vertelquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij klopt inhoudelijk echter niet
Brief sturen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij klopt inhoudelijk echter niet
Officiële eindstandquote:
Echte voetbal liefhebbers rekenen die play offs niet meequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Officiële eindstand
# club reden
1. PSV Kampioen na 34 speelrondes
2. FC Twente Winnaar Champions League play-offs
3. AFC Ajax Verliezer finale CL play-offs
4. sc Heerenveen Winnaar van de verliezersplay-off voorronde Champions League tussen sc Heerenveen en NAC Breda
5. N.E.C. Nijmegen Winnaar van de 3e ronde play-off tussen NAC Breda en NEC Nijmegen om UEFA-Cup en Intertoto-ticket
6. Feyenoord Behoudt als bekerwinnaar de stand na 34 rondes
7. NAC Breda Verliezer van de 3e ronde play-off tussen NAC Breda en NEC Nijmegen om UEFA-Cup en Intertoto-ticket
8. FC Groningen Verliezer 2e ronde play-offs UEFA Cup
9. Roda JC Uitgeschakeld in 1e ronde play-offs UEFA Cup, na 34 rondes hoger geëindigd dan FC Utrecht.
10. FC Utrecht Uitgeschakeld in 1e ronde play-offs UEFA Cup, na 34 rondes lager geëindigd dan Roda JC.
11. AZ Stand na 34 rondes
12. Vitesse Stand na 34 rondes
13. Sparta Rotterdam Stand na 34 rondes
14. Heracles Almelo Stand na 34 rondes
15. Willem II Stand na 34 rondes
16. De Graafschap Gehandhaafd na play-offs
17. VVV-Venlo Gedegradeerd na play-offs
18. Excelsior Direct gedegradeerd naar de Eerste Divisie
Nee, hoeveel pijn het ook doet om toe te geven... Jorien heeft gewoon gelijk in deze.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Echte voetbal liefhebbers rekenen die play offs niet mee
Voor de UEFA statistieken is Ajax gewoon 2de hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, hoeveel pijn het ook doet om toe te geven... Jorien heeft gewoon gelijk in deze.
Bron? Zou zeer opmerkelijk zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de UEFA statistieken is Ajax gewoon 2de hoor.
Lul niet zo slap joh.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef denthemen het volgende:
Blijven zoeken
Dat was 1000x gezegd toen ze werden ingevoerd.quote:
Een mail sturen naar de VI is raar maar een mail sturen naar Coca Cola omdat een logo een beetje schuin staat valt wel onder de categorie nuttig?quote:
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet. Aangezien de Uefa de overkoepelende organisatie is en de CL en Uefa cup organiseren is het wel vreemd dat zij de lijst aanhouden van na 34 wedstrijden. Terwijl de deelname aan de CL en Uefa cup juist gebasseerd is op de eindranglijst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op zich ook wel logisch natuurlijk.
Dan nog staat 010 niet in de top 3 dus klopt er toch geen fuck vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet. Aangezien de Uefa de overkoepelende organisatie is en de CL en Uefa cup organiseren is het wel vreemd dat zij de lijst aanhouden van na 34 wedstrijden. Terwijl de deelname aan de CL en Uefa cup juist gebasseerd is op de eindranglijst.
Dentheman stelt zich wel een beetje op als een calimero inderdaad, beetje jammer dat je erop moest reageren Denquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat niet, maar daar ging het nu ook niet om. Sowieso sloeg die eerste brief over de zogenaamde nieuwe top 3 (alsof die er ooit gaat komen) ook nergens op.
Feyenoord valt tijdelijk buiten de boot, maar echt een nieuwe top 3 zie ik niet gebeuren nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat niet, maar daar ging het nu ook niet om. Sowieso sloeg die eerste brief over de zogenaamde nieuwe top 3 (alsof die er ooit gaat komen) ook nergens op.
Kennelijk niet dus. Wsl zijn bonden daar vrij in.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Terwijl de deelname aan de CL en Uefa cup juist gebasseerd is op de eindranglijst.
Ben ik het niet mee eens, waar ik mee kom is geen mening maar puur de feitenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dentheman stelt zich wel een beetje op als een calimero inderdaad, beetje jammer dat je erop moest reageren Den
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:
Ben ik het niet mee eens, waar ik mee kom is geen mening maar puur de feiten
Deze passage is toch niet echt het toonbeeld van objectiviteit tbh.quote:Misschien moet u de oogkleppen afzeten en dingen objectief gaan bekijken. Ook wordt Ajax arrogant gedrag verweten, terwijl u in dezelfde brief even laat zien hoe goed Twente en Feyenoord wel zijn, pot verwijt de ketel..
Beiden (1 van de 2 natuurlijk) mogen van mij komen als Huntelaar vertrekt. Liever dan die Nigeriaanse Israelier. We hebben Cvitanich nu al als 'aankomende spits'.quote:
Haha lachen met jou pik, echt een goede grap.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:18 schreef twi het volgende:
Ah ik snap het al. TerroRobbie had die originele brief geschreven.
Laat nou maar gewoon waaien, als je ergens een antwoord op wilt sturen moet je dat lekker doen en niet de betweters van FOK! laten bepalen wat wel en niet mag. Idioot gezanik hier ook altijd.
Nou weer gewoon over Ajax.
En daar heb ik dan ook geen problemen meequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar als je vervolgens zelf op FOK! komt vragen wat andere er van vinden kan het natuurlijk zomaar voorkomen dat niet iedereen achter jouw brief staat.
Geen Koefkoefquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Beiden (1 van de 2 natuurlijk) mogen van mij komen als Huntelaar vertrekt. Liever dan die Nigeriaanse Israelier. We hebben Cvitanich nu al als 'aankomende spits'.
Het liefste Berg, maar Koevermans heb ik ook geen probleem mee.
Dat kan best zo zijn, maar ik denk dat meerdere doelen op het feit dat je in gaat op zo'n figuur middels een brief. Kom óp zeg. Zo krijgen ze hun zin ook nog.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, waar ik mee kom is geen mening maar puur de feiten
Hier ben ik het mee eens. Beetje kort door de bocht van twi.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Haha lachen met jou pik, echt een goede grap.
Als je een brief wilt schrijven moet je dat inderaad zelf weten. Maar als je vervolgens zelf op FOK! komt vragen wat andere er van vinden kan het natuurlijk zomaar voorkomen dat niet iedereen achter jouw brief staat.
Dan verlies je (door mogelijk mislopen CL, als je Huntelaar ook nog eens kwijtraakt) misschien wel meer dan 18 milquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef Chadi het volgende:
18 miljoen .als ze dat betalen mogen ze gelijk ophoeren. Dan maar zonder Sulejmani 4de worden of zo. Kom nou een beetje trots hebben .. opgetyft
So what dan laat je je toch niet kaal plukken. Voor 18 miljoen haal je maar iemand op het middenveld en achterin. Voorin heb je zat power en verkoop je huntelaar niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan verlies je (door mogelijk mislopen CL, als je Huntelaar ook nog eens kwijtraakt) misschien wel meer dan 18 mil
Eens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
So what dan laat je je toch niet kaal plukken. Voor 18 miljoen haal je maar iemand op het middenveld en achterin. Voorin heb je zat power en verkoop je huntelaar niet.
Die man heeft net 10 wedstrijden een beetje goed gespeeld en dan 18 miljoen.. we zijn Real niet ..
Ja wij verspelen punten omdat we niet de nul kunnen houden, niet omdat we het voorin zo slecht doen. Sulejmani is een groot risico. Voor 18 miljoen koop je zekerheden en geen risico'squote:Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens.
Voor 18 miljoen kun je het achterin dicht bouwen. Maar nee, Ajax kiest voor 200 goals volgend seizoen.
Luisao, Douglas en Koevermans heb ik liever dan Sulejmani.
Sulejmani is een zekerheid, blessure's daar gelaten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja wij verspelen punten omdat we niet de nul kunnen houden, niet omdat we het voorin zo slecht doen. Sulejmani is een groot risico. Voor 18 miljoen koop je zekerheden en geen risico's
Sulejmani is absoluut geen zekerheid. Net zo zeker als Machlas was toen hij naar Ajax kwam en geen pepernoot meer raakte.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sulejmani is een zekerheid, blessure's daar gelaten.
En wie zegt dat er geen geen verdedigers komen?
Ik bedoel dat je toch een keer grote bedragen moet betalen, en niet overal de pot dicht moet houden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
So what dan laat je je toch niet kaal plukken. Voor 18 miljoen haal je maar iemand op het middenveld en achterin. Voorin heb je zat power en verkoop je huntelaar niet.
Die man heeft net 10 wedstrijden een beetje goed gespeeld en dan 18 miljoen.. we zijn Real niet ..
"e:Zaakwaarnemer Huntelaar haalt fel uit naar nep-zaakwaarnemer
De Italiaanse zaakwaarnemer Vincenzo Morabito deed zich afgelopen dagen in de media weer ongegeneerd voor als zaakwaarnemer van Huntelaar. Hij bracht in Italië het bericht naar buiten dat Huntelaar in gesprek zou zijn met Real Madrid en aan de vooravond zou staan van een transfer. Dat nieuws werd in diverse landen door media opgepikt. Vanavond uitte de echte zaakwaarnemer van Huntelaar Arnold Oosterveer zijn onvrede over die uitlatingen.
Ajax Netwerk
'Het is belachelijk. Ik kende dit verhaal niet, maar ik kan wel vertellen dat het gehele bericht onzin is. Er is geen contact met Real Madrid of welke club dan ook. Morabito is geen zaakwaarnemer van Klaas-Jan en we hebben hem al vaker verordend te stoppen met die verhalen. Ongelofelijk. Het is ook een schande dat een gerenommeerde krant als L'Equipe dit soort onzin meldt.
Bron Ajax.netwerkquote:Heerenveen: transfer Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk
Directeur Yme Kuiper van Heerenveen noemde in de nieuwe uitgave van Voetbal International een transfer van Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk. 'Als Sulejmani zijn carrière in Nederland voortzet, kan hij voor zijn ontwikkeling net zo goed in Heerenveen blijven. Wij spelen net als Ajax ook in het UEFA Cup toernooi. Bovendien heeft Mickey nog geen jaar bij ons in het eerste elftal gespeeld. Een vertrek naar Ajax is wat ons betreft niet waarschijnlijk.'
Nee dat ben ik met je eens maar 18 miljoen voor een speler die niet eens bewezen heeft dat ie op het hoogste platform kan acteren.. tsjah .. dat is toch te gek voor woorden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je toch een keer grote bedragen moet betalen, en niet overal de pot dicht moet houden.
18 miljoen is veel te veel, 10/11 een keer, maar je kan niet eeuwig bij alles zuinig zijn.
Hij heeft al gezegd dat ie blijft min of meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
die gast, kan beter gewoon eens zeggen wat die echt wilt.
zou jullie spanning schelen enz
Heb hetzelfde idee eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef twi het volgende:
Het liefste Berg, maar Koevermans heb ik ook geen probleem mee.
ik mag toch hopen dat hij niet voor weinig te halen isquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
Koevermans is een goeie gozer en een goed breekijzer, als je hem voor weinig kan halen moet je dat zeker doen
Wat heeft PSV eigenlijk betaald voor Koevermans?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat hij niet voor weinig te halen is
Dat het niet werkt ligt meer aan Koster dan aan Urzaiz lijkt me, Urzaiz kreeg gewoon geen kans van hem. Maar om dan Koevermans als vervanger te halen, die voetballer is Ajax-onwaardig jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet hoe iedereen nu weer ineens bij Koevermans komt, maar kom op zeg. Gisteren hadden mensen het hier over halfbakken voetballers die de jeugd blokkeren. Nou dan moet je vooral Koevermans nemen.
Hij is een huilebalk die het topniveau niet aankan (zelfs niet in Nederland. Bij PSV heeft ie er amper iets van gebakken dit seizoen en Europees was het helemaal een drama. Als we vooruit willen dan moet je vooral niet zulke spelers aantrekken.
Bovendien moet Ajax geen breekijzers nodig hebben. En het verleden heeft uitgewezen dat het ook niet werkt. Nee, van mij mag onze Danny lekker kansen blijven verprutsen in Eindhoven.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Ajax altijd 80-90 goals per seizoen maakt. Je hebt dan geen breekijzer nodig. Je probleem ligt dan bij je verdediging.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat het niet werkt ligt meer aan Koster dan aan Urzaiz lijkt me, Urzaiz kreeg gewoon geen kans van hem. Maar om dan Koevermans als vervanger te halen, die voetballer is Ajax-onwaardig ja
En Sulejmani hoeft zich niet meer te bewijzen...? Bovendien hoeft ie voor meer dan 11 miljoen niet te komen van mij. En Suarez heeft zich toch al wel aardig bewezen. Voornamelijk als vleugelspeler dit seizoen 17 goals en 14 assists gemaakt, das toch behoorlijk. Cvitanich is afwachten, lijkt mij te klein om op de plek van KJH te spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die uberhaubt aan Koevermans denken![]()
Ajax heeft geen stormram nodig omdat dat toch niet in de speelstijl van Ajax ligt, je zag het aan Urzaiz.
Als we Huntelaar verliezen hebben we totaal niets voorin behalve Suarez en Cvitanich die het ook allemaal nog moet bewijzen.
Ik hoop dat Sulejmani alsnog komt.
Maar je hebt dan ook de kans dat ze juist omdat het 2 dezelfde spelers zijn niet optimaal zullen renderen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef Wooldoor het volgende:
Tuurlijk moet Sulejmani zich nog bewijzen maar hoe hij bij Heerenveen heeft gespeeld doet hij heel erg denken aan Suarez in zijn Groningen tijd. Als je kan beschikken over 2 van zulk type spelers heb je voorin veel dreiging en met Huntelaar een echte afmaker.
De logische vervanger voor Huntelaar met dezelfde speelstijl lijkt inderdaad het meest op Berg.
quote:Marseille meldt zich voor Boulahrouz
Volgens het Franse dagblad La Provence heeft Olympique Marseille zich bij Chelsea gemeld voor Khalid Boulahrouz. De Zuid-Franse club wil de 26-jarige international graag overnemen van de Londenaren.
Marseille, dat afgelopen seizoen als derde eindigde in de Ligue 1, heeft ook interesse in de Braziliaanse verdediger Helton van Lens. Boulahrouz krijgt echter de voorkeur van de club van trainer Erik Gerets.
Momenteel bevindt de verdediger zich in Lausanne waar hij met het Nederlands elftal in voorbereiding is op het komende EK.
Boulahrouz, die nog altijd eigendom van Chelsea is, kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor het Spaanse Sevilla. De Londense club wil hoogstwaarschijnlijk niet verder met de verdediger.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat Ajax altijd 80-90 goals per seizoen maakt. Je hebt dan geen breekijzer nodig. Je probleem ligt dan bij je verdediging.
Wat een heldquote:
Idd.. we kunnen Patje krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die uberhaubt aan Koevermans denken![]()
quote:Ajax-bus bekogeld in Brabant
De bus van Ajax is in het Brabantse Nuenen bekogeld met eieren en stenen, waardoor er een achterruit sneuvelde. Volgens het Eindhovens Dagblad had de zoon van Ajax-trainer Adri Koster, inwoner van Nuenen, als eindexamenstunt de spelersbus van Ajax geregeld voor het eindexamengala.
De uiteindelijke bestemming was het Eckart College in Eindhoven, maar in Nuenen verzamelden jongeren zich rond de Ajax-bus en bekogelden het voertuig. De politie kwam er uiteindelijk aan te pas om de bus te begeleiden naar de plek van bestemming in Eindhoven.
Alsjeblieft zeg. Over vergane glorie gesproken..quote:
Wanne megool, haha, dan vraag je er toch omquote:
Kutclub.quote:
quote:‘Innemend afscheid Shota’
Tbilisi, 04 jun 2008
Vele Ajacieden mochten dinsdagavond in Georgië getuigen zijn van het afscheid van hun voormalige ploeggenoot Shota Arveladze. Als eerbetoon aan hem heeft de nationale bond van Georgië zijn rugnummer 11 voor altijd bevroren.
De vrienden van Shota wonnen de fantastisch georganiseerde ‘uitzwaaiwedstrijd’ met 9-6.
Maar die uitslag was uiteraard het minst belangrijke. Veel belangrijker was dat grote voetballers en trainers Shota de eer wilden bewijzen bij zijn afscheid te zijn. Onder andere Danny Blind, Aron Winter, Richard Witschge, Kenneth Perez - zijn voormalige teamgenoot bij AZ - en de oud-Ajacieden Frank en Ronald de Boer, Michael en Brian Laudrup, Dean Gorré, Giorgi Kinkladze, Fred Grim en Tijjani Babangida gaven acte de presènce in Tbilisi.
Ook Ajax' teammanager David Endt mocht met onder andere fysiotherapeut Pim van Dord bij de memorabele gebeurtenis aanwezig zijn. ,,Shota is een van de meest pure en hartelijke mensen die ik in mijn leven heb ontmoet”, vertelt Endt een dag na de ceremonie. ,,Shota is in Georgië een toverwoord. Hij is in zijn land wat Cruijff in Nederland is. Overal in de stad hingen spandoeken met ‘Thank you Shota’. President Saakaashvili was zelfs in het met 35.000 mensen gevulde stadion bij zijn afscheid.”
Dat geeft wel aan hoe groot Arveladze is als voetballer en als mens. De spits kwam in het seizoen 1997-1998 bij Ajax. Hij was direct al goed voor 25 competitietreffers. In de presentatiegids van 2001-2002, zijn laatste periode als Ajacied, kreeg Shota mooie woorden als aankondiging. ‘Shota Arvaladze is een bij het Ajax-publiek zeer gewaarde spits: zeer technisch, eigenwijs, verrassend, slim en vaak en mooi scorend (…). ‘Een kunstenaar van het kaliber Arveladze hoort op het hoofdpodium te staan.’ Toen hij daar niet meer mocht staan door hevige concurrentie, vertrok de sympathieke spits naar Schotland.
Vier jaar later keerde hij terug in Nederland. Bij AZ liet hij zijn fans weer genieten. Genieten deed David Endt ook altijd van Shota. ,,Hij was onnavolgbaar, fantasierijk en, dat mogen we zeker niet vergeten, een toonbeeld van sportiviteit. De grootste dichter van Georgië heet Shota Rustaveli. Tijdens een korte speech na de wedstrijd, waarbij ik sprak namens de Ajax-delegatie, heb ik nog gezegd dat het geen wonder is dat een man die Shota heet een dichter op veld is.”
De dichter op het veld scoorde zelf ook nog tijdens zijn afscheidswedstrijd, zowel voor het nationale elftal als voor ‘vrienden van Shota’. Een minuut voor tijd was het moment daar. Shota werd gewisseld. Zijn tienjarige zoontje Giorgi en diens neefje (de zoon van tweelingbroer Archil) vervingen hem. De kleine Arveladze scoorde zelfs nog. Zijn vader maakte een ereronde, zijn laatste tocht langs het veld. Hoe dichter hij bij de tunnel naar de kleedkamer kwam, hoe langzamer hij ging lopen.
,,Je zag dat Shota eigenlijk helemaal het veld niet af wilde, hij wilde geen afscheid nemen van het voetbalveld”, aldus David Endt die het van nabij meemaakte. Maar het moment was daar. Georgië moet het vanaf dinsdag doen zonder zijn grootste voetballer en dat iedereen dat heel jammer vond, bleek. Familie, vrienden en fans lieten de tranen vrij over de wangen stromen. ‘Shota, bedankt!’
Het Eindhovens Dagblad meldt het, ik ben niet in staat geweest om het gebeuren met eigen ogen te aanschouwen, dus ik vertrouw erop dat het zo wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax bus mee voor een eindexamenstunt. Geloof je het zelf.
quote:
PSV wordt elk seizoen verzwakt. Tot nu toe nog geen reden om minder hard kampioen te worden daar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Concurrent PSV wordt ook aardig verzwakt met Gomes en nu Farfán.
Ik ga zowaar hoop krijgen voor volgend seizoen met Van Basten en wat nieuwe spelers.
Was ook het eerste wat ik dacht, maar nu met het verschil dat de halve scouting daar is verdwenen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
PSV wordt elk seizoen verzwakt. Tot nu toe nog geen reden om minder hard kampioen te worden daar.
Maar de overtuiging wordt steeds minder. Eerst op één doelpunt, nu op drie punten (één wedstrijd).quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
PSV wordt elk seizoen verzwakt. Tot nu toe nog geen reden om minder hard kampioen te worden daar.
Ik snap niet zo goed waarom hij mee zou moeten voetballen, die spits. Je hebt een spelmaker (Perez, De Jong) en twee creatieve spelers (als Sulejmani komt). Dan heb je voorin gewoon iemand nodig die de ballen erin ramt. Al staat hij paaltje te pissen, zolang hij er 30 in trapt is dat mooi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:58 schreef Cheiron het volgende:
Als Huntelaar weg gaat moet je naar mijn idee op zoek naar een meevoetballende spits. Huntelaar heeft een geweldig goalgevoel, maar ik vind het toch niet het soort spits dat bij Ajax hoort. En Koevermans hoort hier al helemaal niet genoemd te worden
En Piet is natuurlijk ook weg, ik weet niet hoe ze dat moeten op gaan vangen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar de overtuiging wordt steeds minder. Eerst op één doelpunt, nu op drie punten (één wedstrijd).
Ik moet het nog maar zien; Gomes vond ik de laatste jaren belangrijker dan Cocu, Alex en Farfán. Nu vertrekken er dus weer twee belangrijke basiskrachten. Dat moet ook allemaal opgevangen worden.
Waar heb je gelezen dat Farfán weggaat dan? Als ze dat niet compenseren verwacht ik ook wel dat ze volgend seizoen een heel zwaar seizoen krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar de overtuiging wordt steeds minder. Eerst op één doelpunt, nu op drie punten (één wedstrijd).
Ik moet het nog maar zien; Gomes vond ik de laatste jaren belangrijker dan Cocu, Alex en Farfán. Nu vertrekken er dus weer twee belangrijke basiskrachten. Dat moet ook allemaal opgevangen worden.
Op VI.nlquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat Farfán weggaat dan? Als ze dat niet compenseren verwacht ik ook wel dat ze volgend seizoen een heel zwaar seizoen krijgen.
Hoezo? Ze hebben een verdediger gehaald die 3 minuten nodig heeft om zijn as te draaien. En Amrabat vind ik ook niet veel soepsquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef twi het volgende:
Voorlopig doen ze het beter op de transfermarkt dan wij, ondanks hun 'beroerde scouting'.
Piet is ook maar zwaar overrated.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En Piet is natuurlijk ook weg, ik weet niet hoe ze dat moeten op gaan vangen hoor![]()
Amrabat en die Mexicaanse verdediger tot nu toe toch? Of heb ik wat gemist.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef twi het volgende:
Voorlopig doen ze het beter op de transfermarkt dan wij, ondanks hun 'beroerde scouting'.
Hm ze hebben Amrabat gekocht en een Mexicaan waar veel mensen hun twijfels over hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef twi het volgende:
En een talentvolle Peruviaan (Manco?) en volgens mij hebben ze nog een speler gekocht, geen idee meer wie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben een verdediger gehaald die 3 minuten nodig heeft om zijn as te draaien. En Amrabat vind ik ook niet veel soeps
Vind ik iets te gemakkelijk. Als PSV met Cvitanich was aangekomen was het een Romario in spé.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Voorlopig komen wij niet verder dan Cvitanich, waarvan niemand eigenlijk weet wat we er precies mee moeten, en een hand vol geruchten van spelers die een vermogen kosten en niet weg mogen....
Reimond Manco ja een aanvaller van 1.70 en 50kg die ook nog niets bewezen heeft. En zoals al zei een back met een draaicirkel van een olifantquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
En een talentvolle Peruviaan (Manco?) en volgens mij hebben ze nog een speler gekocht, geen idee meer wie.
Voorlopig komen wij niet verder dan Cvitanich, waarvan niemand eigenlijk weet wat we er precies mee moeten, en een hand vol geruchten van spelers die een vermogen kosten en niet weg mogen....
Gomes is nog niet weg hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Concurrent PSV wordt ook aardig verzwakt met Gomes en nu Farfán.
Zoals wij die Mexicaan van PSV nu weer afkraken dat hij 3 minuten nodig heeft om te draaien. Lijkt me dat je wel wat kunt wanneer je Mexicaans International bent en bij een goede Mexicaanse club speelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Vind ik iets te gemakkelijk. Als PSV met Cvitanich was aangekomen was het een Romario in spé.
hehehquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef toma het volgende:
[..]
Gomes is al een paar weken weg, de vraag is alleen of ie nog terug komt.
Ik zit zelf niet echt op Pranjic te wachten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
Pranjic schijnt op de Kroatische tv te hebben gezegd graag naar Ajax te willen...
Ik hoef hem er niet bij te hebben hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef kevin6188 het volgende:
Pranjic schijnt op de Kroatische tv te hebben gezegd graag naar Ajax te willen...
Ik weet niet. Geef voorlopig de voorkeur aan verdedigers.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zit zelf niet echt op Pranjic te wachten.
Het is meer een soort Engelse winger, die niet echt in het Ajax-systeem zou passen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Geef voorlopig de voorkeur aan verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |