Dat filmpje.....quote:
Einstein isquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dwergjes kunnen uit zichzelf vrijwel nooit praten, dan moet je ze als kuiken het tongriempje doorsnijden en dan spaanse peper voeren, dan krult het tongetje op en kunnen sommigen leren praten, nodeloos om te vermelden dat wij dat niet hebben gedaan.....![]()
![]()
.
Wij vinden ons pluimvee wel lief zonder dat ze kletsen, immiteren kunnen ze wel, alle vogels die ze vanaf het balkon horen komen 's avonds voorbij en er is al eens een hondje van een buurman heel erg in de war geweest, die man floot het arme beestje en de grootste van mij floot hem precies na, je hebt nog nooit een white-terrier dommer zien kijken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
Dank HeidiDe spacewalk gaat van start.
[..]
Dat filmpje.....![]()
Het heeft gewerktquote:
Ze zitten de hele dag op Fok!quote:
Hij is leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_min_extra_tank.html
Kan Jaap niet mee naar het EK?
die gasten van de redaktie hebben echt geen levenquote:
Pciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die gasten van de redaktie hebben echt geen leven
bronquote:Van gouden kooi naar gouden koets…
AMSTERDAM - Eén van de broers van Claire is naast familie van de voormalig Gouden Kooi-bewoonster, ook vaak in de buurt van koningin Beatrix!
De broer van Claire uiterst rechts
De broer van Claire(rechts) samen met Koningin Beatrix
Was de Brabander onlangs vanwege de bruiloft van zijn zus nog aanwezig in De Gouden Kooi , deze week beschermde hij niemand minder dan onze vorstin bij een bezoekje aan een school in Eindhoven.
Hij maakt namelijk deel uit van de DKDB, de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging, die onder anderen leden van het Koninklijk Huis beveiligt. Een persoonsbeveiliger in de familie moet een prettig idee zijn voor Claire. Dan weet ze wie ze moet bellen als ze niet meer over straat kan…
Hij beweegt nogquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef chelsepels het volgende:
Gaat er nou weer zo'n uiltje dood? Of ligt die gewoon te slapen?
Ze hebben een Japans onderzoek module geinstalleerd en die sluiten ze nu aan / gereed maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:51 schreef agter het volgende:
Wat zijn ze nu eigenlijk aan het doen op het ISS?
Omdat het hoge kwaliteit is, 3x hoger dan dgkquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Prachtige NASA beelden maar hij hapert steeds zo?
Oh en waar is het ene uiltje gebleven?
This Show will start after the main show on channel 4 and after i have uploaded the launch so for now visit my other stream page thats under the partner shows and visit www.youtube.com/dotcomboy11quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:07 schreef Desii het volgende:
Volgens mij kunnen we live gaan streamen bij BB Engeland, lees net dit
Thursday 5 Jun 2008
21.00 - Big Brother launch show
21:00 - Big Brother
22:30 - Big Brother: From the House
23:35 - Big Brother’s Big Mouth
00:05 - Big Brother: Live Streaming
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Onder moeders buikjequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef CarOnline het volgende:
Ah neequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.
Flashquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
This Show will start after the main show on channel 4 and after i have uploaded the launch so for now visit my other stream page thats under the partner shows and visit www.youtube.com/dotcomboy11
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
Volgens mij wordt nu het kadaver opgegetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.
Het zijn er nu nog 3, zat er ook al wel in, hij kon echt niet meekomen met voeren, hij werd steeds aan de kant geduwd.quote:
Ze zijn in rouwquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef Charmian het volgende:
Hello!
Ik weet niet wat er gebeurt bij de uitljes,m aar het ziet er niet zo vriendelijk uit.
Euh geloof niet dat dat werkt of ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het hoge kwaliteit is, 3x hoger dan dgk
Als je op de o druk krijg je pijltjes bij de streams, druk een pijltje vooruit en je krijgt mindere kwaliteit, maar wel soepel denk ik. (als die het doet)
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zijn er nu nog 3, zat er ook al wel in, hij kon echt niet meekomen met voeren, hij werd steeds aan de kant geduwd.
De ene zijn dood, is de ander zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij wordt nu het kadaver opgegeten
Volgens mij heeft moeder iets gevangen, en is ze nu haar jonkies aan het voerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef Charmian het volgende:
Hello!
Ik weet niet wat er gebeurt bij de uitljes,m aar het ziet er niet zo vriendelijk uit.
idd... die klotejaap heeft zo geschranst dat Huubje dood isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongeren![]()
Ja, dat was wel ff duidelijk, kadaver werd gewoon uit de hoek gesleurd en nu zit ze haar andere kindertjes er mee te voeren, hoe wreedquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De ene zijn dood, is de anders zijn...
Er is er 1 die lijkt op Jaap, die eet zich klem.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongeren![]()
Zie jij geen kans om.............................quote:
Niks gevangen, dat is gewoon het dode broertje of zusjequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft moeder iets gevangen, en is ze nu haar jonkies aan het voeren
[ afbeelding ]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
[..]
begrijp ik je reactie goedgeen BB bij Hidiho
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks gevangen, dat is gewoon het dode broertje of zusje
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijk
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijk
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eetquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is er 1 die lijkt op Jaap, die eet zich klem.
Die zijn ook niet vloeiend, mjaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euh geloof niet dat dat werkt of ik snap niet wat je bedoelt![]()
Maar geen probleem hoor.
Vind het allang tof dat ik wat zie
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eet
Wat jij zegt, ik ben het compleet met je eens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet vloeiend, mja
Pijltjes met toets o
[ afbeelding ]
oooooo, dàt bedoel je!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet vloeiend, mja
Pijltjes met toets o
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
de "spare"ribs van zijn broertje ....erg he?
Ik heb me browser opnieuw gestart, loopt weer soepel nuquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oooooo, dàt bedoel je!
Dank je. Maar die zijn ook niet vloeiend inderdaad. Jammer.
Interessant?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hey, daar stond eerst een heel ander plaatje
Nou ja, een Nederlands OS had ik niet van je verwacht, en je heet heul geen Heidiquote:
Zou ook een rare naam zijn voor een manquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, een Nederlands OS had ik niet van je verwacht, en je heet heul geen Heidi
Hidi-Ho ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ook een rare naam zijn voor een man
Je luistert anders wel altijd als ik je zo noem...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ook een rare naam zijn voor een man
Altijd beter dan je voordoen als vrouwquote:
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert anders wel altijd als ik je zo noem...
Dat krijg je na 1,5 jaar dgkquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je luistert anders wel altijd als ik je zo noem...
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... die klotejaap heeft zo geschranst dat Huubje dood is
Nou ja zeg, heeft mama uil dat dooie pulletje gewoon weer in het nest gelegd.quote:
ze hebben daar geen p(r)ullenbak, helaasquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heeft mama uil dat dooie pulletje gewoon weer in het nest gelegd.![]()
Vanmiddag was het echt weg.
[ afbeelding ]
Is toch gewoon een lieve naam.....Heidiquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dat krijg je na 1,5 jaar dgk(+bb's
)
Straks ga ik zelf nog denken dat ik zo heet
Klopt, wrs kon ze niets anders vinden oid.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heeft mama uil dat dooie pulletje gewoon weer in het nest gelegd.![]()
[ afbeelding ]
Ik wil streamen!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:10 schreef Ziet het volgende:
is er al wat meer over BB engeland bekend?
is het al begonnen?
en kunnen we streamen?
Het is gewoon een zooitje in dat nest, tijd voor José om de troep op te ruimen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:08 schreef Lobasca het volgende:
ze hebben daar geen p(r)ullenbak, helaas
Nee, het lag in het hoekje dat we net niet kunnen zien, een B&A hoekje zeg maar en nu is het voer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jah... echt héquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:05 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is ie dood....?
ze moet die pokkejaap eens op rantsoen zetten, dat beest pikt altijd alles in met zijn dikke kop!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:15 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... echt hé
En uil Amanda & uil Brian stonden er bij te lachen... echt waar heur, ik zweer het je
pokke-uilen........ Hidiho ik stel een SL en streamwissel voor naar BB Engeland
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf 0:05 streamt bb
(tennis er maar weer even bijgezet)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ach,, die kids hebben nu al een grote bek, kun je nagaan als ze uitvliegen, dan zijn ze niet meer te houden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:20 schreef Ziet het volgende:
goed idee!
ik vind die moeder uil ook veel teveel van natasia weghebben
(ze laat die kinderen de hele tijd alleen,
wat moet daar nou van terecht komen!)
Hebben zij ook een forum en zijn het betaalde streams?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |