Heb je je hand in je vest? Anders kom je dit topic niet in!!!quote:
Hij is ook niet echt in Nederland te koop volgens mij. Wel bij Play.comquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef ach het volgende:
[..]
Oja die was ik alweer vergetenIk zag hem ook nergens te koop staan
Ik heb m'n hand nu bij de muisquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je je hand in je vest? Anders kom je dit topic niet in!!!
Ja echt niet, ik schiet op de band van een vrachtwagen en die vrachtwagen schuift heen en weer?quote:
Er lezen hier ook kinderen meequote:
- Beweren dat Team Ninja de helm uit Halo heeft gekopieerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:24 schreef ach het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik schiet op de band van een vrachtwagen en die vrachtwagen schuift heen en weer?Enne bijna alle muren uit een huis schieten en de bovenste verdieping en dak blijven gewoon hangen
oja en de mini maps waar je op loopt natuurlijk
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die demo.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt in Nederland te koop volgens mij. Wel bij Play.com
hoe werkt dat?quote:This item can only be delivered to a UK address.
Cobra 11 Crashtime (Xbox 360)
XBOX 360
Rechtsboven Euro's aanklikken in plaats van Pondenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Rechtsboven Euro's aanklikken in plaats van Ponden
Ben in 1x verslaafd geworden, nog nooit zo'n game aangeraakt, heerlijk spel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die demo.
haha ja , maar goed nu weten we in iedergeval dat het onder geen bedwing mogelijk is de locked content van de US market place te halen tenzij je een proxy hebt die niet wordt gezien door microsoft.quote:
JE DOET MAARquote:Je IP-adres is 75.125.14.98. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
WE ARE 3!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
- Beweren dat Team Ninja de helm uit Halo heeft gekopieerd.
- Kong Fu Pand benoemen tot GOTY.
- Wijsmaken dat de engine uit BC uit het jaar 0 stamt.
Wil je nog serieus worden genomen of hoe zit dat?![]()
En pleur aub eens op met je 2006 avatar
En nu met onderbouwingquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Rossdale het volgende:
NG2... wat een baggerIk vond zelfs de demo van Kung Fu Panda nog interessanter.
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Civilization Revolution besteld[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Rossdale het volgende:
NG2... wat een baggerIk vond zelfs de demo van Kung Fu Panda nog interessanter.
USA update right? die is er altijd rond middernacht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.
Waar blijft die PS3 demo???
Beste vertaling van dit spelquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is gewoon dikke badass ninja shit
Fuuuuuuuck man ik kan niet wachten tot ik de 360 demo kan gaan spelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.
Waar blijft die PS3 demo???
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef existenz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yay!!!
Happy, happy panda post!!! After 3 hard years of work and toil I have finally managed to chalk up 3,000 posts on this forum. That's reason to celebrate. Well, actually there are quite a few people with more posts than that, of course, but they are not pandas.
haal LT maar weg die gebruik ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rossdale de controls niet helemaal doorheeft voor Ninja Gaiden 2, hier nog even een uitleg :
[ afbeelding ]
NINJA DOG DIE JE BENT![]()
Klungel hoe zit het nu met je punten?quote:
damn wie is die kerel in je avatar, echt so gayquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat Rossdale de controls niet helemaal doorheeft voor Ninja Gaiden 2, hier nog even een uitleg :
thenk uquote:
whehe mooie control scheme zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
zal ze moeten gebruiken voor arcade titels , als dat wel magquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klungel hoe zit het nu met je punten?
Sowieso 5000 points gelijk op je account zetten...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ze moeten gebruiken voor arcade titels , als dat wel mag![]()
downloadable content mag in iedergeval dus ik kan ze wel op maken als ik wil
aan compleet nutteloos spul
quote:Take Two's financiële rapport heeft duidelijk gemaakt dat men het goed heeft gedaan in dit jaar in vergelijking met een jaar geleden tot dusver, maar neemt ook slecht nieuws met zich mee. De downloadbare content voor Grand Theft Auto IV voor de Xbox 360 is namelijk uitgesteld van Q4 van het fiscale jaar 2008 naar Q1 van het fiscale jaar van 2009. Hierdoor zal de downloadbare content pas gaan verschijnen ergens tussen 1 november van dit jaar en 31 januari van 2009. Take Two zegt dat het uitstel zorgt voor een betere balans in diens releaseschema. Het uitstel richt zich op de Episodic content voor de Xbox 360. Over PS3-content is niet gesproken.
Tering wat ziet dat er goed uit zeg!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe screenshots van RE5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kung Fu Panda heeft gewoon een hele stoere Panda, en NG2 heeft zelfs dat niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resident FUCKING evil 5quote:
naja dat was ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sowieso 5000 points gelijk op je account zetten...
Kan ik met die punten arcade spellen downloaden? dan krijg je de helft in geld terugquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja dat was ook niet de bedoeling![]()
deed eerst 2000 , en toen gaf die aan bla bla creditcard klopt niet bla bla
denk naja en als ik 1000 en 500 eens probeer , toen kreeg ik dus het zelfde gezeik .
toen zei ik voor de grap tegen een vriend van me , let op als ik nu op 5000 druk en hij doet het wel
dan is microsoft gewoon op mijn geld uit .
dus ik klik er nog op ook heel erg zelf verzekerd dat het toch niet lukt.
en ja hoor wat krijg ik te zien ......... : points succesfully added to your account
quote:Captain Blood (Xbox 360 and PC)
An action/adventure game inspired by novels by Rafael Sabatini which tells an alternative story of the famous captain's adventures. The story unfolds in the world of noble robbers and the golden age of piracy in the Caribbean. Ship boardings and fort assaults, treasure hunts and fights against dishonorable villains - this is the story of Captain Blood.
quote:IL-2: Sturmovik: Birds of Prey (Xbox 360 and Playstation 3)
Includes large-scale aerial combat and ground based military operations from World War II. Players will participate in some of the war's most famous battles piloting fighters, battle planes and heavy bombers across a range of thrilling missions. There are five areas of war to engage in - The Battle of Britain, Stalingrad, Berlin, Sicily and Korsun' representing the main airborne battles of World War II in Europe. As well as advanced environmental visuals enriching the game play, IL-2 also boasts an all new damage effects engine. Players can see real time damage to the aircraft such as holes in the wings and trail lines during dog fights. Hundreds of airplanes will take part in air battle in IL-2: Sturmovik: Birds of Prey and the unique environmental engine produces highly detailed, realistic landscapes that allows players to see breathtaking ground support actions. The difficulty levels will range from arcade to simulation.
IL-2: Sturmovic is op de PC een begrip.! Zo "vaag" is die ontwikkelaar dus niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Een of andere vage oostblok developer heeft twee nieuwe X360 games aangekondigd:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die laatste lijkt me wel leuk
Fixedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
IL-2: Sturmovic is op de PC een begrip.! Zo "vaag" is die ontwikkelaar dus niet.
Dat stille is na een maand wel weer verdwenenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gister niet helemaal lekker. Vandaag toch naar kantoor geweest. Maar om 9:30 weer naar huis. Ik ben net thuis, en UPS staat voor de deur met mijn 360! Alsof mijn lichaam het aanvoelde!
Het is trouwens niet mijn oorspronkelijke 360. Deze is in elk geval een stuk stiller. Nu maar hopen dat de disk drive ook voor minder DRE zorgt.
Nog een maand Xbox Live Gold erbij gekregen ook.
Goede service van M$ hoor.
Het spel is veel meer mainstream dan je van de serie gewend was op de PC, het maakt de game wel een stuk relaxter en minder diep/chaotisch. Het zal de die-hard fans denk ik teleurstellen, maar het grote publiek zal de game hierdoor beter kunnen waarderen denk ik. Het is gewoon een relaxte game die je in je eigen tempo kunt spelen, ook omdat het turn-based is en je dus niet zoals bij C&C honderd handelingen in een minuut uit moet voeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het echt zo'n spel dat je een beetje relaxe kan spelen of moet je flink aan de bak? En hoe gaat het oorlog voeren precies?
Nieuwequote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Retarded het volgende:
Afro Samurai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij is best tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe![]()
Deze hebben een baard van vorig jaar vlgs mij maar goed...
Anyways, CIV demo is da wa?Anders zal ik m vanavond ook es downen!
http://www.gametrailers.com/game/5087.htmlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe![]()
Deze hebben een baard van vorig jaar vlgs mij maar goed...
Anyways, CIV demo is da wa?Anders zal ik m vanavond ook es downen!
Ah ok.. nee dat trek ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/game/5087.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |