quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doe vast een voorspelling:
1. Als je lelijk bent, val je af.
2. Als je labiel bent, wordt je geneukt en val je af.
3. Als je ontzettend lekker bent, krijg je 3 weken de tijd om geneukt te worden en daarna val je af.
...aangezien je jezelf hier kansloos aanbiedt, terwijl het toch echt niet zo moeilijk is om Kasta te vinden op msn, gok ik dat je een combinatie van 1 & 2 bent en dus bij voorbaat al kansloos afvalt.
Heerlijk dat sommige mensen dingen zo serieus nemen... je zou eens moeten wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doe vast een voorspelling:
1. Als je lelijk bent, val je af.
2. Als je labiel bent, wordt je geneukt en val je af.
3. Als je ontzettend lekker bent, krijg je 3 weken de tijd om geneukt te worden en daarna val je af.
...aangezien je jezelf hier kansloos aanbiedt, terwijl het toch echt niet zo moeilijk is om Kasta te vinden op msn, gok ik dat je een combinatie van 1 & 2 bent en dus bij voorbaat al kansloos afvalt.
Ik heb werkelijk medelijden met je, dat je voor de rest van je leven met jezelf opgescheept moet zitten. Wat moet dat een living hel zijn! Hoop voor je dat het wat dragelijker wordt. Zal voor je duimenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je niet alleen lelijk en labiel, maar ook nog ongelooflijk dom?
OP ???quote:
welkom terugquote:
Heb je je misdragen?quote:
* Crazy-M gaat hier maar niet op inquote:
Jij gaf een infantiele repliek. Ik stelde een vraag, klapjosti.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:06 schreef heksehiel het volgende:
boehoe
teruggelift van mr date? vertel, meid, dan ga ik er eens even goed voor zitten!quote:
Rustig aan Mille..........quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij gaf een infantiele repliek. Ik stelde een vraag, klapjosti.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij gaf een infantiele repliek. Ik stelde een vraag, klapjosti.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je niet alleen lelijk en labiel, maar ook nog ongelooflijk dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |