kloptquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef behangplakker het volgende:
Alleen hoe betrouwbaar is veronica, ze bedenken zovaak interviews dacht ik
Waarom dit soort berichten faken, dat heef totaal geen nut. Chivu heeft al eerder gezegd dat hij uiteindelijk terug naar Ajax wil en dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef behangplakker het volgende:
Alleen hoe betrouwbaar is veronica, ze bedenken zovaak interviews dacht ik
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef JeroenV het volgende:
woensdag 04 juni, Amsterdam, Veronica Magazine
Een stukje uit een interview met Chivu uit de Veronica Magazine
'' Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ja.. Ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam, wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen.''
Chivu wil alles weten over Ajax: welke spelers gaan er weg, wie komen erbij, wat wordt de nieuwe club van Huntelaar? Ook in Marco van Basten is hij erg geïnteresseerd: ,, Is hij nou een goede trainer? En waar gaat Rafael van der Vaart naartoe? Ik heb hem gezegd: Kom naar Inter.''
"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles te danken aan Ajax. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld, en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen 19 en wist helemaal niets. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en voetballer.''
Held
Pas als er nog twee ploegen worden uitgesloten.quote:
Voor lezers?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom dit soort berichten faken, dat heef totaal geen nut. Chivu heeft al eerder gezegd dat hij uiteindelijk terug naar Ajax wil en dat zie ik ook wel gebeuren.
Bron is Europse Soccer, me startpaginaquote:Ook Ajax wilt Toto Tamuz
FC Twente is niet meer de belangrijkste kandidaat voor Toto Tamuz. De Israëlische spits die onder contract staat bij topclub Beitar Jeruzalem zou de interesse van Ajax hebben gewekt. De Amsterdammers zouden de aanvaller met Nigeriaanse roots graag willen als vervanger van Huntelaar die nadrukkelijk in belangstelling staat bij topclubs als Juventus en Real Madrid.
De Isräelische speler zou al eerder op een vertrek hebben gedoelt bij zijn huidige club, Beitar. De speler wekte dit seizoen de interesse van onder andere Everton en Glasgow Rangers. Ook Arsené Wenger zou opdracht hebben gegeven de speler te scouten. Daarnaast zijn Club Brugge en Standard Luik ook geïnteresseerd in de jonge spits.
Ondanks de grote interesse lijkt Tamuz toch voor Ajax te kiezen. De speler, die afgelopen seizoen op het EK -21 actief was, zou de Amsterdamse club nog steeds hoog hebben staan ondanks het feit dat ze dit seizoen geen Champions League spelen. Voor 1 miljoen zou hij mogen vertrekken uit Jeruzalem. Daarnaast hebben 'De Godenzonen' nog altijd interesse in Danny Koevermans (PSV) en Marcus Berg (Groningen).
VI-abonnement al enige tijd geleden opgezegd, kutblad. Kan je brief hier plaatsen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef denthemen het volgende:
Hebben mensen mijn brief al gelezen in de VI, gaat over een "nieuwe top 3"
Ja, vrij matige en zelfs een beetje sneue brief.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef denthemen het volgende:
Hebben mensen mijn brief al gelezen in de VI, gaat over een "nieuwe top 3"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
VI-abonnement al enige tijd geleden opgezegd, kutblad. Kan je brief hier plaatsen?
Ging over een flapdrol die kwam beweren dat de nieuwe top3 uit Feyenoord, PSV en Twente zou bestaan..quote:Hierbij zou ik graag willen reageren op de brief van de heer G.Karstens uit Nuenen. Meneer heeft het over een nieuwe top 3 met Twente en Feyenoord erin. Mag ik meneer er even aan herinneren dat Feyenoord dit seizoen voor de tweede buiten de top 5(!) is gevallen.FC Twente doet het goed, 4e plek is absoluut knap. Maar om ze nu maar meteen structureel bij de nieuwe top 3 te gaan rekenen? Gaat wel erg ver. Tevens praat u over een middenmoter, waarmee u Ajax mee bedoelt. Mag u er dan ook even op wijzen dat Ajax twee jaar achtereen tweede is geworden? Misschien moet u de oogkleppen afzeten en dingen objectief gaan bekijken. Ook wordt Ajax arrogant gedrag verweten, terwijl u in dezelfde brief even laat zien hoe goed Twente en Feyenoord wel zijn, pot verwijt de ketel..
Van iemand die een hele middag om Sulejmani grappen kan lachen had ik ook niks anders verwachtquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, vrij matige en zelfs een beetje sneue brief.
Neeuu, vond hem wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, vrij matige en zelfs een beetje sneue brief.
Bestaat nog zoiets als AT5-teletekst he.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee niet als ze vertellen dat hun bron zogenaamd AT5 is terwijl AT5 hier nog niets over gemeld heeft.
Je had op zijn minst even je spellingscontrole erop los kunnen laten. Verder is het gewoon weer zo'n flauwe Ajax tegen de rest (iedereen haat ons, we spelen weinig klaar, maar toch denken we dat we de beste zijn) discussie. Daarvoor hoef je geen brief naar de VI te sturen hoor. Had je ook gewoon even hier op FOK! kunnen inloggen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef denthemen het volgende:
Van iemand die een hele middag om Sulejmani grappen kan lachen had ik ook niks anders verwacht
Mwah niet echt heel sterk beargumenteert en jammer van de vele schrijf/spelfouten, maar die 'nieuwe top 3' aantijging is sowieso al te kansloos om op te reagerenquote:
Daar stond gister iig niets op, ik zal straks eens kijken of het er nu wel staat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bestaat nog zoiets als AT5-teletekst he.
Stond hier, maar is inmiddels alweer ververst: http://www.at5.nl/at5txtbrowser.asp?page=503quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar stond gister iig niets op, ik zal straks eens kijken of het er nu wel staat.
Voor de spellinscontrole mag je een mail sturen naar de VI. Er zijn ook woorden bijgekomen die niet in mijn mail zijn voorgekomen. Deze brief gaat niet over "hoe goed Ajax is" etc. Het gaat om het feit dat die vent een brief schreef waarin hij beweerde dat Ajax niks meer ging voorstellen en dat Twente en Feyenoord nu de top zijn etc. Waarom de VI hem publiceerde weet ik niet want het was gewoon net zulke taal zoals bijvoorbeeld D_K hier zou neerzetten. Mijn brief was gewoon een nette brief waarin de feiten naar boven kwamen. Ik beledig geen clubs of dergelijke.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je had op zijn minst even je spellingscontrole erop los kunnen laten. Verder is het gewoon weer zo'n flauwe Ajax tegen de rest (iedereen haat ons, we spelen weinig klaar, maar toch denken we dat we de beste zijn) discussie. Daarvoor hoef je geen brief naar de VI te sturen hoor. Had je ook gewoon even hier op FOK! kunnen inloggen.
Hij klopt inhoudelijk echter nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
Ging over een flapdrol die kwam beweren dat de nieuwe top3 uit Feyenoord, PSV en Twente zou bestaan..
Ze hebben btw niet mijn hele brief erop gezet, ik had er nog ingezet dat Twente het dit jaar heel goed deed en terecht de play offs won.
Ach, de mail was binnen een kwartiertje in elkaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:28 schreef devv05 het volgende:
Dat je daar überhaupt de moeite voor neemt om op te reageren man, je snapt zelf toch wel dat iemand die Twente en fnoord in de top-3 plaatst niet toerekeningsvatbaar is? Je had Jorien trouwens ook gewoon een PM kunnen sturen, stuk sneller dan via zo'n blad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |