abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59115585
Zelf zit ik daar ook niet zo op te wachten, vooral niet op dure jongens als Engelaar of Pranjic.

Maar in Meeuwis zie ik opzich wel een waardige vervanger voor Davids.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:10:08 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59115778
Roda wil 5 miljoen voor Meeuwis zien. Ook niet echt goedkoop voor een aardige subtopper. Trek dan gelijk de portomonnee en haal De Zeeuw.
pi_59115826
5 miljoen?!?

Laat maar zitten dan, en De Zeeuw ook. We hebben al een kale waterdrager op het middenveld.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:14:52 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59115935
Drie basiswaardige spelers voor 2 posities (4-2-3-1) zijn wel nodig. We hebben nu Gabri en Lindgren. Waarvan Lindgren op dit moment gehyped wordt, maar op mij ondanks wat goede partijen nog niet de indruk heeft gemaakt dat hij Ajax naar een hoger niveau zal tillen. Goed, degelijk, prima. Maar zeker geen gegarandeerde basisplaats.

Een extra verdedigende middenvelder is dus nodig. In mijn ogen De Zeeuw als ideale man daar.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:15:14 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59115948
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:10 schreef twi het volgende:
Roda wil 5 miljoen voor Meeuwis zien. Ook niet echt goedkoop voor een aardige subtopper. Trek dan gelijk de portomonnee en haal De Zeeuw.
neuh, ze waren al afgezakt naar 3.5 miljoen in de onderhandelingen met Nijland geloof ik.
Maar dat was te laat, Groningen kwam al met Femi op de proppen.

Meeuwis wil perse weg, en Roda heeft niets aan een ontevreden speler.
2.5 a 3 miljoen euro en je kunt hem overnemen volgens mij...
Gewoon nog even wachten met onderhandelen, dan neemt de druk wel toe bij Roda.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59115970
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:14 schreef twi het volgende:
4-2-3-1
Dat is nog allerminst zeker. Maar De Zeeuw mag van mij ook wel komen.
pi_59115982
quote:
Drie basiswaardige spelers voor 2 posities (4-2-3-1) zijn wel nodig. We hebben nu Gabri en Lindgren. Waarvan Lindgren op dit moment gehyped wordt, maar op mij ondanks wat goede partijen nog niet de indruk heeft gemaakt dat hij Ajax naar een hoger niveau zal tillen. Goed, degelijk, prima. Maar zeker geen gegarandeerde basisplaats.

Een extra verdedigende middenvelder is dus nodig. In mijn ogen De Zeeuw als ideale man daar.
Als Lindgren dat al niet kan, dan heeft Ajax echt weinig goede spelers

Ik vind Lindgren nu al 1 van de beteren, en hij is nog jong dus er zit aardig wat rek in
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:18:45 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116049
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

neuh, ze waren al afgezakt naar 3.5 miljoen in de onderhandelingen met Nijland geloof ik.
Maar dat was te laat, Groningen kwam al met Femi op de proppen.

Meeuwis wil perse weg, en Roda heeft niets aan een ontevreden speler.
2.5 a 3 miljoen euro en je kunt hem overnemen volgens mij...
Gewoon nog even wachten met onderhandelen, dan neemt de druk wel toe bij Roda.
Tsja, dan nog. Is weer 3 miljoen voor een subtopper op leeftijd zonder dat ik hem ooit zie uitgroeien naar een steunpilaar van Ajax. Dan geef ik liever de voorkeur om Lindgren daar altijd te laten spelen en een jeugdspeler, samen met Delorge als backup. Meeuwis zal dan alleen maar in de weg zitten, zoals Bakircioglu en in mindere mate Silva/Ogararu en Perez nu al jeugdspelers in de weg zitten.
pi_59116111
Silva die jeugdspelers in de weg zit? ! Was een van de betere spelers in de tweede seizoenshelft man .
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:21:09 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116116
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Als Lindgren dat al niet kan, dan heeft Ajax echt weinig goede spelers

Ik vind Lindgren nu al 1 van de beteren, en hij is nog jong dus er zit aardig wat rek in
En dit is dus weer zo'n voorbeeld van een oppertunistische post. Lindgren speelde 1 dijk van een wedstrijd als CV, mooie foto gemaakt tijdens een oefenpotje en hij is gelijk 1 van de beteren van Ajax.

Ik heb vertrouwen in die jongen hoor, ben blij dat hij er is. Maar wanneer Lindgren 1 van de beteren van Ajax zou zijn na een half seizoen, dan gaat het de slechte kant op met Ajax.

En nogmaals, 2 basiswaardige spelers voor 2 posities (of dat nu 4-2-3-1 of 4-3-3 met "10" (vrijwel hetzelfde systeem!!!) is dat maakt niet zo gek veel uit.
pi_59116158
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef twi het volgende:

[..]

En dit is dus weer zo'n voorbeeld van een oppertunistische post. Lindgren speelde 1 dijk van een wedstrijd als CV, mooie foto gemaakt tijdens een oefenpotje en hij is gelijk 1 van de beteren van Ajax.

Ik heb vertrouwen in die jongen hoor, ben blij dat hij er is. Maar wanneer Lindgren 1 van de beteren van Ajax zou zijn na een half seizoen, dan gaat het de slechte kant op met Ajax.

En nogmaals, 2 basiswaardige spelers voor 2 posities (of dat nu 4-2-3-1 of 4-3-3 met "10" (vrijwel hetzelfde systeem!!!) is dat maakt niet zo gek veel uit.
Komop, heb je die gast ooit slecht zien spelen?

Hij is vaak 1 van de beteren van het veld, en het is nog een jonge gast
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:23:28 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59116183
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Silva die jeugdspelers in de weg zit? ! Was een van de betere spelers in de tweede seizoenshelft man .
Daar ben ik het dan wel mee eens, Bruno Silva mag van mij nog wel blijven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:23:39 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116189
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn ook niet echt jeugdspelers die achter Silva zitten. Maar ik kan me nog een enorm goede periode van Ogararu herinneren in 2006/2007 waarin hij een aantal prima rushes en dito voorzetten gaf op Huntelaar. Ik vind Bruno Silva nou niet echt enorm veel meer brengen dan Ogararu-in-vorm. En nu zit je dus met twee 27-jarige rechtsbacks. God zij dank lopen er weinig goede backs rond in de jeugd bij Ajax voor zover ik weet, maar 1 zo'n speler a la Ogararu of Silva is meer dan genoeg.
pi_59116190
Mooi, mailtje terug van Ajax. Er zijn nog genoeg seizoenskaarten voor de duurdere categorieën, bij de goedkope categorieën word je op een wachtlijst geplaatst. Nu afwachten tot derde week van juni .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59116192
Als Ajax nou eens een echte linksback haalt (is alweer jaaaaren geleden dat we die hadden namelijk) dan kan Vertonghen terug naar zijn beste positie, op het middenveld.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:27:01 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116291
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Komop, heb je die gast ooit slecht zien spelen?

Hij is vaak 1 van de beteren van het veld, en het is nog een jonge gast
Lindgren speelt zoals ik zeg, degelijk. Ik heb hem maar 1 wedstrijd zien uitblinken, en dat was niet eens op zijn eigen positie. De standaard voor mij is niet "ooit slecht zien spelen", de standaard is een elftal op sleeptouw kunnen nemen en de beste van het veld zijn. Voorlopig voldoet Lindgren, maar echt niet bijster veel meer dan dat. Daarvoor moet hij nog veel leren en veel meer spelen voor Ajax.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:28:30 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59116331
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax nou eens een echte linksback haalt (is alweer jaaaaren geleden dat we die hadden namelijk) dan kan Vertonghen terug naar zijn beste positie, op het middenveld.
Geen idee of dat z'n beste positie is. Ik vind z'n sliding geweldig, en die komt toch het meeste van pas als back. Volgens mij richt hij zich zelf meer op CV.

Met het halen van een linksback ben ik 't overigens wel eens. Laat Emanuelson zich maar richten op een positie op het middenveld.
pi_59116354
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef RayMania het volgende:
Mooi, mailtje terug van Ajax. Er zijn nog genoeg seizoenskaarten voor de duurdere categorieën, bij de goedkope categorieën word je op een wachtlijst geplaatst. Nu afwachten tot derde week van juni .
Doe je goed
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:34:44 #144
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59116539
quote:

Dat heeft Lindgren bij mij wel gedaan. Als je jezelf zo goed weet te profileren op een positie waar hij normaal gesproken nooit speelt (die paar keer dat hij in de verdediging stond), ben je voor mij een grote.

De Zeeuw mag overigens van mij ook komen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59116593
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Radegast het volgende:
Helemaal mee eens.

Als we daadwerkelijk 4-2-3-1 gaan spelen kan ie uitstekend voor de verdediging uit de voeten.
pi_59116883
Misschien kan het toch wel vruchtbaar zijn eens bij AZ te gaan shoppen.
De Zeeuw, Lens en Dembele mogen wel komen.

http://www.quotenet.nl/biz/dirk_scheringa_kredietcrisis_0_1.php

In het kort; DSB gaat slecht, nemen een groot risico en de particuliere uitstapjes van Dirick drukken flink op de winst. Het eigen vermogen is erg beperkt, hetgeen niet vreemd is als de Directeur / eigenaar een salaris rekent dat hem in totaal een vermogen geef van 750 miljoen.

Als het nieuws waar zou zijn, het komt een beetje tendentieus over, dat moeten de financieel wel heel rooskleurige beelden van AZ wel gerelativeerd worden.
pi_59116989
Dan nog, lijkt me niet dat transferopbrengsten terug zullen vloeien naar (een noodlijdend) DSB.
pi_59117078
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Als we daadwerkelijk 4-2-3-1 gaan spelen kan ie uitstekend voor de verdediging uit de voeten.
Mogen er aardig wat verdedigers gehaald worden, vooralsnog is er niemand
pi_59119103
De Zeeuw mag van mij wel komen hoor.
Ajax <3
pi_59119209
Erg jammer als het nu idd waar is dat luque weg moet. Spelers met zo´n potentie krijg je niet vaak meer in de Eredivisie, als ie maar wat vertrouwen en speelminuten krijgt, word ie net zo goed als bij Depor, en dan heb je een killer.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')