Wat ik bedoel te zeggen is dat Ajax altijd 80-90 goals per seizoen maakt. Je hebt dan geen breekijzer nodig. Je probleem ligt dan bij je verdediging.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat het niet werkt ligt meer aan Koster dan aan Urzaiz lijkt me, Urzaiz kreeg gewoon geen kans van hem. Maar om dan Koevermans als vervanger te halen, die voetballer is Ajax-onwaardig ja
En Sulejmani hoeft zich niet meer te bewijzen...? Bovendien hoeft ie voor meer dan 11 miljoen niet te komen van mij. En Suarez heeft zich toch al wel aardig bewezen. Voornamelijk als vleugelspeler dit seizoen 17 goals en 14 assists gemaakt, das toch behoorlijk. Cvitanich is afwachten, lijkt mij te klein om op de plek van KJH te spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die uberhaubt aan Koevermans denken![]()
Ajax heeft geen stormram nodig omdat dat toch niet in de speelstijl van Ajax ligt, je zag het aan Urzaiz.
Als we Huntelaar verliezen hebben we totaal niets voorin behalve Suarez en Cvitanich die het ook allemaal nog moet bewijzen.
Ik hoop dat Sulejmani alsnog komt.
Maar je hebt dan ook de kans dat ze juist omdat het 2 dezelfde spelers zijn niet optimaal zullen renderen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef Wooldoor het volgende:
Tuurlijk moet Sulejmani zich nog bewijzen maar hoe hij bij Heerenveen heeft gespeeld doet hij heel erg denken aan Suarez in zijn Groningen tijd. Als je kan beschikken over 2 van zulk type spelers heb je voorin veel dreiging en met Huntelaar een echte afmaker.
De logische vervanger voor Huntelaar met dezelfde speelstijl lijkt inderdaad het meest op Berg.
quote:Marseille meldt zich voor Boulahrouz
Volgens het Franse dagblad La Provence heeft Olympique Marseille zich bij Chelsea gemeld voor Khalid Boulahrouz. De Zuid-Franse club wil de 26-jarige international graag overnemen van de Londenaren.
Marseille, dat afgelopen seizoen als derde eindigde in de Ligue 1, heeft ook interesse in de Braziliaanse verdediger Helton van Lens. Boulahrouz krijgt echter de voorkeur van de club van trainer Erik Gerets.
Momenteel bevindt de verdediger zich in Lausanne waar hij met het Nederlands elftal in voorbereiding is op het komende EK.
Boulahrouz, die nog altijd eigendom van Chelsea is, kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor het Spaanse Sevilla. De Londense club wil hoogstwaarschijnlijk niet verder met de verdediger.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat Ajax altijd 80-90 goals per seizoen maakt. Je hebt dan geen breekijzer nodig. Je probleem ligt dan bij je verdediging.
Wat een heldquote:
Idd.. we kunnen Patje krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die uberhaubt aan Koevermans denken![]()
quote:Ajax-bus bekogeld in Brabant
De bus van Ajax is in het Brabantse Nuenen bekogeld met eieren en stenen, waardoor er een achterruit sneuvelde. Volgens het Eindhovens Dagblad had de zoon van Ajax-trainer Adri Koster, inwoner van Nuenen, als eindexamenstunt de spelersbus van Ajax geregeld voor het eindexamengala.
De uiteindelijke bestemming was het Eckart College in Eindhoven, maar in Nuenen verzamelden jongeren zich rond de Ajax-bus en bekogelden het voertuig. De politie kwam er uiteindelijk aan te pas om de bus te begeleiden naar de plek van bestemming in Eindhoven.
Alsjeblieft zeg. Over vergane glorie gesproken..quote:
Wanne megool, haha, dan vraag je er toch omquote:
Kutclub.quote:
quote:‘Innemend afscheid Shota’
Tbilisi, 04 jun 2008
Vele Ajacieden mochten dinsdagavond in Georgië getuigen zijn van het afscheid van hun voormalige ploeggenoot Shota Arveladze. Als eerbetoon aan hem heeft de nationale bond van Georgië zijn rugnummer 11 voor altijd bevroren.
De vrienden van Shota wonnen de fantastisch georganiseerde ‘uitzwaaiwedstrijd’ met 9-6.
Maar die uitslag was uiteraard het minst belangrijke. Veel belangrijker was dat grote voetballers en trainers Shota de eer wilden bewijzen bij zijn afscheid te zijn. Onder andere Danny Blind, Aron Winter, Richard Witschge, Kenneth Perez - zijn voormalige teamgenoot bij AZ - en de oud-Ajacieden Frank en Ronald de Boer, Michael en Brian Laudrup, Dean Gorré, Giorgi Kinkladze, Fred Grim en Tijjani Babangida gaven acte de presènce in Tbilisi.
Ook Ajax' teammanager David Endt mocht met onder andere fysiotherapeut Pim van Dord bij de memorabele gebeurtenis aanwezig zijn. ,,Shota is een van de meest pure en hartelijke mensen die ik in mijn leven heb ontmoet”, vertelt Endt een dag na de ceremonie. ,,Shota is in Georgië een toverwoord. Hij is in zijn land wat Cruijff in Nederland is. Overal in de stad hingen spandoeken met ‘Thank you Shota’. President Saakaashvili was zelfs in het met 35.000 mensen gevulde stadion bij zijn afscheid.”
Dat geeft wel aan hoe groot Arveladze is als voetballer en als mens. De spits kwam in het seizoen 1997-1998 bij Ajax. Hij was direct al goed voor 25 competitietreffers. In de presentatiegids van 2001-2002, zijn laatste periode als Ajacied, kreeg Shota mooie woorden als aankondiging. ‘Shota Arvaladze is een bij het Ajax-publiek zeer gewaarde spits: zeer technisch, eigenwijs, verrassend, slim en vaak en mooi scorend (…). ‘Een kunstenaar van het kaliber Arveladze hoort op het hoofdpodium te staan.’ Toen hij daar niet meer mocht staan door hevige concurrentie, vertrok de sympathieke spits naar Schotland.
Vier jaar later keerde hij terug in Nederland. Bij AZ liet hij zijn fans weer genieten. Genieten deed David Endt ook altijd van Shota. ,,Hij was onnavolgbaar, fantasierijk en, dat mogen we zeker niet vergeten, een toonbeeld van sportiviteit. De grootste dichter van Georgië heet Shota Rustaveli. Tijdens een korte speech na de wedstrijd, waarbij ik sprak namens de Ajax-delegatie, heb ik nog gezegd dat het geen wonder is dat een man die Shota heet een dichter op veld is.”
De dichter op het veld scoorde zelf ook nog tijdens zijn afscheidswedstrijd, zowel voor het nationale elftal als voor ‘vrienden van Shota’. Een minuut voor tijd was het moment daar. Shota werd gewisseld. Zijn tienjarige zoontje Giorgi en diens neefje (de zoon van tweelingbroer Archil) vervingen hem. De kleine Arveladze scoorde zelfs nog. Zijn vader maakte een ereronde, zijn laatste tocht langs het veld. Hoe dichter hij bij de tunnel naar de kleedkamer kwam, hoe langzamer hij ging lopen.
,,Je zag dat Shota eigenlijk helemaal het veld niet af wilde, hij wilde geen afscheid nemen van het voetbalveld”, aldus David Endt die het van nabij meemaakte. Maar het moment was daar. Georgië moet het vanaf dinsdag doen zonder zijn grootste voetballer en dat iedereen dat heel jammer vond, bleek. Familie, vrienden en fans lieten de tranen vrij over de wangen stromen. ‘Shota, bedankt!’
Het Eindhovens Dagblad meldt het, ik ben niet in staat geweest om het gebeuren met eigen ogen te aanschouwen, dus ik vertrouw erop dat het zo wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax bus mee voor een eindexamenstunt. Geloof je het zelf.
quote:
PSV wordt elk seizoen verzwakt. Tot nu toe nog geen reden om minder hard kampioen te worden daar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Concurrent PSV wordt ook aardig verzwakt met Gomes en nu Farfán.
Ik ga zowaar hoop krijgen voor volgend seizoen met Van Basten en wat nieuwe spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |