Heb je je hand in je vest? Anders kom je dit topic niet in!!!quote:
Hij is ook niet echt in Nederland te koop volgens mij. Wel bij Play.comquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef ach het volgende:
[..]
Oja die was ik alweer vergetenIk zag hem ook nergens te koop staan
Ik heb m'n hand nu bij de muisquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je je hand in je vest? Anders kom je dit topic niet in!!!
Ja echt niet, ik schiet op de band van een vrachtwagen en die vrachtwagen schuift heen en weer?quote:
Er lezen hier ook kinderen meequote:
- Beweren dat Team Ninja de helm uit Halo heeft gekopieerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:24 schreef ach het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik schiet op de band van een vrachtwagen en die vrachtwagen schuift heen en weer?Enne bijna alle muren uit een huis schieten en de bovenste verdieping en dak blijven gewoon hangen
oja en de mini maps waar je op loopt natuurlijk
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die demo.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt in Nederland te koop volgens mij. Wel bij Play.com
hoe werkt dat?quote:This item can only be delivered to a UK address.
Cobra 11 Crashtime (Xbox 360)
XBOX 360
Rechtsboven Euro's aanklikken in plaats van Pondenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Rechtsboven Euro's aanklikken in plaats van Ponden
Ben in 1x verslaafd geworden, nog nooit zo'n game aangeraakt, heerlijk spel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die demo.
haha ja , maar goed nu weten we in iedergeval dat het onder geen bedwing mogelijk is de locked content van de US market place te halen tenzij je een proxy hebt die niet wordt gezien door microsoft.quote:
JE DOET MAARquote:Je IP-adres is 75.125.14.98. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
WE ARE 3!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
- Beweren dat Team Ninja de helm uit Halo heeft gekopieerd.
- Kong Fu Pand benoemen tot GOTY.
- Wijsmaken dat de engine uit BC uit het jaar 0 stamt.
Wil je nog serieus worden genomen of hoe zit dat?![]()
En pleur aub eens op met je 2006 avatar
En nu met onderbouwingquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Rossdale het volgende:
NG2... wat een baggerIk vond zelfs de demo van Kung Fu Panda nog interessanter.
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Civilization Revolution besteld[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Rossdale het volgende:
NG2... wat een baggerIk vond zelfs de demo van Kung Fu Panda nog interessanter.
USA update right? die is er altijd rond middernacht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.
Waar blijft die PS3 demo???
Beste vertaling van dit spelquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is gewoon dikke badass ninja shit
Fuuuuuuuck man ik kan niet wachten tot ik de 360 demo kan gaan spelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.
Waar blijft die PS3 demo???
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef existenz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yay!!!
Happy, happy panda post!!! After 3 hard years of work and toil I have finally managed to chalk up 3,000 posts on this forum. That's reason to celebrate. Well, actually there are quite a few people with more posts than that, of course, but they are not pandas.
haal LT maar weg die gebruik ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rossdale de controls niet helemaal doorheeft voor Ninja Gaiden 2, hier nog even een uitleg :
[ afbeelding ]
NINJA DOG DIE JE BENT![]()
Klungel hoe zit het nu met je punten?quote:
damn wie is die kerel in je avatar, echt so gayquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rossdale de controls niet helemaal doorheeft voor Ninja Gaiden 2, hier nog even een uitleg :
thenk uquote:
whehe mooie control scheme zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
zal ze moeten gebruiken voor arcade titels , als dat wel magquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klungel hoe zit het nu met je punten?
Sowieso 5000 points gelijk op je account zetten...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ze moeten gebruiken voor arcade titels , als dat wel mag![]()
downloadable content mag in iedergeval dus ik kan ze wel op maken als ik wil
aan compleet nutteloos spul
quote:Take Two's financiële rapport heeft duidelijk gemaakt dat men het goed heeft gedaan in dit jaar in vergelijking met een jaar geleden tot dusver, maar neemt ook slecht nieuws met zich mee. De downloadbare content voor Grand Theft Auto IV voor de Xbox 360 is namelijk uitgesteld van Q4 van het fiscale jaar 2008 naar Q1 van het fiscale jaar van 2009. Hierdoor zal de downloadbare content pas gaan verschijnen ergens tussen 1 november van dit jaar en 31 januari van 2009. Take Two zegt dat het uitstel zorgt voor een betere balans in diens releaseschema. Het uitstel richt zich op de Episodic content voor de Xbox 360. Over PS3-content is niet gesproken.
Tering wat ziet dat er goed uit zeg!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van RE5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kung Fu Panda heeft gewoon een hele stoere Panda, en NG2 heeft zelfs dat niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resident FUCKING evil 5quote:
naja dat was ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso 5000 points gelijk op je account zetten...
Kan ik met die punten arcade spellen downloaden? dan krijg je de helft in geld terugquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja dat was ook niet de bedoeling![]()
deed eerst 2000 , en toen gaf die aan bla bla creditcard klopt niet bla bla
denk naja en als ik 1000 en 500 eens probeer , toen kreeg ik dus het zelfde gezeik .
toen zei ik voor de grap tegen een vriend van me , let op als ik nu op 5000 druk en hij doet het wel
dan is microsoft gewoon op mijn geld uit .
dus ik klik er nog op ook heel erg zelf verzekerd dat het toch niet lukt.
en ja hoor wat krijg ik te zien ......... : points succesfully added to your account
quote:Captain Blood (Xbox 360 and PC)
An action/adventure game inspired by novels by Rafael Sabatini which tells an alternative story of the famous captain's adventures. The story unfolds in the world of noble robbers and the golden age of piracy in the Caribbean. Ship boardings and fort assaults, treasure hunts and fights against dishonorable villains - this is the story of Captain Blood.
quote:IL-2: Sturmovik: Birds of Prey (Xbox 360 and Playstation 3)
Includes large-scale aerial combat and ground based military operations from World War II. Players will participate in some of the war's most famous battles piloting fighters, battle planes and heavy bombers across a range of thrilling missions. There are five areas of war to engage in - The Battle of Britain, Stalingrad, Berlin, Sicily and Korsun' representing the main airborne battles of World War II in Europe. As well as advanced environmental visuals enriching the game play, IL-2 also boasts an all new damage effects engine. Players can see real time damage to the aircraft such as holes in the wings and trail lines during dog fights. Hundreds of airplanes will take part in air battle in IL-2: Sturmovik: Birds of Prey and the unique environmental engine produces highly detailed, realistic landscapes that allows players to see breathtaking ground support actions. The difficulty levels will range from arcade to simulation.
IL-2: Sturmovic is op de PC een begrip.! Zo "vaag" is die ontwikkelaar dus niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Een of andere vage oostblok developer heeft twee nieuwe X360 games aangekondigd:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die laatste lijkt me wel leuk
Fixedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
IL-2: Sturmovic is op de PC een begrip.! Zo "vaag" is die ontwikkelaar dus niet.
Dat stille is na een maand wel weer verdwenenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gister niet helemaal lekker. Vandaag toch naar kantoor geweest. Maar om 9:30 weer naar huis. Ik ben net thuis, en UPS staat voor de deur met mijn 360! Alsof mijn lichaam het aanvoelde!
Het is trouwens niet mijn oorspronkelijke 360. Deze is in elk geval een stuk stiller. Nu maar hopen dat de disk drive ook voor minder DRE zorgt.
Nog een maand Xbox Live Gold erbij gekregen ook.
Goede service van M$ hoor.
Het spel is veel meer mainstream dan je van de serie gewend was op de PC, het maakt de game wel een stuk relaxter en minder diep/chaotisch. Het zal de die-hard fans denk ik teleurstellen, maar het grote publiek zal de game hierdoor beter kunnen waarderen denk ik. Het is gewoon een relaxte game die je in je eigen tempo kunt spelen, ook omdat het turn-based is en je dus niet zoals bij C&C honderd handelingen in een minuut uit moet voeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het echt zo'n spel dat je een beetje relaxe kan spelen of moet je flink aan de bak? En hoe gaat het oorlog voeren precies?
Nieuwequote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Retarded het volgende:
Afro Samurai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij is best tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe![]()
Deze hebben een baard van vorig jaar vlgs mij maar goed...
Anyways, CIV demo is da wa?Anders zal ik m vanavond ook es downen!
http://www.gametrailers.com/game/5087.htmlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe![]()
Deze hebben een baard van vorig jaar vlgs mij maar goed...
Anyways, CIV demo is da wa?Anders zal ik m vanavond ook es downen!
Ah ok.. nee dat trek ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/game/5087.html
ik maak het wel op op een of andere manierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik met die punten arcade spellen downloaden? dan krijg je de helft in geld terug
Opzich wel een slechte deal, deed je gamehubs met UPS verzending had je een werkende game (ook NTSC-U) voor 38 euro en gister binnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef DJ_ het volgende:
NG is opgehaald uit hongkong dus die heb ik maandag wel , en dan nog 54 euro incl fedex verzending
<3 de lage dollar
heb daar nooit wat besteld dus heb geen idee hoe snel ik het binnen zou krijgen .quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Opzich wel een slechte deal, deed je gamehubs met UPS verzending had je een werkende game (ook NTSC-U) voor 38 euro en gister binnen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Retarded het volgende:
Afro Samurai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer het nu maar gewoon. Het gaat om het vooruit helpen van je samenleving. Die blije graphics zijn gewoon de voorstelling van je legers en steden. Gameplay gaat diep.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Bastard het volgende:
Ah ok.. nee dat trek ik niet
Mensen die zo groot zijn als een continent, repetatieve vechtmove's, dansende beren.
I'll pass thank you!
Zitten er NoordAfrikaanse minderheden in?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probeer het nu maar gewoon. Het gaat om het vooruit helpen van je samenleving. Die blije graphics zijn gewoon de voorstelling van je legers en steden. Gameplay gaat diep.
De ontwikkeling van Captain Blood is al sinds halverwege 2006 bekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Een of andere befaamde oostblok developer heeft twee nieuwe X360 games aangekondigd:
[..]
Zimbabwe kwam ik tegenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten er NoordAfrikaanse minderheden in?
Nog niet gezien. Wel bosnegers!quote:
Nog even gespeeld, zátquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten er NoordAfrikaanse minderheden in?
Oh vreemd, volgens Neogaf heet de ontwikkelaar 1C Company. Blijkbaar hebben die het project overgenomen van Akella ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
De ontwikkeling van Captain Blood is al sinds halverwege 2006 bekend
Die ontwikkelaar heet Akella trouwens.
Zou goed kunnen dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh vreemd, volgens Neogaf heet de ontwikkelaar 1C Company. Blijkbaar hebben die het project overgenomen van Akella ofzo
je hebt me overgehaald dit spel te kopenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:26 schreef DJ_ het volgende:
zo aquilla zal ik jouw eens blij maken ?
heb worms gekocht
bahh ik wou mijn team : Multiple Scorgasms
noemen maar dat past niet![]()
dus nu is het : Toxic Sushi
en de wormen heten
1 Expired
2 Since
3 December
4 1975
![]()
morge middag nadat ik van mijn kater af ben die ik vanavond ga oplopenquote:
Ik moet morgen moet ik de hele dag leren en de rest van de week ook t/m donderdag! Maar dan kun je nog ff oefenen anders is het niet tof voor mij!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
morge middag nadat ik van mijn kater af ben die ik vanavond ga oplopen
Hmm, ik was hem van plan te halen, maar nu begin ik weer te twijfelen. Dat autorijden ziet er net zo waardeloos uit als bij Bourne, de combat ziet er langzaam en awkward uit, die bloodeffects bij dat pistoolschietenquote:
Bij mij heeft het 1 week geduurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:19 schreef -Dries- het volgende:
Net mijn xbox opgestuurd.. Wanneer zou ik em terug hebben denken jullie?
Geen problemen hier. Runs smooth like a baby's butt!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:57 schreef Frasier het volgende:
Damn, wat is die netcode van Battlefield BC slecht. Het loopt echt totaal niet lekker.
Dudequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Runs smooth like a baby's butt!
OMGquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:48 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij 3 weken+ 1 week bij mn buurman die op vakantie was
Het is van dezelfde studie als Test Drive Unlimited, dus dat autorijden zit wel snor. Maar het is sowiezo maar een klein deel van de game. Voor de rest is het wel meer Silent Hill dan Resident Evil.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
Hmm, ik was hem van plan te halen, maar nu begin ik weer te twijfelen. Dat autorijden ziet er net zo waardeloos uit als bij Bourne, de combat ziet er langzaam en awkward uit, die bloodeffects bij dat pistoolschietenen dat geluidje als je met die honkbalknuppel slaat
![]()
Die items die je kan combineren is dan wel weer tof.
Mjah, der moet gewoon een demo van dit spel komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is van dezelfde studie als Test Drive Unlimited, dus dat autorijden zit wel snor. Maar het is sowiezo maar een klein deel van de game. Voor de rest is het wel meer Silent Hill dan Resident Evil.
TDU was vetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mjah, der moet gewoon een demo van dit spel komen.
Wel mooi dat ze met Alone in the Dark klaar zijn, dan kunnen ze zich nu volop richten op TDU 2
Hoe veel chapters zijn er trouwens?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ninja Gaiden 2 uitgespeeld met veel moeite.
In elk geval 8 of meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe veel chapters zijn er trouwens?
Vanmiddag ontvangen, morgen maar eens checken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Maarre over dat grauwe level shit van je, dat valt echt super mee hoor.
Prachtige levels
? ,... dat is toch NG1?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die dansende beren inderdaad,...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probeer het nu maar gewoon. Het gaat om het vooruit helpen van je samenleving. Die blije graphics zijn gewoon de voorstelling van je legers en steden. Gameplay gaat diep.
Oh ok,... ja ik kan er niet over oordelen. Net de 1up video-review gezien,.... en de tekst-review gelezen. Ben er wel over uit nu dat ik NG2 niet ga halenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja.
Ik had graag locaties gezien van dit niveau.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thanks,... hoeveel uur was je bezig om NG2 uit te spelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
Cho, camera is net zo als in deel 1, als je daar continue op de rechtertrigger drukte om je camera te centreren is die net zo als in deel 2, nooit last van gehad.
Framerate dropt idd op sommige plekken, maar het heeft me nooit gestoort ( behalve op 1 plek in chapter 10 waar er zo ongeveer 40 ninja's op je afrennenmax payne bullet time taferelen krijg je dan
maar maakt niet uit gewoon ultimate technique erop en hupsakee
).
Levels zijn geweldig, en de actie is helemaal van topniveau. Denk dat als je NG1 helemaal super vondt dat je NG2 zeker ook super zal vinden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ok,... ja ik kan er niet over oordelen. Net de 1up video-review gezien,.... en de tekst-review gelezen. Ben er wel over uit nu dat ik NG2 niet ga halen
Wat is die Test of Valor eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:19 schreef MMaRsu het volgende:
Denk een uurtje of 16 ofzo? Total playtime ligt echter rond de 25 uur, omdat de save de playtime niet meetelt dat je niet hebt opgeslagen ( wanneer je doodgaat bv ).
Moet wel zeggen dat ik hem bijna nonstop heb gespeeld. Maar ben nu met m'n 2e playthrough bezig, was de tests of valor vergeten de eerste keer. Speel op dezelfde moeilijkheidsgraad, andere outfit en dezelfde wapens die je aan het eind van de game hebt. Dan is het pas echt makkelijk ( speel op warrior trouwens )
Deel je mening blind!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn indrukken van NG2 na het spelen van de demo.
Eerst de positieve zaken dan maar. De graphics zijn hetzelfde als Black, maar op zich geeft dat niet aangezien het er allemaal wel mooi scherp uitziet. Setting en verhaal zal ik het maar niet over hebben. Gaat echt weer nergens over. Maar ik zag de levels altijd al als niet meer dan een uitgebreide achtergrond voor het vechten. Het vechten is overigens wel geweldig. Absoluut geen button mashing. En dat ontleden gevolgd door een finishing move (Y) is echt geweldig leuk om te doen! Na een gevecht lijkt zo’n level wel een slachthuis. Ik heb ook het idee dat de vijanden over meer moves beschikken. En er is er altijd wel eentje die door je block gaat. Kortom: het vechten is nog uitdagender geworden.
Alleen wat het spel voor mij absoluut verpest is de camera. Die is naar mijn gevoel nog slechter dan in 2005. En waarom? We hebben intussen God of War mogen ervaren en gezien hoe het ook kan. Daarnaast staat de camera mijn inziens veels te dicht op de hoofdpersoon (dichter dan bij NG1?), waardoor je te weinig van de vijanden ziet om je heen, RT helpt hierdoor ook geen ruk omdat je dan alleen maar de rug van Ryu ziet. Tenslotte kan de camera de actie niet bijhouden. Vaak zit ik blind combo's uit te voeren terwijl ik naar een balkonrailing zit te kijken. Nadeel is dat je hierdoor ook de vijanden niet ziet die beenloos naar je kruipen met een granaat tussen de tanden. En vijanden doden die je van een afstand beschieten is helemaal niet te doen.
Nee, ze hadden gewoon de camera van God of War moeten afkijken. Ninja Gaiden is eigenlijk een vechtspel als DOAX. En daarbij moet je gewoon vaste cameraperspectieven hebben om een goed overzicht te tonen. Third persoon werkt niet.
Een dikke FAIL van Tecmo en Itagaki. Ik haal hem dus niet.
[ afbeelding ]
Zou 'm toch bij blahdvd bestellen. Daar kost ie 1,50 minder en die gaan dan weer op aan verzendkosten en dan wordt ie aangetekend verstuurd met TNT post i.t.t. gare selektvracht van Play. Dan is ie er binnen 4 werkdagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Play heeft Civ Revolution voor 13-6 staan.
Mooie prijs ook.
http://www.play.com
Yep, Play.com duurt soms wel drie weken. Blahdvd gaat doorgaans sneller inderdaad. Extra tip: bij Blahdvd kan je wel in Ponden betalen, als je dat doet scheelt het weer een paar euro (¤39 in plaats van ¤42).quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:07 schreef Boef het volgende:
[..]
Zou 'm toch bij blahdvd bestellen. Daar kost ie 1,50 minder en die gaan dan weer op aan verzendkosten en dan wordt ie aangetekend verstuurd met TNT post i.t.t. gare selektvracht van Play. Dan is ie er binnen 4 werkdagen.
Maar als je zoveel spellen zoals jou koopt dan heb je toch zoveel backlog dat je ze niet per sé op de releasedatum hoeft te hebben?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:17 schreef Wessiej het volgende:
Bestel hem wel gewoon in Nederland, 50,- en dan heb ik hem dinsdag binnen
Als ik een spel koop wel op de releasedag svpquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar als je zoveel spellen zoals jou koopt dan heb je toch zoveel backlog dat je ze niet per sé op de releasedatum hoeft te hebben?![]()
Ik snap niet waarom je dan nog overal de volle mep voor betaald.
Da's inderdaad een goeie tip! Ik vond het destijds echt jammer toen Play ophield dat toe te staan...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep, Play.com duurt soms wel drie weken. Blahdvd gaat doorgaans sneller inderdaad. Extra tip: bij Blahdvd kan je wel in Ponden betalen, als je dat doet scheelt het weer een paar euro (¤39 in plaats van ¤42).
Mwah, als ik de keuze heb tussen de volle mep betalen maar hem op de releasedag hebben en 20 euro besparen maar het spel een week later binnenkrijgen is voor mij de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik een spel koop wel op de releasedag svp [ afbeelding ]
Combat ziet er eerlijk gezegd niet veel belovend uit!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Nu hopen dat Alone in the Dark de verwachtingen waarmaakt. Want dan zou ik twee games gaan spelen waar ik tot een maand geleden absoluut geen verwachtingen bij had. Het is jammer dat NG2 tegenvalt, maar het is ook wel eens leuk om verrast te worden.
Oh ja, helemaal niet aangedacht. Even www.blahdvd.com checken. Beetje betrouwbaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:07 schreef Boef het volgende:
Zou 'm toch bij blahdvd bestellen. Daar kost ie 1,50 minder en die gaan dan weer op aan verzendkosten en dan wordt ie aangetekend verstuurd met TNT post i.t.t. gare selektvracht van Play. Dan is ie er binnen 4 werkdagen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal niet aangedacht. Even www.blahdvd.com checken. Beetje betrouwbaar?
nog steeds school ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet morgen moet ik de hele dag leren en de rest van de week ook t/m donderdag! Maar dan kun je nog ff oefenen anders is het niet tof voor mij!
Om: Fok! Wormskampioen '07 en '08
Test of valor zijn van die stenen patronen op de vloer, je moet daarvoor de golden rod hebben die je op lvl 2 kunt krijgen. Je wordt getransporteerd naar een andere dimensie en moet daar een HOOP enemy's killen zodat je rewards krijgt ( en achievements! )quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is die Test of Valor eigenlijk?
Ugh vaste camera perspectieven..rot opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn indrukken van NG2 na het spelen van de demo.
Alleen wat het spel voor mij absoluut verpest is de camera. Die is naar mijn gevoel nog slechter dan in 2005. En waarom? We hebben intussen God of War mogen ervaren en gezien hoe het ook kan. Daarnaast staat de camera mijn inziens veels te dicht op de hoofdpersoon (dichter dan bij NG1?), waardoor je te weinig van de vijanden ziet om je heen, RT helpt hierdoor ook geen ruk omdat je dan alleen maar de rug van Ryu ziet. Tenslotte kan de camera de actie niet bijhouden. Vaak zit ik blind combo's uit te voeren terwijl ik naar een balkonrailing zit te kijken. Nadeel is dat je hierdoor ook de vijanden niet ziet die beenloos naar je kruipen met een granaat tussen de tanden. En vijanden doden die je van een afstand beschieten is helemaal niet te doen.
Nee, ze hadden gewoon de camera van God of War moeten afkijken. Ninja Gaiden is eigenlijk een vechtspel als DOAX. En daarbij moet je gewoon vaste cameraperspectieven hebben om een goed overzicht te tonen. Third persoon werkt niet.
Het spel heeft wel een vast camera perspectief.quote:
Heb de demo van DMC4 ook gespeeld, maar dat ging het helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef MMaRsu het volgende:.
Het is geen actiegame. Ik haat vaste camera perspectieven in actiegames, vind het nergens op slaan
. In DMC4 vond ik het ook retarded..
Ketterquote:
Ah die portal heb ik wel gezien, maar kon er niks mee!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Test of valor zijn van die stenen patronen op de vloer, je moet daarvoor de golden rod hebben die je op lvl 2 kunt krijgen. Je wordt getransporteerd naar een andere dimensie en moet daar een HOOP enemy's killen zodat je rewards krijgt ( en achievements! ).
Ik was het vergeten op m'n eerste playthrough maar speel nu voor de 2e x op warrior om die tests te doen maar heb alle wapens en items volledig vol + 100.000 essence over dusss....
Denk dat Resident Evil 5 pas in 2009 komt .quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef Retarded het volgende:
wordt een leuk en duur najaar ... de enige waar ik nog over twijfel is Mortal Kombat.. de rest is must-have!
Soul Calibur, Street Fighter, Mortal Kombat vs DC, Gears of War 2, Resident Evil 5, Tomb Raider, The Force Unleashed... damn
Star Wars Force Unleashed ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Denk dat Resident Evil 5 pas in 2009 komt .
Mijn 100% musthaves voor dit najaar zijn Brothers in Arms, Saints Row 2 en Far Cry 2
Helemaal niks voor mij. Nog nooit 1 seconde naar Star Wars gekeken, en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nogal anti science-fictionquote:
Dat kan!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helemaal niks voor mij. Nog nooit 1 seconde naar Star Wars gekeken, en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nogal anti science-fiction![]()
Tuurlijk wat andersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog steeds school ?![]()
zit toch vast bij challenge 12 , wat zijn die kut wormen nog steeds zo accuraat met die bazooka's dat is echt niet normaal het lijkt worms1 op de psx wel
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helemaal niks voor mij. Nog nooit 1 seconde naar Star Wars gekeken, en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nogal anti science-fiction![]()
je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuurlijk wat anders![]()
Ja klopt de challenge's zijn soms vrij oneerlijk omdat ze soms echt precies iets van de ene naar de andere kant van de map goed schieten.
Je moet echt kijken welk team het best is en welk slechter en die eerst aanvallen dan wordt het vrij makkelijk
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar het beste team aanvallen want het slechtste team schiet vaak 9 van de 10 keer zowiezo mis!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja 12 heb ik nu gehaald , ik was een tunnel aan het graven om naar de andere kant te komen zonder beschoten te worden , en de comp vond dat blijkbaar saai ofzo en hij ging zelfmoord plegen![]()
( laatste 2 wormen op het veld trouwens )
zit nu wel bij 13 weer vast maar die 2 teams schieten echt nooit op elkaar das best kut
jup was ik ook mee bezig maar de beste wormen willen niet echt dood gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen maar het beste team aanvallen want het slechtste team schiet vaak 9 van de 10 keer zowiezo mis!
Ik gebruik de bazooka nooit maar online moet je ook zo proberen te spelen bijvoorbeeld zon worms opblazen en op een mijn terecht laten komen voor extra damagequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jup was ik ook mee bezig maar de beste wormen willen niet echt dood gaan![]()
trouwens wat ik helemaal niet snap is dat ze gewoon met een bazooka gericht op een mijn kunnen schieten
zodat die vervolgens op je worm beland omdat de bazooka er niet bij kan komen
zooooo... je begon goed met je verhaal, Star Wars goed ... Star Trek slecht ... maar Episode 3 was een wanproduct, net als deel 1 en 2. Als je die 3 films pakt, dan is idd Episode 3 de beste. Maar nergens halen ze het niveau van de originele trilogie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist. al heeft starwars wel een reputatie als geek/nerd films
kijk als je zegt ik vind star trek niks aan geef ik je groot gelijk dat is ook bager.
maar de starwars films zijn echt goed . voral episode 3
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef Retarded het volgende:
Ben ik trouwens de enige die doodziek wordt van die breezer-plaatjes met die kutteksten erin??
Ik denk het niet maar ik vind ze geweldig en ik heb er net +/- 200 van een finse site gepluktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef Retarded het volgende:
Ben ik trouwens de enige die doodziek wordt van die breezer-plaatjes met die kutteksten erin??
fijn voor je ... maar moet je ons daar nou de hele tijd mee lastig vallen?? Tis sowieso al meer een slowchat geworden hier sinds de komst van een aantal users (zal geen namen noemenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik vind ze geweldig en ik heb er net +/- 200 van een finse site geplukt![]()
Als je wel namen noemt hou ik op met die gifjes en plaatjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:29 schreef Retarded het volgende:
[..]
fijn voor je ... maar moet je ons daar nou de hele tijd mee lastig vallen?? Tis sowieso al meer een slowchat geworden hier sinds de komst van een aantal users (zal geen namen noemen) die plaatsjes erbij maakt het alleen maar erger
hoe kerel ninja gaiden uitspreektquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
Geniaal Gamekings filmpje na aanleiding van Ninja Gaiden 2![]()
okquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je wel namen noemt hou ik op met die gifjes en plaatjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ze zijn soms wel tof, maar ze moeten met mate gebruikt worden. De laatste tijd worden ze al gepost als diegene hem gewoon net gevonden heeft op internet en hem tof vind. Dan wordt het een beetje irritant en offtopic. Als ze op een goede manier (dus als treffend plaatje bij een treffende reactie) gebruikt worden is het leuk, nu is het een overload.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef Retarded het volgende:
Tijd voor wist u datjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze zijn soms wel tof, maar ze moeten met mate gebruikt worden. De laatste tijd worden ze al gepost als diegene hem gewoon net gevonden heeft op internet en hem tof vind. Dan wordt het een beetje irritant en offtopic. Als ze op een goede manier (dus als treffend plaatje bij een treffende reactie) gebruikt worden is het leuk, nu is het een overload.
Ik hoorde dat ie ook bij de Hitlerjugend zat vroeger.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Tijd voor wist u datjes!
Wist u dat Aquila360 voor DUITSLAND is op het EK?
Proestquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
Geniaal Gamekings filmpje na aanleiding van Ninja Gaiden 2![]()
Je bent er een uurtje of 10 zoet mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:04 schreef DJ_ het volgende:
is condemned 2 een kort spel ofniet ? , heb net de review gekeken en het leek me wel wat
beetje bioshock / alone in de dark surival fest enzo
maar als de game maar 5 uurtjes duurt dan heb ik er vrij weinig aan en koop ik hem wel een keer
voor een 10tje ofzo
Ik vind Live een beetje tegenvallen de laatste tijd eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Die Penny Arcade RPG is wel erg cool. Wel mis ik het tempo een beetje en trek ik de setting helaas niet. Toch erg knap om zoiets te maken wat nog geen 170 MB is. Met dit soort games mag Live zich wel uitbreiden!
Tijd geleden ook dat ik een XBLA game gekocht heb.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind Live een beetje tegenvallen de laatste tijd eigenlijk
Ik merk wel dat MS dit ook vindt, want ze zijn er wel mee bezig. De vraag is of het 'verwijderen' van slechte games een goede optie is, maar het zorgt er wel voor dat ontwikkelaars misschien iets beter hun best gaan doen. Ook de limiet van 350 MB vind ik prima, zorgt ook voor een beetje creativiteit bij de ontwikkelaars
Laatst ook iets gelezen over dat de hele marketplace omgegooid gaat worden omdat het totaal onoverzichtelijk is gewordenZal wel tijd worden ook, want XBLA is pas te vinden in 3 stappen
En dan heb je ook nog eens dat XNA aan het einde van het jaar, daar verwacht ik echt een flink aantal toffe games te zienHeb toen met de GDC? een paar van die XNA-games gespeeld en een aantal waren echt leuk om te spelen
Eens, de game viel mij ook enorm mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:15 schreef Sackboy het volgende:
Bad Company is trouwens echt een wereldgame! De sfeer die ze neerzetten is zo goed, je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit! Heb al flink wat uur in de MP van de demo zitten. Paar briljante dingen:
Daar zijn trial-games voor, gewoon even gratis zelf proberen.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef DJ_ het volgende:
jezus , waarom is penny arcade zo duur ? , heeft iemand hier deze game toevallig gekocht en zoja is het wat ?
Ik heb maar twee Arcade games,.... Castlevania en Bejeweled, maar ja,... navigatie is inderdaad een probleem. Of je nu gebruikt maakt van het PSN of Xbox Live.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik merk wel dat MS dit ook vindt, want ze zijn er wel mee bezig. De vraag is of het 'verwijderen' van slechte games een goede optie is, maar het zorgt er wel voor dat ontwikkelaars misschien iets beter hun best gaan doen. Ook de limiet van 350 MB vind ik prima, zorgt ook voor een beetje creativiteit bij de ontwikkelaars
Laatst ook iets gelezen over dat de hele marketplace omgegooid gaat worden omdat het totaal onoverzichtelijk is gewordenZal wel tijd worden ook, want XBLA is pas te vinden in 3 stappen
En dan heb je ook nog eens dat XNA aan het einde van het jaar, daar verwacht ik echt een flink aantal toffe games te zienHeb toen met de GDC? een paar van die XNA-games gespeeld en een aantal waren echt leuk om te spelen
daarom denk/hoop ik dat XNA een hoop nieuwe en originele titels zal opleverenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tijd geleden ook dat ik een XBLA game gekocht heb.
Het zijn zowat allemaal Classics, ports of andere bestaande games in een ander jasje.
Ik zit te wachten op een afprijzing van Prince of Persia, of nieuwe games zoals Outpost Kaloki X, Cloning Clyde of een nieuwe Geometry wars.
Dat zijn tenminste nieuwe originele titels.
dat is zeker waar, maar XBLA staat nu drie klikken ver weg. Het lijkt me het handigste als die een eigen tabblad krijgt. Daarnaast hoop ik dat ze gebruik zullen maken van user-ratings, beetje net als you-tube. Dat je de top tien kan zien van bv best-rated games, meest gedownloade, meest gespeelde, etc. Dat zou de navigatie al een stuk makkelijker maken, en ook kan je dan beter de beste games vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb maar twee Arcade games,.... Castlevania en Bejeweled, maar ja,... navigatie is inderdaad een probleem. Of je nu gebruikt maakt van het PSN of Xbox Live.
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=8762178&publicUserId=4549175quote:Well, the only thing I can disclose right now is that Microsoft is having a press conference in Shibuya next Tuesday, to show off its line-up of role-playing games. Yeah, on Xbox 360. Go figure. At least two of those will be Last Remnant and Infinite Undiscovery, but they apparently have some surprises up their sleeve.
Na 1 dag en 3 levels verder wil ik hem uiteraard ruilenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:39 schreef Retarded het volgende:
Ik wil Indy ookgeen geld... ruilen voor Orange Box + Stranglehold??
sweet ik kan niet wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:19 schreef kepler het volgende:
voor de RPG fans:
[..]
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=8762178&publicUserId=4549175
gedaan , maar voordat je echt wat kan doen is die al weer voorbijquote:Op zondag 8 juni 2008 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar zijn trial-games voor, gewoon even gratis zelf proberen.
als je ziet dat orcarina of time nog geen eens 32 mb is , ik wil best 1000 punten aan zo'n game uitgevenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:The Chronicles of Riddick leeft nog
Na een succesvolle release op de Xbox krijgt The Chronicles of Riddick een remake op de PlayStation 3 en de Xbox 360.
Het spel werd ongeveer een jaar geleden aangekondigd. De weken na de release werd veel informatie over de titel vrijgegeven, maar daarna werd het stil. Amper twee berichten volgden, een paar screenshots in juli en een uitstel in augustus. Sindsdien is de mediastilte compleet. Starbreeze CEO Johan Kristiansson bevestigt vandaag echter dat de titel nog leeft. Hij is zelfs bijna afgewerkt. Het is gewoon wachten op de marketingmachine om terug in de aandacht te komen.
quote:Deze game is gebaseerd op de gelijknamige serie op Discovery Channel. De serie toont de dagelijkse gevaren die de vissers op de Beringzee moeten trotseren in de achtervolging strijd op de koningskrab en de opiliokrab. In Deadliest Catch Alaskan Storm moeten spelers hun eigen boot regelen en de verste afstand bereiken. De game bevat vijf boten, die bekend zijn van de serie, zoals de Northwestern, Cornelia Marie en Sea Star. Ook bevat de game 20 crewleden uit de serie.
De demo ga ik zeker proberen. Serie is erg tof! Northwesternquote:Op zondag 8 juni 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
Gaat iemand deze topper nog halen?![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moet je volgens mij niet spelen als je snel zeeziek wordt![]()
Wat voor jou misschien, Aquila?
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
omg wie verzint zoiets zegquote:Op zondag 8 juni 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De serie is echt geweldig, heb de DVD van het eerste seizoen hier liggen en de andere afleveringen gedownload, blijft mooi! Vind het spel er alleen niet super uit zien, misschien als het voor 10 euro in de budgetbakken ligt. Even kijken of de achievements al bekend zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef ach het volgende:
Bad Company is echt strontEngine uit het jaar 0 ofzo? Online kan wel leuk zijn maar de lag maakt het onspeelbaar
quote:
wahaha wat heeft die een vaste mening zegquote:
Riddick was gaaf Cybquote:
Ja zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
jij koopt echt elk xbox spel ofniet ?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Ik ga hem zeker een keer halen maar dan moet die wel eerst een heel stuk goedkoper zijn
Neenquote:
Maar de engine is inmiddels van het jaar 1?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef ach het volgende:
[..]
Dat ging over de SP noob en nu was er geen lag
Dat laatste is iig wel mogelijk bij civilization op de PC, krijg je van die leuke dingen dat tientallen mannetjes met hun zwaarden op je tank slaan en dat deze uiteindelijk nog het gevecht verliest ook!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Wat kun je in Civ: Revolution eigenlijk met die space stations enz? En kan je ook bijvoorbeeld een stuk verder ontwikkeld zijn dan je tegenstanders en dat jij al tanks hebt en hun nog maar ridders o.i.d?
Nobody?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:16 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag de Village Idiot Theme van Family Guy, maar die is alleen beschikbaar in America. Is er een manier om die toch te kunnen downloaden, het was toch mogelijk je Xbox op Amerika te zetten ofzo er daarna weer terug? En blijft de theme dan en mag het wel? Help...
Ik heb een silver US account dacht ik. Gebruik hem alleen nooit. 90201 gebruiken. Postcode van Beverly Hills.quote:
90210quote:Op zondag 8 juni 2008 23:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een silver US account dacht ik. Gebruik hem alleen nooit. 90201 gebruiken. Postcode van Beverly Hills.
quote:Volgens een bron bij Crunchgear zal Microsoft vandaag gaan aankondigen dat de Xbox 360 Blu-ray ondersteuning krijgt. Dit gaat ongeveer een uur voor de WWDC (World Wide Developers Conference) van Apple gebeuren.
Crunchgear had erover te zeggen:
“We‘ve got a close friend who works at Microsoft, previously with the HD-DVD division and now in the E&D division (Xbox, zune).
I’m told MS will upstage Apple with a Monday 9am PDT announcement (1 hour before WWDC) via press release that the Xbox 360 will get Blu-Ray before Christmas. Price was “under the current Elite”, but i could get any more details.”
Het is laat en de serie heeft een baard!quote:
kan gewoon , zoek een adress op van een new york pizza , mc donalds , pizza hut ect ect en gebruik dat als adress voor je hotmail account ( tip maak een nieuwe en ook een nieuw xbox profiel )quote:
Dat is omdat het in de woestijn is durrrrquote:Op maandag 9 juni 2008 08:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Battlefield Bad company is cool, jammer alleen van die oude engine, er lijkt een soort van zand over je beeldscherm heen te liggen.
Oude engine? Het spel loopt op de Frostbite engine, die is speciaal voor BF: Bad Company ontwikkeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Battlefield Bad company is cool, jammer alleen van die oude engine, er lijkt een soort van zand over je beeldscherm heen te liggen.
De eerste screens kunnen we binnen enkele dagen verwachten.quote:“Right, apparently it’s going to be grittier, as gritty as ANY game out there to quote. The enemy will be scarier and use new tactics.
“There will be co-op for the first time in a Call of Duty. Also there will be vehicles and squad-based elements to the multiplayer. Formats: PC, PS3, 360 and Wii.
“Also, this is how gritty it is: ‘The opening scene of the first level we are shown is a Japanese commander stubbing a cigarette out in the eye of a prisoner before slitting his throat - the blood splatters and dribbles down the side of the tent you are being held in. He turns towards you to deal out the same treatment but help arrives just in time. Cue a daring level-long escape.’”
It all takes place in the Pacific theatre (and partially in Russia's advance into Berlin) says OXM, which all in all was a much grittier and darker conflict than the one in muddy Belgium fields.
Treyarch has had a full extra year over CoD3's development to make World at War - and it's using the excellent CoD4 engine, which is plenty of reason to be excited..
To help simulate the Japanese's different style of warfare, Treyarch has completely re-tinkered the enemy AI in World at War. Instead of taking cover and flanking in traditional European battle strategies, the Japanese hide in trees, sneak through the overgrowth and scrabble, katana in hand in violent suicide attacks.
Excitingly, for the first time in Call of Duty's campaign 4-player co-op is supported over Xbox Live - and it supports meta game perks as in CoD4's excellent online mode.
Kijk, dan valt de waardeloze AI tenminste niet op.quote:katana in hand in violent suicide attacks.
M1 Garandquote:
quote:Crysis Warhead laatste PC exclusive Crytek
Crytek meldde enkele maanden geleden dat het bedrijf geen exclusieve titels meer zou ontwikkelen voor de PC. Onlangs kondigde men Crysis Warhead echter wel exclusief voor de PC aan.
Manager Harald Seeley meldt vandaag dat alle toekomstige titels van Crytek op meerdere platforms verschijnen. Crysis Warhead was simpelweg reeds in ontwikkeling bij het nemen van deze beslissing, hierdoor heeft men besloten zich bij die titel gewoon te blijven concentreren op de PC. Elk van hun nieuwe titels zal rekening houden met de specifieke krachten van de verschillende platforms.
Zonder enige beelden te hebben gezien zet ik Call of Duty: WaW alvast op m'n verlanglijstjequote:It looks great in motion. It's using "2nd-gen" COD4 engine.
Multiplayer is the same engine, together with Perks (optimised for WW2 setting), Xp points and everything else.
There are FLAMETHROWERS, and they look bloody fantastic in motion. Graphic-whores will be amased when they see that fire is actually spreading from trees to grass (or vice versa) depending of the wind.
Graphics are COD4 on amphetamine - lightning is God-damn fantastic.
Sound is awsome.
Co-op online will be amazing ans it looks great in motion too.
Game is shipping this fall, comfirmed - they've already have the date but they still can't communicate it. From what I've seen, single player looks pretty-much finished.
You'll love film-sequnces between chapters - they're done in "Kingdom" movie way, everybody who remember opening sequence from the movie will have the idea.
Besides Pacific, game has another setting, just like COD4 has 2 settings - 2nd is Mother Russia, with story around Russain solider(s) in their way from Stalingrad to Berlin.
In total - Treyarch guys did an amazing job, and they can surely hope that Call of Duty: World of War will be a great beggining of the new franchise.
Release?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Eerste beelden (scans):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Game is shipping this fall, comfirmed - they've already have the date but they still can't communicate it. From what I've seen, single player looks pretty-much finished.
amar212.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Zonder naar de laatste reactie te kijken wist ik al wat je ging zeggen
Je bent idd gewoon een puntquote:Op maandag 9 juni 2008 15:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
, dan weet ik zeker dat mensen mij punt kennen hehe
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmm doordat mn router hier er telkens uitknalt heb ik de demo van Quake Wars alleen nog maar erg kort SP kunnen spelen, maar wat me opvalt is dat de field of view echt heel erg vaag is. Lijkt echt alsof je door een fisheye-lens kijkt, alles wat niet recht voor je staat vervormt direct als een malloot... Voor de rest vind ik het best aardig spelen, maar online is de echte proef natuurlijk!
Iemand anders ervaringen?
Ik welquote:Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Spanky je bent een aardig jongen maar niemand hier gaat die demo proberen laat staan het hele spel
Redactie Games was het hé?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Quake Wars
Maar omdat ik de kwaadste niet ben heb je hier een vette review te van het spelquote:Op maandag 9 juni 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Spanky je bent een aardig jongen maar niemand hier gaat die demo proberen laat staan het hele spel
Eindredactiequote:
Kapot-spange review!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar omdat ik de kwaadste niet ben heb je hier een vette review te van het spel
Laatst toch een link waar je voor 36 euro een heel jaar live had?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
2100 Live points voor 22 euro (op eBay), is dat duur of niet?
Kan het goedkoper?
Ik zoek eigenlijk gewoon ergens iets waar je Live Gold voor 3 maanden kan kopen, en 2100 punten (of meer), voor zo min mogelijk centjes
shooters lijken gewoon allemaal teveel op elkaar begrijp dat danquote:
Ziet er goed uit Gijs!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het tof is?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze weer terug gaan naar die oude wapens
2 verschillende bedrijven die om en om de delen maken, en deze die wilt nog steeds naar WO2 terug gaan, deel 6 zal wel weer een ander tijdperk hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze weer terug gaan naar die oude wapens
Right ok.. niet meteen een blinde koper dus. Hoewel ik wel fan ben van WO2 shooters overigsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 verschillende bedrijven die om en om de delen maken, en deze die wilt nog steeds naar WO2 terug gaan, deel 6 zal wel weer een ander tijdperk hebben.
Geometry Wars.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jemig wat staat er een troep op de XBLA marketplace. Ik heb gisteren 10 games gespeeld, en gewoon niet één leuke ertussen.
Wat is de leukste XBLA game voor vijf minutjes?
geen 1, ze verneuken je "played games" lijstquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jemig wat staat er een troep op de XBLA marketplace. Ik heb gisteren 10 games gespeeld, en gewoon niet één leuke ertussen.
Pinballquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
wormsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Sonic natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit wordt geen standaard WO II shooter met Duitsers. Het zal veel meer de Japanse kant van de tweede wereldoorlog gaan benadrukken. Ben ook wel benieuwd hoe dat uitpakt, als ik het me goed herinner zou je ook aan de kant van de Japanners kunnen gaan vechten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Right ok.. niet meteen een blinde koper dus. Hoewel ik wel fan ben van WO2 shooters overigs
Als je een us account hebt kun je voor weinig geld xbox live points en gold accounts halen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
2100 Live points voor 22 euro (op eBay), is dat duur of niet?
Kan het goedkoper?
Ik zoek eigenlijk gewoon ergens iets waar je Live Gold voor 3 maanden kan kopen, en 2100 punten (of meer), voor zo min mogelijk centjes
Een EU account kan je zeker niet omzetten naar US?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je een us account hebt kun je voor weinig geld xbox live points en gold accounts halen.
Je hebt genoeg site's die voor leuke dollar prijzen je de code's sturen, zelf laatst voor 2100 points omgerekend 15 euro betaald! en dan binnne 1 minuut had ik hem in de mail binnen, live kost voor 13 maanden 29 euro!
microsoftpointsxbox.com was het geloof ik.
En ik maar denken dat ik de lul was dat ik een us account had
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
Doom heb ik niet op XBLA hier. Wel gewoon ZDoom. Sonic ook al niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sonic natuurlijk!
Of een potje Doom deathmatch
vond hier al zo'n relaxte sfeer hangen en niemand die elkaar afzeek de laatste tijdquote:
Nope dat kan je niet omzetten, als je een us hotmail account hebt waarmee je je live account maakt heb je meteen een us live account.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een EU account kan je zeker niet omzetten naar US?
Waar kan je dat uberhaupt zien?
quote:Tales of Vesperia in 2009
Tales is een populaire RPG serie in Japan, maar in het Westen scoort de serie amper. Namco Bandai komt daarom met Tales of Vesperia dat zich op de Westerse markt richt. De game verschijnt eerst op de Xbox 360.
Op de Xbox 360 RPG Premiere 2008 kondigde Microsoft een datum voor het spel aan. De game verschijnt op 7 augustus in Japan, diezelfde maand verschijnt het spel in Noord-Amerika. Europa komt iets later aan bod, de titel verschijnt hier in 2009. In Japan verschijnt de game in een bundel met de Xbox 360. In juli krijgt de game een demo.
Trailer:quote:[Upd.] Star Ocean: The Last Hope in 2009
In 1996 debuteerde Tri-Ace met de Super Nintendo titel Star Ocean. Het bedrijf zette zichzelf en de serie direct op de kaart. Tien jaar later is het één van de bekendste RPG series.
Microsoft zal dus zeker tevreden zijn met het feit dat Star Ocean: The Last Hope (Star Ocean IV) in 2009 op de Xbox 360 verschijnt. De titel werd bevestigd op een Japans Xbox 360 event. Het is niet duidelijk of Star Ocean: The Last Hope ook op andere platformen zal verschijnen. Square-Enix meldde voorlopig echter niet dat het een exclusive is.
[Upd.] Square-Enix heeft zonet een persbericht verspreid waarin hun Xbox 360 line-up gedetailleerd wordt. Bij Infinite Undiscovery staat duidelijk vermeld dat het om een exclusive gaat, bij Star Ocean wordt deze informatie niet vermeld. In de toekomst volgt dus hoogstwaarschijnlijk een aankondiging voor een ander platform.
7 augustus 2008 in amerika , en pas 2009 in europaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Trailer:
http://www.gamevideos.com/video/id/19342
Heb je inmiddels al wat geoefend Jorgen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
worms
roze beesten met bazooka's bananen en granaten die elkaar opblazen wat wil je nog meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |