Nog even gespeeld, zátquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten er NoordAfrikaanse minderheden in?
Oh vreemd, volgens Neogaf heet de ontwikkelaar 1C Company. Blijkbaar hebben die het project overgenomen van Akella ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
De ontwikkeling van Captain Blood is al sinds halverwege 2006 bekend
Die ontwikkelaar heet Akella trouwens.
Zou goed kunnen dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh vreemd, volgens Neogaf heet de ontwikkelaar 1C Company. Blijkbaar hebben die het project overgenomen van Akella ofzo
je hebt me overgehaald dit spel te kopenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:26 schreef DJ_ het volgende:
zo aquilla zal ik jouw eens blij maken ?
heb worms gekocht
bahh ik wou mijn team : Multiple Scorgasms
noemen maar dat past niet![]()
dus nu is het : Toxic Sushi
en de wormen heten
1 Expired
2 Since
3 December
4 1975
![]()
morge middag nadat ik van mijn kater af ben die ik vanavond ga oplopenquote:
Ik moet morgen moet ik de hele dag leren en de rest van de week ook t/m donderdag! Maar dan kun je nog ff oefenen anders is het niet tof voor mij!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
morge middag nadat ik van mijn kater af ben die ik vanavond ga oplopen
Hmm, ik was hem van plan te halen, maar nu begin ik weer te twijfelen. Dat autorijden ziet er net zo waardeloos uit als bij Bourne, de combat ziet er langzaam en awkward uit, die bloodeffects bij dat pistoolschietenquote:
Bij mij heeft het 1 week geduurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:19 schreef -Dries- het volgende:
Net mijn xbox opgestuurd.. Wanneer zou ik em terug hebben denken jullie?
Geen problemen hier. Runs smooth like a baby's butt!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:57 schreef Frasier het volgende:
Damn, wat is die netcode van Battlefield BC slecht. Het loopt echt totaal niet lekker.
Dudequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Runs smooth like a baby's butt!
OMGquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:48 schreef kepler het volgende:
[..]
bij mij 3 weken+ 1 week bij mn buurman die op vakantie was
Het is van dezelfde studie als Test Drive Unlimited, dus dat autorijden zit wel snor. Maar het is sowiezo maar een klein deel van de game. Voor de rest is het wel meer Silent Hill dan Resident Evil.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
Hmm, ik was hem van plan te halen, maar nu begin ik weer te twijfelen. Dat autorijden ziet er net zo waardeloos uit als bij Bourne, de combat ziet er langzaam en awkward uit, die bloodeffects bij dat pistoolschietenen dat geluidje als je met die honkbalknuppel slaat
![]()
Die items die je kan combineren is dan wel weer tof.
Mjah, der moet gewoon een demo van dit spel komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is van dezelfde studie als Test Drive Unlimited, dus dat autorijden zit wel snor. Maar het is sowiezo maar een klein deel van de game. Voor de rest is het wel meer Silent Hill dan Resident Evil.
TDU was vetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mjah, der moet gewoon een demo van dit spel komen.
Wel mooi dat ze met Alone in the Dark klaar zijn, dan kunnen ze zich nu volop richten op TDU 2
Hoe veel chapters zijn er trouwens?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ninja Gaiden 2 uitgespeeld met veel moeite.
In elk geval 8 of meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe veel chapters zijn er trouwens?
Vanmiddag ontvangen, morgen maar eens checken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Maarre over dat grauwe level shit van je, dat valt echt super mee hoor.
Prachtige levels
? ,... dat is toch NG1?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die dansende beren inderdaad,...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probeer het nu maar gewoon. Het gaat om het vooruit helpen van je samenleving. Die blije graphics zijn gewoon de voorstelling van je legers en steden. Gameplay gaat diep.
Oh ok,... ja ik kan er niet over oordelen. Net de 1up video-review gezien,.... en de tekst-review gelezen. Ben er wel over uit nu dat ik NG2 niet ga halenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja.
Ik had graag locaties gezien van dit niveau.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thanks,... hoeveel uur was je bezig om NG2 uit te spelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
Cho, camera is net zo als in deel 1, als je daar continue op de rechtertrigger drukte om je camera te centreren is die net zo als in deel 2, nooit last van gehad.
Framerate dropt idd op sommige plekken, maar het heeft me nooit gestoort ( behalve op 1 plek in chapter 10 waar er zo ongeveer 40 ninja's op je afrennenmax payne bullet time taferelen krijg je dan
maar maakt niet uit gewoon ultimate technique erop en hupsakee
).
Levels zijn geweldig, en de actie is helemaal van topniveau. Denk dat als je NG1 helemaal super vondt dat je NG2 zeker ook super zal vinden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ok,... ja ik kan er niet over oordelen. Net de 1up video-review gezien,.... en de tekst-review gelezen. Ben er wel over uit nu dat ik NG2 niet ga halen
Wat is die Test of Valor eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:19 schreef MMaRsu het volgende:
Denk een uurtje of 16 ofzo? Total playtime ligt echter rond de 25 uur, omdat de save de playtime niet meetelt dat je niet hebt opgeslagen ( wanneer je doodgaat bv ).
Moet wel zeggen dat ik hem bijna nonstop heb gespeeld. Maar ben nu met m'n 2e playthrough bezig, was de tests of valor vergeten de eerste keer. Speel op dezelfde moeilijkheidsgraad, andere outfit en dezelfde wapens die je aan het eind van de game hebt. Dan is het pas echt makkelijk ( speel op warrior trouwens )
Deel je mening blind!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn indrukken van NG2 na het spelen van de demo.
Eerst de positieve zaken dan maar. De graphics zijn hetzelfde als Black, maar op zich geeft dat niet aangezien het er allemaal wel mooi scherp uitziet. Setting en verhaal zal ik het maar niet over hebben. Gaat echt weer nergens over. Maar ik zag de levels altijd al als niet meer dan een uitgebreide achtergrond voor het vechten. Het vechten is overigens wel geweldig. Absoluut geen button mashing. En dat ontleden gevolgd door een finishing move (Y) is echt geweldig leuk om te doen! Na een gevecht lijkt zo’n level wel een slachthuis. Ik heb ook het idee dat de vijanden over meer moves beschikken. En er is er altijd wel eentje die door je block gaat. Kortom: het vechten is nog uitdagender geworden.
Alleen wat het spel voor mij absoluut verpest is de camera. Die is naar mijn gevoel nog slechter dan in 2005. En waarom? We hebben intussen God of War mogen ervaren en gezien hoe het ook kan. Daarnaast staat de camera mijn inziens veels te dicht op de hoofdpersoon (dichter dan bij NG1?), waardoor je te weinig van de vijanden ziet om je heen, RT helpt hierdoor ook geen ruk omdat je dan alleen maar de rug van Ryu ziet. Tenslotte kan de camera de actie niet bijhouden. Vaak zit ik blind combo's uit te voeren terwijl ik naar een balkonrailing zit te kijken. Nadeel is dat je hierdoor ook de vijanden niet ziet die beenloos naar je kruipen met een granaat tussen de tanden. En vijanden doden die je van een afstand beschieten is helemaal niet te doen.
Nee, ze hadden gewoon de camera van God of War moeten afkijken. Ninja Gaiden is eigenlijk een vechtspel als DOAX. En daarbij moet je gewoon vaste cameraperspectieven hebben om een goed overzicht te tonen. Third persoon werkt niet.
Een dikke FAIL van Tecmo en Itagaki. Ik haal hem dus niet.
[ afbeelding ]
Zou 'm toch bij blahdvd bestellen. Daar kost ie 1,50 minder en die gaan dan weer op aan verzendkosten en dan wordt ie aangetekend verstuurd met TNT post i.t.t. gare selektvracht van Play. Dan is ie er binnen 4 werkdagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Play heeft Civ Revolution voor 13-6 staan.
Mooie prijs ook.
http://www.play.com
Yep, Play.com duurt soms wel drie weken. Blahdvd gaat doorgaans sneller inderdaad. Extra tip: bij Blahdvd kan je wel in Ponden betalen, als je dat doet scheelt het weer een paar euro (¤39 in plaats van ¤42).quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:07 schreef Boef het volgende:
[..]
Zou 'm toch bij blahdvd bestellen. Daar kost ie 1,50 minder en die gaan dan weer op aan verzendkosten en dan wordt ie aangetekend verstuurd met TNT post i.t.t. gare selektvracht van Play. Dan is ie er binnen 4 werkdagen.
Maar als je zoveel spellen zoals jou koopt dan heb je toch zoveel backlog dat je ze niet per sé op de releasedatum hoeft te hebben?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:17 schreef Wessiej het volgende:
Bestel hem wel gewoon in Nederland, 50,- en dan heb ik hem dinsdag binnen
Als ik een spel koop wel op de releasedag svpquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar als je zoveel spellen zoals jou koopt dan heb je toch zoveel backlog dat je ze niet per sé op de releasedatum hoeft te hebben?![]()
Ik snap niet waarom je dan nog overal de volle mep voor betaald.
Da's inderdaad een goeie tip! Ik vond het destijds echt jammer toen Play ophield dat toe te staan...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep, Play.com duurt soms wel drie weken. Blahdvd gaat doorgaans sneller inderdaad. Extra tip: bij Blahdvd kan je wel in Ponden betalen, als je dat doet scheelt het weer een paar euro (¤39 in plaats van ¤42).
Mwah, als ik de keuze heb tussen de volle mep betalen maar hem op de releasedag hebben en 20 euro besparen maar het spel een week later binnenkrijgen is voor mij de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik een spel koop wel op de releasedag svp [ afbeelding ]
Combat ziet er eerlijk gezegd niet veel belovend uit!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Nu hopen dat Alone in the Dark de verwachtingen waarmaakt. Want dan zou ik twee games gaan spelen waar ik tot een maand geleden absoluut geen verwachtingen bij had. Het is jammer dat NG2 tegenvalt, maar het is ook wel eens leuk om verrast te worden.
Oh ja, helemaal niet aangedacht. Even www.blahdvd.com checken. Beetje betrouwbaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:07 schreef Boef het volgende:
Zou 'm toch bij blahdvd bestellen. Daar kost ie 1,50 minder en die gaan dan weer op aan verzendkosten en dan wordt ie aangetekend verstuurd met TNT post i.t.t. gare selektvracht van Play. Dan is ie er binnen 4 werkdagen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal niet aangedacht. Even www.blahdvd.com checken. Beetje betrouwbaar?
nog steeds school ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet morgen moet ik de hele dag leren en de rest van de week ook t/m donderdag! Maar dan kun je nog ff oefenen anders is het niet tof voor mij!
Om: Fok! Wormskampioen '07 en '08
Test of valor zijn van die stenen patronen op de vloer, je moet daarvoor de golden rod hebben die je op lvl 2 kunt krijgen. Je wordt getransporteerd naar een andere dimensie en moet daar een HOOP enemy's killen zodat je rewards krijgt ( en achievements! )quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is die Test of Valor eigenlijk?
Ugh vaste camera perspectieven..rot opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn indrukken van NG2 na het spelen van de demo.
Alleen wat het spel voor mij absoluut verpest is de camera. Die is naar mijn gevoel nog slechter dan in 2005. En waarom? We hebben intussen God of War mogen ervaren en gezien hoe het ook kan. Daarnaast staat de camera mijn inziens veels te dicht op de hoofdpersoon (dichter dan bij NG1?), waardoor je te weinig van de vijanden ziet om je heen, RT helpt hierdoor ook geen ruk omdat je dan alleen maar de rug van Ryu ziet. Tenslotte kan de camera de actie niet bijhouden. Vaak zit ik blind combo's uit te voeren terwijl ik naar een balkonrailing zit te kijken. Nadeel is dat je hierdoor ook de vijanden niet ziet die beenloos naar je kruipen met een granaat tussen de tanden. En vijanden doden die je van een afstand beschieten is helemaal niet te doen.
Nee, ze hadden gewoon de camera van God of War moeten afkijken. Ninja Gaiden is eigenlijk een vechtspel als DOAX. En daarbij moet je gewoon vaste cameraperspectieven hebben om een goed overzicht te tonen. Third persoon werkt niet.
Het spel heeft wel een vast camera perspectief.quote:
Heb de demo van DMC4 ook gespeeld, maar dat ging het helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef MMaRsu het volgende:.
Het is geen actiegame. Ik haat vaste camera perspectieven in actiegames, vind het nergens op slaan
. In DMC4 vond ik het ook retarded..
Ketterquote:
Ah die portal heb ik wel gezien, maar kon er niks mee!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Test of valor zijn van die stenen patronen op de vloer, je moet daarvoor de golden rod hebben die je op lvl 2 kunt krijgen. Je wordt getransporteerd naar een andere dimensie en moet daar een HOOP enemy's killen zodat je rewards krijgt ( en achievements! ).
Ik was het vergeten op m'n eerste playthrough maar speel nu voor de 2e x op warrior om die tests te doen maar heb alle wapens en items volledig vol + 100.000 essence over dusss....
Denk dat Resident Evil 5 pas in 2009 komt .quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef Retarded het volgende:
wordt een leuk en duur najaar ... de enige waar ik nog over twijfel is Mortal Kombat.. de rest is must-have!
Soul Calibur, Street Fighter, Mortal Kombat vs DC, Gears of War 2, Resident Evil 5, Tomb Raider, The Force Unleashed... damn
Star Wars Force Unleashed ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Denk dat Resident Evil 5 pas in 2009 komt .
Mijn 100% musthaves voor dit najaar zijn Brothers in Arms, Saints Row 2 en Far Cry 2
Helemaal niks voor mij. Nog nooit 1 seconde naar Star Wars gekeken, en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nogal anti science-fictionquote:
Dat kan!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helemaal niks voor mij. Nog nooit 1 seconde naar Star Wars gekeken, en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nogal anti science-fiction![]()
Tuurlijk wat andersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog steeds school ?![]()
zit toch vast bij challenge 12 , wat zijn die kut wormen nog steeds zo accuraat met die bazooka's dat is echt niet normaal het lijkt worms1 op de psx wel
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Helemaal niks voor mij. Nog nooit 1 seconde naar Star Wars gekeken, en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nogal anti science-fiction![]()
je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuurlijk wat anders![]()
Ja klopt de challenge's zijn soms vrij oneerlijk omdat ze soms echt precies iets van de ene naar de andere kant van de map goed schieten.
Je moet echt kijken welk team het best is en welk slechter en die eerst aanvallen dan wordt het vrij makkelijk
[..]
[ afbeelding ]
Alleen maar het beste team aanvallen want het slechtste team schiet vaak 9 van de 10 keer zowiezo mis!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja 12 heb ik nu gehaald , ik was een tunnel aan het graven om naar de andere kant te komen zonder beschoten te worden , en de comp vond dat blijkbaar saai ofzo en hij ging zelfmoord plegen![]()
( laatste 2 wormen op het veld trouwens )
zit nu wel bij 13 weer vast maar die 2 teams schieten echt nooit op elkaar das best kut
jup was ik ook mee bezig maar de beste wormen willen niet echt dood gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen maar het beste team aanvallen want het slechtste team schiet vaak 9 van de 10 keer zowiezo mis!
Ik gebruik de bazooka nooit maar online moet je ook zo proberen te spelen bijvoorbeeld zon worms opblazen en op een mijn terecht laten komen voor extra damagequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jup was ik ook mee bezig maar de beste wormen willen niet echt dood gaan![]()
trouwens wat ik helemaal niet snap is dat ze gewoon met een bazooka gericht op een mijn kunnen schieten
zodat die vervolgens op je worm beland omdat de bazooka er niet bij kan komen
zooooo... je begon goed met je verhaal, Star Wars goed ... Star Trek slecht ... maar Episode 3 was een wanproduct, net als deel 1 en 2. Als je die 3 films pakt, dan is idd Episode 3 de beste. Maar nergens halen ze het niveau van de originele trilogie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist. al heeft starwars wel een reputatie als geek/nerd films
kijk als je zegt ik vind star trek niks aan geef ik je groot gelijk dat is ook bager.
maar de starwars films zijn echt goed . voral episode 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |