ik ken hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef kwaakvaak het volgende:
slapen, en slapen.. en oh ja huizen jagen. En dan is het ws zo weer maandag ochtend 06:15 en gaat de wekker weer van tringeling... Met deze manier van leven, zal ik nog lang in dit topic blijven hangen vrees ik zo maar.
Mensen veranderen ook nog eens over de loop van tijd...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar na de eerste ontmoeting neem je geen relatie ...
lijkt mij ...
jah ok, zit ook weer een puntje inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen veranderen ook nog eens over de loop van tijd...
En waar je eerst op viel bij een persoon kan je dan later tegen gaan staan (was bij mij zo).. en dat wou ik niet veranderen en dat zou ook nooit gelukt zijn.. dus ja dan houdt het op..
en dan daarna weer terugkomen op hoge pootjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:12 schreef r8ality het volgende:
Daar heb ik ook zo'n schijthekel aan. Mensen die je nooit meer ziet zodra ze een relatie hebben...
tja, gepost op jouw tempoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef Abbadon het volgende:
pfff....je gaat een half uurtje hardlopen, en we zijn weer 80 posts verder...
Morgen logiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef Logician het volgende:
Ik ben boos... afspraak verzet..
Goedemorgen iedereen ieg
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
[Auti mode]
Gaan jullie
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
kijken?
[/Auti mode]
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef uppie83 het volgende:
Jeeeej vakantie geboekt![]()
Voor het eerst in 3 jaar weer eens weg...gelijk maar even 3 weken gaan
Ik stond in de file vanochtend, en we zijn anderhalf topic verder...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef Abbadon het volgende:
pfff....je gaat een half uurtje hardlopen, en we zijn weer 80 posts verder...
tevee lgedronken gister ? of te vast geslapen ?quote:
Ik ben door 2 partijen benadert, helaas kon ik niks toezeggen ivm werk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef uppie83 het volgende:
Jeeeej vakantie geboekt![]()
Voor het eerst in 3 jaar weer eens weg...gelijk maar even 3 weken gaan
Vrienden... wordt alleen een soort werkvakantie aangezien er veel getraint gaat wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Met vrienden, familie, vriend(in)?
Das minder...wat dat betreft heeft een afroepcontract wel weer zijn voordelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben door 2 partijen benadert, helaas kon ik niks toezeggen ivm werk.
Dat klinkt wel heel formeelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben door 2 partijen benadert, helaas kon ik niks toezeggen ivm werk.
Kan ook leuk zijn toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Vrienden... wordt alleen een soort werkvakantie aangezien er veel getraint gaat worden
Leuker kan ik het niet maken........quote:
* Cuegirllie geeft knuffelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |