Elke keer rond de 70-80%.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:35 schreef TheClown1 het volgende:
hoe hoog kwam die juich meter bij jou? ik zat bijna op 100% namelijk of is dat gewoon puur bedrog om je hoop hoog te houden?
Je kan ook 33cl blikjes kopen.......scheelt je liters copa zuipenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze doen er alles aan om er geen shirtsponsors (Nike, Adidas) op te zetten. Is met het shirt van 'Oranje' ook zo.
Die actie is ook pauper. Ik heb nu al twee codes ingevoerd en nog steeds geen kaartjes gewonnen. Vanmiddag maar weer een fles kopen.
Het is Yeahinho.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Maar dat is Ruud heul niet!
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Mooi filmpje, kreeg er kippenvel van.quote:
Het is Van de Laak inderdaad...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Maar die zijn weer duurder. Ik koop er overigens ook geen fles cola meer om.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef DRD het volgende:
[..]
Je kan ook 33cl blikjes kopen.......scheelt je liters copa zuipen
Nee johquote:Op donderdag 24 april 2008 16:34 schreef The_Verve het volgende:
Het is Van de Laak inderdaad...
Ja bedanktquote:Het FC Den Bosch logo is interdaad een kwartslag gedraaid op het shirt. Het reclamebureau dat deze commercial heeft bedacht en opgenomen, heeft ons dit bevestigd. Helaas is het niet te achterhalen waarom dit is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |