Volgens mij wordt nu het kadaver opgegetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het kleinste uiltje was dood, die is verwijderd door z'n moeder.
Het zijn er nu nog 3, zat er ook al wel in, hij kon echt niet meekomen met voeren, hij werd steeds aan de kant geduwd.quote:
Ze zijn in rouwquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef Charmian het volgende:
Hello!
Ik weet niet wat er gebeurt bij de uitljes,m aar het ziet er niet zo vriendelijk uit.
Euh geloof niet dat dat werkt of ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat het hoge kwaliteit is, 3x hoger dan dgk
Als je op de o druk krijg je pijltjes bij de streams, druk een pijltje vooruit en je krijgt mindere kwaliteit, maar wel soepel denk ik. (als die het doet)
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zijn er nu nog 3, zat er ook al wel in, hij kon echt niet meekomen met voeren, hij werd steeds aan de kant geduwd.
De ene zijn dood, is de ander zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij wordt nu het kadaver opgegeten
Volgens mij heeft moeder iets gevangen, en is ze nu haar jonkies aan het voerenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef Charmian het volgende:
Hello!
Ik weet niet wat er gebeurt bij de uitljes,m aar het ziet er niet zo vriendelijk uit.
idd... die klotejaap heeft zo geschranst dat Huubje dood isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongeren![]()
Ja, dat was wel ff duidelijk, kadaver werd gewoon uit de hoek gesleurd en nu zit ze haar andere kindertjes er mee te voeren, hoe wreedquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De ene zijn dood, is de anders zijn...
Er is er 1 die lijkt op Jaap, die eet zich klem.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pokke-uiltjes. Beetje hun broertje of zusje laten verhongeren![]()
Zie jij geen kans om.............................quote:
Niks gevangen, dat is gewoon het dode broertje of zusjequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft moeder iets gevangen, en is ze nu haar jonkies aan het voeren
[ afbeelding ]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
[..]
begrijp ik je reactie goedgeen BB bij Hidiho
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks gevangen, dat is gewoon het dode broertje of zusje
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijk
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Flash is gewoon traag en lastiger over te nemen, maar niet onmogelijk
Je gaat me toch niet vertellen dat ie ook spare-ribs eetquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er is er 1 die lijkt op Jaap, die eet zich klem.
Die zijn ook niet vloeiend, mjaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euh geloof niet dat dat werkt of ik snap niet wat je bedoelt![]()
Maar geen probleem hoor.
Vind het allang tof dat ik wat zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |