Jij noemt alleen de grote succesvolle spelers bij Ajax. Kijk eens een paar posts terug naar het lijstje van BS over de 'mislukte' jeugdspelers. Gasten als Wormgoor zie ik zelden spelen. Maar met mij wederom zo'n 99% van het Ajax-publiek.quote:
Nee daarom moet je ook geen potentiele bankzitters kopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Betere krachten gaan echt niet het hele seizoen op de bank zitten.
Vroegah ging dat allemaal wel. Hier zit een teleurgestelde ajacied.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij noemt alleen de grote succesvolle spelers bij Ajax. Kijk eens een paar posts terug naar het lijstje van BS over de 'mislukte' jeugdspelers. Gasten als Wormgoor zie ik zelden spelen. Maar met mij wederom zo'n 99% van het Ajax-publiek.
Je zegt zelf dat ze thuishoren bij een club als NAC. Nou dat is in mijn ogen een subtopper en Ajax kan het zich niet veroorloven om 17-18 topspelers in haar selectie te hebben. Die tijden zijn helaas voorbij. Ik vind het dan prima dat er een aantal subtoppers met ervaring zitten die de boel kunnen opvangen als dat nodig is. Tuurlijk moet je jong talent inpassen maar niet altijd en zeker niet 'omdat ze anders geblokkeerd worden in hun ontwikkeling'.
Hier nog één, maar als je altijd in dat sfeertje blijft hangen wordt het nooit meer wat. Af en toe je kop omhoog houden, de mensen bij Ajax wat meer credits geven en wat positiever overkomen maakt de kans dat we weer trots kunnen zijn in ieder geval een stuk groter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vroegah ging dat allemaal wel. Hier zit een teleurgestelde ajacied.
Nee niet als ze vertellen dat hun bron zogenaamd AT5 is terwijl AT5 hier nog niets over gemeld heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Sportweek is ineens ook al niet betrouwbaar meer
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef Oente het volgende:
Als je bij de nummer 11 van Nederland speelt, heb je natuurlijk altijd oren naar een andere club. En zeker 1 van dat kaliber.Ik denk dat iedere speler van AZ hogerop wil.'
Misschien was het wel op tv?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:22 schreef _Mike_ het volgende:
Nee niet als ze vertellen dat hun bron zogenaamd AT5 is terwijl AT5 hier nog niets over gemeld heeft.
Nope in elk nieuws item ging het alleen over Sulejmaniquote:
duh, ik heb ff een internet dip. Maar ben bij activiteiten nog zat te vindenquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Leef jij ook nog![]()
Je bent vast blij dat Leo wegmoet?
Heb nog één SCC te koop.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
duh, ik heb ff een internet dip. Maar ben bij activiteiten nog zat te vinden
Als hij een kerel is levert hij z´n contract in. Maar hij schijnt nog mogelijkheden te zien ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:16 schreef Sybesma het volgende:
Luque wordt de nieuwe Bogarde.
Als hij slim is blijft hij zitten waar hij zit en lekker 2 miljoen per jaar vangen.
Wat zou jij doen als je 2 mln per verdient en daarna de onzekerheid induikt of je wel ergens aan de bak komt?!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij een kerel is levert hij z´n contract in. Maar hij schijnt nog mogelijkheden te zien ofzo.
Laat hem die mogelijkheiden uitbuiten en zijn oude niveau van Deportivo oppakken, anders wegquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij een kerel is levert hij z´n contract in. Maar hij schijnt nog mogelijkheden te zien ofzo.
Ajacieden die geloven dat een speler die nooit speelt zonder enige reden akkoord gaat met een salarisverlaging zijn wereldvreemd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is sowieso al akkoord gegaan met salarisverlaging toch?
Aardige subtopspeler niet meer dan dat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Nashje het volgende:
Wat vindt men van Marcel Meeuwis?
Jahoor, laten we onze eigen jeugdspelers nog maar een jaartje op de tribune zetten voor een of andere idioot van SCUM.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef behangplakker het volgende:
Misschien dat Aaron Ramsey (Cardiff City, inmiddels Man Utd) een jaar naar Ajax gaat. Ferguson wil hem nog een jaar uitlenen op een wat minder hoog niveau. Misschien dat Ajax iets voor hem is
Eén van de weinige NL'se spelers in de Eredivisie die ik wel een aanwinst zou vinden voor Ajax.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef Nashje het volgende:
Wat vindt men van Marcel Meeuwis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |