Omdat het tof is?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze weer terug gaan naar die oude wapens
2 verschillende bedrijven die om en om de delen maken, en deze die wilt nog steeds naar WO2 terug gaan, deel 6 zal wel weer een ander tijdperk hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze weer terug gaan naar die oude wapens
Right ok.. niet meteen een blinde koper dus. Hoewel ik wel fan ben van WO2 shooters overigsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
2 verschillende bedrijven die om en om de delen maken, en deze die wilt nog steeds naar WO2 terug gaan, deel 6 zal wel weer een ander tijdperk hebben.
Geometry Wars.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jemig wat staat er een troep op de XBLA marketplace. Ik heb gisteren 10 games gespeeld, en gewoon niet één leuke ertussen.
Wat is de leukste XBLA game voor vijf minutjes?
geen 1, ze verneuken je "played games" lijstquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jemig wat staat er een troep op de XBLA marketplace. Ik heb gisteren 10 games gespeeld, en gewoon niet één leuke ertussen.
Pinballquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
wormsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Sonic natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit wordt geen standaard WO II shooter met Duitsers. Het zal veel meer de Japanse kant van de tweede wereldoorlog gaan benadrukken. Ben ook wel benieuwd hoe dat uitpakt, als ik het me goed herinner zou je ook aan de kant van de Japanners kunnen gaan vechten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Right ok.. niet meteen een blinde koper dus. Hoewel ik wel fan ben van WO2 shooters overigs
Als je een us account hebt kun je voor weinig geld xbox live points en gold accounts halen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
2100 Live points voor 22 euro (op eBay), is dat duur of niet?
Kan het goedkoper?
Ik zoek eigenlijk gewoon ergens iets waar je Live Gold voor 3 maanden kan kopen, en 2100 punten (of meer), voor zo min mogelijk centjes
Een EU account kan je zeker niet omzetten naar US?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je een us account hebt kun je voor weinig geld xbox live points en gold accounts halen.
Je hebt genoeg site's die voor leuke dollar prijzen je de code's sturen, zelf laatst voor 2100 points omgerekend 15 euro betaald! en dan binnne 1 minuut had ik hem in de mail binnen, live kost voor 13 maanden 29 euro!
microsoftpointsxbox.com was het geloof ik.
En ik maar denken dat ik de lul was dat ik een us account had
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
Doom heb ik niet op XBLA hier. Wel gewoon ZDoom. Sonic ook al niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sonic natuurlijk!
Of een potje Doom deathmatch
vond hier al zo'n relaxte sfeer hangen en niemand die elkaar afzeek de laatste tijdquote:
Nope dat kan je niet omzetten, als je een us hotmail account hebt waarmee je je live account maakt heb je meteen een us live account.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een EU account kan je zeker niet omzetten naar US?
Waar kan je dat uberhaupt zien?
quote:Tales of Vesperia in 2009
Tales is een populaire RPG serie in Japan, maar in het Westen scoort de serie amper. Namco Bandai komt daarom met Tales of Vesperia dat zich op de Westerse markt richt. De game verschijnt eerst op de Xbox 360.
Op de Xbox 360 RPG Premiere 2008 kondigde Microsoft een datum voor het spel aan. De game verschijnt op 7 augustus in Japan, diezelfde maand verschijnt het spel in Noord-Amerika. Europa komt iets later aan bod, de titel verschijnt hier in 2009. In Japan verschijnt de game in een bundel met de Xbox 360. In juli krijgt de game een demo.
Trailer:quote:[Upd.] Star Ocean: The Last Hope in 2009
In 1996 debuteerde Tri-Ace met de Super Nintendo titel Star Ocean. Het bedrijf zette zichzelf en de serie direct op de kaart. Tien jaar later is het één van de bekendste RPG series.
Microsoft zal dus zeker tevreden zijn met het feit dat Star Ocean: The Last Hope (Star Ocean IV) in 2009 op de Xbox 360 verschijnt. De titel werd bevestigd op een Japans Xbox 360 event. Het is niet duidelijk of Star Ocean: The Last Hope ook op andere platformen zal verschijnen. Square-Enix meldde voorlopig echter niet dat het een exclusive is.
[Upd.] Square-Enix heeft zonet een persbericht verspreid waarin hun Xbox 360 line-up gedetailleerd wordt. Bij Infinite Undiscovery staat duidelijk vermeld dat het om een exclusive gaat, bij Star Ocean wordt deze informatie niet vermeld. In de toekomst volgt dus hoogstwaarschijnlijk een aankondiging voor een ander platform.
7 augustus 2008 in amerika , en pas 2009 in europaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Trailer:
http://www.gamevideos.com/video/id/19342
Heb je inmiddels al wat geoefend Jorgen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
worms
roze beesten met bazooka's bananen en granaten die elkaar opblazen wat wil je nog meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |