quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ja, laten we vast wat voorspellingen doen voor deel 75!
Ik voorspel dat Abba en Cuegirlie het gaan doen.
Logi wordt morgenavond erg dronken en scoort ook.
Q. meldt zich eindelijk af en neukt zich suf met zijn vriendinnetje.
Liquidootje ligt nu waarschijnlijk te neuken dus dat hoeven we niet te voorspellen.
Elegy en MLI gaan samen stappen en Elegy wordt daarna verliefd op MLI's bed (want die ligt écht lekker) en MLI kondigt in het volgende topic aan dat ze niet meer voor zich kan houden dat ze verliefd is. Afmelden gebeurt enkele topics later om net zo 'plotseling' weer op te duiken. Niet verliefd op Elegy overigens.
Dan nog MNR, die komt zich helaas weer aanmelden. Maar daar is ze niet zo heel lang kapot van, een topic of 4/5 zullen we haar er nog over horen (maar die topics gaan dan wel weer langzamer dan deze).
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.
Iemand anders nog een voorspelling? Vraag het uw orakel!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef MLI het volgende:
Oh, ik voorspel voor kaasplankje een fietsongevalletje waarbij hij niet ernstig gewond raakt, maar wel even naar de EHBO moet voor een stuk of 6 hechtingen. En daar ontmoet hij de vrouw van zijn leven (hij mag kiezen tussen de vrouwelijke arts of de verpleegster)
me tooquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:53 schreef dawg het volgende:
tvp
Succes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
me too
Ik moet dit eens wat beter bij gaan houden!
So far DrMarten, Cue en ik, en probeer morgen Krea ook nog mee te krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef uppie83 het volgende:
Uhm... moet ik me hier wederom aanmelden? En wat is dat... gaan er nog meer mensen mee .. als in toch een soort meet?
1 man en drie vrouwen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Logician het volgende:
Oh! ik ga helemaal niet scoren, ik ging kwartetten met Cue
Haar voorspelling voor mij....quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Jij komt wel over je ex heen maar niet in deel 75.
En uppie gaat de volgende keer meequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:55 schreef Logician het volgende:
[..]
So far DrMarten, Cue en ik, en probeer morgen Krea ook nog mee te krijgen
en 60 plussersquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Logician het volgende:
Oh! ik ga helemaal niet scoren, ik ging kwartetten met Cue
Dat kan ik me niet echt voorstellen. Ten eerste, na een paar jaar spreek je vloeiend Frans. Ten tweede, ik hou juist van dat soort uitdagingen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Goede TT![]()
Maar MLI.. franstalig? dat verveelt toch op den duur?
Word leuk! En wij gaan binnenkort ook nog pottenkijkers uithangenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En uppie gaat de volgende keer mee
Dank uquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef uppie83 het volgende:
Even ter assistentie van MLI
[..]
Haar voorspelling voor mij....
MLI het orakel
ff voor de dames.... DrMarten don't dancequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:55 schreef Logician het volgende:
[..]
So far DrMarten, Cue en ik, en probeer morgen Krea ook nog mee te krijgen
Zo te horen is voor de volgende keer de verhouding dames:heren tot nu toe wat beterquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En uppie gaat de volgende keer mee
En dan zul je zien dat het morgen totaal niet kliktquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Word leuk! En wij gaan binnenkort ook nog pottenkijkers uithangen
But what DO you do?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ff voor de dames.... DrMarten don't dance
Kunnen we nog altijd een bitchfight organiserenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat het morgen totaal niet klikt
Sowieso twee dames.. heb je je handen wel aan volquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Zo te horen is voor de volgende keer de verhouding dames:heren tot nu toe wat beter
abba (4)quote:
en voetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sowieso twee dames.. heb je je handen wel aan vol
gadverquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef uppie83 het volgende:
[..]
abba (4)
* Agnetha Fältskog (geb. 5 april 1950 in Jönköping, Zweden);
* Björn Ulvaeus (geb. 25 april 1945 in Göteborg, Zweden);
* Benny Andersson (geb. 16 december 1946 in Vällingby (Stockholm), Zweden);
* Anni-Frid Lyngstad (geb. 15 november 1945 in Ballangen, Noorwegen).
Oftewel allemaal 6050 plussers
Maar morgen gaat het niet regenen, dus een natuurlijk moddergevecht wordt moeilijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Kunnen we nog altijd een bitchfight organiseren
met modder gooien kan ook zonder modder schijntquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar morgen gaat het niet regenen, dus een natuurlijk moddergevecht wordt moeilijk
Ach haren trekken moet wel lukken
Ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Logi, mrMarten, Krea en ik wel jaquote:
Ik ben 1:50 gewendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ben wel wat gewendIk zit tijdens college zalen met een verhouding dames:heren van ongeveer 290:10
4 handen zelfs!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wilde plannen?quote:
Het orakel voorspelt:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
4 handen zelfs!![]()
![]()
![]()
![]()
!111!1!;11:9
1!!1!!1!!!!!
quote:Als hij scoort in dit deel, of welk deel dan ook, dan zal hij dit niet mededelen.
quote:
Informatica...check.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben 1:50 gewend
Maarr dan moet het wel goedkomen lijkt me zo
Ja, juist van OJ omdat hij altijd zijn mond dicht houdt over dat soort dingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]we willen juist alle details dan weten!
quote:
quote:
Wat zij (ongeveer) zegtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]we willen juist alle details dan weten!
Kan erger... Carly Simon - Hard to be tenderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
omg ik ben nu toch wel even in een dieptepunt, sentimenteel gedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |