Op die pagina zie je het volgende staan:quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy Mozes, wat een verhaal en ik ben een digibeet, dat weet je toch?
Kom op met die filmpjes dan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef Giertje het volgende:
idd enne enne
geudmeurning
en en SHUUUUUUUUUUT UUUUUUUUUUUUUUPP!!!
Ik gebruik zelf Maxthon(naast IE voor de streams), FF kan niet alles dat IE kan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef Marieke_B het volgende:
jeetje!
ik zit eens te experimenteren met de site van Heidi..(heb heel DGK gekeken via de streams van ene FlorisD omdat ik Firefox prefereer boven Explorer) elke keer een nummertje erbij..
wat een keus hebben we zo!
ah..op 6 is tennis?
Thanks dear, will do.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Alles wat je daar hoeft te doen is rechtsklikken op het woord 'Here' en dan:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef agter het volgende:
Dat ene kuiken gaat naast zijn dode broertje liggen...en hij adment wel heel erg snel. Zal die ziek zijn?
[ link | afbeelding ]
Thanks Giertje, hilarisch.quote:
Bron: Jeweetzzzz.quote:Tussen 21:30 en 22:00 gaan we live ex huishoudster Palma bellen voor het laatste nieuws en waarom ze afstand van alles neemt. Palma zal veel aan het woord zijn aangezien ze nogal een gezellige babbel heeft. Palma zal ook ingaan op het nieuws aangaande de uitspraken van Charlotte en de ruzie die hier uit voort kwam. Luister dus vanavond live naar Nowlive radio.
Nee hè, het zal toch niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef agter het volgende:
Dat ene kuiken gaat naast zijn dode broertje liggen...en hij adment wel heel erg snel. Zal die ziek zijn?
[ link | afbeelding ]
Ook zó leuk! Die ene man die frans/engels/frans spreekt...ben zijn naam ff kwijt. Kan daar zo om lachenquote:
Wtf is dit?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Lol, dit is leuk
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Meisje van 16 dat de streams van bb doorgeeft en iets over haarzelf verteldquote:
Als dat andere uiltje ziek was kan het wel, maar goed daar gaan we maar niet van uit.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |