En zo decadentquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat stond niet in mijn functie-omschrijving.
Maar Engelsen zijn altijd gaaf!
Die is gewoon gepikt overgenomen van de originele site. Het is een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar ik zal zien of ik hem nog ergens kan vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet wie van de poezenliefhebber Hyves heeft, maar deze mag je niet missen. Kwam het gekke beest tegen op mijn speurtocht naar Netty.
Poes reageert op muis.
Hoe sla ik dit op, iemand?
En toch gebruik je hem als massagestaaf?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Rutger ís een dildo. Jij vindt hem wel leuk, geloof ik?
Nou, ik niet!
Vond je dat al voordat hij de finale van DGK presenteerde samen met Fridget?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef noekje het volgende:
Rutger ís een dildo. Jij vindt hem wel leuk, geloof ik?
Nou, ik niet!
Ja ha, heb ooit twee interviews van hem gezien op Dumpert en ze waren niet goed. Zo'n amateuristisch staaltje waar Tv Drenthe zich nog voor zou schamen. Het pretendeert dan brutaal en humorvol te zijn maar hij is gewoon slecht.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vond je dat al voordat hij de finale van DGK presenteerde samen met Fridget?
Vast wel.
Vreemd volk aan de overkant kant van de Noordzee met hun "stiff upper".quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
En heerlijk ordinair als ze gezopen hebben!
Nee, echt niet. Ik vind ze echt leuk. Dat volk heeft humor. Daar kan Rutger nog een puntje aan zuigen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd volk aan de overkant kant van de Noordzee met hun "stiff upper".
Holy Mozes, wat een verhaal en ik ben een digibeet, dat weet je toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen, maukie de kat:
http://home.wanadoo.nl/annekebroenink/maukieinfo.html
mooi zo...zijn er al protestavatars?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, we gaan demonstreren.... is beter dan achter de pc te blijven hangen
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ah op die fiets, Engelse humor is niet te evenaren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
Nee, echt niet. Ik vind ze echt leuk. Dat volk heeft humor. Daar kan Rutger nog een puntje aan zuigen!
Kan mij er helemaal in vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:43 schreef noekje het volgende:
[..]
En heerlijk ordinair als ze gezopen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |