opgeven om met Kasta te gaan stappen, of werkt het niet zo hier?
mjah, je leert ook in de grote mensen wereld buiten de schoolmurenquote:
inderdaadquote:
je kunt proberenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef heksehiel het volgende:
Kun je je ook opgeven om met Kasta te gaan stappen, of werkt het niet zo hier?
mijn planning staat iets naar boven als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga vanavond of thuis blijven of ik ga toch naar mijn stamkroeg (ben er nog niet helemaal uit omdat 'gast' er ook zal zijn met zijn hele voetbalteam).
Morgen ga ik volleyballen, met een team van mijn werk. Er is in de buurt zo'n jaarlijks beachvolleybaltoernooi. En dan daarna (bijna) meteen door naar Loos!
Zondag naar de bioscoop met een vriendinnetje (waarschijnlijk).
Lekker druk weekend, heb er zin in.
Klinkt allemaal erg goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Tegan het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Ik ga vanavond of thuis blijven of ik ga toch naar mijn stamkroeg (ben er nog niet helemaal uit omdat 'gast' er ook zal zijn met zijn hele voetbalteam).
Morgen ga ik volleyballen, met een team van mijn werk. Er is in de buurt zo'n jaarlijks beachvolleybaltoernooi. En dan daarna (bijna) meteen door naar Loos!
Zondag naar de bioscoop met een vriendinnetje (waarschijnlijk).
Lekker druk weekend, heb er zin in.
En daar gaat het omquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaaden kan ik mezelf prima in vinden
inhakend op dat en om ook weer terug richting OT te gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En daar gaat het om
Lang leve de eigen keuzes
maar tot hoever dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef Tegan het volgende:
Of iig niet gedrag die mij maken wie ik ben. Van die kleine dingen die de ander niet zo leuk vind wil ik best laten.
Ligt er maar net aan wat ie wil dat er veranderd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inhakend op dat en om ook weer terug richting OT te gaan
Wie is er bereid om zijn gedrag aan te passen naar zijn of haar vriend(in)
Afhankelijk hoe gek ik op hem ben, gaat dat geheel onbewust. Lullig is dan wel als de relatie uitgaat dat je even kwijt bent wie jij eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inhakend op dat en om ook weer terug richting OT te gaan
Wie is er bereid om zijn gedrag aan te passen naar zijn of haar vriend(in)
Ik rook niet. Maakt me echt helemaal niet uit of de ander rookt en hoeveel. Drinken doe ik ook niet extreem veel, dus dat kan ook niet echt een probleem zijn volgens mij. Stappen doe ik ieder weekend wel, en daarin gaat hij me niet tegenhouden. En hij moet me al helemaal niet beperken in stappen met vriendinnen (no boys allowed)!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar tot hoever dan?
roken bv? drinken, stappen of die dingen ?
Minder uitgaan omdat ik een vriendin heb? Denk het dus ff niet hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar tot hoever dan?
roken bv? drinken, stappen of die dingen ?
Misschien was het allemaal wel haar idee, je weet maar nooit. Of zijn idee, maar vind ze het een geweldig plan, omdat ze toch altijd al stiekem weg wou. En de scouting laten vallen is dan een minpuntje, maar noodzakelijk. En haalt die partner de diepste verlangens eruit en vervult die, hoe vreemd het er ook uitziet voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
mja, ik zal zelf ook niet veranderne.
Ik ben zoals ik ben, en heeft de ander daar een probleem mee ? dan kan ze het voorleggen, en dan zien we wel weer. Maar ik laat me in elk geval niet inbinden.
Anders creeer je je eigen vriend of vriendin om het zo maar te zeggen.
Houden van mij zoals ik ben, en anders niet![]()
maar ik zie het ook soms in mijn omgeving gebeuren. Zo gaat iemand veel met je om, en dan krijgt diegene een vriend, laat ze alels vallen, tot scouting toe, gaat zelfs verhuizen enzo .....
en dan denk ik ook bijmezelf van: Is het wel echt wat je wilt.
weet niet, je ontmoet iemand en je vind diegene dan leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk hoogstens dat je wat kleine dingen kan veranderen.. maar echt de persoon moet je niet willen veranderen
tjah, we vonden het ook raar omdat ze echt voor scouting leefde enzo. Toen ze wegging deed ze het ook met pijn in haar hartquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien was het allemaal wel haar idee, je weet maar nooit. Of zijn idee, maar vind ze het een geweldig plan, omdat ze toch altijd al stiekem weg wou. En de scouting laten vallen is dan een minpuntje, maar noodzakelijk. En haalt die partner de diepste verlangens eruit en vervult die, hoe vreemd het er ook uitziet voor de buitenwereld
jah, maar na de eerste ontmoeting neem je geen relatie ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Tegan het volgende:
Omdat mensen nooit zijn zoals hun eerste indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |