Ik heb ook al gepost maar de mod wordt het Nederlands een beetje zat en terecht.quote:
quote:
Ja, dat gaat niet, dat kun je niet onthouden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind alleen die nummertjes zo moeilijk onthouden
Ik heb Nena niet kunnen ontdekken tussen al die nummertjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vroeg al of Nena er ook was
![]()
Het jong kan het niet meer volgen, al dat buitenlands
Heeft hij het alweer voor elkaar, de slimmerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoor, Heidi met zijn eigen naam er op
Was ook een beetje een hostile takeover.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook al gepost maar de mod wordt het Nederlands een beetje zat en terecht.
Over een paar minuten José op NL Radio.
Dan moet je registreren toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Steeds meer fokkers met de eigen naam
Dan pak maar een stevige neut voor het slapen gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Dementor het volgende:
Zeg begin eens niet over Nena ik wil nog slapen vanavond.
Of ik denk nog even aan Smash it.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan pak maar een stevige neut voor het slapen gaan
Wie was Dombo? Dat jochie met die oren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
dat was ff grappig... .we hebben die Dombo ff in de top6 geholpen.... geen idee, waar ze het over had
Leg nu ff uit, hoe je daar aan een nick komt, krullenbol?!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
Wat is de bedoeling van die flappie website eigenlijk, krijgen we hier straks streams te zien?
neequote:
Dan moet je /nick naam intypen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leg nu ff uit, hoe je daar aan een nick komt, krullenbol?!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je /nick naam intypen.
Dus /nick Lobasca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |