Ik vind alleen die nummertjes zo moeilijk onthoudenquote:
Ik heb ook al gepost maar de mod wordt het Nederlands een beetje zat en terecht.quote:
quote:
Ja, dat gaat niet, dat kun je niet onthouden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind alleen die nummertjes zo moeilijk onthouden
Ik heb Nena niet kunnen ontdekken tussen al die nummertjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vroeg al of Nena er ook was
![]()
Het jong kan het niet meer volgen, al dat buitenlands
Heeft hij het alweer voor elkaar, de slimmerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoor, Heidi met zijn eigen naam er op
Was ook een beetje een hostile takeover.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook al gepost maar de mod wordt het Nederlands een beetje zat en terecht.
Over een paar minuten José op NL Radio.
Dan moet je registreren toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Steeds meer fokkers met de eigen naam
Dan pak maar een stevige neut voor het slapen gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
Zeg begin eens niet over Nena ik wil nog slapen vanavond.
Of ik denk nog even aan Smash it.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan pak maar een stevige neut voor het slapen gaan
Wie was Dombo? Dat jochie met die oren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
dat was ff grappig... .we hebben die Dombo ff in de top6 geholpen.... geen idee, waar ze het over had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |