Nou ja zeg, Heidi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf 0:05 streamt bb
(tennis er maar weer even bijgezet)
Goed hoor. Wel moe.quote:
Vast niet. Van mij mogen die uilen weg. Grijze friemelmassa.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Heidi.![]()
Ben ik hier eigenlijk wel blij mee?
Ik leef met je meequote:Op donderdag 5 juni 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed hoor. Wel moe.
Zit ik met m'n stomme kop de hele tijd tegen die advertentie hierboven te kijken... insecteneten.nl. Zie ik daaronder de TT staan 'Vriendjes van de beestjes'. Zit ik half naar die uilen te kijken.
Denk ik dat het om insecten voor vogels en terraria gaat. Nee dus. Eet smakelijk.
Dat is volgens Johnny_Berra de bedoeling, dooie pul als madenfabriek.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:22 schreef Ziet het volgende:
he gatver de vliegen kruipen al over de muren daar....
straks zie je de maden er uit kruipen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef agter het volgende:
Wanneer drijft er een astronaut weg?
Dat hoor je toch wel eens?
Ga je die ook streamen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is trouwens de officiële site
http://www.channel4.com/bigbrother/
Ik vond ze aandoenlijk maar na het opeten van hun eigen broertje/zusje ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Vast niet. Van mij mogen die uilen weg. Grijze friemelmassa.
Ja, zachtgekleurde gardenia's. Toch wel wennen hoor, zo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vond ze aandoenlijk maar na het opeten van hun eigen broertje/zusje ben ik er ook wel klaar mee.
Staan de bloemetjes mooi op het speciale plekje in de tuin?![]()
Misschien valt er wel ergens een nest cavia's te streamenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zachtgekleurde gardenia's. Toch wel wennen hoor, zo.
Ik mis Elephant Plains, jij vast ook. Weg met die viespeuken van uilen!
Ooh mooi en begrijpelijk hoor, geef het wat tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
Johnny_Bea moet zich ff snel meldenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is volgens Johnny_Berra de bedoeling, dooie pul als madenfabriek.
Zo ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:28 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ga je die ook streamen?
Vraagje...Hoe kan ik deze stream in windows mediaplayer krijgen of als url?Dus alleen de stream..
http://www.rspb.org.uk/webcams/birdsofprey/lochgartenvideo.asp
(edit)En deze
http://www.rspb.org.uk/webcams/birdsofprey/newforest.asp
Bvd..
Daar heb ik tennisquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh mooi en begrijpelijk hoor, geef het wat tijd.![]()
Elephant Plains is on hoor, op stream 4 bij mij.
Ik heb daar tennisquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooh mooi en begrijpelijk hoor, geef het wat tijd.![]()
Elephant Plains is on hoor, op stream 4 bij mij.
stop stream 4quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |