abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59126568
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:18 schreef twi het volgende:
Ah ik snap het al. TerroRobbie had die originele brief geschreven.

Laat nou maar gewoon waaien, als je ergens een antwoord op wilt sturen moet je dat lekker doen en niet de betweters van FOK! laten bepalen wat wel en niet mag. Idioot gezanik hier ook altijd.

Nou weer gewoon over Ajax.
Haha lachen met jou pik, echt een goede grap.

Als je een brief wilt schrijven moet je dat inderaad zelf weten. Maar als je vervolgens zelf op FOK! komt vragen wat andere er van vinden kan het natuurlijk zomaar voorkomen dat niet iedereen achter jouw brief staat.
pi_59126628
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]
Maar als je vervolgens zelf op FOK! komt vragen wat andere er van vinden kan het natuurlijk zomaar voorkomen dat niet iedereen achter jouw brief staat.
En daar heb ik dan ook geen problemen mee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59128909
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Beiden (1 van de 2 natuurlijk) mogen van mij komen als Huntelaar vertrekt. Liever dan die Nigeriaanse Israelier. We hebben Cvitanich nu al als 'aankomende spits'.

Het liefste Berg, maar Koevermans heb ik ook geen probleem mee.
Geen Koefkoef
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59128967
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, waar ik mee kom is geen mening maar puur de feiten
Dat kan best zo zijn, maar ik denk dat meerdere doelen op het feit dat je in gaat op zo'n figuur middels een brief. Kom óp zeg. Zo krijgen ze hun zin ook nog.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Haha lachen met jou pik, echt een goede grap.

Als je een brief wilt schrijven moet je dat inderaad zelf weten. Maar als je vervolgens zelf op FOK! komt vragen wat andere er van vinden kan het natuurlijk zomaar voorkomen dat niet iedereen achter jouw brief staat.
Hier ben ik het mee eens. Beetje kort door de bocht van twi.
pi_59129835
Oke, even terug op Ajaxnieuws als er wat is
pi_59130446
18 miljoen . als ze dat betalen mogen ze gelijk ophoeren. Dan maar zonder Sulejmani 4de worden of zo. Kom nou een beetje trots hebben .. opgetyft
pi_59130599
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef Chadi het volgende:
18 miljoen . als ze dat betalen mogen ze gelijk ophoeren. Dan maar zonder Sulejmani 4de worden of zo. Kom nou een beetje trots hebben .. opgetyft
Dan verlies je (door mogelijk mislopen CL, als je Huntelaar ook nog eens kwijtraakt) misschien wel meer dan 18 mil
pi_59130669
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Dan verlies je (door mogelijk mislopen CL, als je Huntelaar ook nog eens kwijtraakt) misschien wel meer dan 18 mil
So what dan laat je je toch niet kaal plukken. Voor 18 miljoen haal je maar iemand op het middenveld en achterin. Voorin heb je zat power en verkoop je huntelaar niet.

Die man heeft net 10 wedstrijden een beetje goed gespeeld en dan 18 miljoen.. we zijn Real niet ..
pi_59131053
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

So what dan laat je je toch niet kaal plukken. Voor 18 miljoen haal je maar iemand op het middenveld en achterin. Voorin heb je zat power en verkoop je huntelaar niet.

Die man heeft net 10 wedstrijden een beetje goed gespeeld en dan 18 miljoen.. we zijn Real niet ..
Eens.

Voor 18 miljoen kun je het achterin dicht bouwen. Maar nee, Ajax kiest voor 200 goals volgend seizoen .

Luisao, Douglas en Koevermans heb ik liever dan Sulejmani.
pi_59131215
Het is ook zo dat Ajax gewoon 2e is geworden. Playoffs tellen niet mee voor de uiteindelijk eindstand.

Maar Toto Tamuz zou denk ik ook wel een goede aanwinst zijn! In FM is hij in ieder geval een held. Maar het lijkt wel alsof Ajax aan elke FM held word gekoppeld (Lulihna).
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59131257
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Eens.

Voor 18 miljoen kun je het achterin dicht bouwen. Maar nee, Ajax kiest voor 200 goals volgend seizoen .

Luisao, Douglas en Koevermans heb ik liever dan Sulejmani.
Ja wij verspelen punten omdat we niet de nul kunnen houden, niet omdat we het voorin zo slecht doen. Sulejmani is een groot risico. Voor 18 miljoen koop je zekerheden en geen risico's
pi_59131521
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja wij verspelen punten omdat we niet de nul kunnen houden, niet omdat we het voorin zo slecht doen. Sulejmani is een groot risico. Voor 18 miljoen koop je zekerheden en geen risico's
Sulejmani is een zekerheid, blessure's daar gelaten.

En wie zegt dat er geen geen verdedigers komen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59131584
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Sulejmani is een zekerheid, blessure's daar gelaten.

En wie zegt dat er geen geen verdedigers komen?
Sulejmani is absoluut geen zekerheid. Net zo zeker als Machlas was toen hij naar Ajax kwam en geen pepernoot meer raakte.

Ik zeg alleen voor die 18 miljoen kan je het beter dicht timmeren want je hebt voorin zat kwaliteit rond lopen.
pi_59131730
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je toch een keer grote bedragen moet betalen, en niet overal de pot dicht moet houden.
18 miljoen is veel te veel, 10/11 een keer, maar je kan niet eeuwig bij alles zuinig zijn.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:08:56 #240
51286 w00h00
Digital man!
pi_59132034
quote:
Zaakwaarnemer Huntelaar haalt fel uit naar nep-zaakwaarnemer

De Italiaanse zaakwaarnemer Vincenzo Morabito deed zich afgelopen dagen in de media weer ongegeneerd voor als zaakwaarnemer van Huntelaar. Hij bracht in Italië het bericht naar buiten dat Huntelaar in gesprek zou zijn met Real Madrid en aan de vooravond zou staan van een transfer. Dat nieuws werd in diverse landen door media opgepikt. Vanavond uitte de echte zaakwaarnemer van Huntelaar Arnold Oosterveer zijn onvrede over die uitlatingen.
Ajax Netwerk
'Het is belachelijk. Ik kende dit verhaal niet, maar ik kan wel vertellen dat het gehele bericht onzin is. Er is geen contact met Real Madrid of welke club dan ook. Morabito is geen zaakwaarnemer van Klaas-Jan en we hebben hem al vaker verordend te stoppen met die verhalen. Ongelofelijk. Het is ook een schande dat een gerenommeerde krant als L'Equipe dit soort onzin meldt.
&
quote:
Heerenveen: transfer Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk
Directeur Yme Kuiper van Heerenveen noemde in de nieuwe uitgave van Voetbal International een transfer van Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk. 'Als Sulejmani zijn carrière in Nederland voortzet, kan hij voor zijn ontwikkeling net zo goed in Heerenveen blijven. Wij spelen net als Ajax ook in het UEFA Cup toernooi. Bovendien heeft Mickey nog geen jaar bij ons in het eerste elftal gespeeld. Een vertrek naar Ajax is wat ons betreft niet waarschijnlijk.'
Bron Ajax.netwerk

[ Bericht 13% gewijzigd door w00h00 op 04-06-2008 23:19:10 ]
pi_59132054
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je toch een keer grote bedragen moet betalen, en niet overal de pot dicht moet houden.
18 miljoen is veel te veel, 10/11 een keer, maar je kan niet eeuwig bij alles zuinig zijn.
Nee dat ben ik met je eens maar 18 miljoen voor een speler die niet eens bewezen heeft dat ie op het hoogste platform kan acteren.. tsjah .. dat is toch te gek voor woorden.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:09:58 #242
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59132060
die gast, kan beter gewoon eens zeggen wat die echt wilt.
zou jullie spanning schelen enz
pi_59132312
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
die gast, kan beter gewoon eens zeggen wat die echt wilt.
zou jullie spanning schelen enz
Hij heeft al gezegd dat ie blijft min of meer
pi_59132658
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef twi het volgende:

Het liefste Berg, maar Koevermans heb ik ook geen probleem mee.
Heb hetzelfde idee eigenlijk.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:32:41 #245
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59132722
Koevermans is een goeie gozer en een goed breekijzer, als je hem voor weinig kan halen moet je dat zeker doen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59133266
Koevermans als vervanger van Huntelaar, alsjeblieft niet zeg... Berg zie ik dan wel weer "graag" komen als Huntelaar vertrekt. En 18 miljoen ga je natuurlijk niet betalen. Als ze dat doen dan zet Ajax zichzelf wel voorschut en vragen de subtoppers de volgende x nog meer. Liever zie ik dat ze voor 18 miljoen een verdediger en een middenvelder halen. Voor dat bedrag is zeker wel een topverdediger te halen lijkt mij zo.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 juni 2008 @ 00:05:34 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59133474
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
Koevermans is een goeie gozer en een goed breekijzer, als je hem voor weinig kan halen moet je dat zeker doen
ik mag toch hopen dat hij niet voor weinig te halen is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59137132
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik mag toch hopen dat hij niet voor weinig te halen is
Wat heeft PSV eigenlijk betaald voor Koevermans?
pi_59137289
Ik weet niet hoe iedereen nu weer ineens bij Koevermans komt, maar kom op zeg. Gisteren hadden mensen het hier over halfbakken voetballers die de jeugd blokkeren. Nou dan moet je vooral Koevermans nemen.

Hij is een huilebalk die het topniveau niet aankan (zelfs niet in Nederland. Bij PSV heeft ie er amper iets van gebakken dit seizoen en Europees was het helemaal een drama. Als we vooruit willen dan moet je vooral niet zulke spelers aantrekken.

Bovendien moet Ajax geen breekijzers nodig hebben. En het verleden heeft uitgewezen dat het ook niet werkt. Nee, van mij mag onze Danny lekker kansen blijven verprutsen in Eindhoven.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59137440
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet hoe iedereen nu weer ineens bij Koevermans komt, maar kom op zeg. Gisteren hadden mensen het hier over halfbakken voetballers die de jeugd blokkeren. Nou dan moet je vooral Koevermans nemen.

Hij is een huilebalk die het topniveau niet aankan (zelfs niet in Nederland. Bij PSV heeft ie er amper iets van gebakken dit seizoen en Europees was het helemaal een drama. Als we vooruit willen dan moet je vooral niet zulke spelers aantrekken.

Bovendien moet Ajax geen breekijzers nodig hebben. En het verleden heeft uitgewezen dat het ook niet werkt. Nee, van mij mag onze Danny lekker kansen blijven verprutsen in Eindhoven.
Dat het niet werkt ligt meer aan Koster dan aan Urzaiz lijkt me, Urzaiz kreeg gewoon geen kans van hem. Maar om dan Koevermans als vervanger te halen, die voetballer is Ajax-onwaardig ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')