Dat filmpje.....quote:
Einstein isquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dwergjes kunnen uit zichzelf vrijwel nooit praten, dan moet je ze als kuiken het tongriempje doorsnijden en dan spaanse peper voeren, dan krult het tongetje op en kunnen sommigen leren praten, nodeloos om te vermelden dat wij dat niet hebben gedaan.....![]()
![]()
.
Wij vinden ons pluimvee wel lief zonder dat ze kletsen, immiteren kunnen ze wel, alle vogels die ze vanaf het balkon horen komen 's avonds voorbij en er is al eens een hondje van een buurman heel erg in de war geweest, die man floot het arme beestje en de grootste van mij floot hem precies na, je hebt nog nooit een white-terrier dommer zien kijken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
Dank HeidiDe spacewalk gaat van start.
[..]
Dat filmpje.....![]()
Het heeft gewerktquote:
Ze zitten de hele dag op Fok!quote:
Hij is leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_min_extra_tank.html
Kan Jaap niet mee naar het EK?
die gasten van de redaktie hebben echt geen levenquote:
Pciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die gasten van de redaktie hebben echt geen leven
bronquote:Van gouden kooi naar gouden koets…
AMSTERDAM - Eén van de broers van Claire is naast familie van de voormalig Gouden Kooi-bewoonster, ook vaak in de buurt van koningin Beatrix!
De broer van Claire uiterst rechts
De broer van Claire(rechts) samen met Koningin Beatrix
Was de Brabander onlangs vanwege de bruiloft van zijn zus nog aanwezig in De Gouden Kooi , deze week beschermde hij niemand minder dan onze vorstin bij een bezoekje aan een school in Eindhoven.
Hij maakt namelijk deel uit van de DKDB, de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging, die onder anderen leden van het Koninklijk Huis beveiligt. Een persoonsbeveiliger in de familie moet een prettig idee zijn voor Claire. Dan weet ze wie ze moet bellen als ze niet meer over straat kan…
Hij beweegt nogquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef chelsepels het volgende:
Gaat er nou weer zo'n uiltje dood? Of ligt die gewoon te slapen?
Ze hebben een Japans onderzoek module geinstalleerd en die sluiten ze nu aan / gereed maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:51 schreef agter het volgende:
Wat zijn ze nu eigenlijk aan het doen op het ISS?
Omdat het hoge kwaliteit is, 3x hoger dan dgkquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Prachtige NASA beelden maar hij hapert steeds zo?
Oh en waar is het ene uiltje gebleven?
This Show will start after the main show on channel 4 and after i have uploaded the launch so for now visit my other stream page thats under the partner shows and visit www.youtube.com/dotcomboy11quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:07 schreef Desii het volgende:
Volgens mij kunnen we live gaan streamen bij BB Engeland, lees net dit
Thursday 5 Jun 2008
21.00 - Big Brother launch show
21:00 - Big Brother
22:30 - Big Brother: From the House
23:35 - Big Brother’s Big Mouth
00:05 - Big Brother: Live Streaming
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Onder moeders buikjequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Ah neequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.
Flashquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
This Show will start after the main show on channel 4 and after i have uploaded the launch so for now visit my other stream page thats under the partner shows and visit www.youtube.com/dotcomboy11
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
Volgens mij wordt nu het kadaver opgegetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.
Het zijn er nu nog 3, zat er ook al wel in, hij kon echt niet meekomen met voeren, hij werd steeds aan de kant geduwd.quote:
Ze zijn in rouwquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef Charmian het volgende:
Hello!
Ik weet niet wat er gebeurt bij de uitljes,m aar het ziet er niet zo vriendelijk uit.
Euh geloof niet dat dat werkt of ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het hoge kwaliteit is, 3x hoger dan dgk
Als je op de o druk krijg je pijltjes bij de streams, druk een pijltje vooruit en je krijgt mindere kwaliteit, maar wel soepel denk ik. (als die het doet)
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zijn er nu nog 3, zat er ook al wel in, hij kon echt niet meekomen met voeren, hij werd steeds aan de kant geduwd.
De ene zijn dood, is de ander zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij wordt nu het kadaver opgegeten
Volgens mij heeft moeder iets gevangen, en is ze nu haar jonkies aan het voerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef Charmian het volgende:
Hello!
Ik weet niet wat er gebeurt bij de uitljes,m aar het ziet er niet zo vriendelijk uit.
idd... die klotejaap heeft zo geschranst dat Huubje dood isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongeren![]()
Ja, dat was wel ff duidelijk, kadaver werd gewoon uit de hoek gesleurd en nu zit ze haar andere kindertjes er mee te voeren, hoe wreedquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De ene zijn dood, is de anders zijn...
Er is er 1 die lijkt op Jaap, die eet zich klem.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongeren![]()
Zie jij geen kans om.............................quote:
Niks gevangen, dat is gewoon het dode broertje of zusjequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft moeder iets gevangen, en is ze nu haar jonkies aan het voeren
[ afbeelding ]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
[..]
begrijp ik je reactie goedgeen BB bij Hidiho
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks gevangen, dat is gewoon het dode broertje of zusje
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijk
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijk
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eetquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is er 1 die lijkt op Jaap, die eet zich klem.
Die zijn ook niet vloeiend, mjaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euh geloof niet dat dat werkt of ik snap niet wat je bedoelt![]()
Maar geen probleem hoor.
Vind het allang tof dat ik wat zie
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eet
Wat jij zegt, ik ben het compleet met je eens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet vloeiend, mja
Pijltjes met toets o
[ afbeelding ]
oooooo, dàt bedoel je!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet vloeiend, mja
Pijltjes met toets o
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
de "spare"ribs van zijn broertje ....erg he?
Ik heb me browser opnieuw gestart, loopt weer soepel nuquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oooooo, dàt bedoel je!
Dank je. Maar die zijn ook niet vloeiend inderdaad. Jammer.
Interessant?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hey, daar stond eerst een heel ander plaatje
Nou ja, een Nederlands OS had ik niet van je verwacht, en je heet heul geen Heidiquote:
Zou ook een rare naam zijn voor een manquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, een Nederlands OS had ik niet van je verwacht, en je heet heul geen Heidi
Hidi-Ho ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ook een rare naam zijn voor een man
Je luistert anders wel altijd als ik je zo noem...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ook een rare naam zijn voor een man
Altijd beter dan je voordoen als vrouwquote:
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert anders wel altijd als ik je zo noem...
Dat krijg je na 1,5 jaar dgkquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert anders wel altijd als ik je zo noem...
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... die klotejaap heeft zo geschranst dat Huubje dood is
Nou ja zeg, heeft mama uil dat dooie pulletje gewoon weer in het nest gelegd.quote:
ze hebben daar geen p(r)ullenbak, helaasquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heeft mama uil dat dooie pulletje gewoon weer in het nest gelegd.![]()
Vanmiddag was het echt weg.
[ afbeelding ]
Is toch gewoon een lieve naam.....Heidiquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dat krijg je na 1,5 jaar dgk(+bb's
)
Straks ga ik zelf nog denken dat ik zo heet
Klopt, wrs kon ze niets anders vinden oid.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heeft mama uil dat dooie pulletje gewoon weer in het nest gelegd.![]()
[ afbeelding ]
Ik wil streamen!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:10 schreef Ziet het volgende:
is er al wat meer over BB engeland bekend?
is het al begonnen?
en kunnen we streamen?
Het is gewoon een zooitje in dat nest, tijd voor José om de troep op te ruimen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:08 schreef Lobasca het volgende:
ze hebben daar geen p(r)ullenbak, helaas
Nee, het lag in het hoekje dat we net niet kunnen zien, een B&A hoekje zeg maar en nu is het voer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jah... echt héquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is ie dood....?
ze moet die pokkejaap eens op rantsoen zetten, dat beest pikt altijd alles in met zijn dikke kop!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... echt hé
En uil Amanda & uil Brian stonden er bij te lachen... echt waar heur, ik zweer het je
pokke-uilen........ Hidiho ik stel een SL en streamwissel voor naar BB Engeland
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf 0:05 streamt bb
(tennis er maar weer even bijgezet)
Ach,, die kids hebben nu al een grote bek, kun je nagaan als ze uitvliegen, dan zijn ze niet meer te houden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:20 schreef Ziet het volgende:
goed idee!
ik vind die moeder uil ook veel teveel van natasia weghebben
(ze laat die kinderen de hele tijd alleen,
wat moet daar nou van terecht komen!)
Hebben zij ook een forum en zijn het betaalde streams?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Nou ja zeg, Heidi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Goed hoor. Wel moe.quote:
Vast niet. Van mij mogen die uilen weg. Grijze friemelmassa.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Heidi.![]()
Ben ik hier eigenlijk wel blij mee?
Ik leef met je meequote:Op donderdag 5 juni 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed hoor. Wel moe.
Zit ik met m'n stomme kop de hele tijd tegen die advertentie hierboven te kijken... insecteneten.nl. Zie ik daaronder de TT staan 'Vriendjes van de beestjes'. Zit ik half naar die uilen te kijken.
Denk ik dat het om insecten voor vogels en terraria gaat. Nee dus. Eet smakelijk.
Dat is volgens Johnny_Berra de bedoeling, dooie pul als madenfabriek.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:22 schreef Ziet het volgende:
he gatver de vliegen kruipen al over de muren daar....
straks zie je de maden er uit kruipen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef agter het volgende:
Wanneer drijft er een astronaut weg?
Dat hoor je toch wel eens?
Ga je die ook streamen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is trouwens de officiële site
http://www.channel4.com/bigbrother/
Ik vond ze aandoenlijk maar na het opeten van hun eigen broertje/zusje ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Vast niet. Van mij mogen die uilen weg. Grijze friemelmassa.
Ja, zachtgekleurde gardenia's. Toch wel wennen hoor, zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vond ze aandoenlijk maar na het opeten van hun eigen broertje/zusje ben ik er ook wel klaar mee.
Staan de bloemetjes mooi op het speciale plekje in de tuin?![]()
Misschien valt er wel ergens een nest cavia's te streamenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zachtgekleurde gardenia's. Toch wel wennen hoor, zo.
Ik mis Elephant Plains, jij vast ook. Weg met die viespeuken van uilen!
Ooh mooi en begrijpelijk hoor, geef het wat tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
Johnny_Bea moet zich ff snel meldenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is volgens Johnny_Berra de bedoeling, dooie pul als madenfabriek.
Zo ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:28 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ga je die ook streamen?
Vraagje...Hoe kan ik deze stream in windows mediaplayer krijgen of als url?Dus alleen de stream..
http://www.rspb.org.uk/webcams/birdsofprey/lochgartenvideo.asp
(edit)En deze
http://www.rspb.org.uk/webcams/birdsofprey/newforest.asp
Bvd..
Daar heb ik tennisquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh mooi en begrijpelijk hoor, geef het wat tijd.![]()
Elephant Plains is on hoor, op stream 4 bij mij.
Ik heb daar tennisquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooh mooi en begrijpelijk hoor, geef het wat tijd.![]()
Elephant Plains is on hoor, op stream 4 bij mij.
stop stream 4quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, dan F5 ik maar niet. Kijk Heidi even lief aan, misschien helpt het.quote:
Hij heeft de oplossing al gegeven. Helaas zit ik nu met tv programma's op zowel 2 als vier, dus dat wordt nog wel even +ssen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, dan F5 ik maar niet. Kijk Heidi even lief aan, misschien helpt het.
quote:
Maar misschien gaat ze zometeen wel voorlezen, dat maakt het dan weer goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Ziet het volgende:
ik vind het pure nalatigheid van die moederuil!
de trut!
zij moet het kadaver weghalen, die verantwoordelijkheid kun je niet bij die kleintjes leggen!
op de stream, rechter knop > eigenschappenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
.. Maar hoe kan ik de link van de stream vinden die ik in mediaplayer in kan voeren.zodat ik een playlist krijg..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar misschien gaat ze zometeen wel voorlezen, dat maakt het dan weer goed
quote:
Zeg dat nou niet, je zet Disana weer aan het werk in haar voorlees topic. Daar heeft ze nog slapeloze nachten van.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
Maar misschien gaat ze zometeen wel voorlezen, dat maakt het dan weer goed
Dus ik hoef niet meer te sms'en ??quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Ziet het volgende:
[..]
tssss het is allang 19 uur geweest, dus zelfs dát verzuimt ze!
daarbij vind ik het ook nog eens heel zielig dat de piano eruit is gehaald...
huub heeft zo toch helemaal geen kans gehad
(maarja, de finale lag natuurlijk al ver vantevoren vast)
Oeps, even niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, je zet Disana weer aan het werk in haar voorlees topic. Daar heeft ze nog slapeloze nachten van.
Thanx..quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
op de stream, rechter knop > eigenschappen
locatie kopieëren en openen met notepad/word
bij deze ga ik een petitie opzetten om de moederuil uit de ouderlijke macht te laten ontzetten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Ziet het volgende:
ik vind het pure nalatigheid van die moederuil!
de trut!
zij moet het kadaver weghalen, die verantwoordelijkheid kun je niet bij die kleintjes leggen!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
bij deze ga ik een petitie opzetten om de moederuil uit de ouderlijke macht te laten ontzetten.
Eerst laat ze Huubje dood gaan..... overvoed ze Japie(die toch al behoorlijk aan de maat is, straks kan die niet vliegen door z'n overwicht) en stimuleert het achterbakse gedrag van die 2 andere nitwits van uilen
Die moeder is een schande voor het hele uilenras
Waar moet ik tekenen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
bij deze ga ik een petitie opzetten om de moederuil uit de ouderlijke macht te laten ontzetten.
Eerst laat ze Huubje dood gaan..... overvoed ze Japie(die toch al behoorlijk aan de maat is, straks kan die niet vliegen door z'n overwicht) en stimuleert het achterbakse gedrag van die 2 andere nitwits van uilen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Kom maar op met die petitie, is dat uilenlwijf nu helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
Jullie gaan ervoor zorgen dat hun haar nooit meer gedaan wordt door de lokale kapperboer?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom maar op met die petitie, is dat uilenlwijf nu helemaal gek geworden.
Ik heb me bedacht, we gaan demonstreren.... is beter dan achter de pc te blijven hangenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie gaan ervoor zorgen dat hun haar nooit meer gedaan wordt door de lokale kapperboer?
Kweeniet wat Desii van plan is, ik wacht nog even af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
Jullie gaan ervoor zorgen dat hun haar nooit meer gedaan wordt door de lokale kapperboer?
Zo bekijk ik idd elk topic tegenwoordig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweeniet wat Desii van plan is, ik wacht nog even af.
[ afbeelding ]
Waarom moet ik nu toch aan jou denken?
Jammer dat de binnenkomst niet live wordt uitgezondenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel zin in wat Engelsen eigenlijk!
Maar zijn de streams wel gratis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat de binnenkomst niet live wordt uitgezonden
Ben je vanaf nu BB- UK mod, officieel, enzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zijn de streams wel gratis?
Mooie tank trouwens, nieuw?
Nee, dat stond niet in mijn functie-omschrijving.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je vanaf nu BB- UK mod, officieel, enzo?
Ik geloof het welquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zijn de streams wel gratis?
Mooie tank trouwens, nieuw?
Daar zat die dildo in! Die Rutger!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof het wel![]()
Van geenslijl gejat
GS en Danny......quote:
quote:
En zo decadentquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat stond niet in mijn functie-omschrijving.
Maar Engelsen zijn altijd gaaf!
Die is gewoon gepikt overgenomen van de originele site. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar ik zal zien of ik hem nog ergens kan vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet wie van de poezenliefhebber Hyves heeft, maar deze mag je niet missen. Kwam het gekke beest tegen op mijn speurtocht naar Netty.
Poes reageert op muis.
Hoe sla ik dit op, iemand?
En toch gebruik je hem als massagestaaf?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Rutger ís een dildo. Jij vindt hem wel leuk, geloof ik?
Nou, ik niet!
Vond je dat al voordat hij de finale van DGK presenteerde samen met Fridget?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef noekje het volgende:
Rutger ís een dildo. Jij vindt hem wel leuk, geloof ik?
Nou, ik niet!
Ja ha, heb ooit twee interviews van hem gezien op Dumpert en ze waren niet goed. Zo'n amateuristisch staaltje waar Tv Drenthe zich nog voor zou schamen. Het pretendeert dan brutaal en humorvol te zijn maar hij is gewoon slecht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vond je dat al voordat hij de finale van DGK presenteerde samen met Fridget?
Vast wel.
Vreemd volk aan de overkant kant van de Noordzee met hun "stiff upper".quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
En heerlijk ordinair als ze gezopen hebben!
Nee, echt niet. Ik vind ze echt leuk. Dat volk heeft humor. Daar kan Rutger nog een puntje aan zuigen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd volk aan de overkant kant van de Noordzee met hun "stiff upper".
Holy Mozes, wat een verhaal en ik ben een digibeet, dat weet je toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen, maukie de kat:
http://home.wanadoo.nl/annekebroenink/maukieinfo.html
mooi zo...zijn er al protestavatars?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, we gaan demonstreren.... is beter dan achter de pc te blijven hangen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ah op die fiets, Engelse humor is niet te evenaren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
Nee, echt niet. Ik vind ze echt leuk. Dat volk heeft humor. Daar kan Rutger nog een puntje aan zuigen!
Kan mij er helemaal in vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
[..]
En heerlijk ordinair als ze gezopen hebben!
Op die pagina zie je het volgende staan:quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy Mozes, wat een verhaal en ik ben een digibeet, dat weet je toch?
Kom op met die filmpjes dan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef Giertje het volgende:
idd enne enne
geudmeurning
en en SHUUUUUUUUUUT UUUUUUUUUUUUUUPP!!!
Ik gebruik zelf Maxthon(naast IE voor de streams), FF kan niet alles dat IE kan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef Marieke_B het volgende:
jeetje!
ik zit eens te experimenteren met de site van Heidi..(heb heel DGK gekeken via de streams van ene FlorisD omdat ik Firefox prefereer boven Explorer) elke keer een nummertje erbij..
wat een keus hebben we zo!
ah..op 6 is tennis?
Thanks dear, will do.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Alles wat je daar hoeft te doen is rechtsklikken op het woord 'Here' en dan:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef agter het volgende:
Dat ene kuiken gaat naast zijn dode broertje liggen...en hij adment wel heel erg snel. Zal die ziek zijn?
[ link | afbeelding ]
Thanks Giertje, hilarisch.quote:
Bron: Jeweetzzzz.quote:Tussen 21:30 en 22:00 gaan we live ex huishoudster Palma bellen voor het laatste nieuws en waarom ze afstand van alles neemt. Palma zal veel aan het woord zijn aangezien ze nogal een gezellige babbel heeft. Palma zal ook ingaan op het nieuws aangaande de uitspraken van Charlotte en de ruzie die hier uit voort kwam. Luister dus vanavond live naar Nowlive radio.
Nee hè, het zal toch niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef agter het volgende:
Dat ene kuiken gaat naast zijn dode broertje liggen...en hij adment wel heel erg snel. Zal die ziek zijn?
[ link | afbeelding ]
Ook zó leuk! Die ene man die frans/engels/frans spreekt...ben zijn naam ff kwijt. Kan daar zo om lachenquote:
Wtf is dit?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Lol, dit is leuk
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Meisje van 16 dat de streams van bb doorgeeft en iets over haarzelf verteldquote:
Als dat andere uiltje ziek was kan het wel, maar goed daar gaan we maar niet van uit.......quote:
Ik lees gewoon mee met een chat.....Heidi, WTF.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Lol, dit is leuk
Blurk zit er al opquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees gewoon mee met een chat.....Heidi, WTF.
Dat zat ik me ook te bedenkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef Dementor het volgende:
Big Brother is echt super saai vergeleken met DGK.
Die Engelsen gaan straks als schaapjes naar zogenaamd diepzinnige gesprekken zitten luisteren
Behoorlijk kansloos toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook te bedenken![]()
En giechelen als ze iemand naakt zien
DGK heeft ons verpest.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Behoorlijk kansloos toch?
BB gaat niet meer werken in Nederland
Ik hoop het ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
Als dat andere uiltje ziek was kan het wel, maar goed daar gaan we maar niet van uit.......![]()
*vraagt zich af of vaders ook een knopjesverbod kunnen krijgen op hun eigen PC, die lieverd weet er net genoeg van om de boel grondig te vernielen qua instellingen en zo, we zijn net terug.....*
Lobasca ookquote:
Ik vind alleen die nummertjes zo moeilijk onthoudenquote:
Ik heb ook al gepost maar de mod wordt het Nederlands een beetje zat en terecht.quote:
quote:
Ja, dat gaat niet, dat kun je niet onthouden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind alleen die nummertjes zo moeilijk onthouden
Ik heb Nena niet kunnen ontdekken tussen al die nummertjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vroeg al of Nena er ook was
![]()
Het jong kan het niet meer volgen, al dat buitenlands
Heeft hij het alweer voor elkaar, de slimmerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoor, Heidi met zijn eigen naam er op
Was ook een beetje een hostile takeover.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook al gepost maar de mod wordt het Nederlands een beetje zat en terecht.
Over een paar minuten José op NL Radio.
Dan moet je registreren toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Steeds meer fokkers met de eigen naam
Dan pak maar een stevige neut voor het slapen gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
Zeg begin eens niet over Nena ik wil nog slapen vanavond.
Of ik denk nog even aan Smash it.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan pak maar een stevige neut voor het slapen gaan
Wie was Dombo? Dat jochie met die oren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
dat was ff grappig... .we hebben die Dombo ff in de top6 geholpen.... geen idee, waar ze het over had
Leg nu ff uit, hoe je daar aan een nick komt, krullenbol?!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
Wat is de bedoeling van die flappie website eigenlijk, krijgen we hier straks streams te zien?
neequote:
Dan moet je /nick naam intypen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leg nu ff uit, hoe je daar aan een nick komt, krullenbol?!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je /nick naam intypen.
Dus /nick Lobasca
ja..... was toch wel erg toepasselijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wie was Dombo? Dat jochie met die oren?
Brian krijgt concurrentiequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:52 schreef Giertje het volgende:
denk dak zo maar ga verveel me rot en voel me bagger tot op et bot
100%quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
Die website van flappie gaat zometeen down.
huh hoezo ik spreek geen briantilliaans asjeblieft zegquote:
Verdomd , het werkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
Moet werken![]()
Ik zie nergens iets over betalenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
Hoe zit dat met BB uk streams, zijn die gratis of niet?
Dat neem je zo'n jochie toch niet kwalijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Wat een bagger zeg die dotcomcowboy kan beter inpakken.
Streams aanbieden met zo'n crappy verbinding zuigt.
Tenminste iets toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Wat een bagger zeg die dotcomcowboy kan beter inpakken.
Streams aanbieden met zo'n crappy verbinding zuigt.
Heb je daar een link van.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor. En ik heb een pop up venster geopend, en dat loopt behoorlijk goed.
Die optie staat onder het streamvenster.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je daar een link van.
Ik neem nooit genoegen met tenminste iets beter dan niets.
Je kunt ook nog de buffer op 5 sec zettenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb inmiddels zoveel schermen openstaan, kan het niet meer bijhouden. Hilarisch.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
Oja, het word er nog niet beter op.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die optie staat onder het streamvenster.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
Iedereen zit massaal op het DOMBO forum.![]()
Wat doe jij dan?quote:
Ik stop er ook mee, it was fun while it lasted.quote:
UIEN!! Ik lig hier schaterend over het toetsenbord...al die fokkerts in die US- chat..quote:
so am Iquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:14 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
UIEN!! Ik lig hier schaterend over het toetsenbord...al die fokkerts in die US- chat..
Komt Nowlive nou ook voorbij?
Oh, je bedoeld iedereenquote:
quote:
Yep, ik lig in een deuk om die chat van DOMBO, het is helemaal oranje.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik lig in een deuk om die chat van DOMBO, het is helemaal oranje.![]()
Doegies, tot morgen en voor straks slaap lekker .quote:
Dag Kahaarin, tot morgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doegies, tot morgen en voor straks slaap lekker .
Fuck, ik bedoel natuurlijk Sly......*zwijgt*quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij heeft ze nu Barack Oboema aan de lijn...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |