abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59110795
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Longmen het volgende:

[..]
Jij noemt alleen de grote succesvolle spelers bij Ajax. Kijk eens een paar posts terug naar het lijstje van BS over de 'mislukte' jeugdspelers. Gasten als Wormgoor zie ik zelden spelen. Maar met mij wederom zo'n 99% van het Ajax-publiek.

Je zegt zelf dat ze thuishoren bij een club als NAC. Nou dat is in mijn ogen een subtopper en Ajax kan het zich niet veroorloven om 17-18 topspelers in haar selectie te hebben. Die tijden zijn helaas voorbij. Ik vind het dan prima dat er een aantal subtoppers met ervaring zitten die de boel kunnen opvangen als dat nodig is. Tuurlijk moet je jong talent inpassen maar niet altijd en zeker niet 'omdat ze anders geblokkeerd worden in hun ontwikkeling'.

Verder heb ik totaal geen minachting naar dit publiek. Ik kom er al 13 jaar met enige regelmaat, volg ze al even lang elke wedstrijd en ik lees dit forum nu ongeveer een jaar. Het Ajax-publeik zeikt altijd en dat is soms terecht, maar vaak gebasseerd op niks. En je maakt mij niet wijs dat een groot deel van het Ajax-publiek The Championship wekelijks volgt om de prestaties van Norwich City te beoordelen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59110815
Sportweek is ineens ook al niet betrouwbaar meer
pi_59110859
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Betere krachten gaan echt niet het hele seizoen op de bank zitten.
Nee daarom moet je ook geen potentiele bankzitters kopen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59110907
Ik ben het wel eens met BliksemSchigt, wat betreft Colin. Gewoon tegen mindere tegenstanders hem de kans geven, zodat je de basisspelers rust kan geven. Het is in iedergeval iemand die altijd strijd levert, want daar ontbrak het nooit aan als die moest invallen.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_59110943
ik denk dat veel mensen het doorbreken van de jeugd iets verkeerd bekijken.

Jeugd spelers geef je een kans als je 3-0 voor staat en mochten ze een fout maken zal dat geen grote gevolgen hebben.
Jeugd spelers maken vlug fouten doordat ze te weinig ervaring hebben. Natuurlijk zijn er jonge jeugd spelers die er direct staan maar dat is erg zelden.
Als je een erg sterk en goed team hebt dan is er vaak geen probleem als je een on ervaren speler in het veld zet. Dit omdat de andere ervaren spelers vaak de fouten van de onervaren speler zullen opvangen maar het probleem bij Ajax is dat hun geen sterke en ervaren verdediging hebben die sterk genoeg is om de fouten van anderen op te vangen.

Als het 1-0 staat tegen een goed team en een van je spelers is niet meer goed bezig dan wissel je hem liever voor een ervaren speler waarvan je weet dat hij er staat als dat je hem wisselt voor iemand uit de A1 waarvan je maar moet zien wat er gebeurt.

En dat is de reden waarom jongens als Colin mogen blijven. Ik ben me zeker dat Van basten de jeugd een kans geeft maar hij zal dat doen op momenten waar het gaat. Momenten waar die spelers zonder probleem een fout mogen maken.
En tevens wil je sowieso wat breedte in je selectie hebben, het zou gewoon ronduit dom zijn om als enige backup een onervaren jeugd speler te hebben waarvan je nog niet weet hoe goed hij is.
pi_59110948
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Jij noemt alleen de grote succesvolle spelers bij Ajax. Kijk eens een paar posts terug naar het lijstje van BS over de 'mislukte' jeugdspelers. Gasten als Wormgoor zie ik zelden spelen. Maar met mij wederom zo'n 99% van het Ajax-publiek.

Je zegt zelf dat ze thuishoren bij een club als NAC. Nou dat is in mijn ogen een subtopper en Ajax kan het zich niet veroorloven om 17-18 topspelers in haar selectie te hebben. Die tijden zijn helaas voorbij. Ik vind het dan prima dat er een aantal subtoppers met ervaring zitten die de boel kunnen opvangen als dat nodig is. Tuurlijk moet je jong talent inpassen maar niet altijd en zeker niet 'omdat ze anders geblokkeerd worden in hun ontwikkeling'.

Vroegah ging dat allemaal wel. Hier zit een teleurgestelde ajacied.
pi_59110953
Luque wordt de nieuwe Bogarde.

Als hij slim is blijft hij zitten waar hij zit en lekker 2 miljoen per jaar vangen.
pi_59110996
Hij is sowieso al akkoord gegaan met salarisverlaging toch?
pi_59111053
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

Vroegah ging dat allemaal wel. Hier zit een teleurgestelde ajacied.
Hier nog één, maar als je altijd in dat sfeertje blijft hangen wordt het nooit meer wat. Af en toe je kop omhoog houden, de mensen bij Ajax wat meer credits geven en wat positiever overkomen maakt de kans dat we weer trots kunnen zijn in ieder geval een stuk groter.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:22:37 #110
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59111109
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Sportweek is ineens ook al niet betrouwbaar meer
Nee niet als ze vertellen dat hun bron zogenaamd AT5 is terwijl AT5 hier nog niets over gemeld heeft.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59111157
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef Oente het volgende:

Als je bij de nummer 11 van Nederland speelt, heb je natuurlijk altijd oren naar een andere club. En zeker 1 van dat kaliber.Ik denk dat iedere speler van AZ hogerop wil.'

die mag straks weer op het matje komen bij Louis
pi_59111193
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:22 schreef _Mike_ het volgende:
Nee niet als ze vertellen dat hun bron zogenaamd AT5 is terwijl AT5 hier nog niets over gemeld heeft.
Misschien was het wel op tv?
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:27:50 #113
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59111238
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Misschien was het wel op tv?
Nope in elk nieuws item ging het alleen over Sulejmani
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:15:36 #114
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_59112545
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 03:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Leef jij ook nog

Je bent vast blij dat Leo wegmoet?
duh, ik heb ff een internet dip. Maar ben bij activiteiten nog zat te vinden
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:17:34 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59112597
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

duh, ik heb ff een internet dip. Maar ben bij activiteiten nog zat te vinden
Heb nog één SCC te koop.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:18:08 #116
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_59112615
als t de juiste is is ie uiteraard verkocht
pi_59113279
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:16 schreef Sybesma het volgende:
Luque wordt de nieuwe Bogarde.

Als hij slim is blijft hij zitten waar hij zit en lekker 2 miljoen per jaar vangen.
Als hij een kerel is levert hij z´n contract in. Maar hij schijnt nog mogelijkheden te zien ofzo.
That's all folks!
pi_59113689
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Als hij een kerel is levert hij z´n contract in. Maar hij schijnt nog mogelijkheden te zien ofzo.
Wat zou jij doen als je 2 mln per verdient en daarna de onzekerheid induikt of je wel ergens aan de bak komt?!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59113694
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Laat hem die mogelijkheiden uitbuiten en zijn oude niveau van Deportivo oppakken, anders weg
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:06:15 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59113774
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is sowieso al akkoord gegaan met salarisverlaging toch?
Ajacieden die geloven dat een speler die nooit speelt zonder enige reden akkoord gaat met een salarisverlaging zijn wereldvreemd.

En die opmerking over minachting van het Ajax-publiek is wel misplaatst. Voorlopig spreken alle fluitconcerten en het constant uitkiezen van een pispaaltje namelijk gewoon voor zich. Is Colin straks weg, wordt het Bakircioglu. Is Bakircioglu weg, wordt het Rommedahl. Is Rommedahl weg, wordt het Ogararu. Is Ogararu weg, dan is er vast weer een andere speler die als 'slechtste' van de selectie wordt gezien en wordt weggezeken.

Minachting van het Ajaxpubliek? Totaal niet, zo zijn 'wij' gewoon.
pi_59114487
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Nashje het volgende:
Wat vindt men van Marcel Meeuwis?
Aardige subtopspeler niet meer dan dat.
pi_59114920
Misschien dat Aaron Ramsey (Cardiff City, inmiddels Man Utd) een jaar naar Ajax gaat . Ferguson wil hem nog een jaar uitlenen op een wat minder hoog niveau. Misschien dat Ajax iets voor hem is
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:45:15 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59115022
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef behangplakker het volgende:
Misschien dat Aaron Ramsey (Cardiff City, inmiddels Man Utd) een jaar naar Ajax gaat . Ferguson wil hem nog een jaar uitlenen op een wat minder hoog niveau. Misschien dat Ajax iets voor hem is
Jahoor, laten we onze eigen jeugdspelers nog maar een jaartje op de tribune zetten voor een of andere idioot van SCUM.
pi_59115296
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Nashje het volgende:
Wat vindt men van Marcel Meeuwis?
Eén van de weinige NL'se spelers in de Eredivisie die ik wel een aanwinst zou vinden voor Ajax.
Mag van mij zo komen..
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:55:08 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59115340
Noem me kort door de bocht, maar ik heb het wel gehad met de 27-28-29 jarige subtoppers van Twente, Groningen en Roda.
pi_59115585
Zelf zit ik daar ook niet zo op te wachten, vooral niet op dure jongens als Engelaar of Pranjic.

Maar in Meeuwis zie ik opzich wel een waardige vervanger voor Davids.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:10:08 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59115778
Roda wil 5 miljoen voor Meeuwis zien. Ook niet echt goedkoop voor een aardige subtopper. Trek dan gelijk de portomonnee en haal De Zeeuw.
pi_59115826
5 miljoen?!?

Laat maar zitten dan, en De Zeeuw ook. We hebben al een kale waterdrager op het middenveld.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:14:52 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59115935
Drie basiswaardige spelers voor 2 posities (4-2-3-1) zijn wel nodig. We hebben nu Gabri en Lindgren. Waarvan Lindgren op dit moment gehyped wordt, maar op mij ondanks wat goede partijen nog niet de indruk heeft gemaakt dat hij Ajax naar een hoger niveau zal tillen. Goed, degelijk, prima. Maar zeker geen gegarandeerde basisplaats.

Een extra verdedigende middenvelder is dus nodig. In mijn ogen De Zeeuw als ideale man daar.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:15:14 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59115948
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:10 schreef twi het volgende:
Roda wil 5 miljoen voor Meeuwis zien. Ook niet echt goedkoop voor een aardige subtopper. Trek dan gelijk de portomonnee en haal De Zeeuw.
neuh, ze waren al afgezakt naar 3.5 miljoen in de onderhandelingen met Nijland geloof ik.
Maar dat was te laat, Groningen kwam al met Femi op de proppen.

Meeuwis wil perse weg, en Roda heeft niets aan een ontevreden speler.
2.5 a 3 miljoen euro en je kunt hem overnemen volgens mij...
Gewoon nog even wachten met onderhandelen, dan neemt de druk wel toe bij Roda.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59115970
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:14 schreef twi het volgende:
4-2-3-1
Dat is nog allerminst zeker. Maar De Zeeuw mag van mij ook wel komen.
pi_59115982
quote:
Drie basiswaardige spelers voor 2 posities (4-2-3-1) zijn wel nodig. We hebben nu Gabri en Lindgren. Waarvan Lindgren op dit moment gehyped wordt, maar op mij ondanks wat goede partijen nog niet de indruk heeft gemaakt dat hij Ajax naar een hoger niveau zal tillen. Goed, degelijk, prima. Maar zeker geen gegarandeerde basisplaats.

Een extra verdedigende middenvelder is dus nodig. In mijn ogen De Zeeuw als ideale man daar.
Als Lindgren dat al niet kan, dan heeft Ajax echt weinig goede spelers

Ik vind Lindgren nu al 1 van de beteren, en hij is nog jong dus er zit aardig wat rek in
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:18:45 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116049
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

neuh, ze waren al afgezakt naar 3.5 miljoen in de onderhandelingen met Nijland geloof ik.
Maar dat was te laat, Groningen kwam al met Femi op de proppen.

Meeuwis wil perse weg, en Roda heeft niets aan een ontevreden speler.
2.5 a 3 miljoen euro en je kunt hem overnemen volgens mij...
Gewoon nog even wachten met onderhandelen, dan neemt de druk wel toe bij Roda.
Tsja, dan nog. Is weer 3 miljoen voor een subtopper op leeftijd zonder dat ik hem ooit zie uitgroeien naar een steunpilaar van Ajax. Dan geef ik liever de voorkeur om Lindgren daar altijd te laten spelen en een jeugdspeler, samen met Delorge als backup. Meeuwis zal dan alleen maar in de weg zitten, zoals Bakircioglu en in mindere mate Silva/Ogararu en Perez nu al jeugdspelers in de weg zitten.
pi_59116111
Silva die jeugdspelers in de weg zit? ! Was een van de betere spelers in de tweede seizoenshelft man .
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:21:09 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116116
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Als Lindgren dat al niet kan, dan heeft Ajax echt weinig goede spelers

Ik vind Lindgren nu al 1 van de beteren, en hij is nog jong dus er zit aardig wat rek in
En dit is dus weer zo'n voorbeeld van een oppertunistische post. Lindgren speelde 1 dijk van een wedstrijd als CV, mooie foto gemaakt tijdens een oefenpotje en hij is gelijk 1 van de beteren van Ajax.

Ik heb vertrouwen in die jongen hoor, ben blij dat hij er is. Maar wanneer Lindgren 1 van de beteren van Ajax zou zijn na een half seizoen, dan gaat het de slechte kant op met Ajax.

En nogmaals, 2 basiswaardige spelers voor 2 posities (of dat nu 4-2-3-1 of 4-3-3 met "10" (vrijwel hetzelfde systeem!!!) is dat maakt niet zo gek veel uit.
pi_59116158
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef twi het volgende:

[..]

En dit is dus weer zo'n voorbeeld van een oppertunistische post. Lindgren speelde 1 dijk van een wedstrijd als CV, mooie foto gemaakt tijdens een oefenpotje en hij is gelijk 1 van de beteren van Ajax.

Ik heb vertrouwen in die jongen hoor, ben blij dat hij er is. Maar wanneer Lindgren 1 van de beteren van Ajax zou zijn na een half seizoen, dan gaat het de slechte kant op met Ajax.

En nogmaals, 2 basiswaardige spelers voor 2 posities (of dat nu 4-2-3-1 of 4-3-3 met "10" (vrijwel hetzelfde systeem!!!) is dat maakt niet zo gek veel uit.
Komop, heb je die gast ooit slecht zien spelen?

Hij is vaak 1 van de beteren van het veld, en het is nog een jonge gast
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:23:28 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59116183
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Silva die jeugdspelers in de weg zit? ! Was een van de betere spelers in de tweede seizoenshelft man .
Daar ben ik het dan wel mee eens, Bruno Silva mag van mij nog wel blijven.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:23:39 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116189
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn ook niet echt jeugdspelers die achter Silva zitten. Maar ik kan me nog een enorm goede periode van Ogararu herinneren in 2006/2007 waarin hij een aantal prima rushes en dito voorzetten gaf op Huntelaar. Ik vind Bruno Silva nou niet echt enorm veel meer brengen dan Ogararu-in-vorm. En nu zit je dus met twee 27-jarige rechtsbacks. God zij dank lopen er weinig goede backs rond in de jeugd bij Ajax voor zover ik weet, maar 1 zo'n speler a la Ogararu of Silva is meer dan genoeg.
pi_59116190
Mooi, mailtje terug van Ajax. Er zijn nog genoeg seizoenskaarten voor de duurdere categorieën, bij de goedkope categorieën word je op een wachtlijst geplaatst. Nu afwachten tot derde week van juni .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59116192
Als Ajax nou eens een echte linksback haalt (is alweer jaaaaren geleden dat we die hadden namelijk) dan kan Vertonghen terug naar zijn beste positie, op het middenveld.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:27:01 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116291
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Komop, heb je die gast ooit slecht zien spelen?

Hij is vaak 1 van de beteren van het veld, en het is nog een jonge gast
Lindgren speelt zoals ik zeg, degelijk. Ik heb hem maar 1 wedstrijd zien uitblinken, en dat was niet eens op zijn eigen positie. De standaard voor mij is niet "ooit slecht zien spelen", de standaard is een elftal op sleeptouw kunnen nemen en de beste van het veld zijn. Voorlopig voldoet Lindgren, maar echt niet bijster veel meer dan dat. Daarvoor moet hij nog veel leren en veel meer spelen voor Ajax.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:28:30 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116331
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax nou eens een echte linksback haalt (is alweer jaaaaren geleden dat we die hadden namelijk) dan kan Vertonghen terug naar zijn beste positie, op het middenveld.
Geen idee of dat z'n beste positie is. Ik vind z'n sliding geweldig, en die komt toch het meeste van pas als back. Volgens mij richt hij zich zelf meer op CV.

Met het halen van een linksback ben ik 't overigens wel eens. Laat Emanuelson zich maar richten op een positie op het middenveld.
pi_59116354
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef RayMania het volgende:
Mooi, mailtje terug van Ajax. Er zijn nog genoeg seizoenskaarten voor de duurdere categorieën, bij de goedkope categorieën word je op een wachtlijst geplaatst. Nu afwachten tot derde week van juni .
Doe je goed
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:34:44 #144
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59116539
quote:

Dat heeft Lindgren bij mij wel gedaan. Als je jezelf zo goed weet te profileren op een positie waar hij normaal gesproken nooit speelt (die paar keer dat hij in de verdediging stond), ben je voor mij een grote.

De Zeeuw mag overigens van mij ook komen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59116593
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Radegast het volgende:
Helemaal mee eens.

Als we daadwerkelijk 4-2-3-1 gaan spelen kan ie uitstekend voor de verdediging uit de voeten.
pi_59116883
Misschien kan het toch wel vruchtbaar zijn eens bij AZ te gaan shoppen.
De Zeeuw, Lens en Dembele mogen wel komen.

http://www.quotenet.nl/biz/dirk_scheringa_kredietcrisis_0_1.php

In het kort; DSB gaat slecht, nemen een groot risico en de particuliere uitstapjes van Dirick drukken flink op de winst. Het eigen vermogen is erg beperkt, hetgeen niet vreemd is als de Directeur / eigenaar een salaris rekent dat hem in totaal een vermogen geef van 750 miljoen.

Als het nieuws waar zou zijn, het komt een beetje tendentieus over, dat moeten de financieel wel heel rooskleurige beelden van AZ wel gerelativeerd worden.
pi_59116989
Dan nog, lijkt me niet dat transferopbrengsten terug zullen vloeien naar (een noodlijdend) DSB.
pi_59117078
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Als we daadwerkelijk 4-2-3-1 gaan spelen kan ie uitstekend voor de verdediging uit de voeten.
Mogen er aardig wat verdedigers gehaald worden, vooralsnog is er niemand
pi_59119103
De Zeeuw mag van mij wel komen hoor.
Ajax <3
pi_59119209
Erg jammer als het nu idd waar is dat luque weg moet. Spelers met zo´n potentie krijg je niet vaak meer in de Eredivisie, als ie maar wat vertrouwen en speelminuten krijgt, word ie net zo goed als bij Depor, en dan heb je een killer.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59119591
quote:
‘Juventus wil Huntelaar hebben’

AMSTERDAM - Juventus gaat serieus werk maken van Ajax-goalgetter Klaas-Jan Huntelaar. Corrière dello Sport meldt dat de Italiaanse grootmacht zijn selectie wil verjongen en de international is één van de voornaamste kandidaten.

Eerder legde Juventus al Amauri vast, maar daar staat tegenover dat David Trezeguet misschien zijn laatste wedstrijden heeft gespeeld. De krant meldt namelijk dat Barcelona zeer serieuze interesse heeft in de Franse spits. Huntelaar zou het gat op moeten vullen dat Trezeguet achterlaat.

Zou de Amsterdamse spits echter besluiten om niet op het Italiaanse aanbod in te gaan dan zijn Bafétimbi Gomis van Saint-Etienne (die indruk maakte bij zijn debuut voor de Franse nationale ploeg) en Fabio Quagliarella (Udinese) de belangrijkste alternatieven.

Overigens wil Ajax maar wat graag zijn reserve-aanvoerder langer aan zich binden. De Amsterdammers proberen al enkele weken het in 2010 aflopende contract van Huntelaar te verlengen. De aanvaller heeft zelf aangegeven de hoofdstad deze zomer niet perse te verlaten.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:08:26 #152
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59119635
Huntelaar wil naar europese top, Juventus is dat niet.

Juventus
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:09:05 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59119651
quote:
Blind: "Luque mag weg voor marktconforme prijs"

Albert Luque werd afgelopen jaar met veel bombarie de Amsterdam ArenA binnengehaald. Een krap jaar na dato is Ajax hem alweer zat. Hij hoeft niet weg, maar bij een goed bod mag hij zijn spullen pakken. Naast Luque mogen ook de aanvallers Edgar Manucharyan en Nicolae Mitea vertrekken. Voor Robbert Schilder is eveneens geen plek meer in de selectie, zo weet Voetbal International.

"Het is niet zo dat deze jongens weg móéten", beklemtoont technisch directeur Danny Blind, "ze mogen alleen weg als er een prijs wordt betaald die marktconform is." Luque staat tot medio 2010 onder contract, Mitea en Schilder hebben beide één jaar minder in de overeenkomst staan. Manucharyan heeft nog tot 2011 te gaan.

Leonardo staat in de belangstelling van diverse subtoppers. De toekomst van de Braziliaan is nog ongewis. "Hij kan nog steeds van waarde zijn voor Ajax, maar ik heb hem eerlijk verteld dat we nog op zoek gaan naar versterking in de aanval. Als dat lukt zou dat voor hem aanleiding kunnen zijn opnieuw met ons in gesprek te gaan om zijn situatie te bespreken." Die versterking is mogelijk Miralem Sulejmani.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:11:13 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59119726
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:

Juventus
Ze spelen wel CL en het is en blijft een club van naam

Al blijf ik erbij dat ik Huntelaar een typische Man U spits vind.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:12:38 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59119766
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef StarGazer het volgende:
Dat heeft Lindgren bij mij wel gedaan. Als je jezelf zo goed weet te profileren op een positie waar hij normaal gesproken nooit speelt (die paar keer dat hij in de verdediging stond), ben je voor mij een grote.
Ik heb liever dat Lindgren zo had uitgeblonken op zijn positie in het middenveld. Misschien is het azijnzeikerij, maar als Suarez het een wedstrijdje goed doet als keeper, dan hoor je mij niet springen dat hij aanvoerder moet worden.

Voorlopig vond ik 'm beter als centrale verdediger in die noodsituatie, dan als controlerende middenvelder.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:13:53 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59119807
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:

Juventus
Huilebalk, Juventus geen Europese top Dan zijn Milan, Inter, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool dat ook niet

Dat het een tyfusclub is (net als het overgrote deel van bovenstaande clubs) doet niet ter zake.
pi_59120063
edit
Normaal doen...

[ Bericht 94% gewijzigd door venomsnake op 04-06-2008 16:28:55 (niet met ziektes strooien) ]
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:22:06 #158
51286 w00h00
Digital man!
pi_59120086
quote:
UEFA haalt FC Porto en CSKA Sofia uit CL

De Portugese en Bulgaarse kampioenen, FC Porto en CSKA Sofia, worden volgend jaar niet toegelaten tot de UEFA Champions League. De Bulgaren hebben financiële problemen, terwijl de ploeg uit Portugal niet wordt toegelaten door het omkoopschandaal in 2004. FC Porto heeft aankondigd om in beroep te gaan.

Door deze open plekken worden er twee clubs uit de UEFA Cup gehaald. In het UEFA Cup-toernooi zullen er twee extra clubs uit de Intertoto-cup gehaald. De plek van CSKA Sofia wordt waarschijnlijk ingenomen door AC Milan.

Als de club van onder andere Lucho González en Ricardo Quaresma het beroep verliest zou Ajax een kanshebber zijn om die positie in te nemen. Boven de Amsterdammers staan CSKA Moscow, Tottenham Hotspur en Hamburg SV. Dit drietal komt ook uit in de UEFA Cup-toernooi van 2008/09
WAT NOU HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59120127
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef w00h00 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kneus heeft dat bericht nou weer verzonnen? Voetbalzone, FC Update..?
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:23:57 #160
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59120147
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:13 schreef twi het volgende:

[..]

Huilebalk, Juventus geen Europese top Dan zijn Milan, Inter, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool dat ook niet

Dat het een tyfusclub is (net als het overgrote deel van bovenstaande clubs) doet niet ter zake.
Sinds 2000 hebben ze lekker veel gepresteerd in europa ?
pi_59120256
quote:
het beroep verliest zou Ajax een kanshebber zijn om die positie in te nemen
Hahah geloof je het zelf.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:36:34 #162
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59120546
Wat een kul.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:42:27 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59120710
gewoon de opvolgende uit de portugese liga erin doen lijkt me.
pi_59120751
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ze spelen wel CL en het is en blijft een club van naam

Al blijf ik erbij dat ik Huntelaar een typische Man U spits vind.
Ben ik het mee eens
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:43:45 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59120754
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef _Mike_ het volgende:
Sinds 2000 hebben ze lekker veel gepresteerd in europa ?
2005/2006 Kwartfinale uitgeschakeld
2004/2005 Kwartfinale uitgeschakeld
2003/2004 1ste ronde uitgeschakeld
2002/2003 Finale uitgeschakeld
2001/2002 2e Groepsfase uitgeschakeld
2000/2001 1e Groepsfase uitgeschakeld

Laatste twee seizoenen om duidelijke reden niet meegenomen.

Dus ja, ze hebben lekker veel gespresteerd in Europa, ondanks hun verbanning gedurende 2 Europese seizoenen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:49:38 #166
52871 Blight
Supersized.
pi_59120921
quote:

[..]

SPOILER
Wat een lariekoek, dat gedeelte over Ajax. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59120943
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan nog, lijkt me niet dat transferopbrengsten terug zullen vloeien naar (een noodlijdend) DSB.
wel naar een AZ dat levensvatbaar moet blijven.
pi_59121129
quote:

[..]

SPOILER
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59121327
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef behangplakker het volgende:
edit
Normaal doen...
Sorry mijn gedachtes gingen even de vrije loop
pi_59121462
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
wel naar een AZ dat levensvatbaar moet blijven.
Dat blijven ze wel hoor, zelfs als Scheringa komt te overlijden.
pi_59122005
woensdag 04 juni, Amsterdam, Veronica Magazine
Een stukje uit een interview met Chivu uit de Veronica Magazine

'' Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja.. Ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam, wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.''

Chivu wil alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geïnteresseerd: ,, Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafael van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter.''

"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles te danken aan Ajax. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en voetballer.''

Held
pi_59122044
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef JeroenV het volgende:

'' Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja.. Ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam, wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.''

Chivu wil alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geïnteresseerd: ,, Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafael van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter.''

"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles te danken aan Ajax. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en voetballer.''

Held

Kom terug
pi_59122054
quote:
'En als Ajax komt dan sta ik daarvoor open. Als je bij de nummer 11 van Nederland speelt, heb je natuurlijk altijd oren naar een andere club. En zeker 1 van dat kaliber.Ik denk dat iedere speler van AZ hogerop wil.'
Dat zal pijn doen daar
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:39:08 #174
51286 w00h00
Digital man!
pi_59122055
Heb hier de Veronica gids voor me liggen met een mooi interview van Christian Chivu er in.

Chivu wilt alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geinteresseerd: 'Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafeal van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter."
"Ajax zit eeuwig in mijn hart." Omgekeerd is hij nog steeds mateloos populair in Amsterdam. " Ik heb alles aan Ajax te danken vertelt Chivu. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Liep ik daar in Amsterdam, iedereen keek me aan.
Bij Ajax ben ik volwassen geworden als mens en als voetballer. Toen kon ik al naar mijn huidige club Inter, maar dat was het veel te vroeg voor. Bij Ajax heb ik veel aanpassingsproblemen gehad, kreeg ik bijvoorbeeld vier rode kaarten in relatief korte tijd. Bij een grote Europese club ben je dan meteen weg, maar bij Ajax kreeg ik de tijd. In die tijd speelde ik mezelf in de nationale ploeg. (...) Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja... ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.

Edit:
tering, zit ik alles te typen hier voor jullie, copy, paste het jullie ergens anders vandaan.
pi_59122064
Alleen hoe betrouwbaar is veronica, ze bedenken zovaak interviews dacht ik
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:42:16 #176
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59122140
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef behangplakker het volgende:
klopt
pi_59122377
Jammer van Luque, heeft nooit echt een echte kans gehad
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:59:39 #178
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59122531
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef behangplakker het volgende:
Waarom dit soort berichten faken, dat heef totaal geen nut. Chivu heeft al eerder gezegd dat hij uiteindelijk terug naar Ajax wil en dat zie ik ook wel gebeuren.
pi_59122930
Het zou op dit moment echt de perfecte vervanger voor Heitinga zijn maar voorlopig zie ik hem nog niet komen.
pi_59123079
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef JeroenV het volgende:

Held
CHIVU!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:23:43 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59123084
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:24:54 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59123124
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hahah geloof je het zelf.
Pas als er nog twee ploegen worden uitgesloten.

Heeft PSV tijdens de competite geen spelers gebruikt, die eigenlijk niet mochten spelen?
pi_59123400
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waarom dit soort berichten faken, dat heef totaal geen nut. Chivu heeft al eerder gezegd dat hij uiteindelijk terug naar Ajax wil en dat zie ik ook wel gebeuren.
Voor lezers?

Nee dat Chivu het graag wil weet iedereen wel, maar dat zegt nog niet meteen dat Veronica iets verdraaid heeft/stukken bedacht.

Ik heb wel is een blad van me zusje gepakt (breakout, hitkrant etc), nou die houden toevallig elke week interviews met 10 sterren
pi_59123785
Hebben mensen mijn brief al gelezen in de VI, gaat over een "nieuwe top 3"
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:56:49 #185
51286 w00h00
Digital man!
pi_59123822
gototootogoototogoto, klinkr lekker met de pogo erbij.
quote:
Ook Ajax wilt Toto Tamuz

FC Twente is niet meer de belangrijkste kandidaat voor Toto Tamuz. De Israëlische spits die onder contract staat bij topclub Beitar Jeruzalem zou de interesse van Ajax hebben gewekt. De Amsterdammers zouden de aanvaller met Nigeriaanse roots graag willen als vervanger van Huntelaar die nadrukkelijk in belangstelling staat bij topclubs als Juventus en Real Madrid.

De Isräelische speler zou al eerder op een vertrek hebben gedoelt bij zijn huidige club, Beitar. De speler wekte dit seizoen de interesse van onder andere Everton en Glasgow Rangers. Ook Arsené Wenger zou opdracht hebben gegeven de speler te scouten. Daarnaast zijn Club Brugge en Standard Luik ook geïnteresseerd in de jonge spits.

Ondanks de grote interesse lijkt Tamuz toch voor Ajax te kiezen. De speler, die afgelopen seizoen op het EK -21 actief was, zou de Amsterdamse club nog steeds hoog hebben staan ondanks het feit dat ze dit seizoen geen Champions League spelen. Voor 1 miljoen zou hij mogen vertrekken uit Jeruzalem. Daarnaast hebben 'De Godenzonen' nog altijd interesse in Danny Koevermans (PSV) en Marcus Berg (Groningen).
Bron is Europse Soccer, me startpagina

Je moet wat in deze komkommertijd.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:58:27 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59123861
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef denthemen het volgende:
VI-abonnement al enige tijd geleden opgezegd, kutblad. Kan je brief hier plaatsen?
pi_59123932
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef denthemen het volgende:
Ja, vrij matige en zelfs een beetje sneue brief.
pi_59124070
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

VI-abonnement al enige tijd geleden opgezegd, kutblad. Kan je brief hier plaatsen?
quote:
Hierbij zou ik graag willen reageren op de brief van de heer G.Karstens uit Nuenen. Meneer heeft het over een nieuwe top 3 met Twente en Feyenoord erin. Mag ik meneer er even aan herinneren dat Feyenoord dit seizoen voor de tweede buiten de top 5(!) is gevallen.FC Twente doet het goed, 4e plek is absoluut knap. Maar om ze nu maar meteen structureel bij de nieuwe top 3 te gaan rekenen? Gaat wel erg ver. Tevens praat u over een middenmoter, waarmee u Ajax mee bedoelt. Mag u er dan ook even op wijzen dat Ajax twee jaar achtereen tweede is geworden? Misschien moet u de oogkleppen afzeten en dingen objectief gaan bekijken. Ook wordt Ajax arrogant gedrag verweten, terwijl u in dezelfde brief even laat zien hoe goed Twente en Feyenoord wel zijn, pot verwijt de ketel..
Ging over een flapdrol die kwam beweren dat de nieuwe top3 uit Feyenoord, PSV en Twente zou bestaan..

Ze hebben btw niet mijn hele brief erop gezet, ik had er nog ingezet dat Twente het dit jaar heel goed deed en terecht de play offs won.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_59124096
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Van iemand die een hele middag om Sulejmani grappen kan lachen had ik ook niks anders verwacht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_59124171
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Neeuu, vond hem wel goed
pi_59124231
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bestaat nog zoiets als AT5-teletekst he.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59124283
Zou er zelf niet op reageren, die vent kan je sowieso niet serieus nemen en denk ook niet dat veel mensen dat doen.
pi_59124352
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef denthemen het volgende:
Van iemand die een hele middag om Sulejmani grappen kan lachen had ik ook niks anders verwacht
Je had op zijn minst even je spellingscontrole erop los kunnen laten. Verder is het gewoon weer zo'n flauwe Ajax tegen de rest (iedereen haat ons, we spelen weinig klaar, maar toch denken we dat we de beste zijn) discussie. Daarvoor hoef je geen brief naar de VI te sturen hoor. Had je ook gewoon even hier op FOK! kunnen inloggen.
pi_59124412
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:09 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Neeuu, vond hem wel goed
Mwah niet echt heel sterk beargumenteert en jammer van de vele schrijf/spelfouten, maar die 'nieuwe top 3' aantijging is sowieso al te kansloos om op te reageren
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:19:11 #195
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59124424
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:12 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Bestaat nog zoiets als AT5-teletekst he.
Daar stond gister iig niets op, ik zal straks eens kijken of het er nu wel staat.
pi_59124458
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Daar stond gister iig niets op, ik zal straks eens kijken of het er nu wel staat.
Stond hier, maar is inmiddels alweer ververst: http://www.at5.nl/at5txtbrowser.asp?page=503

Maar Sportweek verzint echt geen berichten hoor. En bovendien had Ajax Netwerk het al eerder online staan.

Edit: op pagina 504 bij AT5 staat het nog wel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59124555
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je had op zijn minst even je spellingscontrole erop los kunnen laten. Verder is het gewoon weer zo'n flauwe Ajax tegen de rest (iedereen haat ons, we spelen weinig klaar, maar toch denken we dat we de beste zijn) discussie. Daarvoor hoef je geen brief naar de VI te sturen hoor. Had je ook gewoon even hier op FOK! kunnen inloggen.
Voor de spellinscontrole mag je een mail sturen naar de VI. Er zijn ook woorden bijgekomen die niet in mijn mail zijn voorgekomen. Deze brief gaat niet over "hoe goed Ajax is" etc. Het gaat om het feit dat die vent een brief schreef waarin hij beweerde dat Ajax niks meer ging voorstellen en dat Twente en Feyenoord nu de top zijn etc. Waarom de VI hem publiceerde weet ik niet want het was gewoon net zulke taal zoals bijvoorbeeld D_K hier zou neerzetten. Mijn brief was gewoon een nette brief waarin de feiten naar boven kwamen. Ik beledig geen clubs of dergelijke.

En wie die naam "De nieuwe top 3" heeft bedacht? Zal ook wel weer zo'n clown zijn daar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_59124729
Dat je daar überhaupt de moeite voor neemt om op te reageren man, je snapt zelf toch wel dat iemand die Twente en fnoord in de top-3 plaatst niet toerekeningsvatbaar is? Je had Jorien trouwens ook gewoon een PM kunnen sturen, stuk sneller dan via zo'n blad.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:30:14 #199
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59124792
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

[..]

Ging over een flapdrol die kwam beweren dat de nieuwe top3 uit Feyenoord, PSV en Twente zou bestaan..

Ze hebben btw niet mijn hele brief erop gezet, ik had er nog ingezet dat Twente het dit jaar heel goed deed en terecht de play offs won.
Hij klopt inhoudelijk echter niet
pi_59124809
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:28 schreef devv05 het volgende:
Dat je daar überhaupt de moeite voor neemt om op te reageren man, je snapt zelf toch wel dat iemand die Twente en fnoord in de top-3 plaatst niet toerekeningsvatbaar is? Je had Jorien trouwens ook gewoon een PM kunnen sturen, stuk sneller dan via zo'n blad.
Ach, de mail was binnen een kwartiertje in elkaar

Btw, we hebben een nieuwe sportarts volgens Ajaxshowtime
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')