enschedequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was in iedergeval gezellig gisterenHopelijk vandaag IRL ook
Jaja, je wordt niet vergetenquote:
Welke tent is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit 5 deuren verderop trouwens. Maar daar durft een normaal mens niet naar binnen.
quote:
dat het voor mij vermakelijk was wil niet zeggen dat dat voor hem ook zo is...ik voelde me misschien wat meer aangesproken door het onderwerpquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee Abba zei dat
SuccesWees voorbereid op een teleurstelling
krijg jij de schuldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee Abba zei dat
SuccesWees voorbereid op een teleurstelling
Vandaar ook mijn 'schijnt vermakelijk te zijn'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat het voor mij vermakelijk was wil niet zeggen dat dat voor hem ook zo is...ik voelde me misschien wat meer aangesproken door het onderwerp
Monopool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Welke tent is dat dan?
Is het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Kreator het volgende:
Monopool.
Disclaimer: Mijn collega's gaan daar altijd naartoe, dus ik heb weinig keus.
Als je uit Enschede komt, is dat wel heel erg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het heel erg als ik daar nog nooit van gehoord heb?
En als je hier zo'n 4 jaar woont?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je uit Enschede komt, is dat wel heel erg.
niks...ik ken het alleen van topografie op de basisschoolquote:
drinken en dansen....het leven kan zo simpel zijnquote:denk het ook wel
Oww, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Abbadon het volgende:
niks...ik ken het alleen van topografie op de basisschool![]()
Af en toe zeker wel jaquote:drinken en dansen....het leven kan zo simpel zijn
misschien dat ik met wat hulp van jou en Logi in de buurt daarvan kan komenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ben je kennelijk niet vaak genoeg op de oude markt te vinden.
Omdat ik erbij gekomen benquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe kan het nou trouwens dat er eerst bijna alleen maar Brabo's (specifieker: Eindhoven en Tilburg) en nu ineens alleen maar tukkers in dit topic zitten?
En dan voel je je zo één met onsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:46 schreef Abbadon het volgende:
misschien dat ik met wat hulp van jou en Logi in de buurt daarvan kan komen
quote:
mis ik er wat aan?quote:
Mij en logi hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |