Maar misschien gaat ze zometeen wel voorlezen, dat maakt het dan weer goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Ziet het volgende:
ik vind het pure nalatigheid van die moederuil!
de trut!
zij moet het kadaver weghalen, die verantwoordelijkheid kun je niet bij die kleintjes leggen!
op de stream, rechter knop > eigenschappenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
.. Maar hoe kan ik de link van de stream vinden die ik in mediaplayer in kan voeren.zodat ik een playlist krijg..
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar misschien gaat ze zometeen wel voorlezen, dat maakt het dan weer goed
quote:
Zeg dat nou niet, je zet Disana weer aan het werk in haar voorlees topic. Daar heeft ze nog slapeloze nachten van.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
Maar misschien gaat ze zometeen wel voorlezen, dat maakt het dan weer goed
Dus ik hoef niet meer te sms'en ??quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Ziet het volgende:
[..]
tssss het is allang 19 uur geweest, dus zelfs dát verzuimt ze!
daarbij vind ik het ook nog eens heel zielig dat de piano eruit is gehaald...
huub heeft zo toch helemaal geen kans gehad
(maarja, de finale lag natuurlijk al ver vantevoren vast)
Oeps, even niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, je zet Disana weer aan het werk in haar voorlees topic. Daar heeft ze nog slapeloze nachten van.
Thanx..quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
op de stream, rechter knop > eigenschappen
locatie kopieëren en openen met notepad/word
bij deze ga ik een petitie opzetten om de moederuil uit de ouderlijke macht te laten ontzetten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:47 schreef Ziet het volgende:
ik vind het pure nalatigheid van die moederuil!
de trut!
zij moet het kadaver weghalen, die verantwoordelijkheid kun je niet bij die kleintjes leggen!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
bij deze ga ik een petitie opzetten om de moederuil uit de ouderlijke macht te laten ontzetten.
Eerst laat ze Huubje dood gaan..... overvoed ze Japie(die toch al behoorlijk aan de maat is, straks kan die niet vliegen door z'n overwicht) en stimuleert het achterbakse gedrag van die 2 andere nitwits van uilen
Die moeder is een schande voor het hele uilenras
Waar moet ik tekenen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
bij deze ga ik een petitie opzetten om de moederuil uit de ouderlijke macht te laten ontzetten.
Eerst laat ze Huubje dood gaan..... overvoed ze Japie(die toch al behoorlijk aan de maat is, straks kan die niet vliegen door z'n overwicht) en stimuleert het achterbakse gedrag van die 2 andere nitwits van uilen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Kom maar op met die petitie, is dat uilenlwijf nu helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
Jullie gaan ervoor zorgen dat hun haar nooit meer gedaan wordt door de lokale kapperboer?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom maar op met die petitie, is dat uilenlwijf nu helemaal gek geworden.
Ik heb me bedacht, we gaan demonstreren.... is beter dan achter de pc te blijven hangenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie gaan ervoor zorgen dat hun haar nooit meer gedaan wordt door de lokale kapperboer?
Kweeniet wat Desii van plan is, ik wacht nog even af.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
Jullie gaan ervoor zorgen dat hun haar nooit meer gedaan wordt door de lokale kapperboer?
Zo bekijk ik idd elk topic tegenwoordig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweeniet wat Desii van plan is, ik wacht nog even af.
[ afbeelding ]
Waarom moet ik nu toch aan jou denken?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf 0:05 streamt bb
(tennis er maar weer even bijgezet)
Jammer dat de binnenkomst niet live wordt uitgezondenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel zin in wat Engelsen eigenlijk!
Maar zijn de streams wel gratis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat de binnenkomst niet live wordt uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |