Mag niet meer aan sc doen hierquote:
Dat bestaat zeker wel.. al zijn dat er maar weinigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:46 schreef Northside het volgende:
Zijn er mensen die bewust hun hele leven single willen blijven? Bestaat dat?
Ik geloof dat er heus mensen zijn die bewust single blijven, maar niet omdat ze zo graag single willen zijn, maar het onvermogen hebben om zich te binden. Alleen is het dan stoerder om te zeggen dat ze bewust kiezen voor single zijn omdat het leven dan zo geweldig is. Ik geloof niet dat de mens geboren is om alleen te zijn. Wij zijn sociale wezens (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:46 schreef Northside het volgende:
Zijn er mensen die bewust hun hele leven single willen blijven? Bestaat dat?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef Northside het volgende:
Vraag me af of hij er straks als hij is 50 is nog hetzelfde over denkt...
ik ben nu al een aantal jaar single...geen echte relaties althans...en dat bevalt op zich meestal wel prima...al is het niet de bedoeling dat het de rest van mijn leven gaat duren...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef Logician het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, tijdelijk is natuurlijk helemaal niet erg, en ook wel even lekker, maar voor de rest van mijn leven lijkt me vreselijk
Dat de samenleving aan het versingelen is komt omdat vrouwen zelfstandig worden, weet niet in hoeverre dat met de aard van de mens te maken heeft... volgens mij blijven we kuddedieren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Elegy het volgende:
Waarom zou het vreemd en "tegennatuurlijk" zijn eigenlijk? De hele samenleving is aan het versinglen, dus waarom ook niet in het eigen leven?
Geen geloof meer in de echte liefde?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
Nuja, misschien is hij gewoon echt een Einzelgänger. Ik vind het niet vreemd. Kan ook dat hij wantrouwend is, gezien de snelheid en het gemak waarmee partners tegenwoordig ingewisseld worden.
Sorry hoor, maar vroeger zei je zoiets anders nooit. Vooral die laatste zin niet.... en nu opeens wel en ook nog gericht aan logician...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben nu al een aantal jaar single...geen echte relaties althans...en dat bevalt op zich meestal wel prima...al is het niet de bedoeling dat het de rest van mijn leven gaat duren...
Tja, waarom niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Geen geloof meer in de echte liefde?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vroeger zei je zoiets anders nooit. Vooral die laatste zin niet.... en nu opeens wel en ook nog gericht aan logician...
pff, alsof er niet genoeg mensen die heel hun leven een relatie hebben gehad, en dan plots weduwnaar/weduwe worden, met kinderen die het kotsbeu zijn om nog op bezoek te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Of 70 en er met kerst niemand langs komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |